NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية عائله متحرره - ثلاثة أجزاء 2/1/2026 ( المشاهدين 23)

صاحب نفسي نفسي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
31 ديسمبر 2025
المشاركات
12
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
126
نقاط
340
الجزء الاول:

اول قصه ليا

انا علي حاليا 20 سنه
اختي اسماء 17 سنه

بابا سالم 40 سنه
ماما نجلاء 36 سنه

احنا مرتحين مدين جدا بابا ليه شغلو الخاص
وانا واختي شكلنا جميل وحلوين

قصتي بدات من وانا عندي 14 سنه

كنت لسه فى تانية اعدادي
وعيني بدات تفتح بس مش لدرجه اني اتعود علي الي بشوفه كل يوم من بابا وماما

واول مره اشوف بعيني كام يوم صحيت في بليل الساعه 2 تقريبا
كنت نايم بدري وصحيت ادخل الحمام سمعت صوت اهات عاليه لما فتحت الباب بتاعي
خوفت بس سمعت صوت بابا بيقول اصرخي ي شرموطه انا فكرتو بيضربها
ببص الصوت كان طالع من اوضتهم والباب مفتوح وانا كنت خايف واول مره
اشوف بعيني المنظر ده
شوفت بابا شايل ماما وهما عريانين وطالع بيها نيمها ع الكنبه ونام عليها وانا ببص بطرف عيني وانا شوفت بابا بييوس ماما من شفايفها ووسطو طالع نازل علي وسطها وسمعت ماما بتقوله بنزل وصوتها علي وتكتم مره واحده وانا ببص لقيتهم بيبوسو بعض وبابا نزل ونزل ببوقو عند وسطها وبيلحس بتاعها وهيا بتشد ف شعرو انا دخلا راسي
ومستغرب رجعت ع سريري ومقفلتش الباب بس الاصوات سامعها وانا سامع وقلبي بيدق بسرعه
ومعرفش ايه خلاني اقوم ابص تاني وشوفت ماما نايمه ع بطنها وبابا فوقها وجسمها بيعمل صوت عالي اوووي وماما مبسوطه تقوله اوووووي كمان ياسالم وبابا بيشتمها شتايم وحشه
وماما بتقوله نيك اوووووووي وبابا قالها خلاص هنزل ونام عليها وبيطلع اصوات هو وماما مع بعض وبابا بيقولها اااااااه انتي بتنزلي
قالتلو ايوووه مش قدره استحمل وفضل نايم فوقها واول ماقام انا جريت ع السرير وعملت نفسي نايم
وفعلا نمت مش عارف نمت ازاي
بس ده مكنتش اخر مره بقيت اشوفهم علطول وبقيت بحب اتفرج عليهم وبتاعي بيوقف كنت بحس باحساس حلو

هما اتجراؤ اوووووي لدرجه اني ف يوم كنت بتعشا معاهم واختي نايمه
دخلت اغير هدومي طلعت وكانو قفلين النور وماما قاعده علي رجل بابا
وانا بتفرج ع الشاشه
حسيت بحركه غريبه ل ماما
هيا بتتحرك حركات بسيطه وانا بطرف عيني ببص
نور الشاشه منور شوي
شوفت ايد بابا عند بتاع ماما وشكلو بيلعب في
وانا بتفرج وماسك تلفوني وبلمح بطرف عيني
شوفت ماما بتطلع وتنزل كذا مره
انا قولتلهم انا داخل انام
وامي قالت ماشي ي حبيبي ونفسها طالع بالعافيه
ودخلت الاوضه وقفلت الباب وبعد دقايق الصوت بقي عالي
نمت وانا اتعودت علي كده
كبرت بقي عندي 17 سنه واختي 14 سنه
انا فهمت كل حاجه وبايا لسه هو وماما بيمارسو الجنس بصوت
بس مكنتش اعرف ان صوتهم ده
هيسمع اختي الي جسمها لسه صغير
اختي اسماء بزازها صغيره لسه زي االخوخه
ف يوم صحيت وشوفت اختي وقفه اودام الباب بتاع بابا وماما الي كان مفتوح واختي وقفه بتتفرج ومستخبيه وانا بتفرج عليه
وفضلت كده فتره واحنا بنكبر وبنشوف وبنسمع
اختي الي بقت 16 سنه فهمت كل حاجه وجسمها كبر وبقت تتفرج علطول كنت برقبها
وكنت بصورها وهيا وقفه بتتفرج
ومكنتش اعرف ان الايام هتعدي وانا ف اوضتي وبضرب عشره واختي تدخل عليا وتطلع تجري
وتقولي انها هتقول ل بابا
كنت خايف اكلمها هيا دلوعه ابوها
ف هيا فعلا هتقوله
بس اضطريت اقولها اني شوفتها وهيا بتتفرج ع بابا وماما بليل
هيا خافت اوووي ووريتها الصور
لدرجه انها عيطت انا طمنتها انا مش عايزه تعرف بابا بس ع اي حاجه وخلاص
الايام بتعدي وانا بتفرج واختي شافتني كنت بستمتع اوووووي لما اشوف جسم ماما عريان
وهيا بتنط علي زوبر بابا
بس مكنتش اتوقع ان ياجي اليوم ان اشوف اختي اسماء بتتفرج وايديها علي جسمها
انا كنت بتفرج عليها هيا ومبسوط
الموضوع اتكرر وبصراحه عجبني اختي جسمها بقي حلو بزاز كبرت وطيز عريضه
اختي كبرت او جسمها كبر
وبابا وماما مش شايفنا خالص اذا كان البس بتاعها او حركتهم
انا بقي عادي اشوف ماما بقميص نوم تقرييا شفاف بليل قاعده معايا انا وبابا
وهزار ابويا بالايد
شوفتو بعيني واحنا بنهزر مسك حلمت ماما بيقرصها وانا ضحكت عادي وبليل اسمع اهات
وطلع اشوف اختي بتتفرج بس المره دي اختي رفعه قميصها وايديها تحت الهدوم
كنت بتفرج عليها وزوبري وقف اووووي

اختي دخلت وقفلت الباب
الايام بتعدي واحنا بنكبر
وبقيت 20 سنه واسماء 17
اختي بناطيل جينز ضيقه وتشيرتات ضيقه
وجسم كبر وبزاز كبرت
والاحلي انها كانت خلاص اتعودت تتفرج عليهم وهما بيعملو جنس وانا بتفرج عليها

