NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة عائلة تعشق الجنس ـ حتي الجزء الثالث 18/5/2022

Ahmed 96

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
19 مارس 2022
المشاركات
12
مستوى التفاعل
2
نقاط
130
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
ثنائي الميل
ازيكم عاملين ايه انا احمد ودي اول مشاركة ليا وهذه قصة من وحي الخيال مش اكتر 😂 واتمني تعجبكم.

الجزء الأول

نادية جسمها كيرفي وفاير من صغرها صدر كبير وسط نحيف طيز كبيرة والفخاد وسط والرجل وسط
يسري زبه ١٨سم
تبتدي الحكاية من ساعة ما كانت نادية ويسري جيران واتربوا سوا وفي نفس المدرسة فكانوا علطول مع بعض لحد ما جت الثانوية نادية دخلت ادبي ويسري دخل علمي وذاكروا ونجحوا كان همهم المذاكرة لحد مدخلوا نفس الجامعة واختلاف كلياتهم هو اللي قاد شرارة الجنس بينهم وبقوا بيعشقوه قبل ما يدخلوا الجامعة اتخطبوا والاتنين بعد مخلصوا هم الثانوية ابتدت عقولهم تشوف وتعرف يعني ايه جنس نادية كسها كل يوم بيبقي قايد نار هو وخرم طيزها ويسري زبه ١٨سم وعريض وبضانه علطول منفوخة اوي وهايج من كتر الافلام اللي بيشوفها نرجع تاني ونقول بعد الثانوية اتخطبوا لأن اهلهم شايفين أنهم مع بعض علطول وكل واحد وواحدة صارحوا عليتهم أنهم بيحبوا بعض بعد الخطوبة كان يسري عامل جنينة فوق السطح وترابيزة وكراسي وساعات نادية تطلع فوق لحد ما في يوم طلعت وكان يسري قاعد بيتفرج علي سكس وبيلعب في زبه من تحت البنطلون ومش لابس حاجة تحت جت نادية عشان تخضه شافت الفيلم هاجت فضلت تلعب في بزازها شوية وكسها شوية وهو مش هنا لحد ما داخت وخلاص شهوتها زادت طلعت منها اه تلين الحجر بصوتها الرقيق يسري اتخض لما شافها ومكنش عارف ينطق زبه اللي هيخرم البنطلون ولا نادية اللي مش قادرة تقف علي حيلها من كتر الهيجان في اللحظة دي يسري قرب منها وحضنها وقعد يبوس شفايفها وهي متجاوبة معاه وراح بوس ولحس لودنها ورقبتها ورجع تاني لشفايفها وأيده بتعصر بزازها عصر وزبه راشق في كسها من فوق الهدوم وقام سايب ايد بتعصر بزازها وايد نزلت تلعب في كسها من فوق الهدوم وهي مسكت زبه من فوق الهدوم نادية كل اللي عليها ااااااااه اممممممم كمان بحبك أمتي نتجوز وهو شغال دعك فيها لحد ما هي نزلت وهو لسة ونزلت قبل ما حد يشوفهم وهو نزل دخل الحمام وارتاح عدت فترة كل ما يعرفوا يطلعوا يعملوا كدة لحد مدخلوا الجامعة اول سنة عدت كان هو جهز كل حاجة عشان الجواز وفعلا قبل السنة التانية اتجوزوا والفرح مخليش من النسوان الجامدة اللي كل واحدة فيهم توقف اتخنها زب عليهم وخلص الفرح لحد موصلوا الشقة كل الناس مشيت فتح الباب وشالها وشفايفهم مش عاوزة تسيب التانية نزلها اخدوا دش وغيروا وقلعوا ملط لأنها كانت اللحظة اللي مستنينها من بدري يسري خلي نادية تاخد وضع الدوجي وبص علي خرم طيزها لقاه واسع شوية لاحظت ده قالتله من هيجاني كنت ببعبص نفسي سواء من الأفلام ولا من زبك اللي خطفني اول مرة ولا كنت عاوزني افتح كسي يعني قالها كويس عشان يبقي واسع واوسعه اكتر وافتح كسك واخليهم انفاق من النيك طبعا ابتدي مداعبه بوس وتقفيش في كل حتة ونزل لحس لسوتها وكسها وفشخ زنبورها وزبه واقف حجر وهي بزازها نافرة واللي عليها اااااااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااااه اوووووووووووووووف اححححححححححح كمان اااااااااااااه مش قادرة وهو يفرك ويقرص ويعض شفراتها وزنبورها ومش عاتق بزازها لحد منزلت مرتين وهو دخل زبه عشان يفتحها ونزلت ددمم دخل الحمام ملاه مايه دافية قعدها فيها وهو خد دش لحد مهديت وكسها ارتاح خالص وهو لسة زبه واقف قام مخليها تاخد وضع الدوجي وابتدي يدخل شوية بشوية في كسها وهي اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اوووووووووووووووف زبك يجنن عشرني افشخني انا ملكك اااااااااااااااااااااااه وهو ابتدي يرزع جامد اوي وهي بتوحوح وتزوم وجابت ٣ مرات وهو خلاص جاب آخره وقام منزل طوفان لبن جواها وهي كسها حرقها وتقول أيوة خليه يملي رحمي عاوزة أخلف منك وتعشرني كل ليلة انا ملكك يا روحي انا فرحانة اوي اخيرا بقينا لبعض بجد وتحت سقف واحد يسري قالها انا كلي ليكي يا روحي انا مصدقت بقينا لبعض عشان افشخك براحتي ضحكوا وقاموا خدوا دش سوا مخلتش نادية من التقفيش والبعبصة لحد مخلصوا وطلعوا ناموا .
صحيوا تاني يوم علي جرس الباب العيلتين جم يهنوا والام تعرف جوز بنتها سبع ولا ضبع نادية حكتلها كل حاجة الام فرحت ومن جواها بتقول يا بختها وابو العريس اطمن علي ابنه وكله بقي تمام مشيوا العيلتين كانوا جايبين اكل ليهم كلوا بعد مخلصوا يسري قال لنادية طول ما احنا في البيت لوحدنا ومحدش كاشفنا زي ما انتي شايفة تبقي ملط نادية قالت من عنيا وقلعت في لحظتها وهو كمان وقعدوا يتفرجوا علي فيلم سكس وسئلها انتي ملاحظتيش حاجة قالت في ايه قالها حماتي قالتله مالها عينها متشالتش من عليا من ساعة مخلصتوا كلام انتي قلتلها ايه قالتله كل اللي حصل امبارح قال عشان كدة طيب نادية استغربت فيه ايه قول قالها امك افتكرت اللذي مضي وضحك وهي ضربته ضربه خفيفة قالها بكرة تشوفي يلا نكمل كملوا فرجة علي الفيلم وهي مسكت زبه ونزلت بين رجله تمصه وتبلعه كله وتبوس وتلحس بضانه وهو ماسك رأسها وبينكها في بقها وخانقها بزبه وقام باعد رأسها تاخد نفسها وقام شايلها وهي رجلها لافة حوالين ضهره وقام رازع زبه في كسها وقعد يرزع فيه جامد اوي وهي كمان اكتر اااااااااااااااااه كسي المتناك ملكك لحد ما ساحت ولسانها طلع من بقها ونزلت ٣ مرات وهو في الرابعة غرق كسها لبن ومبقتش قادرة تقوم شالها خدوا شاور وهي نامت من كتر الفشخة وهو قعد يفكر في حماته وازاي يثبت لنادية أن حماته عاوزاه. لحد ما نام وصحيوا اتغدوا علي الحال ده شهر كامل يفشخ في نادية بس عاملين احتياطتهم مش عاوزين خلفة دلوقتي كل زيارة من اهلهم حماته عينها مش بتفارق يسري خالص وهو لاحظ كدة وكان متفق مع نادية تبص علي امها من غير ما تاخد بالها وفهمت نادية اخيرا امها عاوزة ايه ام نادية ست بيت ٣٠ سنة وشكلها يدي اصغر من كدة جسمها زي بنتها بس اتخن شوية بسيطة اسمها صافي جوزها جمال مسافر علطول ومبقاش معاها زي الاول وهي ممحونة زي بنتها او بنتها زيها 😂😂😂 قبل الجامعة ما ترجع يسري قال لنادية خلي صافي تيجي والبسي افجر لانجري عندك وانا هبقي عامل نفسي صاحي من النوم وطالع بالبوكسر ونقعد جمب بعض هي قلقت عاوز تعمل ايه يا يسري مفيش يا نادية امك شكلها عاوزاني انيكها وهثبتلك ده وساعتها هفشخوا انتوا الاتنين نادية ماشي يا يسري لما نشوف اخرتها اخرتها عسل يا نادية كلميها تيجي النهاردة ماشي وراحت كلمتها والباب جرسه رن نادية طالعة بلانجيري احمر شفاف مبين جسمها بس مش موضحه اوي وطبعا لا في روب ولا حاجة تحت راحت فتحت دخلت صافي قعدتها وضايفتها قالتلها مالك يا نادية طلعة كدة ليه قالت انتي امي مش غريبة واتفقنا انا ويسري طول مفيش حد نفضل ملط اه يا وسخة دي تربيتي ليكي ماشي ما يا ماما انا اتجوزت وفي بيتي وجوزي عاوز كدة اقول لا يعني لا توافقي يا وسخة نادية لاحظت وامها جت تقعد انها مش لابسة اندر في طلعة يسري صافي شافته اتخضت من زبه لحد ما جه لقي حماته جه قعد جنب نادية وقالتله أن صافي مش لابسة اندر هو فهم معلش بقي يا حماتي واخد راحتي صافي لا براحتكوا شكلي جيت في وقت مش مناسب يسري لا ابدا انتي تيجي في أي وقت انتي تنوري مش كفاية جبتي العسل دي وصافي مش مفارقة عينها زب يسري نادية تشرب حاجة يا حبيبي اه كباية قوة دوبل يا روحي من عنيا وقامت وكل حتة فيها بتترج من جريها وهو سال صافي مش لابسة اندر ليه يا صفصف صافي اتوترت وكانت لسة هتشتم قالها من ساعة تاني يوم الدخلة وانتي عينك عليا والنهاردة من ساعة ما خرجت وعينك مش مفارقاه خير مالك بقي ممكن افهم . صافي حماك بقي علطول مشغول وبقي مختلف عن الاول وبنتي معاها وحش كاسر عاوزني ابقي عاملة ازاي وده ايه علاقه بانك مش لابسه اندر عشان كنت عاوزة اقرب منك ونادية مش واخدة بالها يمكن تحس وتريحني سامعة يا نادية صافي بتقول ايه صافي بتلف تلاقي نادية في ضهرها كدة يا ماما ينفع يعني الكلام ده بس انا موافقه بشرط تيجي تعيشي معانا وتتناك سوا قولتي ايه صافي موافقه طبعا . يتبع




