NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل حاجه

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
هل حد جرب ينيك طيز بنت قبل كده ويدخله للاخر وهل ده بيحسسك بعدها بهرشه ف راس زبك ولا اروح اكشف لان دي اول مره ليا وحاسس بخوف مع ان هى معندهاش اي امراض بس انا حاسس ب راس زبى ان فيه هرشه بوجع خفيف

• عجبني
التفاعلات: mezoo2210
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل حد جرب ينيك طيز بنت قبل كده ويدخله للاخر وهل ده بيحسسك بعدها بهرشه ف راس زبك ولا اروح اكشف لان دي اول مره ليا وحاسس بخوف مع ان هى معندهاش اي امراض بس انا حاسس ب راس زبى ان فيه هرشه بوجع خفيف
ده عشان اول مره تنيك طيز بعد كدا هتتعود بس بلاش عشان الأمراض

• عجبني
التفاعلات: ماجد2963
ده عشان اول مره تنيك طيز بعد كدا هتتعود بس بلاش عشان الأمراض
اول مره انيك اصلا بس بحس بهرشه ف راسه وبضطر العب فيه

وبعد اللعب بتنزل ولا لا
لا مش عايز انزل بس اقدر اجيب عادي انا منزلتش لبن ف طيزها انا نكت بس الخرم وبعدين جبت عليها

لا مش عايز انزل بس اقدر اجيب عادي انا منزلتش لبن ف طيزها انا نكت بس الخرم وبعدين جبت عليها
هات فيها عادي

هي كانت أول مرة ليها هي كمان

البس واقي عشان مفيش اي حاجه تتنقلك

لو ظهر عليك اي اعراض ارتفاع حراره ظهور اي حبايه علي الاعضاء التناسليه لازم تروح تكشف في اسرع وقت، ونصيحه بعد كده متنكش غير بالكاندوم سواء خلفي او امامي

روح اكشف وخليها تكشف لان ممكن انتقل امراض

لو ظهر عليك اي اعراض ارتفاع حراره ظهور اي حبايه علي الاعضاء التناسليه لازم تروح تكشف في اسرع وقت، ونصيحه بعد كده متنكش غير بالكاندوم سواء خلفي او امامي
طب انا موضوع الهرش ده اختفي بس حاسس انى مش بهيج زي الاول

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%