NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شباب عاوز رايكو بجد
انا عندى ٣٢ سنه من صغرى بحس بميول للشباب خصوصا الرجوليين منهم عاوز حضن اهتمام بحب احس برجولتهم عضلاتهم نظراتهم ليا ولجسمى
ومع الوقت الاحساس ذاد رغم ان ميولى للبنات برضو موجوده جربت سوفت اكتر من مره مع شخص واحد
حرفيا كنت بحس انى طاير وهوا راكبنى ومحسسنى برجولته عليا
حاليا انا متجوز بس بجد الاحساس والتفاصيل إلى كنت بحسها ف علاقتى بالولد مشتاق لها بطريقه فظيعه
حد يفهمنى انسى الفكره دى ازاى

• عجبني
التفاعلات: el-korsan, Aol, ديوث ممحون و شخص آخر
اقلك انت ميولك بايسكشوال
اول شي تقبل هذه الميول ولا تكبتها
يعني ممكن تكون مع نساء و ممكن تكون مع رجال
دور علاقتك مع رجل اخر لا علاقة له بطبيعتك او دورك فلا تسقط في فخ (العاب ارضاء من لا يتقبل ميولة و يجبرك على لعب دور البنت فالعلاقة)
اخيرا
بما انك مرتبط
فهذا يعني انه يجب ان تخاف علً هذه العلاقة من التلوث بعلاقات اخرى او خيانة و هذا كاف

• عجبني
التفاعلات: mario ماريو و hamada_x
انت سالب وديوث ومارح تنسى رح تستمتع وانا افشخك قدام مرتك وهين شرفك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الميول مش وصمة عار ده اول شئ تاني شئ ميولك كانت هتكون قابلة للنقاش لو مكنتش متجوز بس ليه تخونها فا يا اما تصارحها بده وبعد كدة هي انت حر في ميولك يا اما تطلقها وانت حر في ميولك ما دون ذلك اي نصيحة بممارسة مع حد غيرها غير اخلاقية ومنصحكش بيها اتمني تفهم قصدي من الكلام اتمنالك السلامة 🤍

• عجبني
التفاعلات: Gingerale, mario ماريو, hamada_x و شخص آخر
استمتع بميول
بس حافظ على بيتك

• عجبني
التفاعلات: ahmedboth
طالما متجوز يبقى اتق ربـنـا في بيتك ومراتك، وقاوم مشاعرك دي

عندي اصحاب بيسكشوال عاشو مع رجال و مع ستات و لكنهم ماخانىش و لو رغبة قوية بيضربو عشرة
انت لما تتصالح مع نفسك مش حتفكر تخون!

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%