وقفنا في الجزء الاول لما صافي لفت وشافت نادية في ضهرها لما قالتلها اني موافقة بس بشرط تيجي تعيشي معانا ونتناك سوا .

الجزء الثاني

روحت صافي بيتها وعرفت من جوزها أنه مسافر تبع شغله وهيغيب فترة فقالتله هروح اقعد مع نادية ويسري لغاية اما ترجع وهي اللي عرضت عليا اقعد معاهم لما تسافر ويسري كمان وافق قالها مفيش مشكلة لمت شنطة هدومها ونقت افجر لبس عندها .
في الجانب التاني عند يسري ونادية بقلك يا نادية انا اشتريت ليكي صناعي تلبسيه وانا وانتي ننيك صافي طبعا بعد مفخشوا نيك انتوا الاتنين نادية ماشي عشان افشخ صافي اللي هتشاركني فيك دي يسري ضحك ونادية ضحكت بشرمطة يسري قال لنادية مش عاوزة طيزك تتفشخ فرحت وقالت طبعا نفسي انا مستنية كدة اوي افشخني ونيكني اوي بحبك وبحب زبك اللي مدوخني ده طب يلا يسري قعد علي الكنبة وهي قعدت علي رجليها تمص زبه وتفركه وتبوس وتلحس وتمص بيضه المنفوخ علطول وايدها بتلعب في كسها ويسري قافشها من طيزها ويضربها عليها جامد لحد ما احمرت نادية اي براحة طيزي وجعتني اي فضل ينكيك بقها ويحشره في زورها لحد متخنقت وطلعه وخدت نفسها ونفت علي زبه وقعدت تفرك وتمص فيه قام وقعدها علي ضهرها وفشخ رجلها رضع وعض وقرص في بزازها اي حرام عليك بزازي مش قدك يالهوي هيجتني اوي اكتر منا ااااااااااااااااااه بزازي هتتقطع وهو مش هنا ويضربها عليها وهي ااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اي بزازي يالهوي ساب بزازها ونزل لسوتها بوس ولحس ونزل لكسها وهي بتلعب في بزازها وهو اشتغل عض في زنبورها ولحس لشفرات كسها وبينيك كسها بلسانه وبيفرك بايده هي في عالم تاني داخت خالص ااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااه مش قادرة هنزل ااااااااااااااااااااه اوووووووووووووووف اااااااااااااااااااه وهو شغال وسرع اكتر لحد منزلت شرب عسلها من كسها وطلع يبوسها من شفايفها ودوقها عسل كسها وهي بتقول طعم عسل كسي عجبك حلو اوي كدة قالها هو في احلي من كسك وزبه هينفجر هو وبضانه قام حاطه علي شفرات كسها وعمال يحكه عليه طالع نازل وهي امممممممممممم اوووووووووووووف دخله بقي ارحم كسي نيك كس حبيبتك اااااااااااااااه مكدبش خبر وقام رازعه مرة واحدة في كسها صوتت بصوت عالي وشهقت اااااااااااااه براحة يا يسري مش كدة وهو فضل يدخل ويطلع فيه وهي تصوت وتتموحن وعينها قلبت ونزلت شهوتها وهو شغال ترزيع في كسها وهي ااااااااااااااااه اوووووووووووووف اااااااااااااااح افشخ كسي كمان ملك زبك يا حبيبي اااااااااااااااااه لحد منزلت تاني قام موقفها وقعد يبوس شفايفها ونزلت تدوق عسلها من علي زبه وتمص فيه اوي قام مقومها وخلها وشها الكنبة وضهرها ليه سندا بايدها علي الكنبة من ضهرها وقعدت برجلها وفتحتها وهو جاب كريم دهن زبه ودهن خرم طيزها من جوه وبره وهي موحوحه علي الاخر دخل صباع في التاني وهي بتتوجع لحد مدخل كذا صباع عشان تتعود ومتحسش بزبه اوي ابتدي يحك زبه علي خرمها ويضرب طيزها ويرجها رج وهي اي براحة ارحمني بقي دخله مش قادرة قام مدخل الراس بشويش صوتت لا لا خرجه مش قادرة طيزي هتتشق اااااااااااااااااه وخرجه ودخله تاني حاسه بحاجة قالت اخف من الاول وهكذا لحد متعودت علي الرأس وابتدي يدخل ويخرج لحد متتعود لآخر زبه قام مخرجه قالتله خرجته ليه خليه جوا طيزي بتاكلني نيكني مش قادرة وهي بتلعب في كسها قام رزعه مرة واحدة وقعد ينيك في طيزها ربع ساعة لحد ما نادية من كتر الاهات والصويت اترعشت وجابت عسلها بس المرادي squirting وغرقت الدنيا لأول مرة يحصلها كدة وهي ااااااااااااااااااااااه مش قادرة اااااااااااااااااااه ارحم طيزي كفاية اااااااااااااااااااه لحد منزل لبنه في طيزها ونام جنبها وخدها في حضنه وباسها هديوا شوية قاموا خدوا دش وخرجوا قعدوا يتغدوا سمك وجمبري عشان يعوض وهو مش محتاج يعني بس عشان الشرموطة الكبيرة صافي تليفون نادية رن طلعت صافي قالتلها انا جاية قالتها نادية تنوري يا حبيبتي وقفلوا. يسري جهزي اللي قلتلك عليه يا نادية وميبنش البسي عليه دريس بس وانا هظبطها وابعتلك تخشي علي أساس انك هتبقي معاها بس هي هتتفاجئ انك هتنكيها معايا نادية اوك قامت نادية لبست الصناعي ودريس فوقه واسع عشان ميبنش رن جرس الباب يسري كان لابس البوكسر وتيشرت بس راح فتح بعد ما اتاكد انها صافي دخلت نادية جريت تسلم عليها وباستها وقعدوا سوا يسري ايه يا حماتي مش هتاخدي شاور وتغيري عشان تبقي علي راحتك صافي اولا مسميش حماتي قلي يا صافي بس فاهم انا بس بريح شوية من المشوار وهوريك صافي ولا نادية نادية ضحكت بشرمطة متخافيش يا ماما بخباثة ويسري انتي المصنع يا صافي وضحكوا كلهم قامت صافي فضت شنطتها ورتبت حاجتها في اوضة الضيوف ودخلت خدت شاور وخرجت وكانت لابسة لانجري اسود من اللي هو بمشبك عند الفخاد ده ومش لابسة حاجة تحته يسري صفر ايه القمر والحلاوة دي ونادية اول مرة تشوف امها كدة صافي بس يا يسري بتكسف يسري ونادية بتتكسفي برضوا وضحكوا كلهم نادية جابت لصافي عصير شربته وقالتلها تتعدي بقي قالتلها لا لسة متغدية مع ابوكي قبل ماجي بعدين وغمزتلها قالتلهم ماشي اسيبكم انا واخش اريح شوية صافي فرحت من جواها اخيرا هستفرد بجوزك ويريحني ومتعرفش اللي هيجرالها يسري قالها ايه بقي يا صافي مش عاوزة تريحي شوية 😂 بقلك ايه بلاش استظراف ولا نادية خلتك تهنج قالها طب بصي تحت كدة بصت لقت زبه هيخرم البوكسر وقام قاله كل هدومه ويهز في زبه قدام وشها وهي عينها عليه قالها تعالي الأوضه جوه احسن عشان ناخد راحتنا قام ممشيها قدامه دخلوا قام واخدها في حضنه وباسها بوسة رومانتيكي فشخ خدوا وقت فيها وقام حاضنها من ضهرها وبيبوس في رقبتها وودانها وهي عضت شفايفها ومسك بزازها يفعص ويقفش فيهم وساب ايد لبزازها وايد عند كسها وهي ساحت خالص مبقتش قادرة تقف قعدها علي السرير وقلعها ملط . متستغربوش من اللي هيتقال وليه معملش كدة مع نادية .