NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فيلم طلب فيديو لو سمحتم

Laila..!

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
  • عجبني
التفاعلات: A7aneeeek, نفسي انيك اختي في طيزها, عاشق السمراوات و شخص آخر
جبت الصوره منين

أيوه ماله ؟!

• عجبني
التفاعلات: Laila..!
سيبك منه دا معتوه
و**** إنتي هربانه منك خالص ولحد دلوقتي مش معني إن إحنا في منتدي جنسي يبقي ليكي حق تغلطي أتمني تهدي كدا علي نفسك وشوفي أنا غلط فيكي في أي .

سيبك منه دا معتوه
ممكن بعد اذنك اتكلم معاكى فى حاجه لو ينفع لان حابب اتكلم على البوست اللى لسا مقفول وحابب اعرف منك تقصدينى انا ولا مين علشان لو كدا اعتزر منك لأن انا مبخكهاش فى حد انا بهزر مع اى حد وكل الناس اللى هنا عارفه كدا جدا ولو فعلا تقصدينى بتمنى نتواصل مع بعض علشان اعتزرك وشكرا

حد وصل لحاجه بخصوص الفيديو ده لو سمحتم

بصي بعيدا عن كل الناس الي ردت تحت دي الفيديو دا مش مع حد ريحي نفسك الفيديو دا كان نزل و في الغالب اتمسح تاني علشان محدش يقولك معايا وكدا فا عديه و شوفي حاجة تاني غيره

ممكن بعد اذنك اتكلم معاكى فى حاجه لو ينفع لان حابب اتكلم على البوست اللى لسا مقفول وحابب اعرف منك تقصدينى انا ولا مين علشان لو كدا اعتزر منك لأن انا مبخكهاش فى حد انا بهزر مع اى حد وكل الناس اللى هنا عارفه كدا جدا ولو فعلا تقصدينى بتمنى نتواصل مع بعض علشان اعتزرك وشكرا
المعتوه التانى وانت عملتها فرح معاه ودا بين مدى سطحية عقولكم وصغر سنكم او استصغاركم ومراهقتكم المتأخرة

المعتوه التانى وانت عملتها فرح معاه ودا بين مدى سطحية عقولكم وصغر سنكم او استصغاركم ومراهقتكم المتأخرة
بصي انا معرفش اي الموضوع وماليش دعوه انا الي عايز أقوله بس اني بدور علي واحده نكتب قصص مع بعض علشان انزلها هنا او هي تنزلها لو حابة و موافقة ياريت بعد اذنك تبعتيلي علي التليجرام دا @Abdohadaba و لو عايزه افلام او البومات ممكن ابعتلك برضو عادي ومش عايز اي مقابل منك

• بيضحكني
التفاعلات: Nswangy 25
انتى متعصبه ليه طايب انا كنت بهزر وعموما بتاسفلك وبعتزر منك ممكن نتكلم خاص لو ينفع طايب اوضحلك وجهت نظرى علشان البوست بتاع الناس

بصي انا معرفش اي الموضوع وماليش دعوه انا الي عايز أقوله بس اني بدور علي واحده نكتب قصص مع بعض علشان انزلها هنا او هي تنزلها لو حابة و موافقة ياريت بعد اذنك تبعتيلي علي التليجرام دا @Abdohadaba و لو عايزه افلام او البومات ممكن ابعتلك برضو عادي ومش عايز اي مقابل منك
ممكن اكلمك حد تتفقو مع بعض من هنا من الموقع

ممكن اكلمك حد تتفقو مع بعض من هنا من الموقع
بص انا معنديش مانع بس انا عايز واحده ست أو بنت علشان برضو هما بيكون ليهم فكر تاني في كتابت القصص

بص انا معنديش مانع بس انا عايز واحده ست أو بنت علشان برضو هما بيكون ليهم فكر تاني في كتابت القصص
ايوه هيا بنت

عارفك انا وعاملالك بلوك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%