NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة عائلة ميم ـ حتي الجزء الرابع 25/7/2022

جامدة اووووووى ياريت تنزل بالتكملة
 
  • عجبني
التفاعلات: Ma1ek
  • عجبني
التفاعلات: Maleim, gggggdhgs, امير الجنس العربى و شخص آخر
جامد كمل
 
اي الجمدان ده كمل
 
عائلة ميم

انا مازن عايش في اسكندريه مع أمي وأخواتي البنات

مازن 18 سنة في تانية ثانوي ملامحي حلوة و ومهتم بجسمي و بلبسي طولي 180 ووزني 78 فقريب من الوزن المثالي

مليكة (أمي) 43 سنة دكتورة ***** بس شكلها حلو واللي يشوفها يقول عليها 30 بالكتير

ميرنا (أختي) 23 سنة في كلية حاسبات. حلوة ومربربة بس لبسها كله واسع واهم حاجة عندها مذاكرتها وبتطلع من الأوائل دايما وأي حاجة في الكمبيوتر بتعرف تعملها

مريم (اختي) 20 سنة في كلية علوم. دي بقي عكس ميرنا في كل حاجه مش مهتمة بالمذاكرة بتاعتها ومركزة في أي حاجه غير المذاكرة

ملك (أختي التؤام) معايا في المدرسة ودي أحلى واحدة في اخواتى عاملة زي بتوع الافلام الأجنبي بيضاء وبزازها و طيازها مظبوطين عليها

مي (اختي الصغيرة) 16 سنة في تالتة اعدادى. مع إنها أصغر واحدة في اخواتى بس لو متعرفناش تقول عليها أكبر واحدة فيهم بزازها كبار ولو حاولت تمسكهم مش هتعرف

بابا كان مدير شركة كبيرة اوي بس اتوفي في حادث عربية وأنا عندي 5 سنين وسايلنا فلوس كتير ومعارف اكتر. العمارة اللي ساكنين فيها دي بتاعتنا العمارة عبارة عن 10 أدوار كل دور شقتين واحدة كبيرة ودي اللي بيأجرها عائلات والشقة التانية صغير بتكون لو عريس وعروسة لسه متجوزين جداد او لو في طلاب جايين يدرسوا هنا. الشثث بنأجرهم بالسنة وساعات بيكون في شقة او اتنين مش متأجرين. إحنا ساكنين في الدور الاخير بس واخدين الشقتين لينا عايشين في شقة والشقة اللي قدامنا فاضية علشان لو حد حب بيذاكر عيد عن دوشة البيت او لو حد من قرايبنا جيه يزورنا. خالي ساكن معانا في نفس العمارة في الدور الأول وخالي كان لواء في الجيش بس هو دلوقتي علي المعاش هو متجوز طنط سارة (48 سنة) وعنده 4 أولاد (عماد - مهند - حلا - سما) عماد و مهند دكاترة وبيشتغلوا عماد متجوز روان وساكن في شقة قريبة مننا ومهند خاطب سلمي وفرحهم على الأبواب. حلا مع مريم في علوم وسما معايا أنا وملك في نفس المدرسة. خالي هو اللي ماسك العمارة وبيشوف السكان وطلبتهم وكل حاجة وأول كل شهر بيلم الايجارات ويديهالنا. انا علاقتي بالعمارة اني معايا اكسيسس لكاميرات المراقبة علشان خالي ملوش في التكنولوجيا.



