NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: sammie
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيز اختي
انا اكيد عارف انك اختك طيزها بقتي بتخليك هايج و بتعرصك علي لحمها لدرجة بقيت ديوثها المهري نفسك تشوفها بتتعشر قدامك و ملط و تسمع اهاتها و انتا شايف بزازها بتترج و انا بنططها علي زبي قدامك و فعص لحمها الطري و بزازها بحلبهم وبرضعهم قدامك ساعتها لا اراديا هتلاقي جسمك ارتعش و خورمك نبض و زبك نقط علي نفسه من الهيجان

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: sammie
للدرجادي طيز امك حلوة و مخلياك مش قادر و مهري و بتتخيلها و هي بتتناك من زبي و انتا واقف بتتفرج هرموناتك مولعةعلي الاخر و انتا شايف جسم امك و هو ملط و بتتركب مني قدامك و بزازها بتترج قدامك و سامع اهاتها و لقيت جسمك بيرتعش لوحده من التعريص و بتنقط علي نفسك

• عجبني
التفاعلات: ستانلس
امي الشرموطه عبده وخدامه تحت زب دكرها

للدرجادي طيز امك حلوة و مخلياك مش قادر و مهري و بتتخيلها و هي بتتناك من زبي و انتا واقف بتتفرج هرموناتك مولعةعلي الاخر و انتا شايف جسم امك و هو ملط و بتتركب مني قدامك و بزازها بتترج قدامك و سامع اهاتها و لقيت جسمك بيرتعش لوحده من التعريص و بتنقط علي نفسك
اححححح

شوفت يبقي كلامي صح و نفسك تشوف امك بجد ملط يا عرص و هي بتتنطط علي زبي و انا شاددها من شعرها و مفعص زبي بين فلقة طيز امك الملبن و لحمها الطري بفعص فيه و انتا شايف لاول مرة بزاز ام ملط قدامك و بتترج و هي بتتناك و بطلع اهات و انتا مش مستحمل يا مهري و ركبك سابت و جسمك ارتعش و خورمك نبض و نزلت علي نفسك من كتر الدياثة

• عجبني
التفاعلات: ستانلس
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Abo zeb ygnn و ناقد بناء
طيز مراتى و فى واحد هنا فى المنتدى شفها بجد كذا مره وهيوت عليها

• عجبني
التفاعلات: Abo zeb ygnn
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%