وبعد كذا يوم الساعه 5 قبل المغرب كنت راجع من الدرس وبابا وماما مش موجودين
وانا بفتح بابا اختي اتفتح معايا واشوف اجمل منظر ف حياتي
اختي قالعه خالص من فوق ومن تحت كلوت بس وحطها السماعه ف ودنها وايديها علي بزازها وانا رجعت وطلعت تلفوني وصورتها كذا صوره وصورتها فيديو 3 دقايق وهيا بتحسس ع جسمها براحه طلعت وقفلت الباب ودخلت اوضتي
واتفرجت ونزلت لبني
وكنت خلاص مش قادر
تالت يوم صحيت وشوفت اسماء بتتفرج والصوت عالي
اسماء لابسه بيحامه خفيفه وانا براحه بقرب منها
ولقيت اديها علي كسها من تحت البنطلون وصوت همهمات بسيطه انا زوبري وقف وبراحه بصوت واطي نديت عليها وهيا اترعبت وشالت ايديها من البنطلون وبصتلي وانا بقولها هووس
وهيا مش عرفه تتكلم وعايزه تمشي
انا مش عارف ايه خلاني مسكت ايديها وكانت كلها ميه وانا بشمها كانت ريحتها غريبه
وهيا عايزه تمشي
وانا رجعت وهيا دخلت اوضتها
وانا ببص
وبايا نايم ع ضهرو وماما بتنط ع بتاعو رجعت اوضتي ونمت تاني يوم

اختي كانت قاعده بتذاكر
قعدت وبكلمها بتكلمني وخايفه
وانا بصراحه بقولها احنا ف بيت واحد وانا اتفرجت عليهم بردو حسيتها ارتاحت وبتتكلم معايا ومع الوقت ضحكنا ونهزر
وماما رجعت من بره
لبس ضيق ف البيت
وبقول ل اختي هتبقي زيها لما تكبري
وهيا تقولي وانت هتبقي زي بابا ونضحك
يوم ف التاني انا كنت عايز اسماء تشوفني بتفرج
وحصل لما الصبح قالتلي شوفتك وضحكنا
بس اننا نتفرج سوا دي غريبه وده الي حصل
لما طلعت اتفرج والباب مقفول بس سامع اصوات
انا طالع عشان اختي تشوفني
مش عشان اسمع
وفعلا شافتني وطلعت بس المره دي زوبري وقف اوووي ف الشورت
واختي شافتو وانا بقولها تعالي نسمع
وانا بسمع وهيا لما شافتني مركز معاهم عملت زيي واحنا بنسمع
وقولتلها بصوت واطي لما تتجوزي حوزك هيعمل فيك كده ضربتني ع كتفي
وانا قولتلها جسم ماما حلو اوووي
هيا مردتش
انا مسكت زوبري
ويدعكو وبقولها تتجوزيني ونعمل زيهم
هيا قالت عيب
انا بكل جراءه قولتلها تعالي نعمل زيهم
هيا قالت عيب ياعلي
انا طلعت بقولها هنلمس بعض بس
قالت خلاص بقي
انا بقولها انا شوفتك وانتي قالعه ف اوضتك
ومكملتش وهيا وقفه وانا قربت منها وبوستها بوسه من شفايفها براحه ورجعت
وبقولها انا بحبك اوووي ورجعت ابوسها
معرفش ايه حصلي وقتها بس مكنتش حاسس بحاجه غير اني ببوسها وحضنتها
اوووي واحنا وقفين وهيا متجاوبه معايا
واول مامسكت طيزها وبفعص فيها هيا بعدت وبدون كلام دخلت اوضتها
انا دخلت ضربت عشره ونمت
تاني يوم كانت طول اليوم ف الدروس وانا بردو اتقابلنا بعد العشا
وماما موجوده
بدون كلام
بس ماما قالت انا خرجه شويه عند اميره
اميره دي صحبتها ع اول الشارع
ماما نزلت
وانا بقول ل اسماء
انتي زعلتي
قالت وهيا مش بصالي زعلت من ايه
قولتلها الي حصل انبارح
هيا مردتش
انا قربت منها وبقولها اسماء انا بحبك
وهيا قالت وانا بحبك بس مينفعش الي حصل
قولتلها ماشي
بعد دقايق قولتلها ايه رايك نتفرج عليهم سوا
هيا وفقت وبعد شويه طلعت تلفونها وبتقولي شوف بتفرج وشوفت بابا بينيك ماما ف طيزها
بقولها انتي صورتيهم قالت ايوه ابويا مفنس ماما وبينيكها ف طيزها وانا
بقولها طيزها حلوه اوووي
هيا مردتش
وانا بقولها اوريك حاجه وماتزعليش
قالت ماشي
طلعت تلفوني
ووريتها الفيديو وهيا بتلعب لنفسها وهيا قالت امسح انا مسحتو اودامها
وقفلت تلفوني وكملت فرجه ع بتاع ماما
وبقولها هو ينفع نعمل زيهم بس من بره
قالت ازاي
قولتلها يعني بدون مادخلو
هيا سكتت ولقيتها بتقولي بس ماتلمسنيش من تحت خالص انا طبعا وفقت
وبصتلها واخدت شفايفها ف بوسه ونمت عليها وزوبري علي كسها من فوق الهدوم زبحك في وانا ببوسها وكنت حاسس احساس جميييل واختي حضناني وانا بحك زوبري ويبوسها وانا لقيت لبني بينزل ف الشورت
وهيا بحركتي وهيا حضناني وقالت انت نزلت
قولتلها ايوه
قالت قوم اتشطف قبل ماحد ياجي وقفت وزوبري وقف واختي بتقولي الشورت مبقع اووي
انا مسكت شعرها وببوسها تاني اووووي وطلعت اتشطفت وغسلت الشورت ف الغساله ونشفتو وحطيتو ف الهدوم الي هتتغسل
وقعدت وبابا وصل وكلم ماما رجعت واتعشينا وبابا خرجنا كانت ليله حلوه وانتهت بنوم
نمت كتير
وصحيت ع ايد ماما عشان الدرس طلعت اختي طبعا بره
بس امي لبسه بنطلون استرتش ضيق ع طيزها وكسها
طلعت ورجعت العصر واختر كانت موجوده
قعدت بحترام لحد ما ماما خرجت هجمت ع اسماء بوس وانا رفعت قميصها وهيا ممنعتش
وطلعت بزازها من الستيان ونزلت عليهم مص ف الحلمه الوردي الي وقفه احساس جميل اختي اهاتها تجنن انا واختي ف عالم تاني
اختي مش قدره توقف
انا طلعت زوبري ووقف اودامها وهيا بتقرب بشفايفها من زوبري وبتطلع لسانها وبلعت الراس
وبقت تمص وبتقولي ماما بتمص كده وتمص وتوف ع زوبري وانا مقدرتش نزلت ع وشها الغريبه انها ضغطت ع زوبري ونزلت اخر نقطه ف زوبري ع وشها وقامت اتشطفت وانا دخلت انام تعبان ومبسوط
بليل اشوف اسماء بتتفرج انا حضنتها من ورا وهيا كانت مش عايزه بس انا حضنها من ورا
وبحك زوبري وهيا ساحت معايا
وانا لاول مره احط ايدي علي كسها
وبحسس عليه ومعرفش ايه الي خلاني اخدها لاوضتها وققلت الباب وقلعتها خالص وهيا مستسلمه وانا زي الحمار نيمتها وحكيت زوبري ف كسها وانا ببوسها احساس جميل بس مكنتش اتوقع انها هتقلب بكارثه
انا بحرك زوبري والراس دخلت احساس جميييييل اووووووي بس مكنتش اعرف ان حركه بسيطه هتخليني افتح اختي
انا نزلت بجسمي حسيت زوبري كلو دخل ف كسها واسماء بتطلع اهات انا كتمت صوتها بايدي وببص في ددمم ع زوبري كنت هيجان اووووووي
وكملت نيك فيها وهيا بتتوجع وانا زي الحمار
وقبل منزل طلعت زوبري ونزلت ع بطنها
هيا يتدمع وانا فوقت من الشهوه ومسحت لبني ودمها وخرجت مرعوب لاوضتي نمت من الخوف تاني يوم اختي ال16 سنه اتفتحت مني وطبعا امي عرفت من الدم الي معرفتش امسحو كويس ومن تعب اختي
امي بصتها لوحدها بتقتلني واختي حكتلها ع كل حاجه وماما تبصلي بس وطريقتها اتغيرت معايا اختي نزلت تشتري حاجه ل ماما
وعيني ماشافتش غير فين يوجعك
انا رجلي وايدي ورمت
وقبل ماتطلع من اوضتي قالت اوعي ابوك يعرف حاجه او اني ضربتك حتي
انا كنت بعيط واختي عرفت
وكنت مكسر حرفيا مش عارف امشي ع رجلي
ودراعي مش قادر احركو
بس انا كنت بنام بدري قبل ما بابا يرجع عشان مايسالنيش
والكلام مع ماما واختي انعدم
رجعت للكليه وكنت فرحان بقضي اليوم كله بره البيت بعيد عن الدوشه
بس الحظ ابتسملي تاني
اني اسمع ماما ف اوضتها بتتوجع دي غريبه واستغربت ازاي ماما بتتناك وبابا اصلا قال انه هينام ف الشغل
براحه بقرب وقلبي مرعوب واسمع امي
بتقولي اااااه براحه العيال نايمه
وصوت خالي سعيد معاها
انا مبقتش مصدق
خالي بيقولها وحشتيني ي نجلاء
وفضل كده وقت طويل
وسمعتها بتقولها هنزل كذا مره
وهيا قالت ااااااه نزل ف طيزي
وقالت وحشني زوبرك اووووووي ياحبيبي
انا رجعت الاوضه وكنت زعلان ومبسوط ف نفس الوقت
ويوم والتاني وانا عادي ولا شاغل دماغي بماما
واختي كنت بتحرش بيها
كنت ابوسها احضنها امسك طيزها
وهيا كانت متجاوبه معايا علطول
وف يوم انا وهيا لوحدنا ف البيت اتهجمت عليها وقلعتها من تحت وعلطول طلعت زوبري ودهلتو ف كسها وهيا كسها ضيق اوووووووي
انا فضلت انيك فيها لحد منزلت علي كسها وهيا قالت البس هدومك لبست وهيا لبست الكلوت ع لبني وانا هيجان ومولع
وكان مفيش خاجه وهيا قالت انت بتتعبني
بقولها اسف ي اسماء
قالتلي عادي ماما قالت ان في حل عادي وهترجع كل حاجه زي ماكانت عشان رجع بنت
انا فرحت اوووي واختي قالتلي كلمه تجنننن
قالتلي زوبري حلو اوووووي
انا بقولها غجبك قالت عجبني اووووي
وتعرف انا مبسوطه اوووووي انك فتحتني
انا بقولها بجد
قالت ايوه ونفسي كل يوم نعمل زي بابا وماما
قولتلها ياريت
قربت ابوسها ودوبنا ف بوسه طويله والباب اتفوح وانا ببعد وامي دخلت وشكلها شافتنا ماتكلمتش كلمه واحده بس لما اختي دخلت اوضتها
امي دخلت عندي وبتقولي هو انت مش بتسمع كلامي ليه
انت حيوان ده اختك
انا بقولها وهو انا عملت ايه يعني
ده غصب عني
قالت ي حيوان انت خليتك اختك مش بنت
انا قولتلها انا سمعت خالي اول انبارح وهو عندك
امي انصدمت وبتقول بكلام مقطع
قصدك ايه
قولتلها يعني انا شوفتك وانتي مع خالي
امي معرفتش تتكلم
وانا معرفش انا بقول كده ازاي
انا قولتلها اختي موافقه اني انام معاها زي مانتي موافقه تنامي مع اخوك
ولو عايزه تعرفي بابا عرفيه وانا هعرفو

