NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طيز مراتي

• عجبني
التفاعلات: Timoo و drsniper666
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: طياظ ريري
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت لسا ما شفت بزاز مراتي على صفحتي ؟ زوبرك رح ينبسط بيهم
فين مش لاقي حاجه ابعت صور بزازها وطيزها الملبن ورقمها يا قلبي هي اسمها ايه اللبوه مراتك يا روحي

الست إللي تحب كده معناه إنها ذكية، زوجها مش حيلاقي حجة عشان يشوف برات البيت. وكمان هي شايفة إن الزب في الطيز زي البطارية في السيارة ، لو شلنا البطارية مش حتعرف تمشي. هههه
تعليقك جميل اوووي ودي حقيقه لذلك بندور علي اي فيشه🤣

• عجبني
التفاعلات: محترف النيك
تعليقك جميل اوووي ودي حقيقه لذلك بندور علي اي فيشه🤣
حضرتك اللي ذوقك كويس. بخصوص الفيشات لازم تبصي قوي عشان مش كل الفيشات بتعمل، فيه منها اللي تنحرق دغري زي الصيني مثلا. لو تلاقي فيش افريقي يكون حظك كويس وترتاحي

• بيضحكني
التفاعلات: AHMEDSALEM2
معتقدش أن في أي متعة ، دا كلام افلام سكس بس
انا عرفت نسوان كتير واقدر اقولك انها أذواق فيه نسوان متفكرش فيه خالص وفيه نسوان متجيش الا لو رشقته في طيزها والكلام ده عن تجارب واقعية

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: alperance و AHMEDSALEM2
انا عرفت نسوان كتير واقدر اقولك انها أذواق فيه نسوان متفكرش فيه خالص وفيه نسوان متجيش الا لو رشقته في طيزها والكلام ده عن تجارب واقعية
طبيب خبره

• عجبني
التفاعلات: طياظ ريري
مراتي بقت تحب نيك الطيز اوي وبلحس خرمها كمان فيه حد مراته تحب كده
لعد معاناة خمس سنين رافضة نيك طيز لحجة بيوجع وصعب حتى شافتني انيك ابن اختي طيزو مستقبلة زبي للبيضات في نفس اليوم بليل صارحتني كيف شافتني طبعا نحنا بينا كل شي ع مكشوف خبرتها طيز متعتها اكثر من طيز قالتي متاكدى لان شفت ابن اختي اللي عمره يدوب ٩ سنين مبسوط تحتك ونحنا هيك قلتلها جربي وما تندمي جربت صرات توحوح ةتتوجع بس دخلتو للبيض انبسطت ةتوجعت ومن يومها كل يوم نيك طيز نسيانا نيك كس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%