الجزء الأول

كنا تالت أسبوع في الدراسة. اليوم كان بادئ عادي روحت المدرسة وكان عندي درسين بعدها والمفروض بتغدي أنا وملك وسما بره وبنروح على المغرب بس أنا اليوم ده نسيت اخد حاجات الدرس فقولت لملك وسما يسبقوا وأنا هروح أجيب الحاجة واحصلهم. انا كنت بذاكر في الشقة الفاضية ف روحت كنت مستعجل فدخلت علطول من غير ما اخبط وعامل حسابي ان مفيش حد جوه بس اول ما فتحت الباب لقيت ميرنا قاعدة في الصالة ملط مشغلة فيديو سكس علي شاشة الصالة وبتضرب سبعة ونص. أنا اتصدمت لما شوفتها واتسمرت مكاني بالذات علشان دي ميرنا (أنا كنت عارف ان مريم بتضرب سبعة ونص) هي مأخدتش بالها مني غير بعد دقيقين ولا حاجه واول ما شافتني اتخضت وجرت علي اوضتها أنا فوقت ساعتها وروحت جري علي الاوضة بتاعتي اخدت الحاجات ووانا نازل سمعتها بتنادي عليا بصيت لقيتها لابسة اسدال بس باين إنه كان علي اللحم وبزازها كانت متحددة وحلمتها واقفة وعرقانة جامد

انا: إيه

ميرنا : تعالي عاوزه أتكلم معاك

انا: عندي درس ومستعجل

ميرنا : معلش مش هاخد دقيقة

روحت قعدت على الكنبة

ميرنا : انا عارفه انك مصدوم دلوقتي و......

هي قعدت تقول كلام عن ان كل إللي في سنها بيعملوا كده وبتاع بس انا كنت مركز مع بزازها ومكنتش مركز معاها كنت بقول تمام و بشاور ب راسي ايوه وخلاص لحد ما قالت

ميرنا: انت شكلك مش مركز معايا

انا: قصدك إيه

بصيت بعينها علي زبي اللي كان واقف متصلب في البنطلون أنا اتكسفت ووشي بدأ يحمر وجيت وحاولت ادريه بشنطتي

ميرنا: بتداريه ليه

انا: اا...

ميرنا: هو انت شايفني حلوة؟

برضه مرديتش وبحاول ابص في أي حتة في الشقة غير عينيها

ميرنا: انا مش هفضل أكلم نفسي كده كتير. انا هخش أجيبلك مايه تبل ريقك وانزل الحق درسك ولما تيجي بليل نبقي نتكلم

قامت جابتلي مايه شربتها وطلعت روحت علي الدرس علطول وصورة ميرنا وهي عريانة وبتضرب سبعة ونص مش راضية تسيبني. انا علاقتي بميرنا مش حلوة تقريبا مش بنتكلم ومعرفش عنها حاجة ولا اعرف شخصيتها بس الكلام بيننا بيتقفل بسرعة ومفيش مواضيع بينا. المهم روحت الدرسين مفهمتش منهم حاجة وكنت طول اليوم سرحان وروحنا مطعم علشان نتغدي قبل ما نروح

سما: مالك سرحان فيه إيه ؟

ملك: تلاقيه سرحان في البنت الجديدة

سما: قصدك شهد؟

ملك: أيوه. من أول الدراسة ما بدأت وهو عينه عليها وكانت غايبة النهاردة فتلاقيه بيفكر فيها

انا مكنتش مركز معاهم بس لقطت كلمة شهد وانا فعلا كنت معجب بيها وكنت بحاول ألاقي طريقة أتعرف عليها

شهد (شعرها قصير وشكلها زي الاجانب وجسمها عود فرنساوي بزازها صغيرين شوية بس لايقين عليها) هي بنت مدرسة الماث الجديدة وامها هي اللي خلتها تحول السنة دي معانا علشان نكون تحت عنيها والمدرسة هنا احسن. أبوها متوفي بقاله فتره وامها مرضيتش تتجوز علشان تهتم بتربيتها

انا: اه صحيح هي مجاتش ليه النهاردة؟

ملك بتضحك : شوفتي مش قولتلك. ده محدش يعرفه زيي

سما بتضحك : معاكي حق

انا: أنجزوا

ملك: مالك في إيه. النهاردة كانت مسابقة السباحة علي مستوي المحافظة وهي راحت مع فريق المدرسة واخدت مركز هي وعمر صاحبك كمام

