NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة عائلتي والحمل ـ حتي الجزء الثاني 25/7/2022

:):););):love::love:(y)(y):unsure::unsure:🥰🥰😘😘👏👏
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
الفكرة حلوة
ولكن تأنى شوية ولا تستعجل الاحداث
لابد من التمهيد فالعلاقات الانسانية لاتتحول فجأة
أحسنت و في انتظار الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
انا مروان 18 سنة اخر سنة ثانوية عامة خلصت الامتحانات وفي الإجازة
امي مني 48 سنة ملهاش دعوه بالقصة
ابويا 55 سنة مش ليه دور في القصة
اختي سلوي 25 سنة ليها دور كبير في القصة
باقي الشخصيات هتظهر تدريجيا
تبدأ القصة بعد ما خدت ثانوية عامة ابويا قالي عايزين نروح لعمك اشرف
هو اصغر من ابويا عنده 49 سنة واحنا كنا قريبين لعيلة ابويا اكتر المهم امي قالت خلاص مروان خد الاجازة نروح مفيش مشكلة بابا قالها خلاص بكرة نروح ونعملها مفجأة عدا اليوم حضرنا شنطتنا وروحنا طبعا مرات عمي سندس 40 سنة سلمت علينا وخداني بالحضن وبستني وتقولي كدة تقعد فترة مبتجيش قولتلها معلش انتي عارفه الثانوية العامة قالتلي ماشي هعديهالك المهم مرات خالي دي حد من الجيران رشحها لجدتي الهام الي عايشة في نفس بيت خالي بس في الارضي جارتنا قالت انا عندي واحدة قريتي ما تحديها لاشرف فجدتي قالت لعمي فهو وافق المهم سافرو المنيا هم من الفلاحين وخلص الموضوع واتجوزو فنفس السنة الي اتجوزو فيها اتولدت انا
وهي ليها اخوات بنات كتير اصغر منها بحاجات بسيطة و هيبقي ليهم دور في القصة وكان عدها احسن مجدي 27 سنة شكله مقبول تعليم متوسط شغال في فندق التاني ياسر 23 سنة
المهم مرات خالي كان عندها مشكلة في الحمل فقعدو فترة هي وخالي يحوشو فلوس يعملو ***** الأنابيب علشان خالي بردك علي قده
امي ومرات خالي عملين يتكلمو وانا زهقان فنزلت اتمشي رجعت باليل سمعت أمي بتكلم بابا بتقوله اسكت مش سندس جايبة عريس لبنتك
بابا قالها مين
قالت له مجدي اخو سندس وهو الي طلبها قالها هو انسان محترم و شغال شعلانة كويسه بس نسأل سلوي الاول
ماما قالتله انا تكلمها بكرة ولو كدة نعمل الخطوبة علي الضايق قبل ما نروح
ماما فتحت سلوي في الموضوع سلوي كانت رافضة لانه من الارياف
ماما قالتلها شوفيه الاول سلوي علشان تسكتها قالتلها
ماشي بعد يومين جيه مجدي واختي شافته لقيته ميبنش عليه أنه فلاح وشيك وبيحب يهزر وكدة
اختي وافقت وبعديها با سبوع روحنا جبنا لبس الخطوبة وتمت الخطوبة وجم اخوات مرات خالي كلهم وكانو كتير المهم اتفقوا علي أن الفرح بعد 3 شهور بس كان في مشكلة أن اختي هتقعد في بيت العيلة بتاع عيلة مرات خالي بس الموضوع ماشي وكل حاجة تمام طبعا انا كنت كل الي بعمله بسلم علي الناس وانا قولت انا عايز اروح جيم انا داخل علي جامعة وانا قصير 164 سنتي قولت ولا طول ولا عرض المهم انتظمت في الجيم طلعلي دقن خفيفة شكلي احلو مع جسمي و عدا الشهرين وجيه معاد فرح اختي عملوه في المنيا عند بيت عيلة مرات خالي
المهم مرات خالي قبلتني قالتلي ايه ده ياواد يا مروان كبرت يا واد وايه العضلات دي انت بتشيل حديد المهم سافرنا هناك كان في اخت لسندس اكبر مني بسنة اسمها فرح كانت لامح نظرات ليا وترتبك كل ما تشوفني كانت احلي واحدة في اخواتها مش عارف ازاي كانت بيضة وعينها ملونة رغم ابوها وامها مكنوش بيض ولا عينهم ملونة المهم الجو كان حر هناك فكنت قاعد بشورت وكت فكان العضلات عملة شغل المهم عملنا الفرح وسلمنا علي اختي وسافرنا بس كانت في حاجة لحظتها في اخوات سندس مكنوش صافيين ناحية اختي وده لحظتو من نظراتهم في الفرح وده علشان هي متعلمة واحلي منهم
قولت متشغلش بالك يمكن غلطان عدا شهر علي الفرح
كانت نتيجة الثانوية العامة ظهرت وانا كنت علمي علوم وكنت واثق اني هجيب مجموع عالي وفعلا جبت 98.5 ودخلت طب والعائلة هيصت واختي ومجدي وعمي وسندس واحتفلنا وكله بيقولي يا دكتور مروان
