NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة طارق وامير صاحب الشغل وعائلته | السلسة الثانية | ـ حتي الجزء السادس 30/12/2025 ( المشاهدين 4)

الجنتل الزبير

نسوانجى الاصلى
كاتب متميز
فارس الكلمة
كاتب ذهبي
العضو الخلوق
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
كاتب جولدستار
إنضم
17 يناير 2022
المشاركات
4,603
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
6,326
نقاط
30,096
➤السابقة

وقفنا في السلسة الاولي لم كنت اجازة وجرس الباب رن
قام امير فتح الباب
وبصوت مصدوم ليلي
ايوه ليلي بصيت ناحية الباب شوفت صاروخ واقف تنحت وبصيت علي تفصيل جسمها
ايه مش هتقولي ادخلي
امم
ايه لسه هتفكر
وسع كده ودخلت ليلي ومعاه شنطة
قعدت علي الكنبة وضعت رجل علي رجل
ايه مالك مصدوم كده ليه
ابدا بس مستغرب
مستغرب من ايه
يعني اختفيتي فجأة وظهرتي فجأة
نشوي قاعدة تخمن و مستغربة مين دي
لاني هي متعرفش اي حاجة عن أمير ولا حياته
متستغربش اوي كده ياميرو اديني رجعت في مشكلة
لا ياليلي
طيب وبصت ليلي نحيتنا
ايه مش هتعرفنا علي ضيوفك
اه بس دول مش ضيوف ياليلي دول اصحاب بيت
باستغراب اصحاب بيت
ايوه اعرفك نشوي مراتي وطارق اخوها وصديقي ومش بس كده ده شريكي
اه هو ده شريكك اللي الناس بتتكلم عنه
ناس ناس مين
العمال في المطعم واهل البلد هنا وكمان صفحات الفيس
ايوه هو
بس ده صغنن علي الشهرة اللي واخدها
طارق صغير سن بس كبير عقل وبفضله انا وصلت للي انا فيه
بصت ليا من فوق لتحت
بصيت ليها بطرف عيني
وياتره شريكك في ايه تاني
قصدك ايه ياليلي
ههههههههههه انت فاهمني طبعا
متشغليش بالك انتي خلينا بس في سبب مجيتك دي
ايه هو لازم يكون في سبب لرجوعي بيت ابويا
بيت ابوكي مش ده اللي طفشتي منه وسيبتيها وخدتي حقك
خدت حقي فلوس انما انا ليا في البيت ده زي ما ليك فيه
يعني ايه
يعني انا راجع اعيش هنا تاني عندك مانع
ايوه طبعا عندي
انتي مشيتي بمزاجك يبقي ترجعي بمزاجي
هههههههههههه من امتي وانت ليك مزاج ورأي ياميرو ياحبيبي
ليلي اعدلي نفسك بدل ما انا اعدلك
ايه ده اوع تفكر اني وجود الشحاتين والحرامية دول هيجمد قلبك
وامير سمع كده وراح ضربها بالقلم ومسكها من هدومها يشدها ويزعق ويسحبها ناحية الباب
اطلعي بره وجره من شعرها قمت بسرعة سلكت شعرها من ايده وزقيته وبعدته عنها
بتتضربني علشان دول
دول اشرف واحسن منك ميت مرة
اظن كفاية إهانة ياليلي
واظن إني بتكلم مع اخويا ملكش دعوه
وبداءت اتعصب وصبري ينفذ واتكلمت بعصبية
اتكلمي مع اخوكي واحنا بره كلامكم ومن غير إهانة ليا او لأختي
انا اتكلم براحتي محدش يحدد ليا طريقة كلامي
طب بصي من الافضل للجميع انك تسكتي وتدخلي دلوقتي اوضتك ترتاحي وبعدين نتكلم
ملكش فيه
قولتلك ليا فيه واخوكي قالها ليكي فمن الأحسن تسكتتتتتي دلوقتي وتدخلي اوضتك
بزعيق ووشي احمر وعيني كانت بتطق شرار
بصت ليا ليلي بغل وقامت
طارق ده ملهاش مكان هنا دي تطلع بره
امير الكلام انتهي هنتكلم بعدين ده بيت ابوها حتي لو واخده ورثها من حقها ترجع في اي وقت خلصنا والموضوع انتهي
انت بتتت..... وقبل ما تكمل كلامها بصيت ليها جامد ونفخت بغل وعيني كلها نار
قوممممممي ادخلي جوه
قامت ليلي جري علي الاوضة المواجهة لاوضتي دخلت ورزعت الباب
قعدت وقعد امير
انت ليه عملت كده انا كنت هطردها
انت أهبل مهما حصل دي اختك ومتعرفش ظروفها ايه
انا عارف هي راجعه ليه دي بني ادمها طمعاها
متحسبهاش كده اكيد في سبب تاني
هنشوف
ومر اليوم وليلي قافله علي نفسها الاوضة
نشوي حضرت العشاء وندهت علي ليلي
اللي رفضت تيجي تاكل معانا
قومت كلمتها كان ردوده مستفزة بس كنت متماسك وهي حاولة تستفزني اكثر
بس كبرت دماغي منها
ومر اليوم وتاني يوم كان الصبح صحيت لاقيت ليلي صاحية مولعة سيجارة وبتشرب نسكافيه وقاعدة في الصالة
روحت ولعت سيجارة وقعدت
هي عماله تبص من تحت لتحت وعايز تقول حاجة
روحت انا فتحت كلام
ايه اللي مصاحيكي بدري
مجليش نوم اصلا
ليه كده
مش عارفها السبب
اممممممممم
بتفكري كثير
اه
بتفكري في ايه
وانت مال اهلك
روحت قومت مسكتها من دراعها وبصيت ليها بغل
شوفي كل حاجة ممكن اتسامح فيها الا الاهانة متفكريش اني زي اي حد قابلتيه قبل كده
تقصد ايه
اللي فهميته
أسفه
رجعت قعدت مكاني
صحي امير ونشوي
جاء امير قعد معانا ونشوي حضرت الفطار وقعدنا نفطر
امير في مشكلة في الفرع الجديد
ايه خير
خامات ناقصه للديكور المهندس كلمني امبارح
متشغلش بالك هظبط الدنيا انا مع سلمي ونعالج الموقف
خايف منلحقش ميعاد الافتتاح
هنلحق متقلقش
ونزلت المطعم ورجعت البيت دخلت اوضتي فتحت اللاب توب كلمت سلمي
هاي سلمي
اهلا طارق
شوفت سلمي حسيت بإحساس غريب وكان قلبي بيرتعش زي عيل مراهق سرحت في جمال عيونها
ايه طارق ساكت ليه
اووه مفيش
اتكلمنا في الشغل شوية واتفقت اني اسافر ونتقابل هناك نحل المشكلة ونوفر الخامات و نشوف بدائل
وانتقل الكلام علي حياتنا الشخصية
سلمي انتي مرتبطة
ايه السؤال ده طارق
مفيش من باب الدردشة
اممممم لا طارق مش مرتبطة
طيب عيشتي الحب قبل كده
امممممممممممم بلاش السؤال ده طارق ارجوك
ليه سلمي
مش عايزه افتح في ماضي
اممممممممم
علي راحتك سلمي
طب بتفكري ترتبطي ولا قافله الباب
ايه طارق مالك اليوم
مفيش سلمي بس وسكت
بس ايه طارق تكلم
خلاص مفيش حاجة
امممممممم طيب طارق ممكن اقفل دلوقتي لاني خارجه
اوكي سلمي باي