خلاها تنام علي ضهرها ونام فوقها شفايفه في شفايفها صدره علي بزازها زبه هيخترق كسها ورجلها لافاها حوالين ضهره نازل بوس في شفايفها ورقبتها وقام نازل لبزازها لحس وبوس ورضع وعض ويقوم بايده ماسك بزازها شاددها لاخرها ويسيبها وهي اي براحة مش قدك كدة ااااااااااااااااااه ونزل لسوتها لحس وبوس لحد منزل لكسها مسودش خالص زي ناس 😂😂😂 قعد يلحس ويلعب في زنبورها وشفرات كسها وهي راحت في عالم تاني كل اللي عليها اااااااااااااه تعالا شوف يا جمال جوز بنتك بيعمل ايه معملتش ربعه اااااااااااااااااااه لحد مخلاها تاخد وضع الدوجي وبقي يلحس كسها وخرم طيزها ويبعبص طيزها وقام يحرك زبه علي كسها وعلي خرم طيزها ويحركه بين الفلقتين ويقفل عليهم ويخرجه ويضرب طيزها وهي اااااااااااااااااااه كفاية بقي دخله في كسي بقي اااااااااااااااه اووووووووووووف هيجنني اكتر منا ااااااااااااااااااه مش قادرة ارحم كسي بقي ودخله قام يسري قايم وقاعد بعيد عنها قالتله وحياة امك رايح فين تهيجني وتسيبني قالها ششششششش العبي في نفسك واسمع الاول انتي ايه وعاوزة ايه ومن اول مرة هي فهمت قالت انا متناكة وشرموطة ولبوة ومومس وعاوزة اتناك واتفشخ ارحمني بقي في اللحظة دي كانت من هيجانها ولعبها نزلت عسلها مرتين ورا بعض يسري قام وخلاها علي وضعيتها الأولي وقام رازع زبه في كسها وماسك شعرها وعمال ينيك فيها وهي اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااح كمان نيك وافشخ كمان كلي ملكك وملك زبك اااااااااااااااااااه انا متناكة انا شرموطة ااااااااااااااااااااااه وهو سخن اكتر قالها مكفيكي ومتكيفة قلتله اوي قالها ولو في ظل تاني دخل فيكي قالتله ايه وهي مش في وعيها اصلا قالها متخافيش هتفهمي طلع زبه ونيمها علي ضهرها وخلاها تمص زبه مكان كسها ولا اجدع شرموطة وحطه بين بزازها وناك بزازها وقام فاشخ رجلها رجعها لحد وشها وقفلهم علي بعض بعد مدخل زبه وشغال ترزيع وهي اااااااااااااااااااه كمان نيك كمان عطشانه كان فين زبك من زمان ااااااااااااااااااااه انا لبوتك ااااااااااااااااااااه مش قادرة اااااااااااااااااااااه مسكت في ملاية السرير وراحت في عالم تاني ونزلت لحد دلوقتي ٥ مرات ويسري لسة خلته ينام علي ضهره وخدوا وضع ٦٩ مص ولحس كسها وهي مصت زبه وبعدين قامت وضهرها ليه وقعدت تتنطط علي زبه وتصوت وتتموحن وبعدين خلت وشها ليه وسندت علي رجله وهو آبادي يرزع في كسها وهي اااااااااااااااااه اووووووووووووف ااااااااااااااااح نيك وافشخ لبوتك كمان اااااااااااااااااااااه لحد منزلت ٦ مرة هو كان منزل جزاها ساعة بينيك في حركة سهرانة 😂😂😂😂 لحد مناموا وهديوا في حضن بعض كل ده نادية واقفة والباب متوارب وشايفة وسامعة مستنية يسري سبها عشان تخش يسري لصافي مش عاوزة بنتك تتناك معاكي قلتله هتقدر قالها عيب بس تستحملوا 😂😂 ضحكت بشرمطة بعت لنادية قبلها كانت راحت الاوضة عشان تبقي خارجة منها ودخلت ايه بقي اتكيفتي من يسري صافي قالتلها اوي يا بختك بيه بجد هنا يسري قام وقلهم مش ناويين تمصوا حبيبكوا مكدبوش خبر وكل واحدة نزلت دي تمص شوية ودي شوية ومع بعض ويبوسوا بعض في النص كدة وقام خلي صافي تقعد علي طرف السرير ونادية تقلع وصافي تتخض وتبرق ايه ايه ده نادية ايه هتتناكي من اتنين بنتك وجوزها صافي يا لهوي اهون عليكي يا نادية مش انتي اللي عاوزة استحملي 😂😂 صافي في مفيش نطت قعدت علي رجلها تمص ده وده وتفركهم نام يسري علي ضهره وهي نامت فوقه ودخله في كسها وتمص زب نادية ااااااااااااااااه افشخوني نيكوني انا ملككوا ااااااااااااااااااه بنتي بتتيكني وجوزها اااااااااااااااااااه اوووووووووووووف احححححححححح قامت نادية لفت وراها وبقت تلحس خرمها وبيض يسري وقامت مدخله الصناعي في طيز امها صافي صوتت وشهقت اااااااااااااااااه كسي وطيزي اااااااااااااااااااه انا متناكة انا شرموطة انا لبوة انا مومس انا ملككوا اااااااااااااااااه وقعدوا علي الوضع ده ساعة يبدلوا بين بعض وشوية الاتنين في كسها أو طيزها وهي مش هنا خالص لحد ما يسري نزل في كسها وغرقه وناموا جمب بعض واتكرر نفس الحوار طول الليل وصافي كسها اتصفي من العسل اللي نزل منها ومبقتش قادرة تتحرك وناموا في حضن بعض صحيوا تاني يوم ونادية قالتلها صباحية مباركة يا عروسة وضحكوا وكل حد فيهم قام واخد دش وفطروا حالهم تليفون بخبر وحش جمال عمل حادثة واتوفي جه الجثمان مصر دفنوه وحضروا العزاء ومرت فترة يسري مبيعملش معاهم حاجة عشان الوفاة وبيحاول يخرجهم من حالة الحزن لحد محصلت مفاجأة صافي ونادية حملوا . يتبع