اختي تعبت راحت لدكتور هي وماما و مجدي طلعت حامل فرحنا اكتر ودخلت كلية الطب بس مجموعي كان جايب اقاليم فا حترت فأمي وابويا قالو بس خش جامعة المنيا واخد شقة ايجار صغيرة جنب اختك تونس اختك وتروح تنام في شقتك باليل وتمام كله كان تمام وجاه معاد ولادة اختي وجابت بنت فرحنا انا ماما واتفجانا بمجدي وأخواته مش فرحانين و قولنا من الفرحة بس امي بتسال مجدي هتسميها ايه قالها اي حاجة ومشي اتفجأنا انا وامي روحنا وبنكلم مجدي ونهديه ونقوله دي بنتك وبعد ما هدي جم اخواته البنات سحنون اكتر قالوله ازيك يابو البت وبيقولو لسلوي اختي ازيك ام البت وهي قعدت تعيط وامي تهديها وانا اتعصبت وعايز امسك فيهم بس أمي تهديني وتقولك علشان متخريش علي اختك وعدا كام يوم وامي رجعت وخلاص السنة الأولي كانت في الاخر وبمتحن ولقيت معاملة مجدي لأختي وحشة وأخواته البنات وهي من كتر بتشتكيلوه منهم راح اتخانق معاها وضربها وامي وابويا جم وعملنا قعدة وامي بتكلم سندس بتقولها ينفع
سندس بترد عليها تقولها ما هي بتسخنو علي اخواتو البنات ينفع
امي قالت لها لا يا سندس هما بيعايروها علشان خلفت بنت
وسندس واخواتها يكدبوا اختي وعمي علشان شخصيته ضعيفة سندس متحكمة فيه بقي في صفهم
و انا كنت اتعصبت قولتلهم انتو ما بتفهموش وهمج والبنت والواد دي من الراجل مش من الست
راح مجدي قالي اسكت يا انت ايه دخلك
قولتله هو انا مستني إذن من حمار وقام وكان يمسك فيا وانا كان في كده بس لقيت عمي قائم بيقول عيب يا مروان بزعيق لما الكبار يتكلمو تسكت انت وانا مذهول من الناس الي كانو عاملين قرايبنا ولقيت وسط الخناقة دي كلها فرح عمالة سرحان وعمالة تبصلي وانا اقول ايه البت الهبلة دي عديت المشكلة واختي رجعت مع جوزها وانا كنت في الاجازة رجعت الجيم تاني وكان موضوع الطول ده عملي أزمة فقولت أستعين بالحاجات الي درستها فروحت سالت صيدلي علي حبة هرمونات كدة معينة وخدتها من نفسي من غير استشارة مختص وطبعا الخبرة الي عندي مش كفاية فضلت اخد الهرمونات لمدة شهر وده كان هيموتني واغني عليا وانا في الجيم وروحت المستشفي وحكيت لدكتور قالي الي انت عملته غلط انت لسه ما عندكش خبرة علشان توصف لنفسك والهرمونات مش هتاثر معاك في الطول في حاجة خلاص المهم لقيت جسمي كان همدان وياكل كتير قوي وبعد اسبوع حسيت جسمي قوي جدا وحسيت اني هايج قوي مش قادر امسك نفسي اول مرة اكون كدة دخلت الحمام بسرعة وقلعت البنطلون وهنا المفاجأة الهرمونات اشتغلت الصفات الجنسية زبي بقي 25 سنتي وتخين انا اتفجأت قعدت اضرب عشرة يجي نص ساعة وجبت بالعافية انا استغربت ايه ده اول مرة اهيج بالشكل ده
الدراسة بدأت ولقيت اختي شكلها اتغير الي كانت عود فرنساوي بقيت عملة زي جسم ليلي علوي وهي صغيرة
بزازها كبرت وطيزها مليت لحم شكل مش انا لوحدي الي خدت هرمونات بقي جسمها زي جسم الفلاحين الابيض المدملك ده المهم لقيتها حامل تاني مجدي مصر علي الواد وبدأت الدراسة ولقيت فرح بتتعمد تيجي تقعد مع ايسل بنت سلوي اختي في الوقت الي انا بقعد فيه وبتحاول تجر كلام معايا بس انا بتقل البت قمر الجسم الفلاحي مع البياض والعيون الخضر جنوني بقيت ارد عليها واجبلها شيكولاتة معايا وانا جاي من الجامعة وطبعا هي بقت تهظر معايا ونتكلم وكدة
عديت الايام ولسة. معاملة مجدي الوحشة لأختي وأخواته البنات واختي كانت زي الخدامة عندهم وحلت مصيبة الا وهي اختي سقطت من المجهود والدكتور كان بيقول أنها كانت بنت بس خبينا علي مجدي أنها كانت بنت واختي بقت مرعوبة هتعمل ايه ومجدي مصبرش بعد حملها نكها ويرزع فيها علشان تحمل تاني وبيعملها كأنها جموسة بتتعشر وخلاص المهم مكنش بفائدة لأنها لازم تاخد راحة علي الاقل شهر بعد الحمل هو حاله شغل في الفندق شهر هناك علشان في فوج سياحي هناك المهم اختي عملت تحاليل وعرفت أن جوزها مجدي خلفته كلها بنات ودول مش هيفهمو إن الرجل السبب المهم اختي قالتلي اعمل ايه يا مروان اخواته هيعيروني وهيطلقني ويتجوز غيري وابقا مطلقة و اخواته يطلعون عليا سمعة وحشة انا اعمل اي حاجة علشان اجيب الواد
قولتلها اي حاجة
قالتلي اه
قولتلها في حل
قالتلي ايه هو قولتلها تحملي بس مش من مجدي
قالتلي هو ده حل ده فضيحة اروح لواحد ويفضحني وانا عمري ما اعمل كدة
قولتلها خلاص مفيش حل غير اني انا اديكي الحيوانات المنوية بتاعتي وتحملي مني انا قالتلي ماشي
قولتلها بس في مشكلة
قالتلي ايه قولتلها معكي خمسين الف جنيه
قالتلي لا وايه الحل
قولتلها مفيش غير حل واحد وهو التلقيح الطبيعي
قالتلي يعني ايه طبيعي
قولتلها يعني ممارسة علاقة كاملة
لا مستحيل مينفعش انت اخويا وانت ازاي تفكر تفكير زي ده
بيني وبينكم انا الاول عمري ما افكر في محارمي بس بعد الشهوة الي بقت الضعف عندي دي لو لقيت كلبة هنيكها
قولتلها خلاص خليه يشوف واحدة غيرك وسمعتك تبوظ هي سمعت كده اتجننت
قالتلي موافقة هنايم ايسل ونبدا التلقيح
قولتلها ماشي روحت خدت دش وكانت الساعة 10 ياليل قالتلي ايسل نامت هنعمل ايه بتقول كدة وهي مكسوفة ولقيتها جايالي بجلبية بيتي الي كانت لبسها علي اساس اني خبقي زي جوزها مجدي انط عليها وارزع الرزعتين وانطرهم وخلاص
دخلنا اوضة النوم وروحت مقرب منها وجيت أبوسها قالتلي لا احنا هنلقح بس قولتلها ماشي
روحت رافع الجلبية وهي كانت قلعت الاندر وكسها المبطرخ بان الي وسع من الولادة روحت تفت علي ايدي ومسحت زوبري وروحت حطه علي باب كسها قولتلها جاهزة
مردتيش عليا
انا مجرد ما زبي لمس كسها ما بقيتش اتحكم في نفسي روحت رزعه مرة واحدة راحت صوتت لانها اكبر من زب جوزها بكتير زي الفرق بين الخيارة والاتة وفضلت اروع وهي تقولي براحة وانا مش سال فيها وهي في عالم تاني خالص روحت رفعت العباية خالص و مسكت بزتها اليمين وفضلت ارضع منها للبن وافعص في التانية قعدت ساعة إلا ربع بنيك فيها وهي عمالة تشهق وتجيب جابت اربع مرات وقولت لها خلاص هجيب وهي ولا هنا وجبت كمية لبن يعاشرو فيل مش انسان وخرجت من الاوضة وقعدت بالبوكسر ولقيت اختي خارجة بتعيط بتقول ماشي انا هنتقم منك يا مجدي الكلب يا دلدول اخواتك وهخلي اخواتك الشراميط دول زي العبيد عندي ومن غلها لقيتها جاية عليا عريانة وفجأة ليتني من بقي وانا وهجت روحت شايلها ودخلت الاوضة وخلتها تمص زبي ونيكتها ونطرت في كسها
وبعد ما خلصنا قالتلي ايه ده حصان كان بينكني كل ده زي وكل ده لبن
من النهاردة انت مش اخويا انت جوزي ورجلي وأبو عيالي وهخليك تساعدني انتقم منهم كلهم قولتلها ماشي
وفضلنا كدة طول الشهر اعشر فيها لغاية لما جوزها جيه وكانت حملت واتاكدنا وفرحنا اوي وقولتلها لما يجي خليه ينيكك علشان ما يشكش في حاجة وبعد اسبوع تقوليه انك حملتي وتروح. تكشفو
وده الي حصل وقالها لما نشوف هتجبيلي الواد ولا لا
وخلصت السنة بتاعتي ورجعت بيتنا مع امي وابويا و سلوي خلفت ولد وسمته مروان واخوات مجدي كانو هيموتو من الغيظ وسندس قالتلها تعالي يا سلوتي
قولت في سري استني انتي بالذات ليكي روقة وهتبقي الضحية الجاية و سلوي جاتلي وهي شايلة الواد وبتقولي شفت ابنك يا حبيبي شبهك ازاي قولتلها حلو لامه وبوستها من دماغها وقولتلها اجمدي كدة عايزين نخوي
قالتلي انا محدش بيكيفني ويرضيني غيرك يا رجلي يابو ابني
قولتلها جهزت الخطة لاول ضحية قالتلي اه


الضحية التانية


اتمني القصة تعجبكو وشكرا
شابووو اسلوب حلو وبدايه جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
جامده فشخ
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
جامدة نيك
بس ركز واوصف الأحداث اكتر ومتستعجلش
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
رائعه تسلم
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
أكثر من رائع كمل يا فنان تحياتي لك 👍👍👍
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
حلوه اوي اوي بس رتب افكارك وابتدي اكتب الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
ومتتاخرش عليناا بقاا وحدد معاد تنزل فيه الاجزاء وطول الاجزاء شويه
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
منتظرة التكمللله
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
ب
انا مروان 18 سنة اخر سنة ثانوية عامة خلصت الامتحانات وفي الإجازة
امي مني 48 سنة ملهاش دعوه بالقصة
ابويا 55 سنة مش ليه دور في القصة
اختي سلوي 25 سنة ليها دور كبير في القصة
باقي الشخصيات هتظهر تدريجيا
تبدأ القصة بعد ما خدت ثانوية عامة ابويا قالي عايزين نروح لعمك اشرف
هو اصغر من ابويا عنده 49 سنة واحنا كنا قريبين لعيلة ابويا اكتر المهم امي قالت خلاص مروان خد الاجازة نروح مفيش مشكلة بابا قالها خلاص بكرة نروح ونعملها مفجأة عدا اليوم حضرنا شنطتنا وروحنا طبعا مرات عمي سندس 40 سنة سلمت علينا وخداني بالحضن وبستني وتقولي كدة تقعد فترة مبتجيش قولتلها معلش انتي عارفه الثانوية العامة قالتلي ماشي هعديهالك المهم مرات خالي دي حد من الجيران رشحها لجدتي الهام الي عايشة في نفس بيت خالي بس في الارضي جارتنا قالت انا عندي واحدة قريتي ما تحديها لاشرف فجدتي قالت لعمي فهو وافق المهم سافرو المنيا هم من الفلاحين وخلص الموضوع واتجوزو فنفس السنة الي اتجوزو فيها اتولدت انا
وهي ليها اخوات بنات كتير اصغر منها بحاجات بسيطة و هيبقي ليهم دور في القصة وكان عدها احسن مجدي 27 سنة شكله مقبول تعليم متوسط شغال في فندق التاني ياسر 23 سنة
المهم مرات خالي كان عندها مشكلة في الحمل فقعدو فترة هي وخالي يحوشو فلوس يعملو ***** الأنابيب علشان خالي بردك علي قده
امي ومرات خالي عملين يتكلمو وانا زهقان فنزلت اتمشي رجعت باليل سمعت أمي بتكلم بابا بتقوله اسكت مش سندس جايبة عريس لبنتك
بابا قالها مين
قالت له مجدي اخو سندس وهو الي طلبها قالها هو انسان محترم و شغال شعلانة كويسه بس نسأل سلوي الاول
ماما قالتله انا تكلمها بكرة ولو كدة نعمل الخطوبة علي الضايق قبل ما نروح
ماما فتحت سلوي في الموضوع سلوي كانت رافضة لانه من الارياف
ماما قالتلها شوفيه الاول سلوي علشان تسكتها قالتلها
ماشي بعد يومين جيه مجدي واختي شافته لقيته ميبنش عليه أنه فلاح وشيك وبيحب يهزر وكدة
اختي وافقت وبعديها با سبوع روحنا جبنا لبس الخطوبة وتمت الخطوبة وجم اخوات مرات خالي كلهم وكانو كتير المهم اتفقوا علي أن الفرح بعد 3 شهور بس كان في مشكلة أن اختي هتقعد في بيت العيلة بتاع عيلة مرات خالي بس الموضوع ماشي وكل حاجة تمام طبعا انا كنت كل الي بعمله بسلم علي الناس وانا قولت انا عايز اروح جيم انا داخل علي جامعة وانا قصير 164 سنتي قولت ولا طول ولا عرض المهم انتظمت في الجيم طلعلي دقن خفيفة شكلي احلو مع جسمي و عدا الشهرين وجيه معاد فرح اختي عملوه في المنيا عند بيت عيلة مرات خالي
المهم مرات خالي قبلتني قالتلي ايه ده ياواد يا مروان كبرت يا واد وايه العضلات دي انت بتشيل حديد المهم سافرنا هناك كان في اخت لسندس اكبر مني بسنة اسمها فرح كانت لامح نظرات ليا وترتبك كل ما تشوفني كانت احلي واحدة في اخواتها مش عارف ازاي كانت بيضة وعينها ملونة رغم ابوها وامها مكنوش بيض ولا عينهم ملونة المهم الجو كان حر هناك فكنت قاعد بشورت وكت فكان العضلات عملة شغل المهم عملنا الفرح وسلمنا علي اختي وسافرنا بس كانت في حاجة لحظتها في اخوات سندس مكنوش صافيين ناحية اختي وده لحظتو من نظراتهم في الفرح وده علشان هي متعلمة واحلي منهم
قولت متشغلش بالك يمكن غلطان عدا شهر علي الفرح
كانت نتيجة الثانوية العامة ظهرت وانا كنت علمي علوم وكنت واثق اني هجيب مجموع عالي وفعلا جبت 98.5 ودخلت طب والعائلة هيصت واختي ومجدي وعمي وسندس واحتفلنا وكله بيقولي يا دكتور مروان
اختي تعبت راحت لدكتور هي وماما و مجدي طلعت حامل فرحنا اكتر ودخلت كلية الطب بس مجموعي كان جايب اقاليم فا حترت فأمي وابويا قالو بس خش جامعة المنيا واخد شقة ايجار صغيرة جنب اختك تونس اختك وتروح تنام في شقتك باليل وتمام كله كان تمام وجاه معاد ولادة اختي وجابت بنت فرحنا انا ماما واتفجانا بمجدي وأخواته مش فرحانين و قولنا من الفرحة بس امي بتسال مجدي هتسميها ايه قالها اي حاجة ومشي اتفجأنا انا وامي روحنا وبنكلم مجدي ونهديه ونقوله دي بنتك وبعد ما هدي جم اخواته البنات سحنون اكتر قالوله ازيك يابو البت وبيقولو لسلوي اختي ازيك ام البت وهي قعدت تعيط وامي تهديها وانا اتعصبت وعايز امسك فيهم بس أمي تهديني وتقولك علشان متخريش علي اختك وعدا كام يوم وامي رجعت وخلاص السنة الأولي كانت في الاخر وبمتحن ولقيت معاملة مجدي لأختي وحشة وأخواته البنات وهي من كتر بتشتكيلوه منهم راح اتخانق معاها وضربها وامي وابويا جم وعملنا قعدة وامي بتكلم سندس بتقولها ينفع
سندس بترد عليها تقولها ما هي بتسخنو علي اخواتو البنات ينفع
امي قالت لها لا يا سندس هما بيعايروها علشان خلفت بنت
وسندس واخواتها يكدبوا اختي وعمي علشان شخصيته ضعيفة سندس متحكمة فيه بقي في صفهم
و انا كنت اتعصبت قولتلهم انتو ما بتفهموش وهمج والبنت والواد دي من الراجل مش من الست
راح مجدي قالي اسكت يا انت ايه دخلك
قولتله هو انا مستني إذن من حمار وقام وكان يمسك فيا وانا كان في كده بس لقيت عمي قائم بيقول عيب يا مروان بزعيق لما الكبار يتكلمو تسكت انت وانا مذهول من الناس الي كانو عاملين قرايبنا ولقيت وسط الخناقة دي كلها فرح عمالة سرحان وعمالة تبصلي وانا اقول ايه البت الهبلة دي عديت المشكلة واختي رجعت مع جوزها وانا كنت في الاجازة رجعت الجيم تاني وكان موضوع الطول ده عملي أزمة فقولت أستعين بالحاجات الي درستها فروحت سالت صيدلي علي حبة هرمونات كدة معينة وخدتها من نفسي من غير استشارة مختص وطبعا الخبرة الي عندي مش كفاية فضلت اخد الهرمونات لمدة شهر وده كان هيموتني واغني عليا وانا في الجيم وروحت المستشفي وحكيت لدكتور قالي الي انت عملته غلط انت لسه ما عندكش خبرة علشان توصف لنفسك والهرمونات مش هتاثر معاك في الطول في حاجة خلاص المهم لقيت جسمي كان همدان وياكل كتير قوي وبعد اسبوع حسيت جسمي قوي جدا وحسيت اني هايج قوي مش قادر امسك نفسي اول مرة اكون كدة دخلت الحمام بسرعة وقلعت البنطلون وهنا المفاجأة الهرمونات اشتغلت الصفات الجنسية زبي بقي 25 سنتي وتخين انا اتفجأت قعدت اضرب عشرة يجي نص ساعة وجبت بالعافية انا استغربت ايه ده اول مرة اهيج بالشكل ده
الدراسة بدأت ولقيت اختي شكلها اتغير الي كانت عود فرنساوي بقيت عملة زي جسم ليلي علوي وهي صغيرة
بزازها كبرت وطيزها مليت لحم شكل مش انا لوحدي الي خدت هرمونات بقي جسمها زي جسم الفلاحين الابيض المدملك ده المهم لقيتها حامل تاني مجدي مصر علي الواد وبدأت الدراسة ولقيت فرح بتتعمد تيجي تقعد مع ايسل بنت سلوي اختي في الوقت الي انا بقعد فيه وبتحاول تجر كلام معايا بس انا بتقل البت قمر الجسم الفلاحي مع البياض والعيون الخضر جنوني بقيت ارد عليها واجبلها شيكولاتة معايا وانا جاي من الجامعة وطبعا هي بقت تهظر معايا ونتكلم وكدة
عديت الايام ولسة. معاملة مجدي الوحشة لأختي وأخواته البنات واختي كانت زي الخدامة عندهم وحلت مصيبة الا وهي اختي سقطت من المجهود والدكتور كان بيقول أنها كانت بنت بس خبينا علي مجدي أنها كانت بنت واختي بقت مرعوبة هتعمل ايه ومجدي مصبرش بعد حملها نكها ويرزع فيها علشان تحمل تاني وبيعملها كأنها جموسة بتتعشر وخلاص المهم مكنش بفائدة لأنها لازم تاخد راحة علي الاقل شهر بعد الحمل هو حاله شغل في الفندق شهر هناك علشان في فوج سياحي هناك المهم اختي عملت تحاليل وعرفت أن جوزها مجدي خلفته كلها بنات ودول مش هيفهمو إن الرجل السبب المهم اختي قالتلي اعمل ايه يا مروان اخواته هيعيروني وهيطلقني ويتجوز غيري وابقا مطلقة و اخواته يطلعون عليا سمعة وحشة انا اعمل اي حاجة علشان اجيب الواد
قولتلها اي حاجة
قالتلي اه
قولتلها في حل
قالتلي ايه هو قولتلها تحملي بس مش من مجدي
قالتلي هو ده حل ده فضيحة اروح لواحد ويفضحني وانا عمري ما اعمل كدة
قولتلها خلاص مفيش حل غير اني انا اديكي الحيوانات المنوية بتاعتي وتحملي مني انا قالتلي ماشي
قولتلها بس في مشكلة
قالتلي ايه قولتلها معكي خمسين الف جنيه
قالتلي لا وايه الحل
قولتلها مفيش غير حل واحد وهو التلقيح الطبيعي
قالتلي يعني ايه طبيعي
قولتلها يعني ممارسة علاقة كاملة
لا مستحيل مينفعش انت اخويا وانت ازاي تفكر تفكير زي ده
بيني وبينكم انا الاول عمري ما افكر في محارمي بس بعد الشهوة الي بقت الضعف عندي دي لو لقيت كلبة هنيكها
قولتلها خلاص خليه يشوف واحدة غيرك وسمعتك تبوظ هي سمعت كده اتجننت
قالتلي موافقة هنايم ايسل ونبدا التلقيح
قولتلها ماشي روحت خدت دش وكانت الساعة 10 ياليل قالتلي ايسل نامت هنعمل ايه بتقول كدة وهي مكسوفة ولقيتها جايالي بجلبية بيتي الي كانت لبسها علي اساس اني خبقي زي جوزها مجدي انط عليها وارزع الرزعتين وانطرهم وخلاص
دخلنا اوضة النوم وروحت مقرب منها وجيت أبوسها قالتلي لا احنا هنلقح بس قولتلها ماشي
روحت رافع الجلبية وهي كانت قلعت الاندر وكسها المبطرخ بان الي وسع من الولادة روحت تفت علي ايدي ومسحت زوبري وروحت حطه علي باب كسها قولتلها جاهزة
مردتيش عليا
انا مجرد ما زبي لمس كسها ما بقيتش اتحكم في نفسي روحت رزعه مرة واحدة راحت صوتت لانها اكبر من زب جوزها بكتير زي الفرق بين الخيارة والاتة وفضلت اروع وهي تقولي براحة وانا مش سال فيها وهي في عالم تاني خالص روحت رفعت العباية خالص و مسكت بزتها اليمين وفضلت ارضع منها للبن وافعص في التانية قعدت ساعة إلا ربع بنيك فيها وهي عمالة تشهق وتجيب جابت اربع مرات وقولت لها خلاص هجيب وهي ولا هنا وجبت كمية لبن يعاشرو فيل مش انسان وخرجت من الاوضة وقعدت بالبوكسر ولقيت اختي خارجة بتعيط بتقول ماشي انا هنتقم منك يا مجدي الكلب يا دلدول اخواتك وهخلي اخواتك الشراميط دول زي العبيد عندي ومن غلها لقيتها جاية عليا عريانة وفجأة ليتني من بقي وانا وهجت روحت شايلها ودخلت الاوضة وخلتها تمص زبي ونيكتها ونطرت في كسها
وبعد ما خلصنا قالتلي ايه ده حصان كان بينكني كل ده زي وكل ده لبن
من النهاردة انت مش اخويا انت جوزي ورجلي وأبو عيالي وهخليك تساعدني انتقم منهم كلهم قولتلها ماشي
وفضلنا كدة طول الشهر اعشر فيها لغاية لما جوزها جيه وكانت حملت واتاكدنا وفرحنا اوي وقولتلها لما يجي خليه ينيكك علشان ما يشكش في حاجة وبعد اسبوع تقوليه انك حملتي وتروح. تكشفو
وده الي حصل وقالها لما نشوف هتجبيلي الواد ولا لا
وخلصت السنة بتاعتي ورجعت بيتنا مع امي وابويا و سلوي خلفت ولد وسمته مروان واخوات مجدي كانو هيموتو من الغيظ وسندس قالتلها تعالي يا سلوتي
قولت في سري استني انتي بالذات ليكي روقة وهتبقي الضحية الجاية و سلوي جاتلي وهي شايلة الواد وبتقولي شفت ابنك يا حبيبي شبهك ازاي قولتلها حلو لامه وبوستها من دماغها وقولتلها اجمدي كدة عايزين نخوي
قالتلي انا محدش بيكيفني ويرضيني غيرك يا رجلي يابو ابني
قولتلها جهزت الخطة لاول ضحية قالتلي اه


الضحية التانية


اتمني القصة تعجبكو وشكرا
صراحة الفكرة واسلوبك رائع كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
حلوه اوي اوي مستنى الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل يحب
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
تحياتي لك فى الاول القصة كى تكون افضل محتاج ان تجعل الاحداث مرتبة على اخرى لا تقفز قفزات زمنية كثيراً وخصوصا مرات كثيرة

و الاحداث وتيرتها سريعة

تحياتي لك وارجو ان تكون افضل
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
االحبكه الدراميه ضعيفه جدا
صعب يحصل ده في الحقيقه
كمان حمل المحارم بيجيب ***** مشوهين
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح
انا مروان 18 سنة اخر سنة ثانوية عامة خلصت الامتحانات وفي الإجازة
امي مني 48 سنة ملهاش دعوه بالقصة
ابويا 55 سنة مش ليه دور في القصة
اختي سلوي 25 سنة ليها دور كبير في القصة
باقي الشخصيات هتظهر تدريجيا
تبدأ القصة بعد ما خدت ثانوية عامة ابويا قالي عايزين نروح لعمك اشرف
هو اصغر من ابويا عنده 49 سنة واحنا كنا قريبين لعيلة ابويا اكتر المهم امي قالت خلاص مروان خد الاجازة نروح مفيش مشكلة بابا قالها خلاص بكرة نروح ونعملها مفجأة عدا اليوم حضرنا شنطتنا وروحنا طبعا مرات عمي سندس 40 سنة سلمت علينا وخداني بالحضن وبستني وتقولي كدة تقعد فترة مبتجيش قولتلها معلش انتي عارفه الثانوية العامة قالتلي ماشي هعديهالك المهم مرات خالي دي حد من الجيران رشحها لجدتي الهام الي عايشة في نفس بيت خالي بس في الارضي جارتنا قالت انا عندي واحدة قريتي ما تحديها لاشرف فجدتي قالت لعمي فهو وافق المهم سافرو المنيا هم من الفلاحين وخلص الموضوع واتجوزو فنفس السنة الي اتجوزو فيها اتولدت انا
وهي ليها اخوات بنات كتير اصغر منها بحاجات بسيطة و هيبقي ليهم دور في القصة وكان عدها احسن مجدي 27 سنة شكله مقبول تعليم متوسط شغال في فندق التاني ياسر 23 سنة
المهم مرات خالي كان عندها مشكلة في الحمل فقعدو فترة هي وخالي يحوشو فلوس يعملو ***** الأنابيب علشان خالي بردك علي قده
امي ومرات خالي عملين يتكلمو وانا زهقان فنزلت اتمشي رجعت باليل سمعت أمي بتكلم بابا بتقوله اسكت مش سندس جايبة عريس لبنتك
بابا قالها مين
قالت له مجدي اخو سندس وهو الي طلبها قالها هو انسان محترم و شغال شعلانة كويسه بس نسأل سلوي الاول
ماما قالتله انا تكلمها بكرة ولو كدة نعمل الخطوبة علي الضايق قبل ما نروح
ماما فتحت سلوي في الموضوع سلوي كانت رافضة لانه من الارياف
ماما قالتلها شوفيه الاول سلوي علشان تسكتها قالتلها
ماشي بعد يومين جيه مجدي واختي شافته لقيته ميبنش عليه أنه فلاح وشيك وبيحب يهزر وكدة
اختي وافقت وبعديها با سبوع روحنا جبنا لبس الخطوبة وتمت الخطوبة وجم اخوات مرات خالي كلهم وكانو كتير المهم اتفقوا علي أن الفرح بعد 3 شهور بس كان في مشكلة أن اختي هتقعد في بيت العيلة بتاع عيلة مرات خالي بس الموضوع ماشي وكل حاجة تمام طبعا انا كنت كل الي بعمله بسلم علي الناس وانا قولت انا عايز اروح جيم انا داخل علي جامعة وانا قصير 164 سنتي قولت ولا طول ولا عرض المهم انتظمت في الجيم طلعلي دقن خفيفة شكلي احلو مع جسمي و عدا الشهرين وجيه معاد فرح اختي عملوه في المنيا عند بيت عيلة مرات خالي
