NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

hazem jr

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بما اغلب الي هنا سواء من رجالة او ستات ناس محترمه فشخ وسنها كبير وعندها خبره كويسه اوي في الحياة
ف محتاج مساعده في موضوع هو اني ازاي افرق بين كوني شخص ابقا معرص او ديوث واني شخص متشدد اقرف شريكتي
يعني ازاي ابقا في النص شخص معتدل لا هو بضان ومتحكم واقرف الي معايا ولا ديوث وابقا مبضون من نفسي وحاسس نفسي اني معرص مثلا
عشان الموضوع دا التفكير فيه قارفني

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: ديوث ممحون, ISIS, samrnapal و 2 آخرين
ده محدش يقدر يقوله ليك
لان ده بيعتمد بالأساس على شخصيتك
وفكرك

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost
محدش هيفيدك فى الموضوع دا غير نفسك
انت ادرى واحد بحياتك والمجتمع الى حواليك
ومفيش مقياس ثابت للموضوع دا

• عجبني
التفاعلات: ISIS، ghost_ghost و الصقر_الجارح
محدش هيفيدك فى الموضوع دا غير نفسك
انت ادرى واحد بحياتك والمجتمع الى حواليك
ومفيش مقياس ثابت للموضوع دا
انتي حيرتيني اكتر بكتير علفكره😂
الي هو المفروض يعني اعمل ايه
هو الموضوع غريب عارف بس المشكله اني مش عارف افكر عشان مش حابب احتقر نفسي او احس اني ديوث

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost
انتي حيرتيني اكتر بكتير علفكره😂
الي هو المفروض يعني اعمل ايه
هو الموضوع غريب عارف بس المشكله اني مش عارف افكر عشان مش حابب احتقر نفسي او احس اني ديوث
المشكله ان موضوعك محيىر مالوش لا راس ولا ديل يتمسك منو
مثال فيه ازواج عادى ان زوجتها تلبس مينى جيب وهيا خارجه وفيه ازواج تانيه بترفض حتى ان زوجتو تلبس بنطلون والاتنين صح لان كل واحد بيلبس على حسب مستواه وتفكيرو والمجتمع الى عايش فيه

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: ghost_ghost، الصقر_الجارح و hazem jr
المشكله ان موضوعك محيىر مالوش لا راس ولا ديل يتمسك منو
مثال فيه ازواج عادى ان زوجتها تلبس مينى جيب وهيا خارجه وفيه ازواج تانيه بترفض حتى ان زوجتو تلبس بنطلون والاتنين صح لان كل واحد بيلبس على حسب مستواه وتفكيرو والمجتمع الى عايش فيه
فهمتك شكرا جدا يا استاذه

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
بما اغلب الي هنا سواء من رجالة او ستات ناس محترمه فشخ وسنها كبير وعندها خبره كويسه اوي في الحياة
ف محتاج مساعده في موضوع هو اني ازاي افرق بين كوني شخص ابقا معرص او ديوث واني شخص متشدد اقرف شريكتي
يعني ازاي ابقا في النص شخص معتدل لا هو بضان ومتحكم واقرف الي معايا ولا ديوث وابقا مبضون من نفسي وحاسس نفسي اني معرص مثلا
شخصيتك ال تحدد وفكرك ومجتمعك ال عايش فيه يعني مش هتجيب واحد عايش ف بولاق زي واحد عايش ف التجمع وكبر وسط مستوي ال هو عادي اي حاجه ودا ميمعنش ان في ناس عايشه ف التجمع معتدله برضو

• أتفق
التفاعلات: مدام دعاء
شوف يا صاحبى .. انت محتار او واقع فى اختيار بين نقيضين اقصى تلشمتل و اقصى اليمين

الديوث معروف بيكون ازاى .. لكن متشدد دى مش عارف انت متخيلها ازاى
ممكن الى تشوفه تشدد يكون هو شايفك متساهل

لكن الاعتدال بيكون انك مراتك كل حاجة فيها تكون ليك لوحدك مش مشاع للناس و ده قمة الاعتدال
لو تقصد فى اللبس .. خليك فى الطبيعى يعنى تلبس لبس مش يظهر تفاصيل الجسم و واسع مش ملفت و اكيد ساتر كل جسمها

لو فى التعامل مع الغير .. لازم يكون فى حدود الهدف المطلوب يعنى لو شغل علاقتها فى التعامل لا تتعدى اطار زمالة العمل و كل ست قادرة انها تعمل كدة

البيوت حرمات يعنى مش اى حد يدخل بيتك لا صاحب و لا غيره عندكم القهوة

عكس الكلام ده او اى تساهل فيه انت كدة بتغير اتجاهك من المنتصف الى اقصى الشمال

• جامد
التفاعلات: hazem jr
شوف يا صاحبى .. انت محتار او واقع فى اختيار بين نقيضين اقصى تلشمتل و اقصى اليمين

الديوث معروف بيكون ازاى .. لكن متشدد دى مش عارف انت متخيلها ازاى
ممكن الى تشوفه تشدد يكون هو شايفك متساهل

لكن الاعتدال بيكون انك مراتك كل حاجة فيها تكون ليك لوحدك مش مشاع للناس و ده قمة الاعتدال
لو تقصد فى اللبس .. خليك فى الطبيعى يعنى تلبس لبس مش يظهر تفاصيل الجسم و واسع مش ملفت و اكيد ساتر كل جسمها

لو فى التعامل مع الغير .. لازم يكون فى حدود الهدف المطلوب يعنى لو شغل علاقتها فى التعامل لا تتعدى اطار زمالة العمل و كل ست قادرة انها تعمل كدة

البيوت حرمات يعنى مش اى حد يدخل بيتك لا صاحب و لا غيره عندكم القهوة

عكس الكلام ده او اى تساهل فيه انت كدة بتغير اتجاهك من المنتصف الى اقصى الشمال
شكرا فشخ هو دا الكومنت المثالي تقريبا

• عجبني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
زتونه التعامل مع الملبن ناشف من برة طرى من جوة
اى حاجه هى عاوزاها ما دام مش مهمه (بعبد عن تعاملها مع الناس ولبسها) ريحها واعملها اللى هى عاوزاه واى حاجه تقرب من طريقتها ولبسها هى لاء ومبتتغيرش

حسب انت وحدودك و تفكيرك

• عجبني
التفاعلات: ISIS
يعني مثلا الحاجات الصغيره ما تدقش فيها لبسها في البيت لقيت واحد بعبصها اعمل مش شايف وحد مسك. بزها في الميكروباص طنش

يعني مثلا الحاجات الصغيره ما تدقش فيها لبسها في البيت لقيت واحد بعبصها اعمل مش شايف وحد مسك. بزها في الميكروباص طنش
انت ديوث ومعرص بقا

لا ده رد عليه
كل رد يعكس شخصيه صاحبه
انت عندك ميول للدياثه والتعريص عشان كدا كتبت الريبلاي دا

كل رد يعكس شخصيه صاحبه
هو بيقول عاوز اكون بين الشدة والتفريط

هو بيقول عاوز اكون بين الشدة والتفريط
الي انت بتقوله دا التفريط ورغبة انك تشوف محارمك بتتناك

كل رد يعكس شخصيه صاحبه
خليك في نفسك انت معرص ملكش دعوه بغيرك