NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

كينج كارلو

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
6 يوليو 2023
المشاركات
1
مستوى التفاعل
15
نقاط
2
الجنس
ذكر
الدولة
قطر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عائلة شيماء

الجزء الاول

محمد طالب فى جامعة خاصة و اخته الصغيرة شيماء طالبة تانية ثانوى فى مدرسة للاغنيا فقط و امه وفاء ربة منزل و ابوه راجل اعمال غنى عايشين فى فيلا
محمد و اخته شيماء و امه وفاء هيسافروا الساحل يقضوا يومين فى الشاليه بتاع خالته مروة و جوزها مصطفى و بنتها اية لكن ابو محمد مش هيسافر معاهم لأن عنده شغل فى الشركة
بعد ساعات من السفر محمد و اخته و امه بيوصلوا الساحل
يلاقوا الساحل كله مليطة و النسوان ماشية بلبس عريان
وفاء استغربت و قالت
وفاء: ايه ده
محمد: فى ايه يا ماما؟
وفاء: الستات ماشية بلبس عريان يا محمد
محمد: و ماله يا ماما عادى
وفاء: عادى ازاى يا ابنى مفيش رجالة تلمهم؟
شيماء: رجالة البلد كلها بقت خولات يا ماما هيهيهيهيهي (ضحكة وسخة اوى و بتبص لاخوها محمد بخبث اوى)
وفاء: عيب الالفاظ دى يا شيماء
وفاء جسمها كيرفى اوى لكن ملتزمة و لبسها واسع
شيماء اندر ايدج بزازها و طيازها وسخة اوى لكن لبسها واسع و ملتزم
بيوصلوا الشاليه و يستقبلهم مصطفى جوز مروة
محمد بيسلم على مصطفى جوز خالته و يسأله على مروة و اية
مصطفى: خالتك مروة و بنت خالتك اية فى الكافيه يا محمد
محمد و اخته شيماء و امه وفاء بيروحوا الكافيه مع مصطفى علشان يقابلوا مروة و اية
بيوصلوا الكافيه و وفاء اندهشت لما شافت اختها
وفاء بتلاقى اختها مروة و بنتها اية مش لابسين الطرح و قاعدين فى الكافيه قدام رجالة غريبة بلبس وسخ اوى شيرت حمالات عريان اوى و هوت شورت وسخ اوى
وفاء بتجرى و تروح لاختها مروة
وفاء: استرى لحمك و لحم بنتك يا مروة
مروة: مالك يا وفاء هيهيهيهي (ضحكة بلبونة اوى)
وفاء: ايه الى انتى لابساه دة يا مروة و فين طرحتك؟
اية: عادى يا طنط احنا فى الساحل
وفاء: اخرسى يا سافلة
شيماء بتهدى امها و تسلم على خالتها و بنت خالتها
محمد بيسلم على خالته مروة و فجأة بيلاقيها بتحضنه اوى و جسمه لزق فى جسمها
مروة: وحشتنى يا محمد (بلبونة اوى)
محمد مبقاش على بعضه و زبه وقف تحت الهدوم و خالته لاحظت و غمزتله غمزة وسخة اوى
اية بنت خالته كمان لاحظت زبه تحت الهدوم و سلمت عليه و قالتله بعهر
اية: انت بقيت شقى اوى اوى (بلبونة اوى)
بيخرجوا من الكافيه و يمشوا للشاليه
محمد و اخته شيماء بيلاقوا مصطفى مبسوط و زبه الصغير واقف تحت الهدوم وهو شايف عيون الشباب بتنهش فى لحم مراته و بنته و هما ماشين بلبس عريان من غير الطرح و طيازهم بتترج زى الجيلى
بيرجعوا الشاليه و كلهم بيناموا
الفون بيرن و محمد بيخرج من اوضتة يلاقى مصطفى جوز خالته قاعد بيشوف ماتش كورة
محمد بيخرج من الشاليه و يرد على الفون
مايكل: خخخخخخخخ فين صورة اللبوة يا كسمك
محمد: مش هعرف اصورها يا مايكل
مايكل قفل المكالمة فجأة
محمد: مايكل؟ مايكل؟
محمد بيتصل بمايكل كتير لكن مايكل مش بيرد عليه
محمد بيرجع الشاليه و يلاقى مصطفى جوز خالته لسة قاعد بيشوف الماتش و بيقعد معاه و فجأة بيسمع صوت اية بنت خالته من حمام الشاليه
اية: بابا هاتلى الاندر الاحمر من الاوضة
مصطفى: حاضر يا روحى
مصطفى طلب من محمد يجيب الاندر الاحمر لبنته من الاوضة و قاله
مصطفى: الاندر على السرير (و بيضحكله بخبث اوى)
محمد خلاص زبه هينفجر من دياثة مصطفى على بنته اية
محمد بيدخل الاوضة و بيشوف منظر وسخ اوى
خالته مروة على السرير عريانة ملط مش لابسة غير اندر احمر
مروة: مالك يا محمد؟
محمد مصدوم مش بينطق و زبه هينفجر تحت الهدوم
مروة قربت من محمد و لمست زبه من فوق الهدوم و ضحكت بلبونة اوى
مروة: تعالى يا محمد
مروة خرجت من الاوضة عريانة مش لابسة غير اندر احمر و ماسكة زب محمد ابن اختها و بتتمشى بلبونة اوى اوى قدام جوزها الديوث و بتغمزله غمزة وسخة اوى و رايحة الحمام مع محمد
مروة بتدخل الحمام على بنتها اية و يدخل وراها محمد و يشوف اية عريانة ملط بتبوس شفايف امها مروة بعهر اوى اوى
محمد بيقلع ملط و يقرب من اللبوة و بنتها و زبه هينفجر
اية بتوقف بوس فى شفايف امها و تبص على زب محمد
اية: خخخخخخخخ هو كدة واقف على اخره؟ 😂
مروة: احا دة صغير اوى 😂
اية بتلمس راس زب محمد الصغير بصوبعها لمسة وسخة اوى و بتقول
اية: خخخخخخخخ دة اصغر من زب بابا هيهيهيهي (بشرمطة اوى) 😂
