NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مشكلة طول القضيب بعد اذن الفحل الي جواك

كلامي صح

• صح فشخ عليا الطلاق عبعاطي ما فيه زيه مع كامل احترامي

الأصوات: 16 100.0%
  • بتهبد بس هقولك صح عشان عبعاطي مش بيطلع من بوقه الغلط

الأصوات: 0 0.0%

• مجموع المصوتين
    16

زبي مولع فشخ

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
نفسي اوصل حاجه للرجاله اغلبهم فاهم انو المفروض يبقي زبه فوق الخمسين سنتي و ماشي بيه علي كتفه و الي يقولك انا 20 سنه زبي طوله 25 سنتي مناسب ولا قصير وشويه هبل ده نقص مش اكتر

الي عايز افهمه للناس طول القضيب ملهوش علاقه انت جامد ولا لا اقل طول الشخص الطبيعي 8سنتي و اقصي حاجه المهبل يستحمله بدون الم 18 سنتي ف متخشش لبنت تقولها انا 80 سنتي وبتاع صدقني مش بطول نهائي شوف ف جوجل كمان

معلش طولت عليكم 👍

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: فحل هايجان, khaled_2020, Mmaroo و 9 آخرين
نفسي اوصل حاجه للرجاله اغلبهم فاهم انو المفروض يبقي زبه فوق الخمسين سنتي و ماشي بيه علي كتفه و الي يقولك انا 20 سنه زبي طوله 25 سنتي مناسب ولا قصير وشويه هبل ده نقص مش اكتر

الي عايز افهمه للناس طول القضيب ملهوش علاقه انت جامد ولا لا اقل طول الشخص الطبيعي 8سنتي و اقصي حاجه المهبل يستحمله بدون الم 18 سنتي ف متخشش لبنت تقولها انا 80 سنتي وبتاع صدقني مش بطول نهائي شوف ف جوجل كمان

معلش طولت عليكم 👍
سيب كومنتك

بيقولو طول لو حقيقي يبقى اتخطى امعاء للبنت ودخل بالرئتين🙂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: هاشيراما, عارف سكتى, fares_100 و 2 آخرين

معلش طولت عليكم 👍
اولا طول القضيب الطبيعى من 12ل18سم لان طول المهبل8سم يعنى دا طبيعى اطول من كدا عادى المهبل هيتقبلو لانو عضلات قابله للانقباض والانبساط لاستقبال حجم القضيب ايا كان حجمو وبمساعده الافرازات المهبليه

معلش طولت عليكم 👍
حصل 👍🏼👍🏼

كلام سليم

بيقولو طول لو حقيقي يبقى اتخطى امعاء للبنت ودخل بالرئتين🙂😂
ويخرج من بوقها كمان

اولا طول القضيب الطبيعى من 12ل18سم لان طول المهبل8سم يعنى دا طبيعى اطول من كدا عادى المهبل هيتقبلو لانو عضلات قابله للانقباض والانبساط لاستقبال حجم القضيب ايا كان حجمو وبمساعده الافرازات المهبليه
اعمل سيرش تاني وراجع المعلومات

ايه الغلط؟
انا دا الى اعرفو لو غلطان فيدنى
طول القضيب من 8 سنتي اقل حاجه لو اقل من كدا ده يبقي مشكله محتاج تدخل طبي و ده مش حرام كمان بلص لو عملت سيرش الحجم الي يقدر يستحمله المهبل هتلاقي كلامي 🤍

بيقولو طول لو حقيقي يبقى اتخطى امعاء للبنت ودخل بالرئتين
لو حقيقي مكانوش يعرفو يلبسو بناطيل اصلا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Rary
  • بيضحكني
التفاعلات: ALbrens
كلامك مظبوط 👏🏻

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

معلش طولت عليكم 👍
مش مهم أطول المهم المفعول وتكون بتعرف تستخدمه صح وتسعد الي معاك وتمتعها 😏😌🙈

• أتفق
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
  • عجبني
التفاعلات: دعاء زوجه متحرره
بظبط هما فاكرين طول بس
المطلوب اتخن مش أطول مع شويه احترافيه😉 سيبك من الهبد الاباحيه كلت عقول اشباب والبنات بكره لما يجربو يفهمو 🤗

• عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
المطلوب اتخن مش أطول مع شويه احترافيه😉 سيبك من الهبد الاباحيه كلت عقول اشباب والبنات بكره لما يجربو يفهمو 🤗
صدقيني ولا اتخن هي الاصلب مش اكتر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%