NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

LADY MONA

لستُ سيدة بلا عُيوب..أنا فقط أظهر مَحاسِني💬🖤
العضوية الذهبيه
ناقد فني
نمبر وان فضفضاوى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
  • عجبني
التفاعلات: ezzatabolil, Maxxx_PlayerxXx, Safel gda 24 و 2 آخرين
فتره صعبه يا مني وهتعدي اتمني متفارقيش وتفضلي فوسطنا وبتاع يعني..وبرده اتمنالك الخير لو قرارك الاخير انك تقفلي🙂👍

هتدخل باسم تاني

**** يعينك ويصبرك بس بلاش تقفلى الحساب بتاعك احنا كلنا جنبك ومعاكى لغايه ما تعدى الفتره الصعبه دى

شكرا جدا ليكم **** وحده يعلم قد ايه انا بعزكم انتم عيلتي وفرقاكم صعب جدا علي قلبي بس وجودي في المكان بقي مؤلم جدا

• عجبني
  • محزن
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: جدع من شبرا, SNIPER89⛓️, Maxxx_PlayerxXx و 2 آخرين
شكرا جدا ليكم **** وحده يعلم قد ايه انا بعزكم انتم عيلتي وفرقاكم صعب جدا علي قلبي بس وجودي في المكان بقي مؤلم جدا
ايه حصل وايهومصدر الالم

• محزن
  • جامد
التفاعلات: عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️ و الصقر_الجارح
أنا عارف قد أيه شعورك صعب و مؤلم و كاسر دلوقتي ، علشان كده الأفضل إنك تسيبي المنتدى...أينعم فراقك هيبقى صعب علينا ، بس مصلحتك بالنسبة لنا فوق أي أعتبار...مع السلامة يا منى هتوحشينا!! 💔

شكرا جدا ليكم **** وحده يعلم قد ايه انا بعزكم انتم عيلتي وفرقاكم صعب جدا علي قلبي بس وجودي في المكان بقي مؤلم جداً
**** يعلم بغلاوتك عندى وحاسس وعارف كل اللى بتمرى بيه لكن الوحده والانعزال مش صح كلنا جنبك ومعاكى يا منى

بالتوفيق يامني **** يلهمك الصبر والسوان 💔

**** يعلم بغلاوتك عندى وحاسس وعارف كل اللى بتمرى بيه لكن الوحده والانعزال مش صح كلنا جنبك ومعاكى يا منى
الأفضل إنها تكون وسط أهلها و أصدقائها فى العالم الحقيقي و تاخد دعم حقيقي و تحاول تنسى و تبعد عن هنا خصوصاً و الواقع الافتراضي عموماً

الأفضل إنها تكون وسط أهلها و أصدقائها فى العالم الحقيقي و تاخد دعم حقيقي و تحاول تنسى و تبعد عن هنا خصوصاً و الواقع الافتراضي عموماً
أنا بتكلم من غلاوتها عندى مش اكتر غير انى عارفها هتنعزل وده غلط فى المرحله دى لكن فى النهايه اتمنى ليها الخير من كل قلبي

• محزن
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
أنا بتكلم من غلاوتها عندى مش اكتر غير انى عارفها هتنعزل وده غلط فى المرحله دى لكن فى النهايه اتمنى ليها الخير من كل قلبي
هي حامل ، فكده كده هتولد ، و تعمل سبوع لنونه ، و الحياة هتروح و تيجي...لكن مسكتها للموبايل و كل شوية تفتكر الشات و الصور ، و الكلام اللى بينهم...ده هيدمرها نفسياً!!

هي حامل ، فكده كده هتولد ، و تعمل سبوع لنونه ، و الحياة هتروح و تيجي...لكن مسكتها للموبايل و كل شوية تفتكر الشات و الصور ، و الكلام اللى بينهم...ده هيدمرها نفسياً!!
انا قولتهالك فى نهايه كلامى انا بتمنى ليها السعاده والخير حتى لو هتفارق بس بجد هياثر فينا بجد غيابها عنا 🥺

• محزن
  • حبيته
ارجو غلق الحساب
شكرا جزيلا للجميع
مش انتي كمان ب**** عليكي
عشان خاطري اهدي وسيبي الحساب

وخودي فتره اجازه براحتك بس ارجعي لينا تاني
عشان خاطر اخوكي ي حكيمه
لو كنتي صادقه لما قولتي انك بتعتبريني اخوكي الصغير 💔🙏

• معجبنيش
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: كسمك ياض، عنتيل جامد و جدو سامى 🕊️ 𓁈
انا قولتهالك فى نهايه كلامى انا بتمنى ليها السعاده والخير حتى لو هتفارق بس بجد هياثر فينا بجد غيابها عنا 🥺
هي الدنيا كده...بتفرق الحبايب و الأعزاء!! 💔💔💔

• عجبني
التفاعلات: كسمك ياض
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صدقينى ي منى مش لوحدك انتى عارفه اكتر من اى حد الموضوع بالنسبالى ازاى
ممكن تردى عليا عاوزك

• محزن
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%