محمد ولع من لمسة اية على راس زبه و شخرتها و جاب لبنه بعنف اوى من المتعة 🥵
مروة: خخخخخخخخخ انت لحقت يا كسها؟ (بشرمطة اوى) 😂
اية: هيهيهيهيهيهيهيهي (بلبونة اوى)
مروة قلعت الاندر الاحمر و حطته فى بوق محمد ابن اختها و خرجت من الحمام مع اية بنتها
مصطفى شايف منظر وسخ اوى مروة مراته و اية بنته خارجين من الحمام ملط و بيتمشوا بلبونة اوى اوى فى الشاليه 🥵
محمد رجع اوضته ينام
اية دخلت اوضتها و مروة ماشية وراها
لكن وفاء ام محمد صحيت و شافت اختها مروة عريانة ملط
وفاء: يالهووووى استرى نفسك يا مروة
مروة: مالك يا وفاء
وفاء: ابنى لو صحى هيشوفك عريانة ميصحش كدة
مروة: عادى يا وفاء انا خالته
وفاء: محمد كبر و بقى راجل
مروة: راجل؟ هيهيهيهيهي (بشرمطة اوى) 😂
وفاء استغربت من كلام مروة و رجعت اوضتها لكن معرفتش تنام من فجور اختها مروة
وفاء خافت على بنتها شيماء تلبس عريان زى اية و خافت على ابنها محمد يشوف خالته عريانة و قررت يسيبوا الساحل
اليوم التالى
وفاء جهزت شنط السفر و سلمت على اختها مروة و جوزها مصطفى و بنتها اية
محمد و اخته شيماء و امه وفاء ركبوا العربية و سافروا
محمد ماشى فى الطريق الصحراوى لكن فجأة وفاء قالت لابنها
وفاء: عايزة اعمل حمام يا محمد
محمد: مفيش حمامات يا ماما
وفاء: وقف العربية هعمل حمام فى الصحرا
محمد وقف العربية و نزلت وفاء دخلت الصحرا تعمل حمام
شيماء و محمد قاعدين فى العربية وحدهم
و فجأة شيماء قالت لاخوها الكبير محمد
شيماء: محمد (بلبونة اوى)
محمد: اؤمرى يا قلب اخوكى 🥵
شيماء: هتجيبه البيت امتى؟ (بشرمطة و ابتسامة خبيثة اوى) 😂
محمد: هو مين؟ (بخبث اوى)
شيماء: انت عارف (بلبونة اوى)
محمد: مايكل؟
شيماء: احححححح (بعهر اوى و بدأت تحسس على كسها)
محمد: مايكل مش بيرد عليا يا شيماء
شيماء: خخخخخخخخ ليه يا معرص؟
محمد: علشان مبعتلوش صورة ليكى انبارح
شيماء اتصدمت من كلام اخوها
شيماء: انت بتبعتله صور ليا؟ (بلبونة اوى)
محمد: مايكل وافق يديثنى فون و يشرمطك فون بشرط ابعتله صور تجسس على جسمك كل يوم
شيماء: خخخخخخ بتصور اختك لرجالة غريبة يا معرص (و بتضرب اخوها قلم على وشه بشرمطة اوى اوى)
محمد: و بصورك فيديوهات كمان يا لبوة اححححح
شيماء: خخخخخخخخخخخخخ (و بتضرب اخوها الكبير قلم تانى على وشه بعهر اوى)
محمد ديوث تحت رجلين دكره مايكل بيصور شيماء اخته الصغيرة الاندر ايدج صور وسخة اوى بلبس البيت و اتجسس عليها فيديوهات و هى بتستحمى عريانة ملط و صورها فيديو و هى نايمة على بطنها مش لابسة غير اندر و سنتيانة بتتشرمط فون مع دكرها مايكل و سايبة اخوها يسمع و يبوس صوابع رجليها
شيماء اتصلت بمايكل و قالتله
شيماء: انا عرفت كل حاجة يا مايكل
مايكل: كسمك يا لبوة
شيماء: متسبنيش يا مايكل انا خدامتك و هعمل اى حاجة تؤمر بيها
مايكل: خخخخخخخخخخ انتى فين يا قحبة؟
شيماء: انا فى الطريق الصحراوى
مايكل: خخخخخخ افتحى كاميرا و ورينى طيازك يا لبوة
شيماء: احححححح
شيماء شافت مامتها وفاء بتعمل حمام فى الصحرا و شايفاهم
نزلت من العربية و راحت الناحية التانية علشان مامتها متشوفهاش و محمد نزل وراها
شيماء قلعت و طيازها بقت عريانة و فتحت كاميرا لدكرها
مايكل: خلى اخوكى الخول يصورك و هو بيضربك على طيازك
شيماء: اححححح حاضر يا مايكل 🥵
محمد: ااااااه تحت امرك يا مايكل 🥵
محمد هينفجر من الدياثة على حريمه
مامته وفاء قدامه فى الصحرا كسها عريان و بتعمل حمام
و هو فاتح كاميرا لدكره مايكل بيصور اخته شيماء و بيضربها على طيازها العريانة فى الطريق الصحراوى
محمد: طيز اختى شيماء عجبك يا دكرى اححححح (و بيضرب طيز اخته بعنف اوى اوى و هو بيصورها)
شيماء: احححححح تعالى البيت نيكنى يا مايكل
مايكل: خخخخخخخخخ هجيلك بشرط
شيماء: اؤمر يا دكرى اححححح 🥵
محمد: اؤمر اححححححح 🥵
مايكل: صور طيز امك الشرموطة يا معرص
مايكل قفل المكالمة و شيماء لبست هدومها و وفاء عملت حمام و رجعت
ركبوا العربية و محمد و اخته شيماء بيفكروا فى طلب مايكل الى عايز يشوف طيز وفاء الست الملتزمة و لبسها محتشم برة و جوة البيت
بيرجعوا الفيلا و لما بيدخلوا بيسمعوا صوت الاب و الشغالة
الشغالة: بوس رجلى يا ابن الشرموطة
الاب: تحت امرك يا ملكة اححححححح
بيدخلوا الاوضة و يشوفوا الاب راكع بيبوس رجل الشغالة بعهر اوى
وفاء بتصوت لما بتشوف جوزها بيخونها مع الشغالة
الاب و الشغالة بيلبسوا و يخرجوا من الفيلا بسرعة
وفاء مصدومة و بتعيط

