NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا سالب من المنيل الجيزه طيزي عايزه موجب جاد قريب عنده مكان يعاشرها ويفضي لبنه

H8lzJ24.jpg H8lz94f.jpg
ازنقك واحضنك اوى واتمتع بنعومة جسمك ولحمك الطرى وامصمص فيك واحك زبرى بين فلقات طيزك الطريه واحشره ف خرمك المدملك واشرمطك ف حضنى وامتعك

واضح ان في ازمه في الذكوره لما كلنا عايزين نتفتح

HSRzZ1n.png HSRzsst.jpg HSRxeSf.jpg HSRxv94.jpg HSRz2UJ.md.jpg HSRHeIf.md.jpg
ازنقك واحضنك اوى واتمتع بنعومة جسمك ولحمك الطرى وامصمص فيك واحك زبرى بين فلقات طيزك الطريه واحشره ف خرمك المدملك واشرمطك ف حضنى وامتعك

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: مازن بنوتي لبوه
  • انا سخنت كده ليه
ااااااامممممم خرمي ااااااااااوف نفسي قوي ي مايسترو النيك ي عنتيل كلامك هيجني خالص ومولعني خرم محتاجك خالص محتاج لزبرك قوي وجسمي الجيلي وطيازي الملبن الطريه البيضاء محتاجين لمسه ايديك وحكت جسمك فيهم

• عجبني
التفاعلات: المايستروو
  • حبيته
التفاعلات: لحيس الكساكيس
  • انا سخنت كده ليه
انا سالب من المنيل الجيزه طيزي عايزه موجب جاد قريب عنده مكان يعاشرها ويفضي لبنه

H8lzJ24.jpg H8lz94f.jpg
سبها مقفوله مش هتلاقي دكر معك انا اهو مره يتشد ليها فرامل يد ومش لاقيه حد ع كيفي

• عجبني
التفاعلات: lonely_man، المايستروو و مازن بنوتي لبوه
انا هفشخ لك طيزك فى المية واللبن يدخل فى خرمك سخن ونقفش فى جسمك واحنا فى المية
ورجاله الشط ياخدو بالهم ويتلموا عليا شرموطة ازبار الرجاله

ااااااامممممم خرمي ااااااااااوف نفسي قوي ي مايسترو النيك ي عنتيل كلامك هيجني خالص ومولعني خرم محتاجك خالص محتاج لزبرك قوي وجسمي الجيلي وطيازي الملبن الطريه البيضاء محتاجين لمسه ايديك وحكت جسمك فيهم
ما تيجي خاص

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%