NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور طيزي بعد نيك 3 ساعات

ايه رايكم

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: زوج متحرر عن تجربة, Elbig ro, عالي عليك و 48 آخرين
اوووف جامد اووي ياريتني انا كنت مروحتش وسبتك

• حبيته
التفاعلات: Medo Gay
مش مثيره الي مثير صدرك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: خالد سالب ممحونx و Medo Gay
  • حبيته
  • ايه ده
التفاعلات: نزيه الخاطر
3 ساعات نيك متقطع الصوره بعد ما روحت علطول
كم نيكه في خرم طيزك خلال الثلاث ساعات وهل هي متواصله ام بين كل نيكه في خرم طيزك فتره راحة ::: ولو كان على طربوش البلبل اللي شفته صورتك معاه ده اد صباع ايدي

• عجبني
كم نيكه في خرم طيزك خلال الثلاث ساعات وهل هي متواصله ام بين كل نيكه في خرم طيزك فتره راحة ::: ولو كان على طربوش البلبل اللي شفته صورتك معاه ده اد صباع ايدي
لا حد تاني وكنا بنريح ايوه وبنغير الوضعيات

• ايه ده
التفاعلات: نزيه الخاطر
👌🏿ايه ده دنته ملبن. الحجم الي بحبو

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: rami33، تحرر متحرر و Medo Gay
خبره

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
لا حد تاني وكنا بنريح ايوه وبنغير الوضعيات
ايه حد ثان /يا متناك سألتك : كم نيكه أو عملية نيك خلال الثلاث ساعات :::: النيكة تنتهي بالاستفراغ ؟ /(بنغير الوضعيات ) فيه سرعات قصدك

مبروك يا متناك يا شرموط
انا دوري اللي جاي هفشخهالك ٥ ساعات

• حبيته
أي واحد عاوز يتمتع بمحارمه و يديث عليهم و يعيش التجربة بس في أمان و سرية و بتبعت على التلجرام مشفر و مفيش حاجة بحتفظ بيها زيك زي غيرك من إللي بيتعاملوا معايا يكلمني - أنا هنا ليك و بحافظ عليك و بيكلموني فوق ال 7 هنا و بيبعتولي صور و فيديوهات صريحة و بيتمتعوا و مفيش حاجة باخودها ولا بحتفظ بيها - حتى الستات إللي بتدخل و تقولي هبعتلك فويس عشان تطمن و تفرجني على الحاجة برفض و كمان أنا بمسح الشات نهائي بعد كدل مرة - إللي نفسه بجد يتمتع يجي بدون خوف أو كسوف و هيتمتع و لما تعرفني و تجربني هتعرف أني أبن ناس و محترم و أنا هنا عشانك - و أسأل إللي أتعاملوا معايا و هما إللي هيقولولك بنفسهم - و لو متردد أبعت خاص ندردش شوية و شوف و أحكم بنفسك - للتواصل أرسل على الخاص

• حبيته
طيزك تستاهل تتناك اكتر من تلت ساعات دا انت ملبن

• حبيته
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%