اولا احب اشكركم علي تعليقاتكم والملحوظات اللي هتفيدني اكتر وشكرا
وقفنا في الجزء التاني لما مات جمال ونادية وصافي حملوا من يسري

الجزء الثالث

هنسافر لكندا عند ياسمين اخت نادية وبنت صافي
ياسمين : ياسر عاوزة انزل حالا مصر مش كفاية محضرتش دفنة وعزا ابويا
ياسر : اعمل ايه اديكي شايفة الشغل وضغطه كنا هننزل ازاي كام يوم بس اخلص اللي ورايا واخد اجازة وننزل
ياسمين : انا زهقت كله شغل شغل ده ابويا وقلبك اللي زي الحجر اللي متاثرش بتوسلاتي ودموعي حتي اني انزل لوحدي مش كفاية سبت كل حاجة في مصر اهلي وصحابي وشغلي عشان ابقي معاك يا انا يا الشغل يا ياسر
ياسر : جاب آخره محدش منعك اتفضلي انزلي بس ساعتها انتي مش علي زمتي مفهوم
ياسمين : ياه للدرجادي مش مهمه عندك ولا فارقه معاك مش كفاية مستحمله قرفك حتي في اوضة النوم اخرك ٥ دقايق وخلاص ولا عندي عيال اللي بتمناهم من الدنيا طلقني دلوقتي
ياسر : بتعايريني يا بنت الكلب ( وقام ضربها بالقلم ) انتي طالق وورقتك هتوصلك للسفارة هتستلميها مع الفيزا غوري
ياسمين : بتشتم ابويا وكمان بتضربني انا الحق عليا اني رخصت نفسي
دخلت ياسمين تلم حاجتها وراحت علي السفارة تاخد ورقة طلاقها والفيزا وحجزت أول رحلة علي مصر وكلمت نادية انها جاية في اسرع وقت ولما توصل تخلي يسري يجي ياخدها
نادية : ياسمين كلمتني وصوتها مكنش عاجبني شكل في حاجة حصلت بينها وبين ياسر وهو اللي مخلهاش تيجي تحضر الدفنة والعزا وبتقول انها جاية النهاردة بليل ويسري يروح يجيبها من المطار
صافي : اختك جاية بعد ايه واللي انا فيه لو بعد فترة بطني كبرت هيحصل ايه يلعن ام الشهوة اللي عندي دي
يسري : اهدوا بس يمكن منعها حاجة أنها تيجي ومتخافيش بعد فترة من مجيها هوديكي بعيد عن هنا ولما نشوف بس هي هتقعد فين
نادية : بيت بابا موجود وماما هنقول انها سافرت تغير جو لحد ما اخلف انا وهي ونقول إن دول ولادي انا
صافي : حل كويس بعد ما تيجي كام يوم واسافر وارجع علي معاد الولادة
يسري : يعني أنا كدة هيبقي عندي ولاد من نادية ومن صافي اللي هيبقوا اخوات نادية وياسمين في نفس الوقت 😂😂😂
نادية : بتضحك ماشي يعدي بس الموضوع وطبعا مش هتيجي جمبنا مع أن هنبقي نفسنا بس عشان الحمل
صافي : المهم تاخدوا بالكوا من نفسكوا وتركزوا في كلياتكوا شوية
يسري ونادية : حاضر
نروح لبيت أهل يسري والشخصيات هتكتر ومرضتش احكي عنها عشان تبقي من ضمن الأحداث
سالم ابو يسري ووفاء ام يسري والبنتين اخواته ميرنا وروان
سالم شغال مدير مالي في شركة مرموقة اما وفاء ست بيت من الطراز الأول وميرنا وروان في ثانوية عامة لأنهم توأم
هنا هوضح الاجسام علي حسب كل واحدة شبه مين من ممثلات افلام السكس
نادية = Luna star بس علي ابيض
صافي = savannah bond وعلي ابيض برضوا
ياسمين = Jayden Jaymes وبرضوا علي ابيض
وفاء = Ava Addams بس علي القمحي المصري بتاعنا
ميرنا وروان برغم صغر سنهم إلا أنهم في الجسم شبه = Romi Rain ودول علي ابيض برضوا
تخيل عزيزي وعزيزتي القراء لو واحد وعنده الستات دي كلها بالشبه ده كله هيطلع ايه وهيعمل ايه 😂😂😂😂
في بيت اهل يسري
سالم : عاملين ايه يا بنات في الدراسة
ميرنا : تمام يا بابا
روان : تمام يا بابا
وفاء : سيبك من البنات هما زي الفل وهيطلعوا لاخوهم اكيد انا الوضع اللي فيه يسري تقيل عليه وهو لسه بيدرس زي ما انت عارف وانت مش مبخل عليه بحاجة وكمان صافي بتساعدهم بما انها بعد سفر جمال قعدت معاهم وبعد وفاته أصروا انها تقعد معاهم بس برضوا مش هنتقل عليها
سالم : قولي عايزة ايه يا وفاء عارفك لما بتلفي وتدوري وبعدين البنات قاعدين
وفاء : دول كبروا وده اخوهم مش حاجة يعني عاوزاك تشوفله شغل في الشركة ولو حتي تحت التدريب مع دراسته
سالم : حاضر يا ستي هشوف علي أساس أنها شركة ابويا
وضحكوا كلهم بعد كدة جرس الباب رن
وفاء : قومي يا روان شوفي مين
روان : حاضر وهي متنرفزة
فتحت الباب لقت يسري ونادية اتاخدوا بالاحضان والبوس وقعدوا في الانتريه
يسري : عندي ليكوا خبر حلو
الكل : ايه هو
يسري : نادية حامل
الكل فرحوا وبركلهم
سالم : بص يا يسري انت الحمل زاد عليك وامك فكرت اني انزلك الشركة تتدرب مع دراستك وبعد كدة تتسبت
يسري : مش عارف أقلكوا ايه بس
وفاء : متقلش حاجة انت ابننا ونادية بنتنا برضوا امال صافي مجتش ليه
نادية : اصل ياسمين جاية يا طنط فهي مستنياها ويسري هيروح يجيبها من المطار وبعد كدة ماما هتسافر تغير جو شوية وحست انها تقل علينا وكدة وتبطلها الحزن اللي فيها محدش مخلد فيها دي سنة الحياة
سالم : عندك حق يا بنتي
ميرنا وروان استاذنوا يروحوا الدروس ويسري ونادية نزلوا عشان يوصلها وجيب بعد كدة ياسمين من المطار