انا: اه صح أنا مكلمتش عمر النهاردة

قومت اتصلت ب عمر ولقيته أخد مركز أولي رجال وشهد مركز أول سيدات ورجعت كان الاكل جهز. خلصنا اكل وكان في كلام كتير بين ملك وسما انا مكنتش مركز فيه. وإحنا مروحين قالوا عاوزين نتمشى شوية فو إحنا ماشيين ملك وسما قدام وأنا وراهم لقيت واحد جاي من ورا خبطني فوقعت علي ملك وزبي على طيزها وبين الفلقتين وكان واقف نص وقفة علشان كنت بفكر في ميرنا بس قومت نفسي بسرعة وروحت علشان اتخانق معاع الراجل لقيته بتأسف انه مكنش واخد باله ومعلش وبتاع وكان راجل عجوز فسيبتخ وروحت اتطمن علي ملك لقيتها تمام قامت نفضت التراب اللي عليها وكان وشها محمر سيكا من الكسوف وقالت كفاية كده وناخد تاكسي. وإحنا في التاكسي دماغي كانت بتفكر في الموقف اللي لسه حاصل ولقيت أمي بتتصل بيا بتقولي مي عند صاحبتها روح وصلها علشان متجيش لوحدها قولتها ماشي. قولت للسواق ينزلني علي جمب واديته حسابه وكلمت مي أخدت العنوان وروحت اتصلت عليها نزلتلي وإحنا ماشيين في اتنين كانوا ماشيين جنبنا بيبصوا علي مي وعمالين يتكلموا على بزازها وأنا بدأت أركز مع بزازها وانهم كبار فعلا مع إنها لسه صغيرة ولاحظت إنهم بيترجوا كتير وقعدت طول الطريق لا إراديا أفكر في شكلها وهي ملط وخبطت فيها كوعى كذا مرة علي اساس انه بالغلط لحد ما روحنا. دخلت البيت واخدت دوش وروحت علي اوضتى لقيت مريم داخلة عليا بتقولي ان عندها امتحان ماث اونلاين وعاوزاني أساعدها علشان دي اكتر مادة أنا شاطر فيها وافقت ادتني اللاب بتاعها وقفلت واتساب ويب علشان كانت فاتحها وقعدت على المكتب وهي راحت قعدت علي السرير وانا بحل تليفونها رن قالت ثواني وجاية وطلعت تتكلم في البلكونه أنا إستغربت الموضوع وقررت إني افتح الواتساب بتاعها من الاب لقيت اخر شاتين لحلا وواحد اسمه أمجد. حلا كانت باعتها رسالة بتقول أكيد بتهزري فتحت الشات لقيت آخر رسالة ل مريم بتقولها إنها بعتت لامجد الصور كلها وبعد كده رد حلا فتحت شات أمجد لقيت مريم باعته 10 صور ليها بكذا وضعية ب قميص نوم مبين اكتر من اللي مخبيين وكان في صورة ملط معرفش ليه فرودت الصور ليا وعملت ديليت فور مي من عند مريم وقفلت الواتس وكملت حل هي دخلت لقيتني بسلم الإجابة قالتلي شكرا واخدت اللاب ومشيت. فتحت التليفون وشوفت الصور بتاعة مريم وكانت الصور بنت متناكة تهييج الجبل قعدت اقلب فيهم كلهم واركز فيهم. انا متعود انها بتلبس لبس خفيف في البيت بس مكنتش بفكر بزبي. فضلت اقلب في الصور لحد ما زبي وقف. فجاءة باب الاوضة اتفتح وميرنا دخلت فقفلت التليفون بسرعة وقولتها

انا: مش تخبطي للأول

ميرنا: انت مخبطتش الصبح

أنا: دي غير دي

ميرنا: ليه بقي

انا: علش.... انجزى قولي عاوزة إيه وامشي

قفلت الباب ودخلت قعدت جمبي علي السرير انا اتحركت علشان اخبي زبي اللي كان باين انه واقف بس معرفتش وفضل باين

