NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش طيز السالب ولا طيز البنت

نكت بنات و اولاد و في ولاد طيزهم جميله بس ده قليل جدا بنسبه للبنات
البنوتى احلى من البنات اكيد

البنوتى احلى من البنات اكيد
مجربتش الصراحه البنوتي بس يمكن علشان بحب يكون صفير في السن و بيبقي قليل جدا بنوتي و سنه صغير

مجربتش الصراحه البنوتي بس يمكن علشان بحب يكون صفير في السن و بيبقي قليل جدا بنوتي و سنه صغير
نيك البنوتى ومحنه فى النيك متعه خاصه شوف طيز لبوتى اووف مش بشبع منها

نيك البنوتى ومحنه فى النيك متعه خاصه شوف طيز لبوتى اووف مش بشبع منها
بص هو انا ممكن علشان بحب السن الصغير و مش بيبقي فيهم ليدي بوي او مقبلتش منهم ليدي بوي بس علشان كده مش عارف هل ممكن يكون اليدي طيزو احلي من البنات ولا لا انا بحب الطيز النعمه و تكون مشدوده و في نفس الوقت تكون طريه مشدوده المظهر يعني مش حد مليان

بص هو انا ممكن علشان بحب السن الصغير و مش بيبقي فيهم ليدي بوي او مقبلتش منهم ليدي بوي بس علشان كده مش عارف هل ممكن يكون اليدي طيزو احلي من البنات ولا لا انا بحب الطيز النعمه و تكون مشدوده و في نفس الوقت تكون طريه مشدوده المظهر يعني مش حد مليان
عارف انا نكت بنات بس البنوتى اووف بيحلب زبى حرفيا

عارف انا نكت بنات بس البنوتى اووف بيحلب زبى حرفيا
ممكن لو اتعرفت ع بنوتي ابقي اجرب بس هي المشكله في المواصفات او التيب يعني بنوتي صغير و رفيع شويه و طيزه جامده معدله صعبه شويه بس لو قبلته اجرب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن لو اتعرفت ع بنوتي ابقي اجرب بس هي المشكله في المواصفات او التيب يعني بنوتي صغير و رفيع شويه و طيزه جامده معدله صعبه شويه بس لو قبلته اجرب
لبوتى 21وطيزها اووف عليها عندك صوره طيز نكتها

لبوتى 21وطيزها اووف عليها عندك صوره طيز نكتها
هي منين
معنديش الصراحه مش بصور حد او مش بحتفظ بالنودز علي موبايلي

انا فحلي اللي بينيكني قالي إن طيزي احلى من طيز مراتو

فين باقي الاطياز

طبيعى دايما كسبان طيز الحريم

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%