امي قعدت ومش بتتكلم
وقولتلها انتو السبب انتو الي عملتو فينا كده
امي مردتش وطلعت
انا واختي بقينا عشاق بليل اكلمها واتس ف السكس وف اي وقت بالنهار انيكها
زوبري كبير ع كسها الضيق
الي كنت بنيك في علطول زي الحمار ومعرفش معني الحس والمتعه كنت انيكها وانزل وخلاص
والايه اتعكست امي بقت هيا الي بتشوفني وانا ينيك اختي ف اوضتها بليل زبابا ف الشغل
وخالي كان بياجي ينام معاها بليل
امي كانت بتصحا الصبح لبسه قميص النوم الي كانت بتتناك بيه
انا كنت بقولها وطي صوتك
هيا تضحك بقي الموضوع عادي
امي بقت تتناك من بابا ف الصاله وعرفه ان انا واختي سامعين
عارفين يعني ايه ماما تقعد اودامي بقميص نوم عريان حلمات واضحه ونص صدرها بره
وصدرها بيتهز وكنت انا امسك اسماء انيكها اوووووي ف الاوضه
امي بقت تقولي الحاجات دي مش بالعافيه لاوم تبسط الست الي معاك
مكنتش اعرف قصدها
وهيا مش بتقولي
اتكرر الموضوع خالي طول ما بابا ف الشغل بياجي كل يوم ويوم
بس انا مكنتش قادر طلعت اشتريت منوم
وحطيتو ف العصير وخالي خلص ومشي وماما فضلت سهرانه وانا طلعت بعدها بساعه كانت نايمه ع الكنبه حولت اصحيها نايمه والعصير جنبها
انا مسكت تلفونها بفتحو ببصمه صباعها فتح ودخلت شوفت صور بقمصان نوم
دخلت واتس شوفت صور عريانه بعتاها ل اخوها من يومين والي خلاني ف صدمه اني دخلت ع رسايل بابا
وماما بعتالو فيديوهات دقايق وثواني واخوها راكب عليها وبينيكها وهو بيقولها ابعتي كمان
مبقتش مصدق
كل ده انهارده قفلت التلفون
وانا شايف ماما اودام مني شبه العريانه صورتها وطلعت زوبري بدعكو وفتحت رجليها
ورفعت قميصها وشوفت كسها جمممممييييييل لونه احمر زي الدم وشفايف كسها مفتوحه
انا ببص عليه وبصورو
وانا ماسك زوبري وقربت زوبري وبيلمس كسها
قفلت الفيديو ودخلت زوبري ف كس ماما
احساس حميل كسها واسع بس سخن اوووووووي انا فضلت انيك فيها بسرعه كنت خايف بس انا مقدرتش اقوم وانا لبني انفجر ف كسها كنت مبسوط ولما خلصت خوفت اوووووي
ولبني لبنزل من كس ماما
منظهرها حلوه اووووي رغم اني خايف بس كنت لسه جعااااااان اووووي
شغلت فيديو وصورت التلفون عند الشاشه بيصوره وانا قلعت خالص وطلعت بزازها ونمت عليها ونكتها ف كسها
وبمص بزازها اتاخرت اوووووي المره دي
انا محسيتش غير بحركه ماما وانا زوبري كان بينفجر ف كسها وهيا شكلها بتصحا انا من خوفي اخدت تلفوني وهربت للاوضه ولبني ف كسها............ لو عجبتكم قولو عشان اكمل

