NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شباب عاوز رايكو بجد
انا عندى ٣٢ سنه من صغرى بحس بميول للشباب خصوصا الرجوليين منهم عاوز حضن اهتمام بحب احس برجولتهم عضلاتهم نظراتهم ليا ولجسمى
ومع الوقت الاحساس ذاد رغم ان ميولى للبنات برضو موجوده جربت سوفت اكتر من مره مع شخص واحد
حرفيا كنت بحس انى طاير وهوا راكبنى ومحسسنى برجولته عليا
حاليا انا متجوز بس بجد الاحساس والتفاصيل إلى كنت بحسها ف علاقتى بالولد مشتاق لها بطريقه فظيعه
حد يفهمنى انسى الفكره دى ازاى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زوج متحرر عن تجربة, anaelkabten, Star55 و 6 آخرين
طب
شباب عاوز رايكو بجد
انا عندى ٣٢ سنه من صغرى بحس بميول للشباب خصوصا الرجوليين منهم عاوز حضن اهتمام بحب احس برجولتهم عضلاتهم نظراتهم ليا ولجسمى
ومع الوقت الاحساس ذاد رغم ان ميولى للبنات برضو موجوده جربت سوفت اكتر من مره مع شخص واحد
حاليا انا متجوز بس بجد الاحساس والتفاصيل إلى كنت بحسها ف علاقتى بالولد مشتاق لها بطريقه فظيعه
طبيب نفسي

شباب عاوز رايكو بجد
دايما خلى فى دماغك ان الذكر الى حيعتليك مش احسن منك فى حاجة و لا انت اقل منه عشان يعمل معاك كدة

نفس الموقف بالظبط بتاعك و ببعد فترة و برجع له تانى

• عجبني
التفاعلات: anaelkabten، عاشق متعة المرأه و وسام بشارة
دايما خلى فى دماغك ان الذكر الى حيعتليك مش احسن منك فى حاجة و لا انت اقل منه عشان يعمل معاك كدة
مين قال يلي بنيك بكون احسن من منتاك بس فرق انه كل شخص له ميول وطريقة للوصول للنشوة

مين قال يلي بنيك بكون احسن من منتاك بس فرق انه كل شخص له ميول وطريقة للوصول للنشوة
مش مسألة احسن و اوحش بس هو راجل مثلك لما تسمح له و على نفسك ان يعاملك كالنساء

شباب عاوز رايكو بجد
تعأل خاص لو سمحت ينفع

• عجبني
التفاعلات: ahmedboth
تعأل خاص هكيفك

خللى بالك . لو اتنكت مرة واحدة فى طيزك - ستظل طول العمر تحب وتدمن هذا الموضوع .

يعني يمةن تكون بايسكشوال
بتحب الاثنين
لكن لانك كابت الحكاية مع الرجال مسيطرة عليك
انت بس اتقبل انك اه عندك ميول للرجال
و خوذ قرار انك بما انك مرتبط مش حتخون!
و خليها خيال و حترتاح حبة
الكبت بيولد مثل هذا التفكير

ممكن اظيف
اعمل رياظة جماعية تخليك ديما في علاقة مع هذا الجانب الي تحبو مع اصحاب و تيستوستيرون مرتفع!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بحب كده خصوصا لو اللى تحتيا جسمه ناعم وغير مشعر ويحسسنى بمتعته بزبى وهوه جواه

• عجبني
التفاعلات: Amigood و ahmedboth
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%