ومر اسبوع وأنا سافرت دبي قابلت سلمي كنت حاجز في نفس الفندق
اتقابلنا روحنا المطعم بداءنا نحل المشكلة ورجعنا علي الفندق مع بعض كل واحد راح غرفته حسيت بالملل كلمت سلمي
سلمي
ايوه ياطارق
بقولك ايه انا حاسس بملل ما تيجي نخرج
مليش مزاج
تعالي ننزل المطعم تحت نتعشى
امممممممممم مرهقة
يابنتي تعالي بس أنا زهقان
هستناكي ننزل مع بعض
طيب
وفعلا بعد ربع ساعة لاقيت سلمي بتكلمني وخرجت قابلتها عند غرفتها
اووووووووووووووه ايه الجمال ده
ميرسي
لا حقيقي انتي جميلة
اتكسفت سلمي
مسكت ايدها
بصت سلمي ليا
مضايقه
سكت
نزلنا المطعم قعدنا نتعشي
مردتيش علي سؤالي
سؤال ايه
السؤال اللي سالته ليكي احنا بنتكلم اخر مرة
اه
افتكرتي
ايوه طيب
بتفكري ترتبطي ولا قافله الباب
ممكن اعرف سبب السؤال
يعني عايز اطمن عليكي مش اكثر
بجد
ايوه بجد انت بتكذب طارق
وانتي بتهربي من السؤال ليه
معنديش استعداد للموضوع دي
ممكن اعرف ليه
معنديش استعداد اتجرح تاني
طب ممكن اعرف سبب الجرح الأواني
الخيانة
صعبها
جدا ياطارق عارف لم تكون بتحب حد هو كل حاجة ليك هو حياتك والنفس اللي بتتنفسه روحك وعقلك وكل تفكيرك فيه وليه وفي الاخر يخونك
عارف ياسلمي
مشكلتي اني سهلة التعلق بالناس عموما
كنت في الاول بتعلق بالناس اوي واديهم كل حبي واهتمامي وطاقتي في كل علاقاتي اصحابي اهلي حتي اللي ارتبط بيه كنت بقدم كل حاجة بحب
لحد ما حصل اللي حصل
اتجرحت اووووووووووووي ومن ساعتها قررت اني متعلقش بحد واركز مع نفسي وحياتي
ده شي جميل بس اكيد مش كل الناس زي بعض
كله زي بعضه
اختلف معاكي
لا متختلفش لاني الخيانة جاءت من حب عمري وطفولتي وخاني مع مين مع اعز واغلي صاحبه ليا
صديقة الطفولة وحبيب عمري انت متخيل
صعب اوي اللي مريتيه بيها
الاصعب التعب النفسي والجسدي انا تعبت جدا وشرعت في الانتحار
يانهار اسود بجد
ايوه
بس 0000 ستر واديني قدامك اهو
ده من حظي علشان اتعرف عليكي واقابلك
ميرسي
عرفت بقي ليه معنديش استعداد ارتبط تاني
قولي بقي سبب سؤالك
بصراحة ومن غير كذب او تجميل انا معجب بيكي جدا ومن ساعة ما قابلتك اول مرة وانا قلبي دق ليكي
ولأول مرة احس الأحاسيس دي مع بنت مسبقش ليا الارتباط ببنت او حسيت بمشاعري بتتحرك ناحيتها غيرك
اتكسفت سلمي وسكتت وبصيت في عيونها لاقيت دمعه في عيونها قربت ومسحت دمعتها
طارق ممكن نمشي
قمت وطلعنا وصلت سلمي اوضتها
انا اسف لو ضايقتك
محصلش حاجة طارق
دخلت سلمي اوضتها وانا رجعت اوضتي قعدت اللوم نفسي علي تسرعي وجهلي بس عذرت نفسي اول مرة احب واعبر عن مشاعري لبنت
بعت رسالة لسلمي علي الواتس اب بعتذر فيه تاني
مردتش سلمي علي الرسالة
وتاني يوم اتقابلنا الصبح روحنا خلصنا شغل واتعاقدنا علي خامات جديدة ورجعنا علي الفندق
وعلي اخر اليوم لاقيت رسالة علي الواتس اب من سلمي
مساء الخير استاذ طارق
بستأذن منك انا كده دوري انتهي وراجعها إيطاليا
حجزت سفر بكره
محتاج اي حاجة تاني في الشغل
سلمي لسه محتاجك هنا معايا
حضرتك انا مصممة ديكور مش مهندس تنفيذي وبخصوص دوري انا غيرت خامات متوفرة تتناسق مع ديكور المكان اعتقد وجودي زي عدمه
مين قال كده وجودك مهم ليا
معتقدتش
لا ياسلمي وجودك مهما ومهما اووووووووووووي
بعتذر ليكي لو كلامي ضايقك واعتبري اللي اتقال متقالش
محصلش حاجة استاذ طارق
محتاجه اسافر اعذرني
اللي يريحك
وبعت ليه ايموشين احزنني
وفعلا نفذت سلمي كلامها وسافرت وبعد يومين رجعت مصر
رجعت ومن التعب والارهاق نمت
صحيت في نص الليل دخلت الحمام
وأنا خارج لمحت نور اوضة ليلي مضاء وفي صوت جاي من الاوضة رجلي خدتني لحد الاوضة
بصيت كان الباب مؤارب
ولمحت ليلي قاعده علي كرسي وحاطه رجل علي رجل وامير قاعد جنب الكرسي تحت رجل ليلي وعمال يحكي ليها وقفت مداري نفسي استمع ليهم
امير بيحكي
وليلي بتقاطعه طب دي حكايتك مع طارق وازاي ناكك ياشرموط
طب واخته إيه حكايتها
امير خلاص بقي فكك وتعالي ريحي خرمي
لا ياعرص مش هريحك غير لم تحكي
ليلي وحيات غلاوتي عندك انتي برجوعك رجعتي ليا شهوتي انا كنت خلاص قربت انسي اني بنوتي وكنت بتعالج من كده
كنت بتعمل ايه يمتناك
عايز تنسي اصلك وتتحول وتكون راجل هي الرجولة بتكتسب لا ياديوث
ليلي انا مش ديوث
نسيت ياعرص لم عرصت علي لحمي لمجدي
ياه دي انتي قلبك اسود
شوفت بقي انك متناك ولا عمرك هتكون راجل
طيب بما اني أنتي شايفها كده ريحيني
انا تعبان من ساعة ما رجعت من ايطاليا عمال أحاول واقاوم وانتي رجعتي ولعتي خرمي يبقي ريحيني ارجوكي
لم تحكي باقي الحكاية واسمحلك تلحس رجلي بعد كده اريحك
لا اللحس ايه انا مش بتاع خضوع
بص ياميرو انت من النهاردة كلبي واللي اقولها تعمله علشان أوافق إني اريحك وابسطك
انتي اتغيرتي اوي
اخلص مش هنعقد الليل كله نرغي
حاضر ياليلي
تؤق تقول حاضر ستي ليلي
يوه بقي اخلصي وشخطت فيها
مش قادر اقول
انت بتزعق وصوتك بيعلي علي
وراحت ليلي برجلها داعبت زبه الصغنون
معلشي هايج ومش قادر
كملت ليلي مداعبة في زبه برجلها
يبقي لم تكون خول وعايز ترتاح تكون مطيع
اححححححححح زنبوري ولع
يبقي خليك شاطر علشان اريحك
حاضر ستي ليلي
كمل اخته ايه نظامه
وكمل امير الكلام وحكي لليلي اني نشوي اتعرضت لاغتصاب واني اتجوزها علشان يلم الموضوع
وانت مالك تورط نفسك ليه مع واحدة مفتوحه ولا انت عملت كده علشان اخوها يفضل ينيكك
لا مش كده خالص
امال ايه
طارق جدع جدا وليه مواقفة رجولة معايا حبيت اعمل حاجة ارد به جزء من جمايله معايا
يعني انت اتجوزتها شفقة
لا خالص البنت تتحب فعلا
وبعد ما خلص كلام
تعال ياولا اريحك
وقفت ليلي امير قدامها وهي قاعدة وبداءت تحسس علي طيزه
فاكر اول مرة لعبتلك فيها
ياه مش قادر انسي طبعا صوابعك وهي بتلف وتلعب في خرمي
ياحححح
ريحي خرمي ارجوكي ستي
برافو انت بتتعلم بسرعة
وامير واقف مش علي بعضه وهي عماله تلعب وتحفر في خرمه وتداعب خرمه بصوابعه
وتخرج صوابعه تبله من ريقها وترجع تبعبص وتتنيك امير بصوابعه وايده التانية بتلعب في زب امير تداعبه وتقرص راس زبره
اححححححح براحة علي راس زنبوري
ولعت خلاص
مش هسيبك غير لم تنقط ياشرموط
وكملت ليلي مداعبة في زب امير وايدها التانية بتلعب في خرمه لحد ما امير نزل شهوته
ارتحت ياكلبوبي
اه ارتحت اوي نفسي ادوق عسلك بقي
ههههههههه هو بالساهل كده اني ادوقك عسل كسي
اريحك زي ما ريحتيني
هههههههههههه ياد انا لو عايز ارتاح اشوف راجل
موجود
ههههههههههه انت تعرف حد راجل
راجل وراجل اوووي وجدع جدا
مين ياخنيث يامتناك
طارق
ههههه صاحبك تلاقيه خول زيك
سمعت الشتيمه كنت عايز ادخل انيك كسمها وافشخها
لا لا طارق مش خول
يعني راجل ولا زي حالاتك
لا ده راجل اوي كمان
شكله في الاخر هيطلع زيك
يابنت الكلب ادخل دلوقتي افشخها واعرفها انا مين وكنت هتهور وادخل عليهم
ورجعت في اخر لحظة لم سمعت ليلي بتسال امير تاني قولي الشرموطه مراتك بتعمل معاه ايه بقي
بتساحق معاه ونريح بعد وتلعب لي في خرمي
واخووها عارف وضعكم مع بعض وعايشين ازاي
ايوه ايوه طبعا عارف اني بنريح بعض
وهي عارفها اني اخوه بينيك
لا متعرفش اني اخوها بينكني
اه
طب هنشوف الموضوع ده بعدين تعال يلا ياكلب انزل اللحس رجلي
بلاش الاسلوب ده انا لبوة اه ومتناكة اه بس مش بحب الخضوع
ياد دي حاجة حلوة اوي وهتعجبك
لا ليلي خلينا زي ما احنا علشان خاطري
طب خلاص بقي روح اوضتك ما دام انت مش عايز تسمع الكلام
ليلي علشان خاطري
غور يلا بقي فصلتني
طب اللعبي في خرمي شوية
غور من وشي احسن لك
خلاص ماشي براحتك انا همشي
ورحت انا جريت في الطرقة استخبيت وراء عمود في الطرقة ورجع امير علي اوضته
وانا استنيت شوية ورجعت علي اوضتي
وانا راجع بصيت علي اوضة ليلي لاقيتها فاتحه رجليها وعمالها تدعك في كسها فكرت ادخل افشخها وهي كده بس تراجعت
ورحت علي اوضتي قعدت افكر ليه امير انكر اني نشوي تعرف اني بنيكه اصلا
وتاني يوم رحنا المطعم الاساسي اللي فيه مكتبنا
وانا قاعد شغال وبقفل حسابات
دخل عليا امير
ايه بقي شغل علي طول وحشتني يارجلي
امير مش وقته الوضع مش كويس في فرعنا الجديد كله مشاكل
يبقي تروق نفسك وتروقني وسحب امير الكنبة اتفردت سرير ونام عليها بعد ما قلع البنطلون
يلا بقي انا هائج اووي
ليه ليلي مش ريحتك
الصراحة لا ليلي اتجننت اكثر من الاول وبتطلب حاجات غريبه اووي
عايزه ايه منك
شغل سادية وجنان وحاجات غريبه
وانت حكيت ليه حاجة
قولتله اني بنا علاقة بس ومحكتش حاجة تانية عن علاقتك بنشوي
طب كويس اووي بس ليه خبيت عليها علاقتي بنشوي
علشان مش عايزها تمسك علينا حاجة تكون نقطة ضعف لينا قدامها ليلي مش سالكة
طيب تمام فهمتك
طب مش يلا بقي
لا روح ليلي تريحك واسمع كلامها
بس انا مش حابب كده
اسمع ونفذ كلامها لحد ما نشوف هي عايزها ايه
طب ودولقتي مش هتريحني ومسك زبي يدعكه
سيبت امير يدعك زبي ويمصه ودماغي مع ليلي
خلصنا ومتعت امير ورجعنا علي البيت
وفي نص الليل وانا نائم صحيت علي ايد نشوي وهي بتحسس وتدعك زبي
ايه يابنت المجنونة اللي بتعلميها ده
زبك وحشني
مش هينفع ليلي تشوفنا
متقلقش ويلا بقي احسن كسي مولع الخول لحسه وكسي مولع ومبلول وجاهز لزبك
تعالي وسحبتها في حضني وقربت منها ابوسها واشفط لسانها
بوسنا بعض وهي سحبت نفسها وقامت طلعت زبي وراحت قعدت عليه
ايه مستعجلة ليه
بقولك كسي مولع ومبلول وهايجه ننننكننني بقي
وقعدت نشوي علي زبي تتنطط وتعصر زبي بكسها ومن هيجانه كانت بتدعك بزازها وتقرص حلمات بزازها
شدتها عليا ومالت بزازها وامص واعضض فيهم وهي تتاؤها وتوحوح وصوتها علي مسكت شفايفها اكتمهم بالبوس
وهي تتنطط وهيجانه يزيد وتخرجه تفرك شفرات كسها علي زبي وتدخله تاني تتنطط عليه وتعصره لحد ما ارتعشت ونزلت شهوتها
انما شرمتطها مهديتش راحت لفت نفسها في وضع 69 ومسكت زبي ترضع فيه وتمصه وتهز كسها علي بوقي رحت قربت من كسها اللحس زنبورها وارضع فيه وهي تمص زبي وتعلب في بيضاني وكانت بتشفط راس زبي وتعمل صوت طرقعه وهي بتسحب راس زبي
براحة يابنت المجنونة حد يسمعنا
ما يسمعوا براحتنا
مش عايز نوش ووجع دماغ لحد ما شوف ليلي دي وايه قصتها
فكك منها كده كده هي شرموطة فعادي يعني
شرموطة اه بس متعرفش انك لبوة اجمد منها
بقولك ايه فكك ومتعني اوووي احسن انا مش قادة خلاص
ورحت قلبت نشوي علي ضهرها وطلعت نمت عليها
ااااه احشر وارزع جامد اوووف كسسسسي مولع نار
وهي نايمه وانا عمال انيك فيها وبزازها بتترج جامد
وقفت نيك بس زبي كان جوه كسها وفضلت ارضع بزازها وامص الحلمات
ورجعت تاني احرك زبي وانيك في نشوي بقوة وسرعه لحد ما نزلت لبني وهي بترتعش وتنزل ماء شهوتها
ونمت جنبها لحد ما هدينا والصمت ملاء المكان
وحسيت بحركة في الطرقة وسمعت صوت باب بيتقفل
خمنت مين يكون شافنا خوفت لتكون ليلي
وطلبت من نشوي تروح اوضتها هي رفضت وكانت عايز تاني بس انا كنت خلاص التفكير شغل دماغي
ياتره مين اللي كان بيراقبنا
تفتكروا مين يا اصدقائي تقبلوا تحياتي

الجزء الثاني
فضلت افكر
وقولت لنفسي لو امير كان دخل علينا وشارك يبقي اكيد ليلي
طب هي متكلمتش ليه وسكت
قلقت اكثر واحترت والفكر قتلني
فضلت صاحي في اوضتي ولما النور شقشق

نزلت علي المطعم اظبط حسابات واتابع موضوع الافتتاح وبعد خمس ساعات شغل متواصل ارهقت نمت في المكتب
لحد المغرب صحيت لاقيت امير قاعد بيراجع ورق وشغل
ايه كل ده نوم
اه اصلي منمتش امبارح ونزلت بدري علي هنا
ومنمتش ليه اصلا
مفيش قلقت ومكنش جاي ليا نوم
امممم مع انك اتبسطت امبارح ونكت
لا عادي ما انت عارف اني مش بتفرق معايا
اه مش بتفرق بس كس نشوي يفرق
تقصد ايه
اقصد اني نشوي روقتك امبارح المفروض اعصابك هادية تنام طبيعي هههههه
انت عرفت منين
يعني انت مش عايزني اعرف مراتي بتعمل ايه واكون أهبل
لا. مش كده
امال ايه
مش عارف بقي انا مش مركز اصلا
وعموماً ما تفكرش كثير كنت بتفرج عليكم
هو انت اللي كنت واقف تتفرج ولم خلصنا روحت الاوضة
اه كنت حابب استمتع بمنظركم وانتم فاكرين اني مفيش حد متابعكم
يخرب بيتك يااخي
ليه كده
انا سمعت صوت الباب بيتقفل خوفت لتكون ليلي شافتنا وده اللي خلاني اقلق ومنمش
بجد انا اسف
تعال اروق عليك
لا عقابنا ليك لا
خلاص بس النهاردة بليل انا هاجي ليك اوضتك
روقني علي سريرك
بقولك ايه اهدي شوية علشان اختك
متقلقش ليلي ديتها فلوس هي مادية اصلا
ولو علي الفلوس اديك شايف احنا دلوقتي وضعنا المالي عامل ازاي
يابني افهم دي مش شاغلني ادي ما انا مش عايز حاجة تعطل وتبوظ موضوع الافتتاح الخطوة دي مهمة جدا لينا طيب حاضر اللي تشوفه ياصاحبي
عارف احلي حاجة فيك ايه ياطارق
ياعم مفيش حاجة فيا حلوة اصلا هههههه
لا بجد احلي حاجة فيك انك بتفصل بين علاقتنا الخاصة
وعلاقة الشغل وعلاقة الصحابية
بحس اني انت صاحب خايف علي صاحبه
وكمان امين مع شريكك في العمل
بجانب بقي انك حنين في علاقتك معايا وبترضي رغباتي وتبسطني
شكرا علي رايك بس انا مش مثالي اوي كده
شوفت بقي ضيف عليهم كمان متواضع
هههههههههههه لا انا كده اتغر
لا انت مش مغرور ولا هتعرف تكون كده
من ساعة ما قابلتك وانت زي ما انت بتتعامل مع الكل باحترام وبتحترم الغني والفقير يا راجل ده حتي العمال كلهم بيحبوك اكثر مني
انت بتغير مني
ابدا انا بغير عليك يا جوزي ياحبيبي
هههههههههههه
طب يلا نروح بقي علشان اجهز ليك النهاردة انت بتاعي لوحدي
رجعنا مع بعض علي البيت
أخدت شاور وقعدنا نتعشي وجاءت ليلي قعدت معانا
ومرت الامور هادية
وبعد العشاء قعدت في التراس كان الجو خريفي والهواء رطب سندت راسي علي ضهر الكرسي وغمضت عيني كنت محتاج للهدوء والاسترخاء
يابخت اللي واخد عقلك
فتحت عيني بصيت للمتكلم
كانت ليلي
ابدا مفيش حد واخد عقلي ولا حاجة
امال سرحان في ايه
صوتها الناعم وابتسامته منعتي اني احرجه في الكلام
ابدا مش سرحان بس الهواء العليل خلاني احس باسترخاء
شكلك محتاج ترتاح وتفصل
فعلا
سمعت عن مجهودك وتعبك مع امير
مفيش تعب كل الحكاية اني بحب النجاح وبحب اعمل كل حاجة بنفسي
بس ده مش صح الحمل هيكون تقيل عليك
لازم توزع الادوار وتراقب بس
مش بعرف اعمل كده
انت خريج أية
كلية تجارة
اه علشان كده تاجر شاطر وناجح
مين قال اني ناجح لسه بدري علشان اقدر اقول كده علي نفسي
واضح من كلامك انك متواضع اوي
هههههههههههه
بتضحك ليه
اصلي الكلمة دي امير لسه قائله ليا الصبح
عنده حق علي فكرة
وده مش رأيا وراي امير لوحده العمال وكل اللي قابلتهم قال عليك انك متواضع
اشكرك علي رأيك
هزت كتفها لا انا مش بجاملك دي حقيقة علي فكرة
شكرا ليلي
وسكتت شوية
بس حسيت اني هي عايزه تتكلم
قوليلي انتي خريجة ايه بقي
انا دارسة تكنولوجيا
بتشتغلي ولا قاعدة
لا مش بشتغل
ليه كده
عادي اشتغل ليه معايا فلوس في البنك بصرف من أرباحها علي نفسي عايشة براحتي ايه اللي يجبرني اشتغل
الفكرة مش في الفلوس الفكرة اني يكون عندك هدف لحياتك
ههههههههههه هدفي متعتي
يعني ايه معلشي
يعني انا عايشه براحتي استمتع واعمل اللي علي هوايه
وايه بقي للي علي هواك
هههههههههه مفيش حاجة معينة بس اعمل اللي يسعدني وبس
بس كده دي مش حياة
يعني انت شايف ايه مش فاهمه تقصد ايه
اقصد فين طموحك واهدافك يعني انتي بنت ممكن يكون هدفك تكوني مثلا ام او مثلا تكوني سيدة اعمال او شخصية مشهورة كده يعني
بص يمكن امير حكي ليك حياتنا او كلمك عني
انا حياتي ادمرت بعد بابا ما مات وشفت امي بتعمل ايه وخربت حياتي منه ------
بصي هي ست دورت علي راحتها بالطريقة اللي تريحه واختارت كده
اختيار غلط
ممكن يكون اختيار غلط من وجهة نظرك ولكن صح من وجهة نظرها
وبداءت ليلي لون وشها يتغير وتتعصب هي غلط دمرتني وبوظت حياتي انا وامير
يمكن يكون 0000 ومكملتش الكلمة
متحاولش تبرر لها هي بني ادمه قذرة
جريت وراء شهوتها 000يحرقها
عيب مهما كانت دي امك
اسكت بلا امي بلا خراء دي حيوانه
جايز يكون
وبعصبية طارق اقفل الموضوع ده وراحت خرجت وسابتني ورجعت اوضتها
قعدت افكر لاقيت اني ليلي متأثرة اوي من موقف امها وعندها عقده منها
وبعد شوية رجعت اوضتي وانا راجع امير استناني متنامش
دخلت اوضتي ومر ساعة وامير مجاش وبصراحة كنت هيجان اوي معرفش ليه
فكرت انام وقلت اكبر دماغي وافكس له بس معرفتش
روحت خرجت تاني من اوضتي قولت اشوفه ولو كده اروح اوضته هو ونشوي ودي مش طبيعة لاني هما اللي بيجو اوضتي بس فكرت فيها لاقيت الموضوع هيكون ممتع اني انيك نشوي وامير في اوضة نومهما
ورحت ناحية اوضتهم لاقيت نشوي نايمه علي بطنها والقميص مشلوح وشفايف كسها باينه من الاندر الفتلة
قولت لنفسي امال فين امير وزي ما توقعت مشيت ناحية اوضة ليلي لاقيت امير هناك
وقفت اراقب الوضع
لاقيت ليلي لابسها الزب الصناعي اللي امير كان بيستخدمه وانا لاقيته زمان وعرفت اني هو فيمبوي ساعته
هيجاني زاد اووووي لاني افتكرت اول مرة امير اعترفي بميوله وافتكرت اول مارست الجنس معاه
لأنها كانت اول مرة ليا عموما انيك كانت متعته وجميلة ومش ناسيها وهيجاني زاد اكثر
كانت ليلي نايمه علي ضهرها وامير قاعد علي الزب الصناعي يتنطط ووشه ناحية الباب وكنت شايف كس ليلي قدامي بيلمع من ماء شهوتها والزب بيدخل ويخرج من طيز امير وليلي عماله تتضربه علي طيزه بعنف
قولي ياميرو بتتكيف من صاحبك
ااااااااااه
اه ايه بيوجع ولا بتتكيف
لا بيوجع انتي هايجه كده وكسك بينقط كثير يالولو
اصلي متغاظه ومضايقه
ليه كده
ملكيش دعوه ياشرموطه
حاضر ياستي ليلي
برافو عليكي
ايوه انا ستك يالبوة وست الناس كله
طب سرعي بقي عايز انزل وانقط لبني
طب تعال وسرعة ليلي وهو كمان كان بيرفع نفسه وينزل علي الزب بسرعة ويفرك ويهز خرمه لحد ما نزل وزبه نقط
قام امير من عليها ووقف
رايح فين
بصراحة رايح لطارق اوضته طيزي عايز لبن راجل يشبعه ويرويه مش بتاعك الناشف
اه ياشرموط اتهد
مش بقدر وبصراحة انا وعدته اروق عليه اللية دي وانتي خطفتيني منه
علشان كده كنت واخد دش ومنعم جسمك وحاطط بدي اسبلش وعطور
الصراحة اه وكنت مجهز كمان قميص نوم جديد ليه
يامتناك ده انت ولا الست اللي بتجهز لجوزه
طب ما هو جوزي وحبيبي
قالها امير بمرقعه ودلع
كل ده وانا واقف بسمع
طب روحي ياوسخه لجوزك
بس 0000 وسكتت ليلي مكملتش
بس ايه اتكلمي
زبه يستاهل يابت
اه دي احلي حاجة في حياتي بحبه وبموت في زبه وكل حاجة فيه
ليه يعني يفرق ايه عن غيره
يفرق في كل حاجة مشفتش راجل زيه
هسيبك بقي اللحقوه قبل ما ينام علشان يروي خرمي بلبنه واشرب لبنه كمان

روح له يامتناك ياشرموط
ورحت رجعت علي اوضتي
وبعد شوية لاقيت امير جاي عندي لابس لانجري لونه اخضر قصير مغطي نص طيزه ولابس بروكه سوداء وجسمه شبه مبلول
ودخل علي السرير جنبي
ايه ده انت لسه واخد دوش
اه ولبست علي طول علشان كده جسمي مبلول
امممم
وحشني اووووي ياحبيبي
وانتي يابت وحشاني
ايه اللي اخرك كده
اقولك الصراحة بس وعد متزعلش
قول أنا جهزت ليك وجاي خارج من الحمام ليلي مسكتني ودخلتني عندها مقدرتش ارفض ليه طلب
انت عارف اني ليلي هي اول واحدة خلتني اجرب المتعة وعلشان كده احساسي معاها بالمتعة مختلف
عارفه ياأميرة ده نفس احساسي معاكي يابت مش بعرف ارفضك مع اني جربت متعة الستات بس المتعة معاكي مختلفة وفي نفس الوقت اول مرة اجرب احساس المتعة كان معاكي وعلشان كده بحب ادلعك وامتعك
طب يلا بقي نرجع ليالي زمان ومتعة زمان
و براحتك خالص ومتخافش وتستعجل ليلي عارفها اني جايه ليك ونشوي نامت مش هتسأل عليا
طب تعالي بقي ياموزتي
ورحت نومت امير علي بطنه وطلعت نمت عليه

وبداءت اعضض حلمة ودنه عضضه خفيف
اللحس واداعب ضهره ورقبته بلساني وزبي محشر بين فلقتين طيزه بيحك بين فلقتين طيزه وانا عمال اطلع وانزل بلساني اللحس واداعب ضهره
وكانت هي بتفرك تحت مني لاني في اللحظة انوثة امير ظهرت واتحول لأميره وتأوهاتها طلعت ونفسها علي وكانت بتحاول تفرك وتهز طيزها علشان زبي يدخل جواها
روحت انا قلبتها نامت علي ضهرها وطلعت فوق منها أداعب جسمها وبزازها الصغنين وكان زبري رايح جاي بين لحم طيزها وهي كانت بتحاول اني زبري يدخل وتقرب طيزها علي راس زبي
وامير من هيجانه حاول يقوم من تحت مني
طب دخل زبرك بقي ولعتني
لا لم تنزلي شهوتك اول من مداعبتي
انا خلاص هنزل
طب يلا نزلي وانا بداعبك
يخرب بيت كده تخليني انقط من غير ما تدخل زبرك
طب ما هي دي المتعة
طب عايز انزل شهوتي وانا بحك زنبوري علي زبرك
من عيني
ورحت نمت علي ضهري وقلبت امير قعد علي زبي يحك زبه الصغنون علي زبي وفضل يفركهم ببعض لحد ما نزل
وارتمي في حضني يهداء
فضل شوية وبعد كده بداء يحسس ويلعب في شعر صدري ويحسس علي دقني ورقبتي ونزل بأيده يحسس علي جسمي
وعضلات بطني لحد ما قرب من زبي وبداء يمسك زبي يداعبه وبأطراف أصبعه يداعب راس زبي وفتحت زبي
وبأيدي الثانية يداعب بيضاني ومسك لبنه يدعك زبي بيه
ويدهن زبي من لبنه اللي سال علي زبي
وراح نزل بلسانه يلحس لبنه من علي زبي
اااه طعم عسلي علي زبك جميل اووووف
وفضل يمص وينضف زبي من اثار لبنه وراح غرق زبي من لعابه وفضل يمص زبي ويشفط فيه ويخرج لسانه يلحس عروق زبري

فنانة مص يالبوة
تحت امر زبك
مبسوط من مصي لزبك
اه مبسوط يالبوتي متعي زبي كمان
ده انا مش هسيب زبرك غير لم اشرب لبنه
بتحبي لبني
ده احلي مشروب بحب اشربه
ورحت وقفت وخليت امير قعد قدام زبي ودخلت زبي في بوقه لأخر وبداءت انيك بقه بزبي وفضلت انيك بوقه
وضم امير شفايفه علي راس زبي يمص فيه وغمضت عيني
وحسيت بكهرباء ورعشه في زبي وجسمي
وبداء المزي ينزل
فتح امير بوقه ومسكت زبي أعصره ونزلت لبني جوه بقه
فتحت عيني لاقيت باب الاوضة مفتوح وليلي وقفه تتفرج علينا
بصيت ليه وجاءت عيني في عينها
وراحت هي جريت بسرعة علي اوضتها
قعدت علي السرير وامير كان مازال قاعد بين رجلي فضل يمص زبي لحد ما نزلت اخر نقطة من لبني
وراح امير وقف ولف نفسه وقعد بطيزه علي زبري
فضل يدعك ويفرك خرمه علي زبي لحد ما زبي انتصب تاني
مسك امير زبري بأيده ووجه ناحية خرم طيزه ودخل زبي في طيزه وفضل يتحرك ويطلع وينزل علي زبي شوية
ورحت وقفت وزبي جواه ولفيت بيه قعد امير مفلقس
وانا واقف كملت نيك فيه
وخرجت زبي امير لف بلعه ومصه علشان يبله
ونام علي بطنه وانا طلعت نمت عليه
وكملت نيك فيه
وكنت بنيك امير ودماغي مش فيا
تفكيري وتخيلي في ليلي واني هي اللي مكان امير وبهتك وانيك لحمها
والشبه اللي بين امير وليلي خلاني اتخيلها هي اكثر وهيجاني زاد وده زود من سرعتي وقوة النيك في امير
ايه يروقه براحة عليا
طيزك ملبن ولعتني
لا بجد جسمي وجعني
بصراحة انا مولع وهايج
ما هو باين عليك اووي فشختني بجد
ليه كده هايج اووي
بصراحه متخيلك ليلي

بجد
اه الصراحة
نفسك فيها
ايوه شكلها جامدة
ايوه ياحبي هي فعلا جامدة
ومن ساعة ما عرفتك وانا بتمني اشوفك راكبها
عارف انت الوحيد اللي بجد اتمنيت وحلمت انك تنيكها
وكنت بتمني اكون معاكم تمتعوني انت وهي
وكمان انت تفشخها وتتبسط
ياسلام ليه كده
انت عارف اني بحبك واتمني اعمل اي حاجه تسعدك وتبسطك

وانا عارف اني ليلي هتبسطك وتمتعك وانا هتمتع مع متعتكم وهتبسط اوووي معاكم انا عارف
متخيل اجمل اثنين بحبهم ينكوني
ياسلام لو يحصل
وامير نام علي جنبه وانا جيت وراءه ومكمل نيك فيه ماسك راسه شادده ناحيتي وعمال ارزع فيه جامد
وامير علشان يزود من هيجاني بداء يتقمص ليلي ويتمايص
ااااه احححح نكني جامد
نيك حبيبتك ليلي
اححححح انا بحب زبك اووووي

دلوقتي بس عرفت ليه امير بيحب يتناك منك زبك ولعني اووووف براحة علي شرموطتك ليلي
متع كسي وطيزي اححح مش قادرة
نزل لبنك جوايا عايز لبنك كلها
وولعت اووي ونزلت لبني في طيز امير
وراح امير حط صباعه في طيزه ومسح اللبن وقرب صوابعه من بوقه يلحسهم
اححح كل ده لبن ليلي ولعتك لدرجة دي
خلاص يا أمير دلوقتي اسكت
لا بجد لازم نظبط الدنيا ونشارك ليلي معانا
امير سيب الموضوع ده دلوقتي
مش فائق للحوارات دي عايز اركز الفترة الجاية للشغل والافتتاح
ماشي ركز براحتك بس لازم ولابد تروق حالك وتتمتع علشان تعرف تركز اصلي النيك بيساعد علي التركيز
مين اللي قال كده لا دي دراسة عماله انا وثلاثة صحابي
بتستظرف يعني ماشي ياعم
يلا علشان انام بقي
خليني نائم في حضنك
روح اوضتك افضل دلوقتي
اللي تشوفه ياحبي
وخرج امير ونمت وصحيت تاني يوم بعد الظهر كان البيت هادئ ومفيش صوت

خرجت قعدت في الصالة ولعت سيجاره
وخدت نفسين منه ومسمعتش صوت

قومت روحت ناحية الحمام وانا في طريقي
لاقيت باب الحمام بيتفتح وخارجه منه ليلي
ايه ده انت هنا انا افتكرت مفيش حد في البيت
بصيت عليها كانت ليلي لافها البشكيل علي جسمها العاري
جسمها كان مبلول وعليه قطرات الماء زادت من جمالها وكان البشكيل مغطي نصف بزازها وواصل لمنتصف فخادها
اسف انا لسه صاحي
هو فين امير ونشوي
نزلوا امير مرديش يصحيك ونشوي راحت تعمل شوبينج
اممممم فضلت متنح وباصص عليها
هتفضل واقف كده كثير تبص عليا
اي
اه ده انت مش هنا
اه معلشي لسه نائم مفقتش
اه ما هو واضح انك نائم وبصت ناحية زبري اللي كان شبه منتصب

وسع خليني ادخل اوضتي
اه اتفضلي
وعدت ليلي من قدامي وكانت قريب مني استنشقت رائحة اثارتني جدا وحسيت بزبي بينتفض
دخلت الحمام لاقيت اندر ليلي موجود مسكته اشم فيه واستنشق رائحة كسها في الاندر اثارتني اكثر الرائحة مسكت الاندر ادعك بيه زبي واحك زبري مكان كسها
فوقت لنفسي ايه اللي بعمله ده شغل مراهقين
روحت رميت الاندر في البسكت تاني وخدت دش وخرجت وانا لابس شورت
دخلت علي المطبخ اعمل قهوتي لاقيت ليلي موجودة في المطبخ
عايز حاجة اعمله لك
مش عايز اتعبك
مفيش تعب ولا حاجة
طيب اعمل قهوة معاكي
امممم عايز قهوة علشان تصحصح ومتبقاش نائم
هههههههههههه متقلقيش اول ما بفكر اني اصحصح ومبقاش نائم بيقف علي طول
بتقول ايه
اقصد بقوم علي طول واقف
هو ايه
مخي بيصحصح ويفوق
اه افتكرت حاجة تانية
وحياتك والحاجات التانية
تقصد ايه
اقصد اللي انتي باصه عليه وشيفاه
اتكسفت ليلي وبصت الناحية الثانية
ولاقيت القهوة بتغلي وهي مش مركزه
جريت بسرعة ناحية البوتاجاز أطفئ النار قبل القهوة ما تفور
وفي نفس اللحظة لفت ليلي ناحية البوتاجاز وانا كنت وصلت وراءه وكانت قدامي وانا واقف وراها وزبي اتحشر بين فلقتين طيزها وقفلت البوتاجاز وفضلت انا واقف مش عايز اتحرك
وليلي فضلت واقفت ساكته وكنت قريب منه جدا استنشقت رائحة وفضلت لازق فيها وبحرك زبي بين فخادها وطيزها
وزبي دخل بين فخادها بسهولة لاني مكنتش لابسه اندر كانت لابسه قميص قطني وهي حاولت تتحرك شمال ويمين تهرب مني ومع تحركه زبي لمس كسها حاولت اقلع الشورت واطلع زبري بس هي رفضت وابعدتني عنها
وخرجت من المطبخ جهزت القهوة وخرجت بيها علي الريسبشن وندهت عليها
جاءت ليلي وقعدت
اتفضلي القهوة
وسكت شويه
فكرتي في الموضوع
موضوع ايه
هو امير قالك حاجة
امير ايه علاقته بالموضوع انا بتكلم عن احلامك وطموحك
كلامنا بتاع امبارح
اه قصدك علي كده
امال كنتي فاكره ايه
وسكت شويه افتكرت كلامها مع امير عني واني هو نفسه انام معاها
سرحت شوية وراحت بصت ليا
عارف زمان كنت نفسي افتتح اتليه كان نفسي اكون مصممة ازياء كنت بحلم اكون مشهورة
جميل احنا فيها
قصدك ايه
اقصد انك تبدائي تتعلمي وتأخذي كورسات في مجال الازياء
وتحققي حلمك
تفتكر ممكن
طبعا وايه اللي يمنع
افكر في الموضوع
أعتبر انك خدي القرار
وخلصت القهوة وقمت لبست ونزلت علي المطعم
خلصتي شغلي وبداءت ابحث علي النت في مجال الازياء واماكن بتوفر كورسات للتعلم
وفعلا وصلت لمنصة تعليم اونلاين وكمان توصلت لجمعية اهلية بتعمل دورات في نفس المجال واتفقت معاهم علي تدريب ليلي
رجعت البيت لاقيت ليلي قعده لوحدها
امال فين نشوي وامير

لسه مرجعوش
طيب
تحب اعملك حاجة تأكله او تشرب حاجة
شكرا
بقولك ايه عندي ليكي اخبار حلوة
ايه
دي مجموعة سيديهات عليه شرح وتعلم للأزياء والملابس
وكمان ده اي دي ايڤنت في فندق ..... برنامج متخصص لتعليم التفصيل والملابس عماله جمعية ..... تدريب لمدة 6 اشهر
طبعا معاكي لاب توب
بإعجاب واستغراب من ليلي وفرحة في عينها
اه معايا
كويس فين هو
موجود وجريت ليلي علي اوضتها وجابت الجهاز وفتحته
دخلت علي منصة وفتحته
دي منصة حجزت ليكي كورس هيكون اونلاين
وقفت ليلي مستغربه
وراحت قربت مني حضنتني وباستني في خدودي
وقفت مستغرب رد فعلها
أسفها
مفيش داعي للأسف محصلش حاجة
ايه ده كله بالسرعة دي عملت كل ده امتي
مكنتش متخيلة انك بتتكلم جد وهتنفذ كلامك
وخصوصا اني مكنتش متحمسة وانا بتكلم معاك
ما هو علشان كده انا حبيت اخلص الموضوع علي طول قبل ما ترجعي تفكري وتكسلي
يلا بقي ورينا شاطرتك واتعلمي بسرعة علشان أفتتح الاتليه
تفتكر ممكن انجح
مفيش حاجة مستحيلة اعملي اللي عليكي وهتنجحي
شكرا ليك اووووي وعينها بداءت تدمع
ليه في حزن في عيونك دموع
علشان من بعد بابا مفيش حد اهتم بيا او بأحلامي
وبداءت تعيط وراحت ارتمت في حضني
وبداءت اطبطب عليها واهدي فيها وايدي علي ضهرها شبه العاري ولمست جسمها
حسيت بنعومة جسمها وحسيت بزبي بينتفض وبيقف
وهي حضنتني جامد وايدها بداءت تدعك وتحسس علي ضهري ونفسها الساخن قريب من رقبتي واشتمت رائحته المثيرة اللي استنشقته الصبح زبي وقف أكثر

وبداءت احسس عليها وكنا في حضن بعض وبزازها قريبه من صدري العاري
وبداءت اسخن وكنت هتهور وقربت ايدي من فخادها وفي اخر لحظة بعدتها عني برفق
ومرديتش أتمادى معاها
تفتكروا ليه يانسوانجية وهل كنت استغلت الموقف ونكتها ولا صح اللي عملته