 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: gimy2, مازن المتناك, meedo32 و 12 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
غير يسطا الاسماء وياريت تنضجوا وتبطلوا الحركات دي قديمه نيك عندك زوبروميت اسم غير مايكل و انضجوا
 
  • عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 🚀🚀كسمك يا ارهابى 🚀🚀, جدو سامى 🕊️ 𓁈, www99 و 2 آخرين
حلوة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: مازن المتناك
عائلة شيماء

الجزء الاول

محمد طالب فى جامعة خاصة و اخته الصغيرة شيماء طالبة تانية ثانوى فى مدرسة للاغنيا فقط و امه وفاء ربة منزل و ابوه راجل اعمال غنى عايشين فى فيلا
محمد و اخته شيماء و امه وفاء هيسافروا الساحل يقضوا يومين فى الشاليه بتاع خالته مروة و جوزها مصطفى و بنتها اية لكن ابو محمد مش هيسافر معاهم لأن عنده شغل فى الشركة
بعد ساعات من السفر محمد و اخته و امه بيوصلوا الساحل
يلاقوا الساحل كله مليطة و النسوان ماشية بلبس عريان
وفاء استغربت و قالت
وفاء: ايه ده
محمد: فى ايه يا ماما؟
وفاء: الستات ماشية بلبس عريان يا محمد
محمد: و ماله يا ماما عادى
وفاء: عادى ازاى يا ابنى مفيش رجالة تلمهم؟
شيماء: رجالة البلد كلها بقت خولات يا ماما هيهيهيهيهي (ضحكة وسخة اوى و بتبص لاخوها محمد بخبث اوى)
وفاء: عيب الالفاظ دى يا شيماء
وفاء جسمها كيرفى اوى لكن ملتزمة و لبسها واسع
شيماء اندر ايدج بزازها و طيازها وسخة اوى لكن لبسها واسع و ملتزم
بيوصلوا الشاليه و يستقبلهم مصطفى جوز مروة
محمد بيسلم على مصطفى جوز خالته و يسأله على مروة و اية
مصطفى: خالتك مروة و بنت خالتك اية فى الكافيه يا محمد
محمد و اخته شيماء و امه وفاء بيروحوا الكافيه مع مصطفى علشان يقابلوا مروة و اية
بيوصلوا الكافيه و وفاء اندهشت لما شافت اختها
وفاء بتلاقى اختها مروة و بنتها اية مش لابسين الطرح و قاعدين فى الكافيه قدام رجالة غريبة بلبس وسخ اوى شيرت حمالات عريان اوى و هوت شورت وسخ اوى
وفاء بتجرى و تروح لاختها مروة
وفاء: استرى لحمك و لحم بنتك يا مروة
مروة: مالك يا وفاء هيهيهيهي (ضحكة بلبونة اوى)
وفاء: ايه الى انتى لابساه دة يا مروة و فين طرحتك؟
اية: عادى يا طنط احنا فى الساحل
وفاء: اخرسى يا سافلة
شيماء بتهدى امها و تسلم على خالتها و بنت خالتها
محمد بيسلم على خالته مروة و فجأة بيلاقيها بتحضنه اوى و جسمه لزق فى جسمها
مروة: وحشتنى يا محمد (بلبونة اوى)
محمد مبقاش على بعضه و زبه وقف تحت الهدوم و خالته لاحظت و غمزتله غمزة وسخة اوى
اية بنت خالته كمان لاحظت زبه تحت الهدوم و سلمت عليه و قالتله بعهر
اية: انت بقيت شقى اوى اوى (بلبونة اوى)
بيخرجوا من الكافيه و يمشوا للشاليه
محمد و اخته شيماء بيلاقوا مصطفى مبسوط و زبه الصغير واقف تحت الهدوم وهو شايف عيون الشباب بتنهش فى لحم مراته و بنته و هما ماشين بلبس عريان من غير الطرح و طيازهم بتترج زى الجيلى
بيرجعوا الشاليه و كلهم بيناموا
الفون بيرن و محمد بيخرج من اوضتة يلاقى مصطفى جوز خالته قاعد بيشوف ماتش كورة
محمد بيخرج من الشاليه و يرد على الفون
مايكل: خخخخخخخخ فين صورة اللبوة يا كسمك
محمد: مش هعرف اصورها يا مايكل
مايكل قفل المكالمة فجأة
محمد: مايكل؟ مايكل؟
محمد بيتصل بمايكل كتير لكن مايكل مش بيرد عليه
محمد بيرجع الشاليه و يلاقى مصطفى جوز خالته لسة قاعد بيشوف الماتش و بيقعد معاه و فجأة بيسمع صوت اية بنت خالته من حمام الشاليه
اية: بابا هاتلى الاندر الاحمر من الاوضة
مصطفى: حاضر يا روحى
مصطفى طلب من محمد يجيب الاندر الاحمر لبنته من الاوضة و قاله
مصطفى: الاندر على السرير (و بيضحكله بخبث اوى)
محمد خلاص زبه هينفجر من دياثة مصطفى على بنته اية
محمد بيدخل الاوضة و بيشوف منظر وسخ اوى
خالته مروة على السرير عريانة ملط مش لابسة غير اندر احمر
مروة: مالك يا محمد؟
محمد مصدوم مش بينطق و زبه هينفجر تحت الهدوم
مروة قربت من محمد و لمست زبه من فوق الهدوم و ضحكت بلبونة اوى
مروة: تعالى يا محمد
مروة خرجت من الاوضة عريانة مش لابسة غير اندر احمر و ماسكة زب محمد ابن اختها و بتتمشى بلبونة اوى اوى قدام جوزها الديوث و بتغمزله غمزة وسخة اوى و رايحة الحمام مع محمد
مروة بتدخل الحمام على بنتها اية و يدخل وراها محمد و يشوف اية عريانة ملط بتبوس شفايف امها مروة بعهر اوى اوى
محمد بيقلع ملط و يقرب من اللبوة و بنتها و زبه هينفجر
اية بتوقف بوس فى شفايف امها و تبص على زب محمد
اية: خخخخخخخخ هو كدة واقف على اخره؟ 😂
مروة: احا دة صغير اوى 😂