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزاء الثاني:
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

انا لما لقيتها بتتحرك كنت خلاص لبني بينزل ف كسها وانا ف حضنها
دخلت الاوضه وانا خايف اووووي
وبعد شويه نمت تاني يوم كنت خايف اخرج من الاوضه كاني قتل حد بره
اول ما الباب فتح وانا ببص كانت اختي
دخلت وهيا مبتسمه وبتقولي لسه نايم
قولتلها لا صاحي
لقيتها بتقولي انت كده لازم تعملي خدمه عشان ترد الي عملتو بقولها مش فاهم
قربت مني
وقالت عجبك كس ماما
انا ساكت
وقالت تنزل ف كس ماما مرتين هو عجبك اوووي كده انا بقولها انتي مرقباني
ضحكت وقالت زي ماسعدتك تساعدني
قولتلها ازاي
لقيتها قعدت بضهرها ع السرير وفتحت رجليها ااااااااه الجيبه مش لابسه تحتها حاجه
بقولها قصدك ايه
قالت انا لحست كس ماما وبلعت لبنك ومخلتهاش تعرف انك عملت حاجه واتا بصراحه عايزاك تلحس كسي بقوله وحش
قالت جرب انا قولتلها عشان ساعدتيني بس
نزلت علي كسها الوردي وطلعت لساني بحركو عليه وبصباعي بدخلو ف كسها ااااااه كلو غرقان ميه
بقولها انتي تعبانه
قااااالت اوووووووي
انا بقولها حاضر
بلحس كسها عجبني اووووي
كنت باكل في وبدخل لساني اطلع الميه وبلعها اختي زي الحيه تحت مني ولقيتها بتشد راسي
وبترفعني لحضنها وانا ببوسها ولقيتها بتقولي نيكني زي ماما انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا اااااااااه وانا برفع نفسي ونيكها اووووووي
وهيا تقولي اوووووي نيك كسي زي كس ماما
انا بتخيل كس ماما وبنيكها اوووووووي ومبسوط واختي قالت علي علي كفايه انا فوقت من الي كنت في وببوسه وزوبري ف كسها
وبقولها بحبك اووووي
قالت نام ع ضهرك
نمت ع ضهري وزوبري وقف وهيا مسكتو
ونزلت تمصو لدقيقه وتفت ع راس زوبري
وقعدت عليه وزوبري بيختفي ف كسها
اختي براحه بقت تنط وبزازها تتهز
احساس ممتع وجميل
واختي سالتني وقالتلي كس ماما عجبك
قولتلها اوووووي وهيا تنط وتعلي صوتها عايزه تنيكها انا ااااااه واختي نامت ف حضني
وزوبري ف كسها وانا حضنها
وهيا بتقولي بصوت واطي نزل ف كسي زي ماما
انا قلبتها ع ضهرها وخليتها تفنس
ومسكت زوبري دخلتو ف كسها ودخلتو اووووي هيا اااااااه وانا ماسك وسطها ونازل فيها نيك احساس جميل اوووووووي لما تشوف اختك بتقولك خرج زوبري انا خرجتو ولقيت كسها بينزل عسل انا بتفرج وهيا نامت ع بطنها وانا نمت عليها
وزوبري عارف طريقو
وفضلت انيكها واحساس حلو اووووي ان طيزها تحت مني وانا حرفيا كنت خلاص
لو استنيت اقل من ثانيه كنت نزل ف كسها
اول مرفعت زوبري كنت بنزل علي طيزها
لبني وصل اكتفها
خلصت ونمت عليها وببوس رقبتها
وبقولها تتجوزيني
هيا قالت ياريت
انا بحبك اووووي ياعلي
وقالتلي بكل صراحه
علي كسي احلي ولا كس ماما
انا نيمتها ع ضهرها وبقولها انتي ي قلبي طبعا
انتي ملكي لوحدي واختي حبيبتي
وهيا عطتني بوسه ف الحظه دي امي فتحت الباب وشافتنا واختي خافت وانا بحسس ع بزها ونزلت امصو وامي قالت علي تعالي عايزاك
وقفت زي منا كده وبقولها نعم زوبري وقف نص وقفه وهيا قالت انت هتكلمني كده
دخلت لبست وبقول ل اختي جيلك تاني
اختي قالت ماشي
انا طلعت عند ماما ف اوضتها
وقالت اقعد
قعدت وسالتني قالتلي انت بقيت بتعمل كده مع اختك عادي
بقولها بعمل زيك
قالت احترم نفسك
وقفت وبقولها محدش احسن من حد
انتو السبب للي احنا وصلنا ليه
انا ماقولتش ليكم تنامو مع بعض والباب مفتوح وانتو عرفين ان عيالكم بيكبرو
وماقولتش ليكي انك تنامي مع اخوك وجوزك مسافر
امي قالت بقيت بتكلمني بطريقه وحشه
ولقيتها بتقرب مني
وقالت انت عايز ايه من ست جوزها بينام معاها كل يوم وف لحظه يبعد عنها سنه كامله
وهو عارف انها شهوانيه
ومحدش طفا نارها غير اخوها
انا اخويا كان بياجي ينام عندي وانتو صغيرين لما ابوكم كان مسافر وهو الي عوضني عن حرمان سنه كامله مش احسن ماروح لحد غريب
انا مردتش عليها وهيا قالتلي ابوك راجع كمان يومين وخالك جاي بكره