طبعا صافي ونادية بسبب الحمل هيجانهم خف بس يسري طبعا قايد نار وياسمين اكيد في حاجة حصلتلها وبيقول لو أضم ياسمين للقائمة واكيد هي زي اختها وامها بس ازاي وايه اللي حصلها يفوق من أفكاره ويوصل المطار ومستني ياسمين اول ما شافها معرفهاش احلوت عن الاول بكتير بس مش في حلاوة اختها المهم سلم عليها وحط شنطها في العربية وركبوا وأفكاره اشتغلت تاني أنه يضمها للقايمة وصلوا البيت ركن ونزل الشنط وهي نزلت خلي البواب يطلع الشنط لول ما قتح الباب
ياسمين جريت علي صافي وبتعيط صافي بينها وبين نفسها بتعيطي علي ابوكي دلوقتي نادية راحت تعملها لمون يهديها بعد ما شربته وهديت حكتلهم علي كل اللي حصل نادية وصافي قعدوا جمبها وخدوها في حضنهم ويسري قام يدخل الاوضه ياخد شاور ويريح شوية بس ملحقش نادية دخلت وقالت
نادية : ياسمين هتبات معانا وماما مسافرة فهي هتقعد معايا في حالتها دي مينفعش تروح تقعد في بيت بابا لوحدها ولا ايه
يسري : طبعا يا حبيبي دي تنورنا ممكن تسبيني اريح شوية
نادية : اول مرة اشوفك مهدود كدة
يسري : من المشاوير والتفكير
نادية : وهي رافعة حاجبها 🤨 بالمنظر ده بتفكر في ايه بقي ولو طلع اللي في دماغي مش عارفة هقلك ايه
يسري : في الشغل والكلية وانك هتفضلي هنا وانا هجبلك كل حاجة من كليتك
نادية : بس كدة مفيش حاجة تانية
يسري : حاجة تانية زي ايه ولو علي اختك صافي هي اللي كانت عاوزة مش انا وخليتك تشوفي وتسمعي بنفسك ( بهزار ) بس تصدقي وماله مش عيب 😂😂😂😂
نادية بغضب : هو انا مش مكفياك ولا ايه وصافي وعدتها بمزاجي وبقت تتفشخ مننا احنا الاتنين يعني مش بتنيكها لوحدك غير اول مرة بس
يسري : يا عبيطة انتي عارفة اني بحبك قد ايه ودلوقتي انتوا الاتنين حاملين مني واختك أطلقت وجوزها بلح لو لقت اللي يعوضها وعرفت حوار امك مش هتفتح بقها بس لازم تنكسر سنة فهمتي
نادية : انت عاوز تنيك العيلة كلها ولا ايه ده مفضلش حد خلاص
يسري : لا فيه في العيلة فاضل 😂😂😂
نادية : يا خوفي من دماغك
يسري : متخافيش وامك مش هتسافر امال مين هيراعيها في سفرها وانتي مين هيراعيكي
نادية : طب لو اهلك عرفوا هتبقي مصيبة
يسري : ميعرفوا بس مش دلوقتي ومش قلتلك لسة فاضل في العيلة 😂😂
نادية : تقصد ايه امك وأخواتك
يسري : كله بوقته وهما زيك انتي وامك بس ماجلها تكون ميرنا وروان دخلوا الجامعة بس اعرف اسد قدامكوا 😂😂😂😂
نادية : انت بتهزر صح قول انك بتهزر
يسري : متقلقيش كله باوانه ماشي
نادية : لما نشوف اخرتها معاك ايه
يسري : خير كل خير
نروح عند صافي وياسمين
صافي : عاجبك حالك ده وانك مسمعتيش كلامي من الاول
ياسمين : خلاص يا ماما انا مش ناقصة بجد
صافي : تعالي في حضني
راحت ياسمين في حضنها وراحوا في النوم
صحي يسري علي مكالمة من ابوه أنه هينزل الشغل والكلية ميشغلش باله بيها وقفل
صحيت صافي وياسمين وطلعوا لقوا نادية مجهزة الفطار بس اتكسفت لما لقت نادية لابسة زي مش لابسة ويسري بالبوكسر بس وفكرت ازاي ماما قاعدة معاهم كدة ومقلتش حاجة اكيد في حاجة حصلت بس ايه هي قاطعها صوت صافي تعالي جوه ودخلوا
صافي : مالك يا ياسمين انا خدت بالي منك بس هما علطول كدة وقبل ماجي اعيش معاهم كانوا طول اليوم ملط
ياسمين: ملط انا لازم اروح اقعد في بيت بابا وهما كدة انا محرجة
صافي : تحرجي ايه يا بت ولا ناسية لماضتك وقلة ادبك واللي كنتي بتتفرجي عليه وتعمليه واختك أتعلمته منك
ياسمين مصدومة : ااااانا هي حكتلك
صافي : لا انا اللي عرفت بنفسي يا وسخة وقلت هتتجوزي وتهمدي بس شكلك مهمدتيش وهو معملش حاجة بلا وكسة
ياسمين : ماما ارجوكي متفكرينيش وحاسة اني هبقي حمل عليهم
صافي : حمل ايه يا زفتة انتي وبعدين ايه رايك في اللي يطفي نارك
ياسمين : مين ايه بتقولي ايه يا ماما بس
صافي : خليها عليا ويلا عشان نفطر
طلعوا فطروا ويسري كل تفكيره في ياسمين وازاي هيوقعها ويوقع امه وأخواته قطع صوت تفكيره مكالمة والظاهر أن الحزن هيخيم عليهم تاني او الفرصة جتله لامه وأخواته بس ده من رأيي انا اكيد في موقف زي ده مش هيفكر في حاجة خالص
يسري : الو مين
المستشفي : البقاء لله والدك جتله زبحه صدرية في الشغل ونقلوه ولكن ملحقناش للاسف
يسري : انا جي
راح يسري للمستشفي عشان يخلص الإجراءات وبلغ البيتين كلهم اتصدموا وراحوا الدفنة والعزا وخلي أمه وأخواته يعيشوا معاه وحالة حزن مخيمة علي البيت كله .يتبع
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: Abohamed و Mada6666
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعه
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed 96
كمل يا نجم
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed 96
حلوة كمل باقي أجزاء بسرعة 😍 😍 o_O o_O 👏 👏 🤪 🤪 :coffee: :coffee: :giggle: :unsure::unsure:😘😘(y)(y):D:D
Photo 2022 05 14 08 24 45
Photo 2022 05 12 03 06 06
 
