NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قطقط الزبير

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا حبيت بنت بقالي كتير وانا بعشق النيك بنام مع بنات و ستات بس دي مش بتكلم معاها ف اي حاجة بحترمها جدا لانها بتصلي و محتشمه بس عندها اكبر اكبر منها ب 10 سنين انا بغير لما بيكلمها او بيشوف شعرها او رقبتها بدايق جداا و بتقولي دة اخوياا ف عادي وانا بدايق جداا وانا من الناس اللي ممكن اولع ف اي شخص بسبب غيرتي ف مش عارف اعمل اي حد عنده راي...

• عجبني
التفاعلات: islam ibrahim، ابن المنيا و زبارتكوس
هو مين اللى أكبر منها بعشر سنين ؟؟؟؟

ماتقول يابنى عاوز رأينا فى ايه ؟؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا حبيت بنت بقالي كتير وانا بعشق النيك بنام مع بنات و ستات بس دي مش بتكلم معاها ف اي حاجة بحترمها جدا لانها بتصلي و محتشمه بس عندها اكبر اكبر منها ب 10 سنين انا بغير لما بيكلمها او بيشوف شعرها او رقبتها بدايق جداا و بتقولي دة اخوياا ف عادي وانا بدايق جداا وانا من الناس اللي ممكن اولع ف اي شخص بسبب غيرتي ف مش عارف اعمل اي حد عنده راي...
ازاي تغير عليها من اخوها ولا ابوها
ده مرض مش غيرة
راجع نفسك

فين المشكلة

والنبي يا ابو القطط غار عليها كثير وقوم و ولع في الاردن عشان انا بردااان ومش قادر اطلع من البيت بسبب جو الاسكا هذا 😂😂❤️

• بيضحكني
التفاعلات: 𝓜 𝓞 𝓓 𝓨 𝓶𝓸𝓱𝓼𝓮𝓷، قطقط الزبير و الـ مجتاو
لا اخوها ولو بتحبها اتجوزها واخلص

ازاي تغير عليها من اخوها ولا ابوها
ده مرض مش غيرة
راجع نفسك
واضح انك مش فاهم انا بغير لاني اخوها يبني لما بيجي يكلمها فيديو كول بيكون قاعد جمبه ناس فاهمني

والنبي يا ابو القطط غار عليها كثير وقوم و ولع في الاردن عشان انا بردااان ومش قادر اطلع من البيت بسبب جو الاسكا هذا 😂😂❤️
اعتبرها ولعت😂

• بيضحكني
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR
الف سلامه عليك يا حبيبي 😂😂
أنا شاب وسخ اني دخلت المنتدي ده

• عجبني
التفاعلات: عدي سالب18
واضح انك مش فاهم انا بغير لاني اخوها يبني لما بيجي يكلمها فيديو كول بيكون قاعد جمبه ناس فاهمني
سهله قول لها لما تكلم اخوها فيديو لو حست ان في حد جنبه تخلي المكالمه صوت او تكلمه وقت تاني

بتغير عليها من أخوها؟؟...دى أحلوت أوي!! 😂💔😂

انا متجوز واحده كانت صحبت امي عندها 50 سنه احتوتني بعد امي ماتت اتجوزها احسن

قصدك ان اخوها مش صاينها؟
لو كده اتجوزها وبعد كده محدش ليه كلمة عليها غيرك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%