قولتلها برحتكم
قالتلي عايزك منك طلب
بقولها مني انا قالت ايوه
بقولها ايه
قالت خالك عايز ينام معايا ع سريرك
بقولها مش فاهم
قالت هو طلب مني اعطيك منوم وتنام وبعدين ندخل وينام معايا عندك
انا بقولها اشمعنا عندي قالت هيا ربع ساعه نخلص وخلاص
انا بقولها ماشي
امي قربت مني وعطتني بوسه علي خدي بس بطريقه غريبه
وقالتلي بصوت ف ودني تسلم ي حبيبي

رجعت وانا طلعت ل اسماء ومن الشهوه الي سمعتها قلعت اسماء تاني ونزلت فيها نيك ومش مصدق ان ماما هتتناك عندي
وعلي سريري خلصت مع اسماء والوقت بيعدي وبليل امي جبتلي عصير وانا ع السرير ولبسه روب خفيف وقالت اشرب ده ماتخفش مش حطه في حاجه
خالك بره اشربو وكانك نمت
انا شربتو وعملت نفسي نايم بعد شويه زوبري كان بيوقف
وسمعت الباب بيفتح وسمعت صوت ماما تعالي
دخل خالي وبعد ثواني سمعت صوت بوس وبيقولها مصي يلا
سمعت صوت مص الصوت عالي وهو اااه
وبعد شويه لقيت امي ف حضني فوق مني كانها هتركب ع زوبري حرفيا نفسها علي نقسي وهيا اااااااه براحه وخالي بيقولها اااااااااه احساس جميل وهو بينيكها وامي نفسها ف نفسي
وهو بيكلم ماما وبيشتمها
وامي بتبوس شفايفي بسرعه وانا ف عالم تاني
ولقيت زوبري حد بيطلعو وهو وقف اوووووي ومحسيتش غير بحد مسك زوبري ودخلو ف كس ماما وهيا بتبوس شفايفي وبتنط ع زوبري
وخالي بيقولها نطي ع زوبر ابنك هيا قالت لا لا مينفعش وخالي بيقولها كملي كملي وهيا بتصرخ وزوبري ف كسها وهيا بتقوله طيزي والنيك مستمر انا نايم وماما نزلت ع زوبري وحاسس انها عايزه تتناك كده
صوتها اهاتها راحت وهيا الي بتنط ع زوبري
والي اكدلي انها ركبت ع زوبر خالي ونزلت تمص زوبري مص حرفيا
انا زوبري نااااااااااار وهيا دخلت زوبري وقالت كفايه علي الواد
قالها ابنك زوبرو كبير زي ابوه
هيا بتنط وقالها نطي فضلو ع الحال ده
ونزل علي صدرها وامي نايمه جنبي ولبس وقالها باي ومشي امي قالت علي
انا بقولها ايوه
قالت انا اسفه ي حبيبي غصب عني
انا ببصلها وجسمها عريان وصدرها وقف ولبن عليه بقولها هو مشي قالت ايوه
وهيا قامت وطلعت والباب مفتوح رجعت وهيا بتمسح لبنها
ووقفه وانا مولع وهيا بتمسح كسها اودامي
ونامت جنبي وانا ببصلها
وقالت انا مش وحشه ي علي بس غصب عني
انا عيني ع بزازها وحلماتها الوقفه زي الجبل
عيني غليها وهيا بتتكلم وانا بايدي مسكت بزعا وهيا بصتلي وهيا ابتسمت وقالت عايز تمصها
انا بقولها ايوه قيا قالت مص بس
انا طلعت علي صدرها امص في زي المحروم ومن شدت شهوتي طلعت امص شفايفها
ونزل تاني وهيا كانت ماتصدق امص شفايفها
هيا كمان تمص شفايفي
امي مسكت ايدي من بزها وبتنزلو علي بطنها لحد كسها وانا ببص لعيوتها وهيا قالت
ادعك ف كسي تعبان اوووي
انا بدعك ف كسها وبمص بزها ودخلت صباعين ف كسها وامي اهات تجنن واجمل لحظه وهيا بتقولي بنزل
انا بدعك ف كسها اوووووووي وماما بتنزل شلال ع ايدي وده كان كفايه يخليني انام عليها ومص شفايفها وبزازها وكانها ملكي ونزلت لحست كسها وكنت باكلو وانا كنت هيجان طلعت زوبري وطلعت قعدت علي صدرها وهيا بلعت زوبري تمص في 3 دقايق وحمام لبن ف بوقها وهيا ولا نزلت نقطه منو
كانت مبسوطه اوووي وفضلت تمص ف زوبري لاخر نقطه وانا مش مصدق الي حصل

ماما بلعت لبني
وانا نمت جنبها وهيا قالتلي بقيت راجل ياعلي
انا بقولها ماما عايز انام معاك
ابتسمت وقالت عيب وهيا قامت واودام مني بتلبس كلوتها وعطتني طيزها وبتوطي تاخد قميص النوم الي عريان وقالت باي
طلعت من هنا وانا مولع من هنا ماليش غير اختي حبيبتي روحت عندها بصحيها مش بتصحه عرفت انهم عطوله منوم
انا قلعتها من تحت ولحست كسها ونزلت انيكها والباب مفتوح وماما شافتني وهيا رايحه الحمام
وانا بنيك ف اسماء وراحت للحمام 10 دقايق انيك ف اختي لحد مانزلت
روحت نمت ع اوضتي وتاني يوم محصلش حاجه ف اليوم عادي
ابويا وصل ودي كانت ليله نااااار اليوم ده بابا ناك امي اكتر مره هو كان بينيك ف الاوضه وانا واختي بنبوس بعض
اختي نزلت تمص زوبري وانا بتفرج
احساس جميل اوووووي
فضلت اسبوع نظرات بيني وبين ماما
كنت بنيك اختي بالنهار بس وماما موجوده او لا

بس كنت بعشق اسماء اختي وامي كانت بتغريني بالبسها وكل حاجه فيها
كانت تلبس قمصان نوم ع الحم
وكانت تقعد قصادي وصدرها واضح مش لابسه ستيان
اختي اتعلمت منها
تلبس خفيف اختي كنت بتحرش بيها
وماما المره الوحيده الي تحرشت بيها قرصتني ف زوبري
كانت وقفه ف المطبخ وانا دخلت عليها وبقرب منها وبنتكلم ولزقت في طيزها وهيا ساكته وانا مسكت بزازها وهيجان وهيا مسكت راس زوبري وقرصتو وانا رجعت وهيا قالت ماتنساش اني امك كده عيب انا رجعت ودخلت الاوضه مع انها قالت كده بس بطريقه تجنن وياريت هيا تاجي ع كده الاغراء بقي علني
ف مره اودام اختي قعدت ولبسه قميص نوم قصير ومبين نص طيزها وصدرها بره الحلمه خارجه من القميص
انا كنت ببص عليها وعايز انط عليها
بليل وانا ف حضن اختي امي تدخل علينا
وبتقول ابوكم ف الطريق اطلع بسرعه
انا وقفت وزوبري طلع من كس اختي
اخدت هدومي وطالع
دخلت اوضتي وماما بدقيقه دخلت ورايا
وبتقولي ابوك لسه شوي وجاي
انا بس عايزه اتكلم معاك
انا بلبس البوكسر وقعدت وهيا قالت عايزه اعرفك ع حاجه مدام بقيت راجل