  • عجبني
التفاعلات: Dr.zb
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابداع استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed 96
اكتب الجزء الثاني هنا كتابة
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed 96
اكتب الجزء الثاني هنا كتابة
وقفنا في الجزء الاول لما صافي لفت وشافت نادية في ضهرها لما قالتلها اني موافقة بس بشرط تيجي تعيشي معانا ونتناك سوا .
الجزء الثاني
روحت صافي بيتها وعرفت من جوزها أنه مسافر تبع شغله وهيغيب فترة فقالتله هروح اقعد مع نادية ويسري لغاية اما ترجع وهي اللي عرضت عليا اقعد معاهم لما تسافر ويسري كمان وافق قالها مفيش مشكلة لمت شنطة هدومها ونقت افجر لبس عندها .
في الجانب التاني عند يسري ونادية بقلك يا نادية انا اشتريت ليكي صناعي تلبسيه وانا وانتي ننيك صافي طبعا بعد مفخشوا نيك انتوا الاتنين نادية ماشي عشان افشخ صافي اللي هتشاركني فيك دي يسري ضحك ونادية ضحكت بشرمطة يسري قال لنادية مش عاوزة طيزك تتفشخ فرحت وقالت طبعا نفسي انا مستنية كدة اوي افشخني ونيكني اوي بحبك وبحب زبك اللي مدوخني ده طب يلا يسري قعد علي الكنبة وهي قعدت علي رجليها تمص زبه وتفركه وتبوس وتلحس وتمص بيضه المنفوخ علطول وايدها بتلعب في كسها ويسري قافشها من طيزها ويضربها عليها جامد لحد ما احمرت نادية اي براحة طيزي وجعتني اي فضل ينكيك بقها ويحشره في زورها لحد متخنقت وطلعه وخدت نفسها ونفت علي زبه وقعدت تفرك وتمص فيه قام وقعدها علي ضهرها وفشخ رجلها رضع وعض وقرص في بزازها اي حرام عليك بزازي مش قدك يالهوي هيجتني اوي اكتر منا ااااااااااااااااااه بزازي هتتقطع وهو مش هنا ويضربها عليها وهي ااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اي بزازي يالهوي ساب بزازها ونزل لسوتها بوس ولحس ونزل لكسها وهي بتلعب في بزازها وهو اشتغل عض في زنبورها ولحس لشفرات كسها وبينيك كسها بلسانه وبيفرك بايده هي في عالم تاني داخت خالص ااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااه مش قادرة هنزل ااااااااااااااااااااه اوووووووووووووووف اااااااااااااااااااه وهو شغال وسرع اكتر لحد منزلت شرب عسلها من كسها وطلع يبوسها من شفايفها ودوقها عسل كسها وهي بتقول طعم عسل كسي عجبك حلو اوي كدة قالها هو في احلي من كسك وزبه هينفجر هو وبضانه قام حاطه علي شفرات كسها وعمال يحكه عليه طالع نازل وهي امممممممممممم اوووووووووووووف دخله بقي ارحم كسي نيك كس حبيبتك اااااااااااااااه مكدبش خبر وقام رازعه مرة واحدة في كسها صوتت بصوت عالي وشهقت اااااااااااااه براحة يا يسري مش كدة وهو فضل يدخل ويطلع فيه وهي تصوت وتتموحن وعينها قلبت ونزلت شهوتها وهو شغال ترزيع في كسها وهي ااااااااااااااااه اوووووووووووووف اااااااااااااااح افشخ كسي كمان ملك زبك يا حبيبي اااااااااااااااااه لحد منزلت تاني قام موقفها وقعد يبوس شفايفها ونزلت تدوق عسلها من علي زبه وتمص فيه اوي قام مقومها وخلها وشها الكنبة وضهرها ليه سندا بايدها علي الكنبة من ضهرها وقعدت برجلها وفتحتها وهو جاب كريم دهن زبه ودهن خرم طيزها من جوه وبره وهي موحوحه علي الاخر دخل صباع في التاني وهي بتتوجع لحد مدخل كذا صباع عشان تتعود ومتحسش بزبه اوي ابتدي يحك زبه علي خرمها ويضرب طيزها ويرجها رج وهي اي براحة ارحمني بقي دخله مش قادرة قام مدخل الراس بشويش صوتت لا لا خرجه مش قادرة طيزي هتتشق اااااااااااااااااه وخرجه ودخله تاني حاسه بحاجة قالت اخف من الاول وهكذا لحد متعودت علي الرأس وابتدي يدخل ويخرج لحد متتعود لآخر زبه قام مخرجه قالتله خرجته ليه خليه جوا طيزي بتاكلني نيكني مش قادرة وهي بتلعب في كسها قام رزعه مرة واحدة وقعد ينيك في طيزها ربع ساعة لحد ما نادية من كتر الاهات والصويت اترعشت وجابت عسلها بس المرادي squirting وغرقت الدنيا لأول مرة يحصلها كدة وهي ااااااااااااااااااااااه مش قادرة اااااااااااااااااااه ارحم طيزي كفاية اااااااااااااااااااه لحد منزل لبنه في طيزها ونام جنبها وخدها في حضنه وباسها هديوا شوية قاموا خدوا دش وخرجوا قعدوا يتغدوا سمك وجمبري عشان يعوض وهو مش محتاج يعني بس عشان الشرموطة الكبيرة صافي تليفون نادية رن طلعت صافي قالتلها انا جاية قالتها نادية تنوري يا حبيبتي وقفلوا. يسري جهزي اللي قلتلك عليه يا نادية وميبنش البسي عليه دريس بس وانا هظبطها وابعتلك تخشي علي أساس انك هتبقي معاها بس هي هتتفاجئ انك هتنكيها معايا نادية اوك قامت نادية لبست الصناعي ودريس فوقه واسع عشان ميبنش رن جرس الباب يسري كان لابس البوكسر وتيشرت بس راح فتح بعد ما اتاكد انها صافي دخلت نادية جريت تسلم عليها وباستها وقعدوا سوا يسري ايه يا حماتي مش هتاخدي شاور وتغيري عشان تبقي علي راحتك صافي اولا مسميش حماتي قلي يا صافي بس فاهم انا بس بريح شوية من المشوار وهوريك صافي ولا نادية نادية ضحكت بشرمطة متخافيش يا ماما بخباثة ويسري انتي المصنع يا صافي وضحكوا كلهم قامت صافي فضت شنطتها ورتبت حاجتها في اوضة الضيوف ودخلت خدت شاور وخرجت وكانت لابسة لانجري اسود من اللي هو بمشبك عند الفخاد ده ومش لابسة حاجة تحته يسري صفر ايه القمر والحلاوة دي ونادية اول مرة تشوف امها كدة صافي بس يا يسري بتكسف يسري ونادية بتتكسفي برضوا وضحكوا كلهم نادية جابت لصافي عصير شربته وقالتلها تتعدي بقي قالتلها لا لسة متغدية مع ابوكي