ميرنا: انت قولت حاجة لملك

انا: حاجة زي إيه

ميرنا: حكيتلها حاجة من اللي حصلت

انا: لا.. و بتسألي ليه

ميرنا: علشان هي من ساعة ما جت وهي مش علي بعضها وبترد علي قد الكلمة ونامت من غير ما تتعشي

انا: تلاقيها تعبانة من اليوم بس مفيش حاجة

وانا في دماغي بفكر ان أكيد ده بسبب اللي حصل الصبح بينا وان ملك اكيد محصلش معاها حاجة زي كده قبل كده

ميرنا: طب انت بتفكر في اللي حصل الصبح ؟

انا: لا

ميرنا: طب داري زبك اللي فضحك ده

انا: انا عندي سؤال

ميرنا:اسأل

أنا: بتعملي كده بقالك قد ايه؟

ميرنا: بقالي 6 سنين وانت؟

انا: انا ايه؟

ميرنا: بتضرب عشرة بقالك قد ايه؟

انا: لا مش بعمل كده

ميرنا: انا بكلمك بصراحة فبلاش تكدب عليا

انا: بقالي 3 سنين

ميرنا: ايوه كده خلينا صرحة مع بعض

انا: انتي كنت متأكدة ليه اني بعملها؟

ميرنا: علشان ال search history بتاع لابك معايا وكان باين انك بتشوف سكس كتير

انا: معاكي بيعمل ايه؟

ميرنا: كان عندي فضول اشوفك انت واخواتك بتعملوا ايه علي النت

انا: انتي مراقبة البيت كله بقي

ميرنا: مش براقبكم يعني

انا: بتشوفي ال search بتاع ملك؟

ميرنا: ايوه

انا: لقيت فيه حاجة خليتك تشكي اني قولتلها؟

ميرنا: ايوه. ثانية هجيب التليفون

راحت اوضتها جابت اللاب وشاورتلي اوسعلها مكان وقعدت جمبي تحت البطانية وقتحت ابليكشن بايقونة غريبة لقيت اسامي البيت كله واسامي معرفهاش ولقيت اسم امجد بس قولت مش اسالها دلوقتي وداست علي ملك فتحلها قايمة تانية اختارت منها search history وورتني ان ملك دورت عن لو حصل موقف جنسي بين اخ واخته هيأثر علي علاقتهم لقيتيني بتكلم من غير ما اخد بالي

انا: هي مفكرة ان ده موقف جنسي

ميرنا: ايه

انا: متشغليش بالك

ميرنا: طب كده

ملامحها قلبت وقفلت اللاب وقامت من جمبي ومسكتها من ايديها قولتلها

انا: استني هقولك خلاص

ميرنا: قول

حكيتلها اللي حصل النهاردة وحسيت انها حست بسعادة لما عرفت وابتسمت ابتسامة خفيفة ورجعت مكانها وفتحت اللاب ولقيت ان ملك دخلت من موقع للتاني لحد ما فتحت بورن اخوات

انا: ده كله يطلع من ملك

ميرنا: ده اول مرة ملك تفتح بورن

انا: عرفتي ازاي

ميرنا: انا مخلية ان لو حد فتح اي موقع بورن يجيبلي نوتفكشين

فتحت قسم النوتفكشين وورتني ان حلا بنت خالي فاتحة فيديو ليزبيان

ميرنا: تحب تتفرج؟

انا سكت كنت هايج من الفكرة بس كنت مكسوف من ميرنا فسكت فلقيت ميرنا ضحكت وفتحت برنامج تاني وداست علي حلا ف شاشة تليفون حلا بقيت مفتوحة والفيديو كان لسه في اوله

ميرنا: معاك سماعات؟

انا: في درج المكتب

فتحت درج المكتب وهي قاعدة علشان المكتب جمبي السرير وشغلت السماعات ووصلته ب اللاب بتاعها وادتني سماعة وهي اخدت التانية وبدانا نتفرج وكان باين عليا اني متوتر ومش واخد راحتي عكس ميرنا اللي اندمجت علطول مع الفيديو وحطت ايديها علي كسها وبدأت تحركها وبعد شوية لقيتها حطت ايديها علي بتاعي

