NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الديوثين اللي ليهم ف التجسس
تعرف امك او اختك لابسين كلوت لونو اي و سنتيانه لونها اي؟
بعرف كل كيلوتات اختي المطلقة وبشمهم

محدش بيلبس برا في الصيف هنا

امى بتلبس بره البيت كلوت فاتله اسود وجوه سعات كتير مش بنكون لابسه ومش بتلبس سنتاية جوه البيت خالص

أمى دلوقتى من غير كلوت وسنتيانة قاعدة بعباية بيت بس على اللحم لحمها النجس سبب دياثتى
أنا لو شوفت امك كده هرفع العباية و ارفعها على زبي و زي ما انت متعود تشوفها من غير كلوت سنتيان هتتبسط و انت شايفها بتتشرمط على زبي ولا اجدعها لبوة

امى بتلبس بره البيت كلوت فاتله اسود وجوه سعات كتير مش بنكون لابسه ومش بتلبس سنتاية جوه البيت خالص
احححح هيجتني علي المتناكه

• حبيته
التفاعلات: A.Mizo
اسود

• عجبني
التفاعلات: هانى سلامه و Meto 88
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا قلت امى بتلبس ايه
اختى بقى بره اندر اسود او حاجة غامضه وعلى حسب لبسها لو لابسه جيبه بتلبس اندر فتله ولو بتلبس بنطلون بتكون لابسه اندر عادى عشان يلم طيزها

• عجبني
التفاعلات: هانى سلامه
انا قلت امى بتلبس ايه
اختى بقى بره اندر اسود او حاجة غامضه وعلى حسب لبسها لو لابسه جيبه بتلبس اندر فتله ولو بتلبس بنطلون بتكون لابسه اندر عادى عشان يلم طيزها
امححح شكلها لبوه

لابسه كلوت لونه اسود

• عجبني
التفاعلات: هانى سلامه
امححح شكلها لبوه
لا يا عادى بس هى وامى ممكن اخش عليهم وهما بيغيروا عادى وطبعا فى البيت مفيش حد فيهم لابسه سنتاية وسعات كتير اوى امى بتكون من غير كلوت

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: هانى سلامه، ابن المطلقه و عمر٧٧
لا يا عادى بس هى وامى ممكن اخش عليهم وهما بيغيروا عادى وطبعا فى البيت مفيش حد فيهم لابسه سنتاية وسعات كتير اوى امى بتكون من غير كلوت
اي يعم جو الهيجان اللي انت عايش فيه ده🥵😂

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: هانى سلامه و عمر٧٧
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%