NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

loyed747

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا عايز انيك اختي الصغيره هي ١٨ سنه و بزازها كبرو و طيزها بقت كيرفي و بقت بتتعبني في البيت و انا عايز اجرب انيكها بس مش عارف ازاي و هجبهالها ازاي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: KiMo0o، عادى يا زبادى 2024 و الجعرانة وسطيف وسكاكة
عرفها على منتدى نسوانجى
وهيا لما تدخل هنا هتلاقى البوست بتاعك
وهتعرف انك عايز تنكها
والباقى عليك بقا
لازم تتعب شويه

انا عايز انيك اختي الصغيره هي ١٨ سنه و بزازها كبرو و طيزها بقت كيرفي و بقت بتتعبني في البيت و انا عايز اجرب انيكها بس مش عارف ازاي و هجبهالها ازاي
هنا فى المنتدى محدش يعرفك لكن تطبق الافكار هتبقى اخرك مصيبة وفضيحة حافظ على اختك واحد يقول عايز انيك امى وواحد يقول عايز انيك اختى
يا مان شوف الاول الواد بتاع مدينة نصر اللى اخته حملت منه مصورها كمان اتفضح واتحبس هو واخته

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أمك اخبارها ايه

ولية يعني 4 مليار بت فالكوكب و ملقتش غير اختك و شرفك

• عجبني
التفاعلات: الجعرانة وسطيف وسكاكة
هههههههههههههههه اى المشكلة فى اعضاء هنا واخواتهم معانا كمان كلة بيتفرج

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%