قبل ماجي بعدين وغمزتلها قالتلهم ماشي اسيبكم انا واخش اريح شوية صافي فرحت من جواها اخيرا هستفرد بجوزك ويريحني ومتعرفش اللي هيجرالها يسري قالها ايه بقي يا صافي مش عاوزة تريحي شوية 😂 بقلك ايه بلاش استظراف ولا نادية خلتك تهنج قالها طب بصي تحت كدة بصت لقت زبه هيخرم البوكسر وقام قاله كل هدومه ويهز في زبه قدام وشها وهي عينها عليه قالها تعالي الأوضه جوه احسن عشان ناخد راحتنا قام ممشيها قدامه دخلوا قام واخدها في حضنه وباسها بوسة رومانتيكي فشخ خدوا وقت فيها وقام حاضنها من ضهرها وبيبوس في رقبتها وودانها وهي عضت شفايفها ومسك بزازها يفعص ويقفش فيهم وساب ايد لبزازها وايد عند كسها وهي ساحت خالص مبقتش قادرة تقف قعدها علي السرير وقلعها ملط . متستغربوش من اللي هيتقال وليه معملش كدة مع نادية .خلاها تنام علي ضهرها ونام فوقها شفايفه في شفايفها صدره علي بزازها زبه هيخترق كسها ورجلها لافاها حوالين ضهره نازل بوس في شفايفها ورقبتها وقام نازل لبزازها لحس وبوس ورضع وعض ويقوم بايده ماسك بزازها شاددها لاخرها ويسيبها وهي اي براحة مش قدك كدة ااااااااااااااااااه ونزل لسوتها لحس وبوس لحد منزل لكسها مسودش خالص زي ناس 😂😂😂 قعد يلحس ويلعب في زنبورها وشفرات كسها وهي راحت في عالم تاني كل اللي عليها اااااااااااااه تعالا شوف يا جمال جوز بنتك بيعمل ايه معملتش ربعه اااااااااااااااااااه لحد مخلاها تاخد وضع الدوجي وبقي يلحس كسها وخرم طيزها ويبعبص طيزها وقام يحرك زبه علي كسها وعلي خرم طيزها ويحركه بين الفلقتين ويقفل عليهم ويخرجه ويضرب طيزها وهي اااااااااااااااااااه كفاية بقي دخله في كسي بقي اااااااااااااااه اووووووووووووف هيجنني اكتر منا ااااااااااااااااااه مش قادرة ارحم كسي بقي ودخله قام يسري قايم وقاعد بعيد عنها قالتله وحياة امك رايح فين تهيجني وتسيبني قالها ششششششش العبي في نفسك واسمع الاول انتي ايه وعاوزة ايه ومن اول مرة هي فهمت قالت انا متناكة وشرموطة ولبوة ومومس وعاوزة اتناك واتفشخ ارحمني بقي في اللحظة دي كانت من هيجانها ولعبها نزلت عسلها مرتين ورا بعض يسري قام وخلاها علي وضعيتها الأولي وقام رازع زبه في كسها وماسك شعرها وعمال ينيك فيها وهي اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااح كمان نيك وافشخ كمان كلي ملكك وملك زبك اااااااااااااااااااه انا متناكة انا شرموطة ااااااااااااااااااااااه وهو سخن اكتر قالها مكفيكي ومتكيفة قلتله اوي قالها ولو في ظل تاني دخل فيكي قالتله ايه وهي مش في وعيها اصلا قالها متخافيش هتفهمي طلع زبه ونيمها علي ضهرها وخلاها تمص زبه مكان كسها ولا اجدع شرموطة وحطه بين بزازها وناك بزازها وقام فاشخ رجلها رجعها لحد وشها وقفلهم علي بعض بعد مدخل زبه وشغال ترزيع وهي اااااااااااااااااااه كمان نيك كمان عطشانه كان فين زبك من زمان ااااااااااااااااااااه انا لبوتك ااااااااااااااااااااه مش قادرة اااااااااااااااااااااه مسكت في ملاية السرير وراحت في عالم تاني ونزلت لحد دلوقتي ٥ مرات ويسري لسة خلته ينام علي ضهره وخدوا وضع ٦٩ مص ولحس كسها وهي مصت زبه وبعدين قامت وضهرها ليه وقعدت تتنطط علي زبه وتصوت وتتموحن وبعدين خلت وشها ليه وسندت علي رجله وهو آبادي يرزع في كسها وهي اااااااااااااااااه اووووووووووووف ااااااااااااااااح نيك وافشخ لبوتك كمان اااااااااااااااااااااه لحد منزلت ٦ مرة هو كان منزل جزاها ساعة بينيك في حركة سهرانة 😂😂😂😂 لحد مناموا وهديوا في حضن بعض كل ده نادية واقفة والباب متوارب وشايفة وسامعة مستنية يسري سبها عشان تخش يسري لصافي مش عاوزة بنتك تتناك معاكي قلتله هتقدر قالها عيب بس تستحملوا 😂😂 ضحكت بشرمطة بعت لنادية قبلها كانت راحت الاوضة عشان تبقي خارجة منها ودخلت ايه بقي اتكيفتي من يسري صافي قالتلها اوي يا بختك بيه بجد هنا يسري قام وقلهم مش ناويين تمصوا حبيبكوا مكدبوش خبر وكل واحدة نزلت دي تمص شوية ودي شوية ومع بعض ويبوسوا بعض في النص كدة وقام خلي صافي تقعد علي طرف السرير ونادية تقلع وصافي تتخض وتبرق ايه ايه ده نادية ايه هتتناكي من اتنين بنتك وجوزها صافي يا لهوي اهون عليكي يا نادية مش انتي اللي عاوزة استحملي 😂😂 صافي في مفيش نطت قعدت علي رجلها تمص ده وده وتفركهم نام يسري علي ضهره وهي نامت فوقه ودخله في كسها وتمص زب نادية ااااااااااااااااه افشخوني نيكوني انا ملككوا ااااااااااااااااااه بنتي بتتيكني وجوزها اااااااااااااااااااه اوووووووووووووف احححححححححح قامت نادية لفت وراها وبقت تلحس خرمها وبيض يسري وقامت مدخله الصناعي في طيز امها صافي صوتت وشهقت اااااااااااااااااه كسي وطيزي اااااااااااااااااااه انا متناكة انا شرموطة انا لبوة انا مومس انا ملككوا اااااااااااااااااه وقعدوا علي الوضع ده ساعة يبدلوا بين بعض وشوية الاتنين في كسها أو طيزها وهي مش هنا خالص لحد ما يسري نزل في كسها وغرقه وناموا جمب بعض واتكرر نفس الحوار طول الليل وصافي كسها اتصفي من العسل اللي نزل منها ومبقتش قادرة تتحرك وناموا في حضن بعض صحيوا تاني يوم ونادية قالتلها صباحية مباركة يا عروسة وضحكوا وكل حد فيهم قام واخد دش وفطروا حالهم تليفون بخبر وحش جمال عمل حادثة واتوفي جه الجثمان مصر دفنوه وحضروا العزاء ومرت فترة يسري مبيعملش معاهم حاجة عشان الوفاة وبيحاول يخرجهم من حالة الحزن لحد محصلت مفاجأة صافي ونادية حملوا . يتبع
 
