NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تحية مسائية عطرة لجميع اعضاء ورواد المنتدي
أنا من عشاق التجسس .والاستمتاع به .. في المنزل للضيوف والاقارب ..ولكن للمتعة الشخصية فقط ولنفسي ..وليس للنشر ..
افيدونا بطرق جديدة ومبتكرة للتجسس علي اللحم الابيض المتوسط داخل المنزل ...
اعيد واكرر للمتعة الشخصية فقط وليس للنشر

• عجبني
التفاعلات: هشام الملك سالب
أنا من عشاق التجسس .والاستمتاع به .. في المنزل للضيوف والاقارب ..ولكن للمتعة الشخصية فقط ولنفسي ..وليس للنشر ..
هو مفيش حاجه تعبر ع الي جوايا غير احااا

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مازن صقر, تعال نلعب, وهم الأقنعه و شخص آخر
ركب كاميرات تجسس

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: لحظة قوة و juba7
يصير ممارسة جنس عندك او بس نظرات خاطفه

• حبيته
التفاعلات: لحظة قوة
ممكن تحط الموبايل بس دي عايزه اتقان عشان طبعا الموبايل كبير فا ممكن يبان وفي طريقه تانيه حلوه اوي هي انك تشغل فيديو علي موبايلك عادي وامشكو في ايدك بالمقلوب واتمشي بيه في البيت وصور وبأي برنامج عادي اعدل الفيديو انا ساعات بعمل كده وطبعا قلل الأضائه جدا عشان لو حد بص علي الموبايل كأنه مقفول جرب وقولي نفعت ولا لا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: sexo ahmed، للال و لحظة قوة
ممكن تحط الموبايل بس دي عايزه اتقان عشان طبعا الموبايل كبير فا ممكن يبان وفي طريقه تانيه حلوه اوي هي انك تشغل فيديو علي موبايلك عادي وامشكو في ايدك بالمقلوب واتمشي بيه في البيت وصور وبأي برنامج عادي اعدل الفيديو انا ساعات بعمل كده وطبعا قلل الأضائه جدا عشان لو حد بص علي الموبايل كأنه مقفول جرب وقولي نفعت ولا لا
تسلم صديقي ... بس مع تقدم العمر صرنا اكثر طمع في مشاهدة أكبر اقناع ... تغيير ملابس .. تجسس علي دوش حلو..... كلها ترجع الذكريات ....

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تسلم صديقي ... بس مع تقدم العمر صرنا اكثر طمع في مشاهدة أكبر اقناع ... تغيير ملابس .. تجسس علي دوش حلو..... كلها ترجع الذكريات ....
بص هي صعبه بس ممكن تدور علي مكان مناسب تحط فيه الموبايل يصور وفي الغالب يا تحطه في مكان عالي ممكن فوق السخان(الحمام) او فوق الدولاب (الاوضه) او ممكن في سله الزباله دي انا جربتها ونفعت سواء في الحمام او الاوضه

• عجبني
التفاعلات: لحظة قوة
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%