NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سهله اعزمي جارتك على عيد ميلاد اخوكي وخلي اخوكي يجيب صحابه علشان جارتكم متشكش في حاجه لو جه هتلاغيه لمسه ناظره كدا نتى وشطارتك مجاش يبقي ديه فاتحه كلام بينكم لما تشوفيه تعاتبيه انه مجاش وبرضو انتى وشطارتك ويابخت جاركم لو جه وحصل اخوكي يخش عليكم يزعق مرتين تلاته كدا وهيقولكم عاوزين ايه اخوكي بقي يخش يقول عاوز مراتك زي ما اخدت اختي الشريفه

من فضلكم انا ليا جارتي ساكنة قصادي وجوزها مز وعاجبني وعيزاه ينكني ومش عارفة اعمل ايه لاني قاعدة لوحدي اقصد انها مبتخلهوش يقعد معانا بس اخويا بيقولي يعني حاولي انك متلبسيش حاجة تحت الجلبية وانتي ف الشقة وهو طالع ع السلم افتحي الباب وخلي طيزك هي للسلم وكانك بتكنسي باب شقتك وبكدة هينتبه ليكي ومش عارفة بفكر ف طريقة تانية اقتراحاتكم
وكمان اخويا عايز ينكها لاننا اتكلمنا ف الموضوع ده انا واخويا انه عينه منها مجرد كلام لكن دلوقتي انا بجد عايزة اتناك من جوزها اقتراحاتكم
🖕نــــــــــــــــــــــــــــــورا🖕
دا بجد ولا تخيلات

طب ميمكن بتوقعك عايزه تمسك عليكي زله

وبعدين كمان مش كل اللي بيتقال حقيقي

ف ناس بتهبد وتزود م عندها ك تفخيم ف الحاجه اللي بيتكلمو عليها

صارحيه عادي ومره واتنين وهينيكك متقلقيش

زى ما اخوكى قالك حاولى تغريه وياريت وانتى بتكنسى قدام الشقة تلبسى بلوزة قصيرة وتوطى عشان يشوفك او حتى تكنسى لقدام عشان يشوف صدرك وكل مرة اتحججى بحاجة مختلفة مرة تقوليله مخدتش بالى مرة كنت مستعجلة وعايزة تكنسى بسرعة ومش كل مرة تكنسى ممكن ترمى الزبالة او تنضفى باب الشقة وبالتدريج هو هيفكر فيكى وياريت وانتى بتكلميه يبقا عندك ابتسامة حلوة تخليه يفكر فيكى ليل نهار او تكلميه بطريقة ناعمة مرة فى التانية هيزنقك ع السلم

المرفقات

571.4 KB · المشاهدات: 29
بسيطة حاولي احكي معه من حساب عادي وجري اجره
او اغري بطريقة الدرج

يا هبله لما تحكيلك علي جوزها ريلي عليه و دوسي علي شفايفك و العبي في كسك، قوليلها انا نفسي اجربه . قوليها بس مش هيقدر عليا. قوليلها ينيكنا احنا الاتنين سوا .
حاولي تجريها لفكره السحاق و بعدين هتتقبل فكره انك تنامي مع جوزها.
المجتمع دلوقتي بقي متحرر و كله بيسمع سكس و الأفكار اللي كانت زمان مستحيله ممكن دلوقتي يتقبلها عادي.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من فضلكم انا ليا جارتي ساكنة قصادي وجوزها مز وعاجبني وعيزاه ينكني ومش عارفة اعمل ايه لاني قاعدة لوحدي اقصد انها مبتخلهوش يقعد معانا بس اخويا بيقولي يعني حاولي انك متلبسيش حاجة تحت الجلبية وانتي ف الشقة وهو طالع ع السلم افتحي الباب وخلي طيزك هي للسلم وكانك بتكنسي باب شقتك وبكدة هينتبه ليكي ومش عارفة بفكر ف طريقة تانية اقتراحاتكم
وكمان اخويا عايز ينكها لاننا اتكلمنا ف الموضوع ده انا واخويا انه عينه منها مجرد كلام لكن دلوقتي انا بجد عايزة اتناك من جوزها اقتراحاتكم
🖕نــــــــــــــــــــــــــــــورا🖕
هوا ال انتي بتفكري فيه دا صح منها هوا بس ال ياخد بالو منك ومراتو متخدش بالها من حاجه لأنك لو قلتيلو عايزه أصلح حاجه فالبيت مراتو هتاخد بالها انتي ممكن تختاري وقت مثلا قاعد فيه لوحدو فالبيت وتحاولي تجريه لبيتك بحجه فيه حاجه تقيله عايزه تشيليها أو أي عزر أو تستخدمي الحل ال انتي منزلاه الاتنين ينفعو

انا مش فاهم الموضوع
انت و اخوك و لا انت اختك
و الجار و لا الجارة
الشخصيات متلخبطة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%