قعدت جنبي وانا زوبري نااار
وقالتلي شوف تعرف الي عملو خالك وانت نايم هنا
بقولها ايوه
قالت عايزينو يتكرر
بقولها تاني
قالتلي بس مع بابا بقي
بقولها مش فاهم
قالت مش عايز تجرب احساس زي اول مره
انا ابتسمت وبقولها هتمصي زوبري
ضربتني علي صدري وقالت ماتكلمنيش كده
انا حطيت ايدي علي فخادها
وبقولها هو بابا عجبو الي عملو خالي هنا

ماما سكته ومش عرفه تقول ايه
انا بقرب ايدي من كسها
ولمستو من فوق الكلوت
وهيا بتلعب ف شفايفها
وقولتلها انا عارف ان بابا عارف ان خالي بينام معاك
امي ابتسمت وقالت كده وفرت عليا كتير
انا بصوابعي بدخلهم ع كسها ولما الشفايف
وبقولها هتركبي عليه زي انبارح
امي فتحت رجليها وقالت انا افتحلك قلبي انا دخلت صباعي ف كسها
وهيا بتعض ع شفايفها
ومسكت زنبورها براحه وماما فتحت رجليها وكانها بتقولي برحتك
لما بعدت الكلوت حرفيا كسها بيلمع دخلت صباعين وبينيكها براحه وصوابعي بقت كلها ميه
وقفت وطلعت زوبري ومسكت رجليها عشان انيكها وبقرب بوسطي وزوبري لمس ف كسها وبدخل راس زوبري وبيدخل خلاص هيا حرفيا كده شدتني اوووي عليها زوبري انحشر ف كسها امي بترتعش ولقيت ميه بتضرب ف زوبري
وامي بتتلوي تحتي مكنتش مستحمل المنظر وزوبري غرقان امي بتفعص ف بزازها
نمت عليها وبقيت انيكها اووووي وببوس شفايفها
وانا مندمج وسمعنا صوت بابا بره بينادي امي قامت وانا مرعوب امي الكلوت بتاعها ع الارض قامت وقالت خليك المشكله ان واضح انها كانت بتتناك من شكلها وكسها الي منزل ميه
لبست وخلاص
امي رجعت تاني وهيا بتقولي انت لبست
بقولها ايوه
قالت خلاص زي ماتفقنا
قولتلها انت جايه تكملي
قالت بعدين مسكتها من وسطها وزنقها ف الباب
وبتقولي بقيت شقي اوي
انا بقولها جايه تكملي
انا مسكت بزها
وبقولها بابا شافك كده
قالت ايوه وعجبو القميص اوووي
يقولها هو يجنن
روحت ع السرير مسكت الكلوت
ونزلت ع ركبتي وبلبسو ليها وهيا بتلبس وانا بلبسها وببص ع كسها يجننننن
قربت وبالساني لمستو وامي مسكت شعري ودخلتني لكسها وانا بلحس اووووي ومص زنبورها امي وقفه ومش حسا بالدنيا وقفت وطلعت زوبري وانا ببوسها وزوبري لمس كسها وهيا قالت حبيبي اصبر دلوقتي نكمل بعدين
انا مكنتش قادر دخلتو ف كسها
وهيا حضنت رقبتي وانا بنيكها
وفضلت مكمل 3 دقايق ونزلت علي فخادها وكسها هيا فرحانه وقالت زوبرك يجنن ي حبيبي
انا طالعه ل ابوك ولو كنت تعبت انهارده خلاص
انا بقولها لا انا ماتعبتش
قالت خلاص ي حبيبي انا هدلعك انهارده نفذ الي هقولك عليه....

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزاء الثالث والأخير:​


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

انا نمت ومبسوط اوووووي بالي حصل انا لسه نايك ماما وكمان بابا هينيكها عندي
مكنتش عارف ده كلو حصل ازاي بس مبسوط لبست وطلعت ابص يمين وشمال باب الاوضه بتاعتهم مفتوح قربت ولقيت امي قاعده علي وش ابويا وهو بيلحس كسها وهيا بتتحرك عليه مقامتش من عليه غير ووشه غرقان منها
انا رجعت وكنت مستغرب ده كلو بيعملوه ليه
هو كل اب وام كده
حاجات كتير ف بالي وبليل قعدين ف الصاله كلنا وبنسمع مسلسل
والساعه 11 اسماء دخلت تنام
وبعد ساعه امي قامت لوحدها كده دخلت اوضتها وطلعت بقميص نوم شفاف من كل حتي
ولقيتها مسكت الريمود وشغلت اغاني
وانا قاعد وبدات ترقص
بقت بترقص رقص جنسي انا زوبري وقف اوووووي وانا شايف صدرها وانا ببص عليها وعلي ابويا الي بيتفرج عليها وهيا تقعد ع حجرو
وانا ببص عليها حركات غريبه حتي معايا امي قربت مني ورفعت رجليها علي الكنبه جنبي وضهر كلوت اسود وبتغمزلي
ولقيتها راحت المطبخ وطلعت بكوبايه عصير وقعدت علي حجري وزوبري عمود
قالتلي بصوت واطي ادخل ريح جووووه وعطتني بوسه ع خدي وقالت نام وقامت ورجعت عند بابا ورقصت وانا استاذنت انام
دخلت وقلعت كل هدومي الا البوكسر وعملت نفسي نايم وبعد خمس دقايق الباب فتح
وماما قربت مني ولقيت ايد بتمسك زوبري
وقالت زوبرك لسه وقف ولقيتها بالسانها علي حلمات صدري
وبتقولي اوعي تنام عايزاك تحس بكل حاجه
وطلعت نفسها ف نفسي وبتبوس شفايفي
وقالت لما ادخل تاني اعمل نفسك نايم
ولقيتها قالت ابوك عايز ينكني معاك وانت نايم
انا قولتلها عايز اعرف منك حاجه
عطتني بوسه وقالت بكره هعرفك كل الي عايز تعرفه
امي قامت وهيا طلعت وبعد شويه دخلو سوا
وانا زي منا
اول حاجه سمعتها من بابا
هو الواد زوبرو وقف ليه كده
قالتلو مش كنت بطمن عليه
ضحك وقالها وطمنتي قالتلو اهااا اطمنت
وسمعت صوت بوس
وهو قالها طيزك كبرت ياشرموطه
قالتلو من نيكك فيها ضحك وقالها هو انا بس الي بنيكك فيها اخوك بيفشخها
قالتلو والنهارده علي هجرب زوبرو ف طيزي