اية بتلمس راس زب محمد الصغير بصوبعها لمسة وسخة اوى و بتقول
اية: خخخخخخخخ دة اصغر من زب بابا هيهيهيهي (بشرمطة اوى) 😂
محمد ولع من لمسة اية على راس زبه و شخرتها و جاب لبنه بعنف اوى من المتعة 🥵
مروة: خخخخخخخخخ انت لحقت يا كسها؟ (بشرمطة اوى) 😂
اية: هيهيهيهيهيهيهيهي (بلبونة اوى)
مروة قلعت الاندر الاحمر و حطته فى بوق محمد ابن اختها و خرجت من الحمام مع اية بنتها
مصطفى شايف منظر وسخ اوى مروة مراته و اية بنته خارجين من الحمام ملط و بيتمشوا بلبونة اوى اوى فى الشاليه 🥵
محمد رجع اوضته ينام
اية دخلت اوضتها و مروة ماشية وراها
لكن وفاء ام محمد صحيت و شافت اختها مروة عريانة ملط
وفاء: يالهووووى استرى نفسك يا مروة
مروة: مالك يا وفاء
وفاء: ابنى لو صحى هيشوفك عريانة ميصحش كدة
مروة: عادى يا وفاء انا خالته
وفاء: محمد كبر و بقى راجل
مروة: راجل؟ هيهيهيهيهي (بشرمطة اوى) 😂
وفاء استغربت من كلام مروة و رجعت اوضتها لكن معرفتش تنام من فجور اختها مروة
وفاء خافت على بنتها شيماء تلبس عريان زى اية و خافت على ابنها محمد يشوف خالته عريانة و قررت يسيبوا الساحل
اليوم التالى
وفاء جهزت شنط السفر و سلمت على اختها مروة و جوزها مصطفى و بنتها اية
محمد و اخته شيماء و امه وفاء ركبوا العربية و سافروا
محمد ماشى فى الطريق الصحراوى لكن فجأة وفاء قالت لابنها
وفاء: عايزة اعمل حمام يا محمد
محمد: مفيش حمامات يا ماما
وفاء: وقف العربية هعمل حمام فى الصحرا
محمد وقف العربية و نزلت وفاء دخلت الصحرا تعمل حمام
شيماء و محمد قاعدين فى العربية وحدهم
و فجأة شيماء قالت لاخوها الكبير محمد
شيماء: محمد (بلبونة اوى)
محمد: اؤمرى يا قلب اخوكى 🥵
شيماء: هتجيبه البيت امتى؟ (بشرمطة و ابتسامة خبيثة اوى) 😂
محمد: هو مين؟ (بخبث اوى)
شيماء: انت عارف (بلبونة اوى)
محمد: مايكل؟
شيماء: احححححح (بعهر اوى و بدأت تحسس على كسها)
محمد: مايكل مش بيرد عليا يا شيماء
شيماء: خخخخخخخخ ليه يا معرص؟
محمد: علشان مبعتلوش صورة ليكى انبارح
شيماء اتصدمت من كلام اخوها
شيماء: انت بتبعتله صور ليا؟ (بلبونة اوى)
محمد: مايكل وافق يديثنى فون و يشرمطك فون بشرط ابعتله صور تجسس على جسمك كل يوم
شيماء: خخخخخخ بتصور اختك لرجالة غريبة يا معرص (و بتضرب اخوها قلم على وشه بشرمطة اوى اوى)
محمد: و بصورك فيديوهات كمان يا لبوة اححححح
شيماء: خخخخخخخخخخخخخ (و بتضرب اخوها الكبير قلم تانى على وشه بعهر اوى)
محمد ديوث تحت رجلين دكره مايكل بيصور شيماء اخته الصغيرة الاندر ايدج صور وسخة اوى بلبس البيت و اتجسس عليها فيديوهات و هى بتستحمى عريانة ملط و صورها فيديو و هى نايمة على بطنها مش لابسة غير اندر و سنتيانة بتتشرمط فون مع دكرها مايكل و سايبة اخوها يسمع و يبوس صوابع رجليها
شيماء اتصلت بمايكل و قالتله
شيماء: انا عرفت كل حاجة يا مايكل
مايكل: كسمك يا لبوة
شيماء: متسبنيش يا مايكل انا خدامتك و هعمل اى حاجة تؤمر بيها
مايكل: خخخخخخخخخخ انتى فين يا قحبة؟
شيماء: انا فى الطريق الصحراوى
مايكل: خخخخخخ افتحى كاميرا و ورينى طيازك يا لبوة
شيماء: احححححح
شيماء شافت مامتها وفاء بتعمل حمام فى الصحرا و شايفاهم
نزلت من العربية و راحت الناحية التانية علشان مامتها متشوفهاش و محمد نزل وراها
شيماء قلعت و طيازها بقت عريانة و فتحت كاميرا لدكرها
مايكل: خلى اخوكى الخول يصورك و هو بيضربك على طيازك
شيماء: اححححح حاضر يا مايكل 🥵
محمد: ااااااه تحت امرك يا مايكل 🥵
محمد هينفجر من الدياثة على حريمه
مامته وفاء قدامه فى الصحرا كسها عريان و بتعمل حمام
و هو فاتح كاميرا لدكره مايكل بيصور اخته شيماء و بيضربها على طيازها العريانة فى الطريق الصحراوى
محمد: طيز اختى شيماء عجبك يا دكرى اححححح (و بيضرب طيز اخته بعنف اوى اوى و هو بيصورها)
شيماء: احححححح تعالى البيت نيكنى يا مايكل
مايكل: خخخخخخخخخ هجيلك بشرط
شيماء: اؤمر يا دكرى اححححح 🥵
محمد: اؤمر اححححححح 🥵
مايكل: صور طيز امك الشرموطة يا معرص
مايكل قفل المكالمة و شيماء لبست هدومها و وفاء عملت حمام و رجعت
ركبوا العربية و محمد و اخته شيماء بيفكروا فى طلب مايكل الى عايز يشوف طيز وفاء الست الملتزمة و لبسها محتشم برة و جوة البيت
بيرجعوا الفيلا و لما بيدخلوا بيسمعوا صوت الاب و الشغالة
الشغالة: بوس رجلى يا ابن الشرموطة
الاب: تحت امرك يا ملكة اححححححح
بيدخلوا الاوضة و يشوفوا الاب راكع بيبوس رجل الشغالة بعهر اوى
وفاء بتصوت لما بتشوف جوزها بيخونها مع الشغالة
الاب و الشغالة بيلبسوا و يخرجوا من الفيلا بسرعة
وفاء مصدومة و بتعيط