انا: بتعملي ايه

ميرنا: لقيت مش بتعمل حاجة ف حبيت اساعدك

انا: لا سيبيني انا تمام كده

ميرنا: مش ناوي تفكها بقي. انت النهاردة شوفت 2 من اخواتك ملط وحطيت زبك علي طيز التالتة

انا: ايه اللي شوفت 2 ملط

ميرنا: رجعنا لشغل الاستعباط تاني. مش انت شوفت الصور اللي مريم بعتتها لامجد

انا: مراقبة الواتس كمان

ميرنا بباتسامة: ايوه. اسرارك كلها معايا

انا: علشان كده دخلتي عليا دلوقتي

ميرنا بنفس الابتسامة: ايوه

الفيديو لسه شغال وميرنا بتلعب في زبي. انا بعد ما عرفت انها عارفة كل حاجة حسيت ان الحاجز بيني وبينها اتكسر وحطيت ايدي علي كسها لقيتها ضحكت بشرمطة

ميرنا: ايوه كده اشتغل معايا. كفاية علي حلا لحد كده

قفلت البرنامج وفتحت فيديو من علي اللاب لاتنين اخوات ودخلت ايديها تحت البنطلون ومسكت زبي وبقت بتعملي هاندجوب وف فانا سيبتها وركزت علي الفيديو وفضلنا حوالي 10 دقايق لحد ما جبتهم

ميرنا: انا بعمل هاندجوب احسن ولا نور (نور دي الاكس بتاعتي)

انا: كل واحدة فيكم ليها احساس مختلف

لقيت الباب بيخبط وماما بتنادي علشان العشاء قولنا ماشي. ميرنا طلعت ايديها من البوكسر ومسحت اللبن اللي علي ايديها

ميرنا بتغمز: كده انا ليا عندك مرة

ميرنا فتحت الباب وطلعت وانا قاعد مش متخيل اللي حصل. فضلت كده لحد ما مي جات

مي: يلا علشان الأكل هيبرد

انا كنت لسه سرحان ف مرديتش فجات هزتني

مي: مالك في ايه؟

انا: لا مفيش حاجة

مي: لا في. انت سرحان طول اليوم ومش مركز في حاجة

انا اكيد مش هقولها ان اختي لسه عاملالي هاندجوب واني كنت بفكر فيها ملط

انا: بحب وغمزتلها

مي بابتسامة : مين سعيدة الحظ

قومت من علي السرير ومسكت ايديها بوستها (متعود اعمل معاها الحركة دي من وهي صغيرة)

انا: انتي سعيدة الحظ

حسيت انها فرحت فاخدتها في حضني وحسيت ببزازها وزبي بدأ يقف وبقي يلمس كسها من تحت بس هي ملاحظتش ولاول مرة اطول في الحضن معاها وقعدت اتخيل اني بلعب فيهم