ابويا فضل يضرب طيزها بكف ايدو
وقالها انزلي مصي
سمعت صوت مص ف زوبرو وانا زوبري موووولع نار
سمعت امي قالتلو تعالي شوف زوبر ابنك
انا مغمض وهما بيطلعو ع السرير
وزوبري خرج
وماما مسكتو وبتدعك في وبتقول شايف ابنك كبر ازاي ابويا قالها مصي زوبر ابنك
امي نزلت تمص احساس جميل اووووووي
انا بفتح عين براحه شوفت ابويا بيلحس كسها وماسك طيزها وانا رفعت وسطي وماما بتبصلي وبتمص وانا بحرك وسطي وزوبري ف بوقها
واول مره امي تنزل تلحس بضاااانب اااااااه مش مصدق وهيا بتمص ابويا رامها ف حضني بقي فوق مني وهيا بتضحك وبابا قالها اخوك استحمل كده ازاي انا زوبري اتمسك من بابا وبيدخلو ف كسها احساس جميييييل
ماما بتبوس وشي وبتطلع اهات
وزوبري دخل ف كسها امي بقت تنط ع زوبري وقفت ع ركبتها وبتنط وبابا وقف ع السرير وهيا مسكت زوبرو تمص اول مره اجرب المتعه دي
بعد شويه امي رفعت نفسها وبتدعك كسها ونزلت عسل كسها ع زوبري وبطني
ابويا زقها فوقي وشكلو دخلو اهات كتير وبوس ومتعه رهيبه
والاجمل من كل ده الكلام الي بيتقال منهم

امي قعدت بطيزها ع زوبري وزوبري دخل ف طيزها بامر من بابا لما قالها يلا دخليه ف طيزك

فضلت كده دقيقه ولقيت ايد امي ع صدري
ببص ابويا مدخلو زوبرو ف كسها وهيا ركبه ع زوبري وماما ضهرها ليا
والنيك يقي عنيف من بابا وماما اهات ومتعه
وانا زي منا ابويا خلص نيك ونزل ع كسها
وامي قامت من فوقي وراحت مسكت زوبري ونزلت تمص وبابا بيقولها اووووي ي شرموطه ابلعي لبن ابنك دقيقتين ولبني كان ف بوقها وهيا بلعتو وقالت ل بابا لبنو يجنن
ولبستني البوكسر وطلعو
وانا فرحاااان اووووووي
نمت من التعب
صحيت الساعه 3 بليل كنت عايز ادهل الحمام
طلعت ودخلت الحمام
ورجعت غرفه اختي قصادي النور كان منور
بس الباب مقفول وفي صوت جووه
انا قولت يمكن اختي بتلعب لنفسها
بس قعدت شويه وحاسس ان ف حاجه
حطيت تلفوني ف زويه وبيصور
ورجعت فضلت صاحي ساعه بالظبط طلعت اخدتو وفضلت اسبق
ولقيت بابا طالع من عند اسماء عريان
بكمل لقيت اسماء طلعت كمان جري علي اوضتهم واتاخرت هناك ولسه مرجعتش ف الفيديو عرفت انها موجود لسه
بس ازاي معقول بابا ناك اختي ال17 سنه
مبقتش مصدق الي بيحصل تاني يوم صحيت واختي وماما كان نايمين وبابا نزل
انا قفلت باب اختي

ودخلت ع ماما الي شبه العريانه
وحضنتها من ورا وزوبري وقف وانا بحسس ع بزها وهيا بتفوق وشافتني وصبحت عليا
وانا بقولها عايزك امي قالت تحت امرك ي حبيبي ولقيتها بترفع قميصها
انا بقولها عايز اتكلم معاك امي عطتني وشها وقالت قول وانا هجاوبك
قولتلها اول حاجه اسماء كانت بتعمل ايه عندكم
ابتسمت وقالت زي مانت بتعمل
بقولها ناكها
قالت ايووه
انا بقولها انا مش فاهم حاجه
قالت شوف الي خططنا ليه حصل
ابوك وانا بنحب الجنس اوي
وخالك كان بياجي عندي وابوك كان بيتحرش بيا اودامو مع الوقت خالك اغتصبني
وابوك عرف وانا كنت مبسوطه عشان ابوك شهوته زادت وانا كنت لسه شباب ف العشرينات
خالك بقي ادمن النيك فيا وابوك كل ماحكيلو حصل ايه ينيك فيا اكتر وبعدها بفتره خالك سافر وابوك كان بينكني وخالك معايا ع التلفون
بينكني بردو صوت
وطبعا زي مانت عارف ابوك كان ينكني ف اي حتي ف الشقه مش بيشغل دماغه
وف مره حكيتلو انك كبرت
بس هو قالي ياريت لو ينيكك
ووقتها احنا فكرنا ف كده ليه مانعملش معاكم كده
ولما تكبر ده يحصل مابينا ودلوقتي
انت ف حضني
قولتلها خالي عرف ان بابا عارف
قالت خالك وابوك كان قاعدين وسكرو وانا الي بدات مع خالك هيجتو وبدون مايكون فايق طلعت زوبرو وهو قاعد وركبت عليه اودام ابوك
ابوك بيبصلي وخالك مصدوم وابوك قام
ونكني معاها اتنكت مرتين معاهم
وبعدها انا الي قررت الموضوع مع خالك وابوك هنا لما اتعودنا وخالك بياجي ف اي وقت ينام معايا بس عشان بيسافر ابوك
ف انت البديل
بس انت مطلعتش بديل وضحكت
وقالت تعرف ابوك كان عايز يفتح اختك بس انت سبقت

وموضوع اختك ده
لما فتحتها انت بعدها ب اسبوع
اختك رجعت تاني بس المره دي كانت بتلعب ف كسها وابوك شافها وهيا خافت وانا طلعت ورها واتكلمت معاها وابوك دهل علينا وبنهديها
وابوك رجع وانا اتكلمت معاها وانا وهيا مرسنا الجنس سوا
بقولها انتي واسماء
قالت ايوه ده اسمه سحاق بين البنات وكده
مره والتانيه والتالته ابوك دخل علينا واختك كانت خايفه انا طمنتها وابوك نكني اودامها واختك كانت بتلحس كسي او بزازي وواحده واحده خليتها تمسك زوبر ابوك تدخلو ل كسي او تدعكو واحده واحده وف الاخر ابوك لحس كسها وبيريحها زيي واختك عجبها الموصوع لحد ما ف الاخر
انا الي مسكت زوبر ابوك ودخلتو ف كس اسماء
انت كنت بتنيك اسماء بالنهار وبليل اسماء معانا انا وابوك
وقالتلي تعرف ان ابوك فرح اوووي انك خلاص بقيت بتنكني وكمان زوبرك كبير
بقولها انا مش فاهم حاجه
ضحكت وقالت بليل هتعرف حاجات كتير
انت قوم بس اتشطف ولا اقولك خدني معاك
طلعنا ع الحمام اتشطفنا بس مقدرتش نكتها ف طيزها تحت الدش ولما ونزلت ف طيزها طلعنا