ايه كميه التناقض دي لا عارف اصدقك ولا حتى استمتع بالقصه
 
  • بيضحكني
التفاعلات: إنفصام
قصيرة اوي ،. ك قصة حلوة مش وحشه بس سريعه ومتوقعة
 
الجزء الثانى

وفاء بتعيط و دخلت اوضتها و محمد ابنها دخل وراها و قفل باب الاوضة
وفاء: هى الشغالة اجمل منى يا محمد؟
محمد: مفيش اجمل منك يا ست الحبايب
بيقرب من مامته و يحضنها و وفاء ابتسمت
بيحضنها بقوة و يبوس خدودها بحنية اوى
محمد: حرام الحلاوة دى تعيش عمرها كله مستخبية تحت طرحة و عبايات واسعة
وفاء: اتجننت يا واد عايزنى البس عريان زى خالتك؟ (بلبونة اوى)
محمد: احححح دة حلم حياتى
وفاء: اتلم يا سافل (بلبونة اوى اوى)
عدت دقيقة صمت محمد بيحضن و يبوس فى خدود مامته وفاء الى بتفكر فى كلام ابنها و بتفتكر اختها مروة ماشية فى الشاليه عريانة ملط و مش شايفة محمد ابن اختها راجل
وفاء عرفت محمد ابنها طلع معرص و نفسها تحس بانوثتها و تلاقى اهتمام و نظرات اعجاب من الرجالة
وفاء: لو لبست زى خالتك الرجالة هتعاكسنى (بتحسس على صدر ابنها بلبونة اوى اوى)
محمد: هتعاكسك بس؟ (بخبث اوى)
وفاء: احححححح (بشرمطة اوى اوى)
وفاء بتلاحظ زب محمد واقف تحت الهدوم و بتلمسه بصوابعها بحنية اوى و بتبص لابنها و بتضحكله ضحكة خبيثة اوى
شيماء بتدخل عليهم الاوضة و بتشوف مامتها وفاء فى حضن محمد الى زبه واقف تحت الهدوم
شيماء: اجيب المأذون؟ (بشرمطة اوى)
وفاء: اتلمى يا شيماء
شيماء: حاضر يا ست الحبايب
وفاء: عايزة ايه؟
شيماء: هنام معاكى مش هسيبك تنامى لوحدك
شيماء عايزة تنام مع امها علشان تصور طيازها و تبعتها لمايكل و تنول رضاه علشان ينيكها
وفاء: متخافيش عليا يا شيماء محمد هينام معايا
محمد و شيماء اندهشوا من امهم وفاء الست الملتزمة و لبسها محتشم قدام ابنها جوة البيت هتنام فى اوضة واحدة مع ابنها
شيماء خرجت من الاوضة و محمد خرج وراها يروح الحمام
شيماء: ايه الى حصل بينكم جوة يا خول؟
محمد: ماما هتبقى شرموطة كبيرة زيك (بعهر اوى)
شيماء: هيهيهيهيهيهي 😂
محمد: احححححححح 🥵
شيماء: متنساش تصور طيز امك الشرموطة لمايكل ياخول 😂
محمد: مقدرش انسى اوامر دكرى مايكل اححححح 🥵
شيماء: شاطر يا كسمك 😂
شيماء بتمشى تروح اوضتها لكن محمد بيقولها
محمد: استنى 🥵
شيماء: عايز ايه يا كسها؟
محمد: مايكل عايز صورة لطيزك 🥵
شيماء: احححححح استنى البس الطرحة (بشرمطة اوى) 😂
محمد: بس انا مش هصور وشك
شيماء: من هنا و رايح تصور وشى و كل حتة فى جسمى لعيون دكرك مايكل
محمد: احححححححح حاضر يا شيماء (بخضوع اوى اوى) 🥵
شيماء لبست الطرحة و رفعت العباية فوق طيزها و كسها
بقت محتشمة اوى من فوق و عريانة ملط من تحت و بتعمل حركات لبونة اوى و اخوها محمد الديوث بيصورها لمايكل الدكر
محمد: اححححححححح يا شرموطة 🥵
شيماء: اححححححح يا قلب اختك الشرموطة 🥵
محمد راح الحمام و قبل ما يرجع اوضة مامته عرف انها هتخليه ينام معاها علشان تتلبون عليه و ترفع قرونه و تخليه ديوث رسمى تحت رجليها و تتحرر براحتها
محمد قرر يولع دياثته اكتر و دخل اوضته و لبس الاندر الحريمى الاحمر بتاع خالته تحت الهدوم
و بيرجع اوضة مامته وفاء و لما بيدخل بيندهش من المنظر
وفاء لابسة قميص نوم ابيض قصير اوى اوى و عريان اوى اوى و بتضحك لابنها ضحكة خبيثة اوى
وفاء: مالك يا محمد؟ (بلبونة اوى اوى)
محمد: احححححححححح ممكن طلب يا ماما؟ 🥵
وفاء: اؤمر يا قلب ماما
محمد: ممكن اصورك
وفاء: بس كدة؟ (بلبونة اوى اوى) 😂
وفاء بتعرض زى الموديلز و محمد بيصور امه بقميص النوم صور وسخة اوى بوشها
بيلاقى القميص قصير اوى و بيطلب منها توطى و فجأة القميص بيترفع فوق طيزها الكبيرة و محمد بياخد صورة وسخة اوى لطيز مامته وفاء
محمد ولع من الدياثة و الشهوة خلته مش قادر يتحكم فى عقله و خرج من الاوضة بسرعة و دخل اوضة اخته شيماء
شيماء: مالك يا عرص؟
محمد: احححححححح صورت طيز ماما يا شيماء 🥵
شيماء: خخخخخخخخ بسرعة كدة؟ 😂
محمد: ماما شرموطة اوى يا شيماء احححححح
شيماء: ورينى يا ابن المتناكة
شيماء بتشوف صور مامتها وفاء الوسخة
شيماء: احا يا شرموطة بتلبسى لابنك قميص نوم عريان و تخليه يصورك علشان تعرصيه
محمد: احححححححح ماما ديثتنى اوى يا شيماء 🥵
شيماء: احا يا محمد يا خول مامتك رفعت قرونك اوى يلا ابعت الصور لمايكل
محمد: بس وش ماما باين فى الصور
شيماء: خخخخخخخخخخخ
شيماء شخرت لاخوها محمد و نزلت بالاقلام على وشه و قلعته هدومه و شافته لابس اندر حريمى و لفت وراه و بقت تبعبصه فى طيزه بايد و مسكت زبه الصغير بايدها التانية و بقت تحلبه بسيطرة وعنف اوى
شيماء: احا يا معرص ولابس اندر حريمى كمان 😂
محمد: اححححححححح 🥵
محمد ولع من الهيجان و مسك الفون بعت صور مامته بوشها و صور اخته بوشها لمايكل
سامي؛ شاف الصور و رد عليه: حريمك شراميط اوى يا ابن القحبة
محمد هيجان اوى اوى و مش قادر يتحكم فى عقله و اتصل بمايكل فيديو
سامي: فتح الكاميرا و شاف منظر وسخ اوى محمد فى اوضة اخته عريان ملط مش لابس غير اندر حريمى و اخته شيماء واقفة وراه بتبعبصه و بتحلبه بعنف
محمد: اححححححححح ارجوك يا مايكل تعالى الفيلا دلوقتى نيكنى ونيك حريمى 🥵
شيماء: كسى محتاج زوبرك يا مايكل احححححححح 🥵
محمد: ماما محتاجة دكر زيك يا مايكل ينكح شرفها قدام ابنها اااااااااااااه
