NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: jjojja
كنت فى ابتدائى ٧سنين تقريبا قفشت اخويا الكبير وهو بيتفرج على فيلم ايام شرائط الفيديو وقعدت اتفرجت معاه 😂😂😂😂😂
*** غتت😂😂

• ايه ده
  • بيضحكني
اول اختلاط بيك كان اي ؟عرفت ازاي أن في مواقع سكس وان في فيديوهات وكدا
أنا وانا صغيره كنت ف ٥ابتدائي وكنت بدور ع كرتون سبونج بوب ولقيت لينك كدا دخلتو بصدفه وجالي بعدها فيديوهات ياما اول فيلم شفتو كان سكس حيوانات ........وانا بحب الحجات الغريبه مش بتثيرني بس بحب اتفرج عليها عشان دي كانت أول حاجه اعرفها
انا صاحبى كان بيكتب افلام متجوزين بيعملو قله ادب وسنه سنه لحد ما بقينا نكتب افلام نيك لحد ما وصلنا لاعمق اعماق البورن وزهقت منو ومستنى الحقيقه

الحاجات ديه مينفعش انك تقطع اللي بيتفرج عليها😂😂
ليه متقولش أن ده كان نصيبى ورزقى 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Boxing player
اول اختلاط بيك كان اي ؟عرفت ازاي أن في مواقع سكس وان في فيديوهات وكدا
أنا وانا صغيره كنت ف ٥ابتدائي وكنت بدور ع كرتون سبونج بوب ولقيت لينك كدا دخلتو بصدفه وجالي بعدها فيديوهات ياما اول فيلم شفتو كان سكس حيوانات ........وانا بحب الحجات الغريبه مش بتثيرني بس بحب اتفرج عليها عشان دي كانت أول حاجه اعرفها
واحد جارى كنت مصاحبه وكان اكبر منى كن فى اخر ابتدائى اول اعدادى فرجنى على اول فيديو وكان بيعبتى على الميل ايام ياهو ميل وبعدها كنت بروح سايبر ومصاحب ناس هناك لما نبقى احنا بس مع بعض الىل عارفين بعض يعنى كنا بندرمغ الدنيا كل واحد على جهاز كومبيوتر والاهاتا مولعة المكان :ROFLMAO:

انا صاحبى كان بيكتب افلام متجوزين بيعملو قله ادب وسنه سنه لحد ما بقينا نكتب افلام نيك لحد ما وصلنا لاعمق اعماق البورن وزهقت منو ومستنى الحقيقه
عشان كدة قولتلى نكتب قصص
ما انت فاضى بقا مش وراك مذاكرة 🙂

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: عبضو
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة