NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

والخول بينضف طيظو كويس عشان يتناك

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ريري2 و magnon sex
تجنن يا قلبي

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: magnon sex
ازالة الشعر مهمه للنظافه الشخصيه حتي لو موجب ضروري يشيل الشعر :sneaky:

والخول بينضف طيظو كويس عشان يتناك
كلام صحيح مش اي حد يقول انا بنوتي البنوتي لازم يكون جسمه ناعم زي البنات و كمان كل حركاته و تصرفاته زيهم و ده من واقع خبرتي كبنوتي

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: gupA
كلام صحيح مش اي حد يقول انا بنوتي البنوتي لازم يكون جسمه ناعم زي البنات و كمان كل حركاته و تصرفاته زيهم و ده من واقع خبرتي كبنوتي
كلامك صح انا صاحبي منعم جسمه وبينعم صوته وبيهتم بكل حاجة مع انه بيحب السوفت

• عجبني
التفاعلات: ريري2
كلامك صح انا صاحبي منعم جسمه وبينعم صوته وبيهتم بكل حاجة مع انه بيحب السوفت
ان الواحد يبقى بنوتي هي صفات و مشاعر و احاسيس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حبيبتي البنوتي احساس و عنده روح الانثي قبل ما تكون نعومه جسم او ملامح
اعرف كثير بنوتات طبيعتهم فيه شعر بالصدر و الفخاذ و هم ينعموا من وراء و قدام و بنظري اعتبرهم بنوتات منتهي الانوثة و احساسهم عالي
بمقابله اكون بنوته البس و ادلع و بحياتي الطبيعية رجل طبيعي جاد ............. ده هو نظام البنوتات اللي اعرفه

• عجبني
حبيبتي البنوتي احساس و عنده روح الانثي قبل ما تكون نعومه جسم او ملامح
اعرف كثير بنوتات طبيعتهم فيه شعر بالصدر و الفخاذ و هم ينعموا من وراء و قدام و بنظري اعتبرهم بنوتات منتهي الانوثة و احساسهم عالي
بمقابله اكون بنوته البس و ادلع و بحياتي الطبيعية رجل طبيعي جاد ............. ده هو نظام البنوتات اللي اعرفه
انا معاك بس ما دام الواحد يخس انه انثى لازم يكون ديما منعم جسمة زيهم

صحيح حبيبتي بس احيانا حسب طبيعه كل جسم فيها اجسام الشعر فيها كثير و لظروفه صعب يزيل شعر صدره مثلا بس يقدر يخفف منه
الطيز ضروري ازاله الشعر للجميع موجب او سالب او استريت و البنوتي يحتاج عناية اكثر لان طيازنا فيها جمالنا

• عجبني
صحيح حبيبتي بس احيانا حسب طبيعه كل جسم فيها اجسام الشعر فيها كثير و لظروفه صعب يزيل شعر صدره مثلا بس يقدر يخفف منه
الطيز ضروري ازاله الشعر للجميع موجب او سالب او استريت و البنوتي يحتاج عناية اكثر لان طيازنا فيها جمالنا
شوف جسمي ده منوغير ما اعمل حاجة

d2Lu3V2.md.jpg d2LuFPS.md.jpg d2sRPmG.md.jpg d2sR47n.jpg d2LxCj2.jpg d2s5uQR.jpg d2ss0qg.md.jpg d2s5RBp.md.jpg d2LufK7.md.jpg d2LZsi7.md.jpg d2ssCX9.md.jpg

• حبيته
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: موجب حلوان، تعالي نيك واتناك و Shynice6
عرووووووووووسة حبيبتي جمالك مش بحاجه لشهاده حد
انوثتك عاليه و اختيارك للبس ذوق

• عجبني
عرووووووووووسة حبيبتي جمالك مش بحاجه لشهاده حد
انوثتك عاليه و اختيارك للبس ذوق

مرسية ده من ذوقك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%