والدنيا تمام ونزلت للدرس واختي معايا ف الطريق ولما رجعت المغرب اختي ف الاوضه دخلت واتكلمت معاها شويه واخدت كءا بوسه ف تقفيشه وطلعت بره ومكنتش قادر اتكلم مع اسماء ف الموضوع بس الوقت عده بسرعه وبقينا ف السهره كلنا قاعدين وامي لبسه قميص نوم واختي ترنج خفيف
امي قالت الوقت اتاخر
علي تعال عايزاك
دخل وراها الاوضه
وهيا قربت مني وقالت انا مش علي بعضي
ولقيتها بتبوسني ومسكت زوبري وبتدعك في عشان يوقف وانا تفكيري ف اختي

قالتلي مالك مش مركز ليه
قولتلها اسماء بره مع بابا ضحكت
وقالت اي حاجه بعملها معاك دلوقتي اختك بتعملها مع ابوك انا وقف وماما قلعت خالص وقلعتني ونزلت ف زوبري مص وبضاني وزوبري وقف اوووووي وانا مسكت راس ماما وبقيت انيكها اووووووي وبعنف وهيا ااااعععععع اععععععع اخخخعخخع
وانا طلعت زوبري وهيا بتضحك وقالت بقيت عنيف اووي ي علي
ووقفت وانا بقولها عايز اشوفها وهيا بتتناك
قالتلي تعالي ولقيتها لبست القميص تاني وقالتلي البس البوكسر
لبستو وطلعنا ولقيتهم ف وضع 69
واسماء شافتني وكانت مش عرفه تعمل ايه بس بابا بياكل ف كسها
واسماء بعد ثواني اسماء رجعت تبوس زوبر بابا
وانا لقيت ماما قالت تعالي اخدتني للكنبه وقعدنا نبص عليها وامي نامت علي فخادي وزوبري اودام بوقها طلعتو ودخلتو ف بوقها وانا بتفرج وهيا بتمص وانا بابا مابصليش حتي
اختك اتناكت من زوبر بابا اكتر من 5 دقايق وهو بينيك فيها وهيا بتصرخ
وبعد شويه نزل علي وشها
وماما قامت ولحست عسل بابا
ولما خلصت لقيتها قالتلي خود اسماء ياعلي ودخلو نامو سوا
انا اتحركت واخدتها ودخلنا الاوضه وبدون اي مقدمات حضنتها من ورا
وهيا مش بتتكلم
ونيمتها ع ضهرها ونكتها اووووي اكتر من 10
ونزلت علي طيزها
ونمت ف حضنها تاني يوم الصبح طلعت للدرس
واختي فضلت نايمه مرحتش حاجه
بس انا وامي قضيناها جنس ف الصاله بعد مارجعت من الدرس
بقيت انيك ف ماما علطول واسماء كنت مش بقرب منها كتير
بس كان دايما ينيك اختي وبيقول ان كسها ضيق وجميل
والاغرب من كده لما شوفت بابا نزل ف كس اختي وانا استغربت وسالت ماما قالت ماتقلقش عملين حسابنا
بس بعد اسبوع امي حملت
وكشفت وعرفت انها حامل وهيا فكرت انه من ابويا
بس انا كنت شاكك لما كانت نايمه وانا نزلت ف كسها مرتين
واليوم ده بليل امي مكنتش فرحانه اوي بالخلف وبابا كان عادي مش فارقه
بس وانا ف حضنها وزوبري ف كسها وبنيكها قولتلها انزل ف كسك قالت نزل
نزلت ف كسها وبقولها انتي زعلانه انك حامل
قالت لا ي حبيبي بس مكنتش عمله حسابي وكده
انا بقولها الواد ده من ابويا ولا من خالي
قالت خالك مش بينزل جوايه
انا بوستها وبقولها ولو مني هتزعلي
قالت لا طبعا
انا ببوسها وبقولها
انا هبقي اب
قالت مش فاهمه
قولتلها الي ف بطنك ابني
قالت ازاي وانت اصلا منزلتش جوه

قولتلها لا نزلت مرتين
من لما خالي ناكك ف الصاله
مش انتي نمتي
قالت ايوه
طلعت التلفون ووريتها الفيديو وانا بنيكها ونزلت ف كسها مره والتانيه
وهيا قالت اها ياوسخ بقي تعمل فيا كده وعيا مبتسمه
وحضنتني وقالت
دلوقتي انت ابو ابني ولا ابني
ضحكنا وبقولها انا فرحان اووووي انك حامل مني
قالت هتتاكد بردو
انا من فرحتي نكتها تاني ونزلت ف كسها
وبعد كذا يوم الحظه الي عرفنا فيها ان الي ف بطنها ابني كلنا عرفنا واليوم ده بابا كانت بيقولي هنيك مراتك
كانت بينيك ماما اودامي اسبوع كامل ابويا مايطلعش الشغل
جنس مرتين ف اليوم
زوبري وزوبر بابا ف كس ماما وحرفيا كانت متعه رهيبه ونزلنا ف كسها
لحد دلوقتي انا واختي وبابا وماما
بنام سوا
اختي عايزه تحمل كمان
امي ف الشهر ال6
مش ببطل نيك فيها
ف بطنها ولد
ابويا بيعشق اسماء فتحها من طيزها
ومن يومين عملنا فيها نيك مزدوج اختي بقت بتعشق الجنس
كنا قاعدين وابويا شال اختي ودخل بيها الاوضه وانا قربت من امي وهيا متجاوبه معايا بس مكملناش عشان تعبانه
دخلت عليهم وكانت وقفه ع ركبتها وبابا وقف وانا قربت وهيا مسكت زوبري وبتمصلي وانا وبابا وقفين بابا شالها ونيمها علي بطنها وانا نمت ع ضهري وهيا بتمص زوبري وبابا نام عليها وبقي ينيكها ف كسها اهات وهيا بتمص رغم صغر سنه بس ابويا بيحب ينيكها ودايما بيشتم فيها
لدرجه انه قالها هتجوزي اخوك عشان ماتبعديش عننا حاجات كتير بتحصل بس الاجمل لما ركبت فوقي وابويا بينيكها ف طيزها
انا مكنتش قادر استحمل اختي فوق مني وزوبري ف كسها زوبر بابا ف طيزها
وانا ثابت وبابا بيتحرك وكسها بيقبض ع زوبري طلعت صوت وبقول هنزل محدش عبرني كنت خايف ونزلت لبني كلو ف كس اختي وبابا مكمل واختي بتبوسني وبابا نزل ف طيزها
بس ارتحت لما قالي ماتخفش عملين حسابنا
والاجمل لما لقيت بابا قلب اختي علي ضهرها وبياكل كسها لحد ماختي نزلت علي وشه
نيگ الام والاخت جمييييل وممتع ❤❤
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%