لقيت ميرنا جاية من بره

ميرنا: مش ناويين تاكلوا

انا ومي: جايين

ميرنا: ملناش حتة من الحنان ده ولا ايه

انا: لا. الحنان كله ل مي

مي: وانا حناني كله هيروح لميزو وطلعت لسانها ل ميرنا

ميرنا: طب يلا انجزونا

سبت مي وسبقتنا علي بره

ميرنا: كده 4 من 4 يا حنين

انا: طب اقفلي الباب علشان اغير

ميرنا: انت زبك مش بينام يبني

انا: هو كده اعمل ايه

ميرنا: اوعي تكون بتفكر في مي

انا: لا مستحييل

ميرنا: طب يالا وابقي غير بعدين

انا: هغير البوكسر بس

ميرنا: انت حضنت اختك بيه تعالي كل معانا الاكل هيبرد

سمعت كلامها وطلعنا لقيت ماما ومريم ومي قاعدين

انا: ملك فين

ماما: بتقول انها شبعانة

انا: انا هروح اشوفها

روحت اوضة ملك خبطت عليها ودخلت لقيتها قاعدة بتذاكر

انا: مش هتكلي ليه

ملك: مش عايزة اكل

انا: انا مش هاكل من غيرك

ملك: لا علشان خاطري. كل انت وانا لو جعت هعمل اكل

انا قفلت الباب وقعدت علي السرير

ملك: متزعلنيش بقي يا ميزو

انا: مش هتحرك من غيرك

ملك: يوووه بقي

وقامت من علي المكتب لقيتها حاطه بلاستر علي دراعها

انا: ايه البلاستر ده

ملك: ده خدش بسيط من الوقعة بتاعة النهاردة ماما طهرته وحطت البلاستر

انا: طب تعالي ناكل

ملك طلعت قبلي وطيزها كانت عمالة تترقص قدامي وعيني بتترقص معاهم . طلعنا لقيناهم بدأوا اكل قعدنا ناكل وانا باكل كنت مركز في بزاز اخواتي لحد ما خلصنا اكل انا لاحظت ان ملك تقريبا مكالتش وكل واحد راح علي اوضته وانا دخلت علي ملك الاوضة

انا: ملوكتي كنت عاوز اكلمك في موضوع الوقعة

ملك اتوترت: تتكلم في ايه

انا: انا لما وقعت عليكي جزء مني جيه علي جزء منك لمسك

ملك وشها احمر وبصيت في الارض

انا: هو ده اللي خلاكي متكليش كويس

ملك فضلت باصة في الارض

انا: twin truth؟ (ديه كلمة متقفين نقولها لعبض لما نكون هنتكلم جد علشان احنا مش متعودين نخبي حاجة عن بعض)

ملك: هنتكلم خلاص

انا: انتي فكرتي في حاجة النهاردة

ملك: اه

انا: فكرتي في ايه؟

ملك: فكرت فيك بس مش زي اخويا

انا: بس؟

ملك: وفتحت فيديو لاتنين اخوات

انا: فيديو ايه

ملك سكتت مرديتش

انا: فهمت. طب احساسك كان ايه

ملك: معرفش بس الاحساس كان غريب وحسيت بماية تحت ولقيت نفسي بحط ايدي

انا: ده طبيعي بس ده غلط

ملك: اشمعنا انت بتتفرج (عملت معايا نفس الكلمة قبل كده)

انا: الموضوع ده زي الادمان واللي بيبدأ مش بيعرف يبطل وانا عاوزك متبدأيش فيه

ملك: طب لو انا عاوزه

انا: صدقيني انتي مش عاوزة تخشي السكة دي

ملك: حاضر

انا: اوعديني انك مش هتتفرجي علي حاجة تاني

ملك: وعد

انا: احلي ملوكة

ملك: ينفع اسالك سؤال

انا: ايوه طبعا

ملك: هو كان واقف ليه

انا بضحكه: لا هو مكانش وقف لما بيقف بيكون اكبر

ملك: زي دلوقتي؟

انا مكنتش واخد بالي انه وقف من كلامنا

انا: ايوه

ملك: ينفع اشوفه؟

انا: لا

ملك: بليز يا ميزو

انا: لا يا لوكة

ملك: لو موريتنيش هفتح ابص علي النت

انا: والوعد ؟

ملك: انا هشوف صور بس مش هفتح فيديوهات

انا: هي بتبدأ كده وبعد كده بتخشي علي فيديوهات

ملك: لو موريتنيش هخش

انا: موافق بس بشرط

ملك: اشرط زي ما انت عاوز

انا: اي حاجة عاوزة تعرفيها عن الموضوع ده تسأليني انا ومتفتحيش النت

ملك: موافقة

انا وقفت قدامها ونزلت البنطلون والبوكسر وزبي نطر قدامي ملك بصت شوية وعضت علي لسانها من غبر ما تاخد بالها

