NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

👑 مــلــک الـــروقـــان 👑

زعــــيـــــم كـــوكــــب الروقــــان ✌
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طبعا كلنا بنشوف ناس كتير في الشارع بنات و ولاد
ف كل واحد ليه نظره في الشخص الي بيشوفه قدامه

هنتكلم انهارده عن حاجه سريعه النضافه 😁

انت ك ولد شوفت بنت ماشييه في الشارع و عاوز تعرف هي مهتمه بنضافتها الشخصيه ولا لا بتبص علي اي او بتعرف ازاي 😂😂

و انتي ك بنت شوفتي ولد ف بتبصي علي اي عشان تعرفي الولاد ده نضيف فعلا ولا يادوب لابس الحته الي علي الحبل و نازل 😂

كعب رجلها 😅

انت ك ولد شوفت بنت ماشييه في الشارع و عاوز تعرف هي مهتمه بنضافتها الشخصيه ولا لا بتبص علي اي او بتعرف ازاي 😂😂

و انتي ك بنت شوفتي ولد ف بتبصي علي اي عشان تعرفي الولاد ده نضيف فعلا ولا يادوب لابس الحته الي علي الحبل و نازل 😂
أيدها و رجلها

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

كعب رجليها وايدها

الشوز والاظافر ولو في حته باينه من الشراب نضيفه ولا لا اي بدايه ف الهدوم زي الكم رقبة الشيرت أو البلوزه كده

الشوز والاظافر ولو في حته باينه من الشراب نضيفه ولا لا اي بدايه ف الهدوم زي الكم رقبة الشيرت أو البلوزه كده
تمام ده ل المظهر
و الحكم علي النضافه الشخصيه بقا 😁

ازاي بقا وضح اكتر 😂
يعني بتبص علي لي في اديها و رجليها
بص يمعلم أنا واحد بيحب أيده فشخ و بحب شكلها يكون مش متبهدل و ريحتها كويسة كذلك و بهتم آوي ب التفصيلة دي ف الشخص إللي قدامي.. فا أكيد دي أول حاجه هلاحظها
رجلها لو نضيفة مثلا و مهتمة ب شكلها كذلك يعني مش معفنة لأن إللي بيهتم ب التفاصيل الصغيرة بيهتم الكبيرة

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: YOYA🌹 و 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑

كعب رجلها اكتر حاجه تبين

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص يمعلم أنا واحد بيحب أيده فشخ و بحب شكلها يكون مش متبهدل و ريحتها كويسة كذلك و بهتم آوي ب التفصيلة دي ف الشخص إللي قدامي.. فا أكيد دي أول حاجه هلاحظها
رجلها لو نضيفة مثلا و مهتمة ب شكلها كذلك يعني مش معفنة لأن إللي بيهتم ب التفاصيل الصغيرة بيهتم الكبيرة
معاك بس انت مش خبره اووي اقولك ليه
لان دلوقتي البنات بقت عارفه ده ف بتلاقي كل البنات بتهتم تبين اديها نضيفه رجليها الجزء الي باين نضيف
اقولك بقا علي حاجه كدا تحكم بيها علي السريع بص علي دراعها مش الجزء الي هي مبيناه لا الجزء الي بيبان لما ترفع اديها مثلا الي مخبياه بمعني الاصح بيبان في اي وقت شوف ده في شعر ولا لا لقيت في شعر اعرف انها بتاعت شوو و منظره لقيته مفيهوش اعرف انها نضيف

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%