NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال طب اللي ضيع الخميس عمل ايه الجمعه

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عن نفسي ضيعت الخميس عشان كان عندي ضيوف والجمعه الصبح حد كلمني وروحت عملت جلسه مساج وريلايشن بعد شغلي وروحت اتفرجت علي المتش ونمت الساعه 1 وصاحي 6بضرب الجزمه عشان اروح الشغل 😂 انتو عملتو ايه

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: زوج الملكه، نسوانجى الزقازيق و Y0uSèf
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عن نفسي ضيعت الخميس عشان كان عندي ضيوف والجمعه الصبح حد كلمني وروحت عملت جلسه مساج وريلايشن بعد شغلي وروحت اتفرجت علي المتش ونمت الساعه 1 وصاحي 6بضرب الجزمه عشان اروح الشغل 😂 انتو عملتو ايه
انا روحت سهرت مع اصحابي في شل أوت جاردينيا و لعبنا بالعربيات و انبسطنا و رجعت ع الساعة 4 نمت و الجمعة الصبح علي الساعة 10:30 صحيت عملنا الواحد المتين و بدأنا اليوم اخر بهججه 😜

انا روحت سهرت مع اصحابي في شل أوت جاردينيا و لعبنا بالعربيات و انبسطنا و رجعت ع الساعة 4 نمت و الجمعة الصبح علي الساعة 10:30 صحيت عملنا الواحد المتين و بدأنا اليوم اخر بهججه 😜
ايوه لعبه معاك ي اخويا ❤️😂

• حبيته
التفاعلات: Y0uSèf
دا ضايع ودا ضايع 😅

• بيضحكني
التفاعلات: نسوانجى الزقازيق
  • بيضحكني
ده شئ اكيد عارف لو نكت ختلاقي كل اللي بيتناكو بيجيولك 😂
اهو الواحد ماشى يقضها بعبصها فى النسوان والبنات فى الاسواق لحد ما نحل الموضوع 😂

• بيضحكني
في غيرك كتير مش لاقي 😂😂
يعم دول ملين الشوارع تلاقى المرأة من دول نازلة لابسه عباية هتتفرتك من على جسمها زى ما تقولى للناس انها نازلة تتلبون

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%