ملك: هو ليه مختلف عن اللي في الفيديو؟

انا: كل واحد بيكون ليه شكل في الكبير والصغير والمعووج واللي باصص لفوق واللي باصص لتحت

ملك: انت بتاعك كبير؟

انا: فوق المتوسط

ملك: هو كام سانتي

انا: 18 سنتي

ملك: هو ايه الحاجة الملزقة اللي عليه ده (اللبن اللي جبته من ميرنا)

انا: ده اللبن بتاعي

ملك: انت عملت حاجة؟

انا: ايوه

ملك: كنت بتفكر في ايه؟

انا: مكنتش بفكر في حد

ملك: كنت مشغل فيديو

انا: ايوه

ملك: ليه عملت كده؟

انا: ان كنت عاوزاغير تفكيري فضربتها علشان ده بيخليه ينام ويساعدني اغير تفكيري

ملك: هو وقف تاني ليه دلوقتي؟

انا: وقف علشان الكلام بتاعنا ده

ملك: ده اي ولد؟

انا: ايوه

ملك: طب والبنات بيبان عليهم؟

انا: ايوه

ملك: ازاي؟

انا: الحلمات بتقف

ملك كانت لابسة برا فمكانتش حاسة فقامت وقلعت لحد ما بقيت ملط من فوق وعملت كده بسرعة فملحقتش اوقفها ودي اول مرة اشوف بزازها ( بزازها بيضاء و حجمهم متسوط لاهما كبار ولا صغيرين وحلماتها كانت وردي وواقفين ) انا استغربت من اللي هي عملته وفضلت ساكت مبحلق في بزازها

ملك: بتبحلق في ايه؟

انا: مستغرب

ملك: عاجبك اللي شفته ؟

انا: عاجبني اوي

ملك: عاوز تلمسهم؟

انا: ايوه

قربت مني مدتلي بزازها سبت زبي ومسكتهم بايدي الاتنين وحسيتها ساحت مني من غير ما اعمل حاجة بدأت الحس فيهم وافرك في حلامتها بلساني بقيتها بدأت تطلع اهات خفيفة ونيمتها علي السرير وبوستها بوسة طويلة سيحنا فيها احنا الاتنين ونزلت بعد كده علي رقابتها قعدت ابوس ولحد ما وصلت عند بزازها وشغال ارضع واعض فيهم وهي بتتلوي اييييي احححح وانا شغال فضلنا كده شوية لحد لقيتها طلعت اااااااه كبيرة وجابت عسلها وكان باين انها ارتاحت. انا قومت وهي فضلت زي ما هي بنطلون البيجامة وملط من فوق والعرق بينزل من كل حتة انا روحت قعدت علي اللي كرسي المكتب وبدأت اضرب عشرة علي شكل اختي ولقيتها بتبصلي وانا بلعب في زبي بس مش بتتحرك ومنظرها كان سيكسي فشششخ جبتهم بسرعة علشان كنت علي اخري لبست البنطلون وروحت ناحية ملك بوست دماغها وطفيت النور وطلعت. استحميت ودخلت الاوضة قعدت افكر في اللي حصل بيني وبين ميرنا وملك لحد ما روحت في النوم
نزل الجديد قريب بقا ❤️❤️
 
بداية موفقة
 
جامده فششخ
 
تم اضافة الجزء الثاني
 
يا اخي القصة جميلة جدا . انصحك ان لا تجعل البطل ديوث بلييييييز وكمل ✌️✌️
 
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعه
 

جامد نيك​

 
جامد نيك
 
ومش تتاخر عليناا يسطاا
 
وحدد معاد نزول الاجزاء
 
ميرنا دي فنوس سحري كسم جمدانها يجدع 😂
 
جامده فششخ كمل يبرنس
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حقيقى أكثر من ممتازة تحفه فنيه تسلم ايدك ومنتظرين جديدك
 
👏 👏 👏 جامدة
 
جامد بس نزل باقي الاجزاء بسرعه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%