سامي: وافق يروح الفيلا و قفل المكالمة
سامي: كابتن جيم ساكن قريب من الفيلا طويل و عريض و معضل اوى دكر بجد و نسوان الجيم كلهم بيتشرمطوا عليه
محمد و شيماء بيقفلوا المكالمة و بيلاقوا امهم وفاء قدام الاوضة لابسة قميص النوم الابيض و شافت كل حاجة محمد بص فى عنيها
محمد: اححححححححح ماما
وفاء: اخرس يا خول ابنى طلع معرص كبير و بنتى شرموطة
شيماء: خخخخخخخخخخ عاملة فيها شريفة يا كسمك
وفاء: اتلمى يا شيما....
شيماء فجأة نزلت بالقلم على وش امها بسيطرة اوى اوى
شيماء: جهزى كسك يا لبوة علشان مايكل جاى دلوقتى
وفاء: اححححح و مين مايكل دة كمان 🥵
شيماء: سيدك مايكل دكرك و دكر ابنك
محمد: احححححححح 🥵
شيماء: روح يا محمد لبس امك طرحتها عيب راجل غريب يشوفها من غير طرحة (بشرمطة و خبث اوى اوى)
محمد: اححححح تحت امرك يا شيماء
المنظر بقى وسخ اوى محمد لابس اندر حريمى بتاع خالته و بيلبس مامته طرحتها و جسمها عريان مش لابسة غير قميص نوم ابيض وسخ اوى
سامي وصل الفيلا و شيماء بتفتح الباب لابسة لبس ملتزم اوى طرحة و عباية واسعة و تلاقى مايكل مش لوحده جايب معاه دكرين معضلين
سامي: ازيك يا شرموطة
شيماء: احححح (بتحضن مايكل و بتحسس على صدره بلبونة اوى)
سامي: اعرفك على اخويا الصغير مينا و اخويا الكبير جرجس
شيماء: هااااااااى (بلبونة و خضوع اوى اوى) 🥵
مينا: خخخخخخخ فين اللبوة الكبيرة؟
جرجس: فين اخوكى المعرص يا متناكة خخخخخخخ
شيماء سرحانة فى مايكل و فحولته و بتحسس على عضلاته و صدره بلبونة اوى
مايكل نزل بالقلم على وش شيماء فجأة
مايكل: سرحانة فى ايه يا كسمك خخخخخخخخخخ
شيماء: اححححححح اسفة يا دكرى 🥵
شيماء بتاخد الرجالة لاوضة مامتها و مينا و جرجس بيضربوها على طيزها و يبعبصوها و هى ماشية قدامهم و بتضحك بلبونة اوى كل ما تضرب سبانك على طيزها و بتفتح باب الاوضة
شيماء: الرجالة وصلت يا ماما (بشرمطة اوى اوى)
مينا و جرجس بيشوفوا محمد الخول لابس اندر حريمى وبيعدل الطرحة لمامته الشرموطة الى مش لابسة غير قميص نوم وسخ اوى اوى
مينا: خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ يا ولاد الشراميط 😂
جرجس: احا يا ولاد المتناكة خخخخخخخخخخخخخخ 😂
مينا بيهجم على وفاء و يبوس فى كل حتة فى جسمها زى الفريسة
جرجس بيمسك محمد الديوث من الاندر الحريمى و ينزل بالاقلام على وشه و يهين شرف كسمه
جرجس: اسمك ايه يا ابن الشرموطة
محمد: خدامك محمد يا دكرى 🥵
جرجس: خخخخخخخخخخخ كسمك يا ابن الشرموطة 😂
مينا و جرجس دكرين معضلين اوى و ازبارهم كبيرة اوى قلعوا ملط و فجأة محمد و مامته وفاء ركعوا على ركبهم بخضوع و بيمصوا ازبار رجالتهم
مايكل و شيماء برة بيبوسوا بعض بعهر اوى اوى
شيماء مش قادرة تتحكم فى نفسها و كسها بينبض من المتعة و نفسها تقلع ملط قدام دكرها
لكن مايكل خلاها لابسة الطرحة و العباية الواسعة و شالها و حط زوبره الكبير فى كسها النجس تحت العباية و بقت تتنطط على زوبره و حاضناه اوى و بتبوسه بشرمطة اوى
شيماء: ااااااااااااااااه يا مايكل انا الشرموطة بتاعتك
مايكل: خخخخخخخخ يا متناكة
شيماء: انا خدامتك و لبوتك احححححححح 🥵
مايكل: احا على فجرك يا مومس
شيماء: بحبك يا مايكل اححححححح 🥵
مايكل: خخخخخخخخخخ كسمك يا بنت المومس
شيماء: نيك لبوتك يا دكرى ااااااااااه
الوضع خرج عن السيطرة و الرجالة مايكل و مينا و جرجس ماسكين الشراميط شيماء و مامتها وفاء و اخوها محمد الخول رزع و نيك فى كل مكان فى الفيلا
مينا شد شيماء من طرحتها و خلاها تمشى زى الكلبة على ايديها و رجليها و خدها الحمام و مايكل خد محمد الحمام و هو بيضربه على طيزه النجسة الى مغطيها اندر حريمى
المنظر بقى وسخ اوى مينا و مايكل بيطرطروا على وش محمد و اخته شيماء فى الحمام
شيماء بتبوس شفايف اخوها محمد و الرجالة بتطرطر عليهم
شيماء: بقيت ديوث كبير يا قلب اختك اححححححح 🥵
محمد: اححححححح ديوثك و عرصك يا شيماء 🥵
جرجس فى الاوضة بينكح شرف وفاء ام محمد و بيرزع فى كسها النجس بعنف اوى و طيازها الكبيرة بتترج زى الجيلى و بزازها زى الملبن
محمد و شيماء رجعوا الاوضة و شايفين مامتهم وفاء عريانة ملط خاضعة تحت زوبر دكرها جرجس
محمد هينفجر من الدياثة و لبس سنتيانة مامته و نزل يبوس رجل دكره مينا
محمد: ارجوك يا مينا نيكنى قدام ماما اححححححح 🥵
مينا: خخخخخخخخخخ يا ابن المومس
المنظر بقى وسخ اوى الرجالة و النسوان فى اوضة واحدة
محمد بيتناك فى وضع الكلبة و زبه الصغير بيتحلب بعنف اوى و هو لابس سنتيانة مامته الست الملتزمة الى بقت عريانة ملط قدام ابنها و كسها بيتناك بعنف اوى اوى
شيماء الاندر ايدج عريانة ملط قدام اخوها الكبير و مامتها بتتناك فى كسها نيك وسخ اوى اوى
وفاء: ااااااااااااااااااه يا محمد مبسوط و انت شايف الرجالة بينيكوا شرف مامتك الشرموطة
محمد: اااااااااااه عرصينى يا ماما و ارفعى قرونى 🥵
شيماء: احححححححح يا عرص اختك و امك
وفاء: خخخخخخخ جايب رجالة ينيكوا امك و اختك الشراميط يا خول اححححح 🥵
محمد: اااااااااااااااااه 🥵
شيماء: احححححححح 🥵
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: gimy2, مازن المتناك, meedo32 و 3 آخرين
عائلة شيماء