  • عجبني
التفاعلات: ممدوح ابو و ليلي احمددد
اكتبه في تعليق هكذا لا تقتبس مشاركتي
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed 96
انتا كاتب حلو بسس قصص الجنس كتير اوي فا لو تقدر تكتب قصه احداثها اكتر من الجنس اللي فيها وتدخل خيالك بقا دا هيبقا جامد فشخ+لما حد يتكلم مع حد هيبقا احسن لو تعمل كدا
البطل:.......
مش عارف مين:.......
 
  • عجبني
التفاعلات: Abohamed و Ahmed 96
انتا كاتب حلو بسس قصص الجنس كتير اوي فا لو تقدر تكتب قصه احداثها اكتر من الجنس اللي فيها وتدخل خيالك بقا دا هيبقا جامد فشخ+لما حد يتكلم مع حد هيبقا احسن لو تعمل كدا
البطل:.......
مش عارف مين:.......
شكرا لتعليقك واعزرني معلش اول مرة اكتب وهحاول اعمل كدة شكرا
 
  • عجبني
التفاعلات: Abohamed
شكرا لتعليقك واعزرني معلش اول مرة اكتب وهحاول اعمل كدة شكرا
اول مره تكتب بس كتابتك جامده استمر واعمل اللي قولتلك عليه وهتبقا من التوب ف المنتدي
 
  • عجبني
التفاعلات: Abohamed و Ahmed 96
اطلب دمجه في قسم التواصل
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed 96
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ahmed 96
القصة جميلة وجامدة بس عاوزين إثارة اكتر
 
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed 96

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%