المهم مرات خالي قبلتني قالتلي ايه ده ياواد يا مروان كبرت يا واد وايه العضلات دي انت بتشيل حديد المهم سافرنا هناك كان في اخت لسندس اكبر مني بسنة اسمها فرح كانت لامح نظرات ليا وترتبك كل ما تشوفني كانت احلي واحدة في اخواتها مش عارف ازاي كانت بيضة وعينها ملونة رغم ابوها وامها مكنوش بيض ولا عينهم ملونة المهم الجو كان حر هناك فكنت قاعد بشورت وكت فكان العضلات عملة شغل المهم عملنا الفرح وسلمنا علي اختي وسافرنا بس كانت في حاجة لحظتها في اخوات سندس مكنوش صافيين ناحية اختي وده لحظتو من نظراتهم في الفرح وده علشان هي متعلمة واحلي منهم
قولت متشغلش بالك يمكن غلطان عدا شهر علي الفرح
كانت نتيجة الثانوية العامة ظهرت وانا كنت علمي علوم وكنت واثق اني هجيب مجموع عالي وفعلا جبت 98.5 ودخلت طب والعائلة هيصت واختي ومجدي وعمي وسندس واحتفلنا وكله بيقولي يا دكتور مروان
اختي تعبت راحت لدكتور هي وماما و مجدي طلعت حامل فرحنا اكتر ودخلت كلية الطب بس مجموعي كان جايب اقاليم فا حترت فأمي وابويا قالو بس خش جامعة المنيا واخد شقة ايجار صغيرة جنب اختك تونس اختك وتروح تنام في شقتك باليل وتمام كله كان تمام وجاه معاد ولادة اختي وجابت بنت فرحنا انا ماما واتفجانا بمجدي وأخواته مش فرحانين و قولنا من الفرحة بس امي بتسال مجدي هتسميها ايه قالها اي حاجة ومشي اتفجأنا انا وامي روحنا وبنكلم مجدي ونهديه ونقوله دي بنتك وبعد ما هدي جم اخواته البنات سحنون اكتر قالوله ازيك يابو البت وبيقولو لسلوي اختي ازيك ام البت وهي قعدت تعيط وامي تهديها وانا اتعصبت وعايز امسك فيهم بس أمي تهديني وتقولك علشان متخريش علي اختك وعدا كام يوم وامي رجعت وخلاص السنة الأولي كانت في الاخر وبمتحن ولقيت معاملة مجدي لأختي وحشة وأخواته البنات وهي من كتر بتشتكيلوه منهم راح اتخانق معاها وضربها وامي وابويا جم وعملنا قعدة وامي بتكلم سندس بتقولها ينفع
سندس بترد عليها تقولها ما هي بتسخنو علي اخواتو البنات ينفع
امي قالت لها لا يا سندس هما بيعايروها علشان خلفت بنت
وسندس واخواتها يكدبوا اختي وعمي علشان شخصيته ضعيفة سندس متحكمة فيه بقي في صفهم
و انا كنت اتعصبت قولتلهم انتو ما بتفهموش وهمج والبنت والواد دي من الراجل مش من الست
راح مجدي قالي اسكت يا انت ايه دخلك
قولتله هو انا مستني إذن من حمار وقام وكان يمسك فيا وانا كان في كده بس لقيت عمي قائم بيقول عيب يا مروان بزعيق لما الكبار يتكلمو تسكت انت وانا مذهول من الناس الي كانو عاملين قرايبنا ولقيت وسط الخناقة دي كلها فرح عمالة سرحان وعمالة تبصلي وانا اقول ايه البت الهبلة دي عديت المشكلة واختي رجعت مع جوزها وانا كنت في الاجازة رجعت الجيم تاني وكان موضوع الطول ده عملي أزمة فقولت أستعين بالحاجات الي درستها فروحت سالت صيدلي علي حبة هرمونات كدة معينة وخدتها من نفسي من غير استشارة مختص وطبعا الخبرة الي عندي مش كفاية فضلت اخد الهرمونات لمدة شهر وده كان هيموتني واغني عليا وانا في الجيم وروحت المستشفي وحكيت لدكتور قالي الي انت عملته غلط انت لسه ما عندكش خبرة علشان توصف لنفسك والهرمونات مش هتاثر معاك في الطول في حاجة خلاص المهم لقيت جسمي كان همدان وياكل كتير قوي وبعد اسبوع حسيت جسمي قوي جدا وحسيت اني هايج قوي مش قادر امسك نفسي اول مرة اكون كدة دخلت الحمام بسرعة وقلعت البنطلون وهنا المفاجأة الهرمونات اشتغلت الصفات الجنسية زبي بقي 25 سنتي وتخين انا اتفجأت قعدت اضرب عشرة يجي نص ساعة وجبت بالعافية انا استغربت ايه ده اول مرة اهيج بالشكل ده
الدراسة بدأت ولقيت اختي شكلها اتغير الي كانت عود فرنساوي بقيت عملة زي جسم ليلي علوي وهي صغيرة
بزازها كبرت وطيزها مليت لحم شكل مش انا لوحدي الي خدت هرمونات بقي جسمها زي جسم الفلاحين الابيض المدملك ده المهم لقيتها حامل تاني مجدي مصر علي الواد وبدأت الدراسة ولقيت فرح بتتعمد تيجي تقعد مع ايسل بنت سلوي اختي في الوقت الي انا بقعد فيه وبتحاول تجر كلام معايا بس انا بتقل البت قمر الجسم الفلاحي مع البياض والعيون الخضر جنوني بقيت ارد عليها واجبلها شيكولاتة معايا وانا جاي من الجامعة وطبعا هي بقت تهظر معايا ونتكلم وكدة
عديت الايام ولسة. معاملة مجدي الوحشة لأختي وأخواته البنات واختي كانت زي الخدامة عندهم وحلت مصيبة الا وهي اختي سقطت من المجهود والدكتور كان بيقول أنها كانت بنت بس خبينا علي مجدي أنها كانت بنت واختي بقت مرعوبة هتعمل ايه ومجدي مصبرش بعد حملها نكها ويرزع فيها علشان تحمل تاني وبيعملها كأنها جموسة بتتعشر وخلاص المهم مكنش بفائدة لأنها لازم تاخد راحة علي الاقل شهر بعد الحمل هو حاله شغل في الفندق شهر هناك علشان في فوج سياحي هناك المهم اختي عملت تحاليل وعرفت أن جوزها مجدي خلفته كلها بنات ودول مش هيفهمو إن الرجل السبب المهم اختي قالتلي اعمل ايه يا مروان اخواته هيعيروني وهيطلقني ويتجوز غيري وابقا مطلقة و اخواته يطلعون عليا سمعة وحشة انا اعمل اي حاجة علشان اجيب الواد
قولتلها اي حاجة
قالتلي اه
قولتلها في حل
قالتلي ايه هو قولتلها تحملي بس مش من مجدي
قالتلي هو ده حل ده فضيحة اروح لواحد ويفضحني وانا عمري ما اعمل كدة
قولتلها خلاص مفيش حل غير اني انا اديكي الحيوانات المنوية بتاعتي وتحملي مني انا قالتلي ماشي
قولتلها بس في مشكلة
قالتلي ايه قولتلها معكي خمسين الف جنيه
قالتلي لا وايه الحل
قولتلها مفيش غير حل واحد وهو التلقيح الطبيعي
قالتلي يعني ايه طبيعي
قولتلها يعني ممارسة علاقة كاملة
لا مستحيل مينفعش انت اخويا وانت ازاي تفكر تفكير زي ده
بيني وبينكم انا الاول عمري ما افكر في محارمي بس بعد الشهوة الي بقت الضعف عندي دي لو لقيت كلبة هنيكها
قولتلها خلاص خليه يشوف واحدة غيرك وسمعتك تبوظ هي سمعت كده اتجننت
قالتلي موافقة هنايم ايسل ونبدا التلقيح
قولتلها ماشي روحت خدت دش وكانت الساعة 10 ياليل قالتلي ايسل نامت هنعمل ايه بتقول كدة وهي مكسوفة ولقيتها جايالي بجلبية بيتي الي كانت لبسها علي اساس اني خبقي زي جوزها مجدي انط عليها وارزع الرزعتين وانطرهم وخلاص
دخلنا اوضة النوم وروحت مقرب منها وجيت أبوسها قالتلي لا احنا هنلقح بس قولتلها ماشي
روحت رافع الجلبية وهي كانت قلعت الاندر وكسها المبطرخ بان الي وسع من الولادة روحت تفت علي ايدي ومسحت زوبري وروحت حطه علي باب كسها قولتلها جاهزة
مردتيش عليا
انا مجرد ما زبي لمس كسها ما بقيتش اتحكم في نفسي روحت رزعه مرة واحدة راحت صوتت لانها اكبر من زب جوزها بكتير زي الفرق بين الخيارة والاتة وفضلت اروع وهي تقولي براحة وانا مش سال فيها وهي في عالم تاني خالص روحت رفعت العباية خالص و مسكت بزتها اليمين وفضلت ارضع منها للبن وافعص في التانية قعدت ساعة إلا ربع بنيك فيها وهي عمالة تشهق وتجيب جابت اربع مرات وقولت لها خلاص هجيب وهي ولا هنا وجبت كمية لبن يعاشرو فيل مش انسان وخرجت من الاوضة وقعدت بالبوكسر ولقيت اختي خارجة بتعيط بتقول ماشي انا هنتقم منك يا مجدي الكلب يا دلدول اخواتك وهخلي اخواتك الشراميط دول زي العبيد عندي ومن غلها لقيتها جاية عليا عريانة وفجأة ليتني من بقي وانا وهجت روحت شايلها ودخلت الاوضة وخلتها تمص زبي ونيكتها ونطرت في كسها
وبعد ما خلصنا قالتلي ايه ده حصان كان بينكني كل ده زي وكل ده لبن
من النهاردة انت مش اخويا انت جوزي ورجلي وأبو عيالي وهخليك تساعدني انتقم منهم كلهم قولتلها ماشي
وفضلنا كدة طول الشهر اعشر فيها لغاية لما جوزها جيه وكانت حملت واتاكدنا وفرحنا اوي وقولتلها لما يجي خليه ينيكك علشان ما يشكش في حاجة وبعد اسبوع تقوليه انك حملتي وتروح. تكشفو
وده الي حصل وقالها لما نشوف هتجبيلي الواد ولا لا
وخلصت السنة بتاعتي ورجعت بيتنا مع امي وابويا و سلوي خلفت ولد وسمته مروان واخوات مجدي كانو هيموتو من الغيظ وسندس قالتلها تعالي يا سلوتي
قولت في سري استني انتي بالذات ليكي روقة وهتبقي الضحية الجاية و سلوي جاتلي وهي شايلة الواد وبتقولي شفت ابنك يا حبيبي شبهك ازاي قولتلها حلو لامه وبوستها من دماغها وقولتلها اجمدي كدة عايزين نخوي
قالتلي انا محدش بيكيفني ويرضيني غيرك يا رجلي يابو ابني
قولتلها جهزت الخطة لاول ضحية قالتلي اه


الضحية التانية


اتمني القصة تعجبكو وشكرا
معلش انا فعلاً بعترف اني كنت بكتبها اي كلام بس لما لقيت في تفاعل استنوا في أحداث غير متوقعة خالص
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب المتعة
معلش انا فعلاً بعترف اني كنت بكتبها اي كلام بس لما لقيت في تفاعل استنوا في أحداث غير متوقعة خالص
وممكن يكون في جزء النهاردة
وبعد اذنك عايزكو تقولو رايكو في قصة قوة جبار خشو شفوها
 
جميله جدا كمل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%