الجزء الاول

محمد طالب فى جامعة خاصة و اخته الصغيرة شيماء طالبة تانية ثانوى فى مدرسة للاغنيا فقط و امه وفاء ربة منزل و ابوه راجل اعمال غنى عايشين فى فيلا
محمد و اخته شيماء و امه وفاء هيسافروا الساحل يقضوا يومين فى الشاليه بتاع خالته مروة و جوزها مصطفى و بنتها اية لكن ابو محمد مش هيسافر معاهم لأن عنده شغل فى الشركة
بعد ساعات من السفر محمد و اخته و امه بيوصلوا الساحل
يلاقوا الساحل كله مليطة و النسوان ماشية بلبس عريان
وفاء استغربت و قالت
وفاء: ايه ده
محمد: فى ايه يا ماما؟
وفاء: الستات ماشية بلبس عريان يا محمد
محمد: و ماله يا ماما عادى
وفاء: عادى ازاى يا ابنى مفيش رجالة تلمهم؟
شيماء: رجالة البلد كلها بقت خولات يا ماما هيهيهيهيهي (ضحكة وسخة اوى و بتبص لاخوها محمد بخبث اوى)
وفاء: عيب الالفاظ دى يا شيماء
وفاء جسمها كيرفى اوى لكن ملتزمة و لبسها واسع
شيماء اندر ايدج بزازها و طيازها وسخة اوى لكن لبسها واسع و ملتزم
بيوصلوا الشاليه و يستقبلهم مصطفى جوز مروة
محمد بيسلم على مصطفى جوز خالته و يسأله على مروة و اية
مصطفى: خالتك مروة و بنت خالتك اية فى الكافيه يا محمد
محمد و اخته شيماء و امه وفاء بيروحوا الكافيه مع مصطفى علشان يقابلوا مروة و اية
بيوصلوا الكافيه و وفاء اندهشت لما شافت اختها
وفاء بتلاقى اختها مروة و بنتها اية مش لابسين الطرح و قاعدين فى الكافيه قدام رجالة غريبة بلبس وسخ اوى شيرت حمالات عريان اوى و هوت شورت وسخ اوى
وفاء بتجرى و تروح لاختها مروة
وفاء: استرى لحمك و لحم بنتك يا مروة
مروة: مالك يا وفاء هيهيهيهي (ضحكة بلبونة اوى)
وفاء: ايه الى انتى لابساه دة يا مروة و فين طرحتك؟
اية: عادى يا طنط احنا فى الساحل
وفاء: اخرسى يا سافلة
شيماء بتهدى امها و تسلم على خالتها و بنت خالتها
محمد بيسلم على خالته مروة و فجأة بيلاقيها بتحضنه اوى و جسمه لزق فى جسمها
مروة: وحشتنى يا محمد (بلبونة اوى)
محمد مبقاش على بعضه و زبه وقف تحت الهدوم و خالته لاحظت و غمزتله غمزة وسخة اوى
اية بنت خالته كمان لاحظت زبه تحت الهدوم و سلمت عليه و قالتله بعهر
اية: انت بقيت شقى اوى اوى (بلبونة اوى)
بيخرجوا من الكافيه و يمشوا للشاليه
محمد و اخته شيماء بيلاقوا مصطفى مبسوط و زبه الصغير واقف تحت الهدوم وهو شايف عيون الشباب بتنهش فى لحم مراته و بنته و هما ماشين بلبس عريان من غير الطرح و طيازهم بتترج زى الجيلى
بيرجعوا الشاليه و كلهم بيناموا
الفون بيرن و محمد بيخرج من اوضتة يلاقى مصطفى جوز خالته قاعد بيشوف ماتش كورة
محمد بيخرج من الشاليه و يرد على الفون
مايكل: خخخخخخخخ فين صورة اللبوة يا كسمك
محمد: مش هعرف اصورها يا مايكل
مايكل قفل المكالمة فجأة
محمد: مايكل؟ مايكل؟
محمد بيتصل بمايكل كتير لكن مايكل مش بيرد عليه
محمد بيرجع الشاليه و يلاقى مصطفى جوز خالته لسة قاعد بيشوف الماتش و بيقعد معاه و فجأة بيسمع صوت اية بنت خالته من حمام الشاليه
اية: بابا هاتلى الاندر الاحمر من الاوضة
مصطفى: حاضر يا روحى
مصطفى طلب من محمد يجيب الاندر الاحمر لبنته من الاوضة و قاله
مصطفى: الاندر على السرير (و بيضحكله بخبث اوى)
محمد خلاص زبه هينفجر من دياثة مصطفى على بنته اية
محمد بيدخل الاوضة و بيشوف منظر وسخ اوى
خالته مروة على السرير عريانة ملط مش لابسة غير اندر احمر
مروة: مالك يا محمد؟
محمد مصدوم مش بينطق و زبه هينفجر تحت الهدوم
مروة قربت من محمد و لمست زبه من فوق الهدوم و ضحكت بلبونة اوى
مروة: تعالى يا محمد
مروة خرجت من الاوضة عريانة مش لابسة غير اندر احمر و ماسكة زب محمد ابن اختها و بتتمشى بلبونة اوى اوى قدام جوزها الديوث و بتغمزله غمزة وسخة اوى و رايحة الحمام مع محمد
مروة بتدخل الحمام على بنتها اية و يدخل وراها محمد و يشوف اية عريانة ملط بتبوس شفايف امها مروة بعهر اوى اوى
محمد بيقلع ملط و يقرب من اللبوة و بنتها و زبه هينفجر
اية بتوقف بوس فى شفايف امها و تبص على زب محمد
اية: خخخخخخخخ هو كدة واقف على اخره؟ 😂
مروة: احا دة صغير اوى 😂
اية بتلمس راس زب محمد الصغير بصوبعها لمسة وسخة اوى و بتقول
اية: خخخخخخخخ دة اصغر من زب بابا هيهيهيهي (بشرمطة اوى) 😂
محمد ولع من لمسة اية على راس زبه و شخرتها و جاب لبنه بعنف اوى من المتعة 🥵
مروة: خخخخخخخخخ انت لحقت يا كسها؟ (بشرمطة اوى) 😂
اية: هيهيهيهيهيهيهيهي (بلبونة اوى)
مروة قلعت الاندر الاحمر و حطته فى بوق محمد ابن اختها و خرجت من الحمام مع اية بنتها
