NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ازيكم، انا سني صغير عندي مشكلة إني بحب المثليين وبرضه بحب البنات بس اوقات بحب الولاد أكتر اتعرفت على واحد ومارست معاه انا بالمناسبة "موجب"، المهم حالتي النفسية مش تمام وكل ما ابطل ارجع تاني وعايز ابطل خالص، وانا مش واخدها كبت لأني كنت بكلم بنات وبطلت برضه.

عايز حل لمشكلتي من ناس فاهمة بجد، ازاي ابطل وما ارجعش تاني.

لو عاوز تبطل بجد امسح الاكونت هنا و ابعد عن أي حاجة ليها علاقة بموضوع الشذوذ عامة مع الوقت هتكره الكلان دا
+انت اللي بيخليك تحس انك بتحب الولاد اكتر انهم سهلين
يعني سهل اوي تكلم ولد ف موضوع سكس وحتى لو عاوز تقابله وهوا دا اللي بيخليك تفكر ف الولاد اكتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
استغرب من اللي يطلب رأي الاخرين لمشكلة يعاني منها
هو عارف و محدد المشكلة و عارف ايه الحل و عارف هو رغبته و ميوله ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تسئل ليه و عندك الحل خلي ثقتك بنفسك قويه و اعمل قرار يريحك و يناسب عقلك و ميولك :oops:
التردد ضعف (y)

استغرب من اللي يطلب رأي الاخرين لمشكلة يعاني منها
هو عارف و محدد المشكلة و عارف ايه الحل و عارف هو رغبته و ميوله ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تسئل ليه و عندك الحل خلي ثقتك بنفسك قويه و اعمل قرار يريحك و يناسب عقلك و ميولك :oops:
التردد ضعف (y)
اوقت كتير الواحد بيبقي واخد القرار بس محتاج كلمه او زقه بس علشان ياخد القرار

اوقت كتير الواحد بيبقي واخد القرار بس محتاج كلمه او زقه بس علشان ياخد القرار
التردد مشاكله كثيره هو عاوز يقرر ايه طريقه

هو مش ادمان
و مش مرض
ميًلك بايسشكوال
انت لازم تفهم انو الجنس شيء طبيعي
لكن مش انو يسيطر عليك بطريقة تمنعك من تكوين علاقة سليمة سواء مع راجل او مع ست
العلاقة مش بتكون جنس و رغبة فقط
كثرة التنوع و كثرة البورن بيخلقلك ادمان دوبانين
و هذا الي لازم تبطله
الدوبامين الي فالمخ بييجي من البورن و المثيرات الجنسية
امتنع عن ضرب البورن لثلاث شهور عالاقا لكي يعود دماغك عادي بعيد.ك عن البرمجة. و اي لعب جنسي ضرب عشرات او غيرو يكون خيالك فقط! خد قرار بعدم عمل الجنس تلت شهور.
و بعدها ابدا علاقة (عاطفية او متزنة مع اي شخص تريد رجل ام امراة) و لا تخن

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات
عودة
أعلى أسفل
0%