مصطفى شايف منظر وسخ اوى مروة مراته و اية بنته خارجين من الحمام ملط و بيتمشوا بلبونة اوى اوى فى الشاليه 🥵
محمد رجع اوضته ينام
اية دخلت اوضتها و مروة ماشية وراها
لكن وفاء ام محمد صحيت و شافت اختها مروة عريانة ملط
وفاء: يالهووووى استرى نفسك يا مروة
مروة: مالك يا وفاء
وفاء: ابنى لو صحى هيشوفك عريانة ميصحش كدة
مروة: عادى يا وفاء انا خالته
وفاء: محمد كبر و بقى راجل
مروة: راجل؟ هيهيهيهيهي (بشرمطة اوى) 😂
وفاء استغربت من كلام مروة و رجعت اوضتها لكن معرفتش تنام من فجور اختها مروة
وفاء خافت على بنتها شيماء تلبس عريان زى اية و خافت على ابنها محمد يشوف خالته عريانة و قررت يسيبوا الساحل
اليوم التالى
وفاء جهزت شنط السفر و سلمت على اختها مروة و جوزها مصطفى و بنتها اية
محمد و اخته شيماء و امه وفاء ركبوا العربية و سافروا
محمد ماشى فى الطريق الصحراوى لكن فجأة وفاء قالت لابنها
وفاء: عايزة اعمل حمام يا محمد
محمد: مفيش حمامات يا ماما
وفاء: وقف العربية هعمل حمام فى الصحرا
محمد وقف العربية و نزلت وفاء دخلت الصحرا تعمل حمام
شيماء و محمد قاعدين فى العربية وحدهم
و فجأة شيماء قالت لاخوها الكبير محمد
شيماء: محمد (بلبونة اوى)
محمد: اؤمرى يا قلب اخوكى 🥵
شيماء: هتجيبه البيت امتى؟ (بشرمطة و ابتسامة خبيثة اوى) 😂
محمد: هو مين؟ (بخبث اوى)
شيماء: انت عارف (بلبونة اوى)
محمد: مايكل؟
شيماء: احححححح (بعهر اوى و بدأت تحسس على كسها)
محمد: مايكل مش بيرد عليا يا شيماء
شيماء: خخخخخخخخ ليه يا معرص؟
محمد: علشان مبعتلوش صورة ليكى انبارح
شيماء اتصدمت من كلام اخوها
شيماء: انت بتبعتله صور ليا؟ (بلبونة اوى)
محمد: مايكل وافق يديثنى فون و يشرمطك فون بشرط ابعتله صور تجسس على جسمك كل يوم
شيماء: خخخخخخ بتصور اختك لرجالة غريبة يا معرص (و بتضرب اخوها قلم على وشه بشرمطة اوى اوى)
محمد: و بصورك فيديوهات كمان يا لبوة اححححح
شيماء: خخخخخخخخخخخخخ (و بتضرب اخوها الكبير قلم تانى على وشه بعهر اوى)
محمد ديوث تحت رجلين دكره مايكل بيصور شيماء اخته الصغيرة الاندر ايدج صور وسخة اوى بلبس البيت و اتجسس عليها فيديوهات و هى بتستحمى عريانة ملط و صورها فيديو و هى نايمة على بطنها مش لابسة غير اندر و سنتيانة بتتشرمط فون مع دكرها مايكل و سايبة اخوها يسمع و يبوس صوابع رجليها
شيماء اتصلت بمايكل و قالتله
شيماء: انا عرفت كل حاجة يا مايكل
مايكل: كسمك يا لبوة
شيماء: متسبنيش يا مايكل انا خدامتك و هعمل اى حاجة تؤمر بيها
مايكل: خخخخخخخخخخ انتى فين يا قحبة؟
شيماء: انا فى الطريق الصحراوى
مايكل: خخخخخخ افتحى كاميرا و ورينى طيازك يا لبوة
شيماء: احححححح
شيماء شافت مامتها وفاء بتعمل حمام فى الصحرا و شايفاهم
نزلت من العربية و راحت الناحية التانية علشان مامتها متشوفهاش و محمد نزل وراها
شيماء قلعت و طيازها بقت عريانة و فتحت كاميرا لدكرها
مايكل: خلى اخوكى الخول يصورك و هو بيضربك على طيازك
شيماء: اححححح حاضر يا مايكل 🥵
محمد: ااااااه تحت امرك يا مايكل 🥵
محمد هينفجر من الدياثة على حريمه
مامته وفاء قدامه فى الصحرا كسها عريان و بتعمل حمام
و هو فاتح كاميرا لدكره مايكل بيصور اخته شيماء و بيضربها على طيازها العريانة فى الطريق الصحراوى
محمد: طيز اختى شيماء عجبك يا دكرى اححححح (و بيضرب طيز اخته بعنف اوى اوى و هو بيصورها)
شيماء: احححححح تعالى البيت نيكنى يا مايكل
مايكل: خخخخخخخخخ هجيلك بشرط
شيماء: اؤمر يا دكرى اححححح 🥵
محمد: اؤمر اححححححح 🥵
مايكل: صور طيز امك الشرموطة يا معرص
مايكل قفل المكالمة و شيماء لبست هدومها و وفاء عملت حمام و رجعت
ركبوا العربية و محمد و اخته شيماء بيفكروا فى طلب مايكل الى عايز يشوف طيز وفاء الست الملتزمة و لبسها محتشم برة و جوة البيت
بيرجعوا الفيلا و لما بيدخلوا بيسمعوا صوت الاب و الشغالة
الشغالة: بوس رجلى يا ابن الشرموطة
الاب: تحت امرك يا ملكة اححححححح
بيدخلوا الاوضة و يشوفوا الاب راكع بيبوس رجل الشغالة بعهر اوى
وفاء بتصوت لما بتشوف جوزها بيخونها مع الشغالة
الاب و الشغالة بيلبسوا و يخرجوا من الفيلا بسرعة
وفاء مصدومة و بتعيط

حلــــــو
 
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: هاااايج
القصة في محتواها مخالفة وبها أزدراء للأديان تغلق للتعديل
 
  • بيضحكني
  • معجبنيش
التفاعلات: عضو محذوف 154059 و جدو سامى 🕊️ 𓁈
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%