الجزء الثالث
بصراحة كنت هائج جدا علي ليلي
كنت خلاص هقرب أيدي واداعب فخادها
وهي ارتمت في حضني وبداءت تسلم نفسها
بس في أخر لحظة تراجعت
لأني كنت مش حابب أستغل لحظة ضعفها او ثقتها فيا
من كلامي معاها حسيت أد إيه هي اتظلمت من أمها واستغلال مجدي ليها
فخوفت اني لم هي تأمن ليا واعمل علاقة معاها تفتكرني استغلالي
وكمان انا من طبعي أحب إني العلاقة تيجي تدريجي وتكون بعد احتياج حقيقي مش شهوة وخلاص
كل ده دار في دماغي بسرعة
بعدت نشوي من حضني
بصت ليا باستغراب
وقالت هو أنا وحشة اوي لدرجاتي وجريت بسرعة علي اوضتها
جريت وراءها كانت هي قفلت باب اوضتها
قعدت أحاول اترجاه تفتح الباب أو تسمعني
رفضت ليلي كل محاولاتي
وفي نفس الوقت لاقيت نشوي وامير رجعوا من بره
سيبتهم ودخلت اوضتي قفلت الباب بالمفتاح كنت مش حابب اتكلم مع حد
حاولت نشوي وامير كثير معايا أن اطلع من الاوضة لكني رفضت
نمت بعد تفكير وتأنيب ضمير من زبري اللي كان مولع
فضل الصراع الداخلي بين عقلي وزبي
بس المرة دي عقلي اللي كسب وسيطر علي زبري
فضلت يومين بحاول أهرب وكنت بنام في المكتب
بعد يومين رجعت البيت بالنهار علشان كنت محتاج أغير هدومي
فتحت الباب لاقيت الدنيا هادية
دخلت ناحية اوضتي أخذت هدوم ورحت ناحية الحمام
وفي طريقي لاقيت باب اوضة ليلي مفتوح ومشغله اللاب توب
وبتذاكر وتستمع للشرح وتكتب في اجندة
دخلت عليها الاوضة
براڤو شكلك هتكوني تلاميذ شاطرة
اتخضت ليلي
خضتني
اسف حقك عليا
انا مبسوط اووي انك بداءتي دراسة
مردتش
لو في حاجة واقفه معاكي انا ممكن اساعدك
هزت رأسها وسكتت
مش محتاجة مساعدة
سكت
ليلي حقك عليا لو زعلانها مني
مش زعلانها
اممممم انا مش قصدي اللي حصل
سكتت شوية
ممكن تردي عليا وتتكلمي معايا
عايزني اقولك ايه وارد عليك بأيه
عارف اكثر حاجة تجرح أي ست إيه
إيه
انها تترفض
ومين قال اني رفضتك
تصرفك
هو انا وحشة اوي كده
مين قال كده
انت
لا طبعا مش صح اللي وصلك
كنت قريب منها واستنشقت رائحتها المثيرة
امال تسمي ايه اللي عملته
ليلي انا مش وحش ولا رفضتك بس
بس ايه
مش حابب ... ومكملتش كلامي
اهو مش حابب
يابنتي اصبري واسكتي شوية
اتفضل قول اللي عندك
مش حابب احس اني استغلالي واني انتي بتسلمي نفسك ليا مقابل خدمة قدمتها ليكي
مين قال كده انا كنت في حضنك بارداتي
وقربت منها اكثر لم قالت الكلمة دي حضنتها اوووي
وحسست علي ضهرها وكنت بشدها عليا اكثر بهيجان وزبي وقف وكان بيخبط في كسها من قدام
قربت من شفايفها ابوسها
ابعدتني عنها بسرعة وبعدت عني
ليه كده بتبعديني عنك
وسمعت صوت نشوي ياناس يهاوه ياأهل الدار
ضحكت علي حظي الهباب
وجاءت نشوي دخلت علينا الاوضة
ايه ده اخيرا ظهرت بقالي يومين مشفتكش
معلشي كنت مشغول شويه
بتعمل ايه هنا
كنت بشرح حاجة لليلي مش فاهمها
وبغيظ من نشوي
وشرحتلها
اه بس لسه محتاجها تدريب عليها
ماشي وخرجت نشوي وسابتنا
خرجت وراءها ورحت ناحية الحمام
كانت نشوي واقفها في الطرقة
قربت مني ومسكت زبري شدته جامد
صرخت اااااااه
اوعي تلعب بديلك احسن لك
هتعملي ايه يعني
هقطعهولك
طب ما تيجي تقطعيه
لا مش هريحك
ودخلت علي المطبخ
دخلت وراءها كانت بتحط حاجات في الثلاجة وقفت احك زبي في طيزها
ياولا عيب
مش قادر ريحي زبي ياشوشو
وكنت بكلمها وبدعك كسها بايدي
وهي سخنت ومسكت زبي تدعكها وتلعب فيه
يلا ياشوشو زبي مولع
حاضر ياقلب شوشو ونزلت نشوي قعدت قدام زبري وخرجته من البنطلون وبداءت تمص فيه وتلحس راس زبي
وترضع بيضاني
كنت بدعك وبقفش بزازها وخرجتهم من التيشرت ادعك فيهم واقفشهم واداعب حلماتها
وهي ماسكه زبي ترضع فيه بشهوة سخنت اكثر
مسكت راسها ودخلت زبري جوه بوقها
فضلت انيك بوقها بزبي سخنت اووووي ونزلت لبني في بوق نشوي
بلعت نشوي اللبن
قامت عدلت هدومها وانا عدلت هدومي وخرجت علي الحمام علي طول
اخدت دش وخرجت قعدت في اوضتي
كلمت المهندس الاستشاري في دبي طمني اني كل شي ماشي تمام واني هنلحق الافتتاح في الميعاد بعد ثلاثة اشهر
وكلمت مكتب متخصص لبداء حمله دعاية واعلان لترويج للمطعم في دبي واتفقنا علي التفاصيل واتعاقدت معاه
ورحت كلمت سلمي اطمن عليها
اهلا سلمي
ازيك طارق
عاملها ايه
كويسه
حابب افرحك وأطمئنك اني كل حاجة تمام وهنلحق الافتتاح في ميعادنا
الف مبروك ده خبر جميل كنت خائفة تتأخر عن الميعاد
لسه متكلم مع المهندس وطمني
وده بفضل مجهودك ومرونتك في حل مشكلة الخامات وتغير الديكورات للتناسب مع الخامات المتوفرة
حد غيرك كان رفض وصمم اني الشغل يتنفذ بالشكل اللي انت مصمماه
علي فكرة حتي التغيرات اللي عملتيها جميله جدا
زوقك جميل البساطة في التصميم مع لمسة جمالية شرقية
بصراحة احييك علي ذوقك في دمج الحداثة مع التاريخ
متصور المطعم بعد الانتهاء منه هيكون تحفة
شكرا طارق ميرسي خالص
طبعا هتيجي يوم الافتتاح
لا مفيش داعي اكون موجودة
لا طبعا ازاي لازم تيجي تشوفي مجهودك وشغلك
ولا انتي مش عايزة تشوفينه
ابدا انتم وحشني كثير امير ونشوي كلكم
هههههههههههه يعني قولتي امير ونشوي ومقولتيش اسمي
اممممم
وعموما انتي كمان وحشاني اووووي
افندم
اقصد وحشاهم اووووي حتي نشوي كانت بتسالني عنك
بلغهم سلامي
حاضر
معلشي طارق هقفل دلوقتي
طيب براحتك سلام
خرجت علي العشاء ولأول مرة نقعد كلنا مع بعض علي السفرة
قعدت جنب امير وفي مواجهتنا ليلي ونشوي
ليلي كانت لابسها تيشرت واسع وقاعده قدامي
بداءنا نأكل
عندي ليكم خبر حلو
امير ونشوي بصه ليا وليلي مكمله ومرفعتش عينها تبص ناحيتي
امير ايه الخبر الحلو
مطعم دبي الافتتاح بعد ثلاثة أشهر
امير يعني المشاكل اتحلت
ايوه كله تمام كلمت المهندس واكد لي انا في ميعادنا
وكمان اتفقت علي حملة دعاية
انت مش بتضيع وقت ابدأ
طبعا ياشوشو اخوكي جاهز علي طول
امير هههههههههههه في دي عندك حق
يلا بقي ياليلي اتعلمي بسرعة علشان تصممي فساتين ليكي ولنشوي لحفل الافتتاح
مش هلحق طبعا اكون اتعلمت
لا شدي حيلك بس ولو في حاجة واقفه معاكي انا ممكن اساعدك فيها
نشوي ياسلام علي طيبة قلبك
هههههههههههه طيبة قلبي كبيرة بس مش اكبر من طيبة قلبك
بس ياولا عيب
عيب ليه انتي قلبك كبير فعلا
اه تقصد قلبي
امال انتي فاكرة ايه
امير اصلي شوشو مراتي عندها قلبين والاثنين كبار
بصت ليلي وضحكت
دمكم خفيف انت الاثنين
ايوه
وسكتنا شوية بس عيني كانت هتطلع علي بزاز ليلي اللي كانت ظاهرة لم تميل لقدام
بزاز چلي جسمها ابيض وبزازها كبيرة شوية وزبي وقف
وانا مركز مع بزاز ليلي حسيت برجل نشوي بتدعك في زبي من تحت السفرة سخنت اكثر
مركزتش في الاكل كان تركيزي في بزاز ليلي ونشوي اللي بتدعك زبي وسرحت خالص
وانا سرحان لاقيت أيد بتحط علي زبي وتدعك من تحت السفرة
وسمعت صوت نشوي ما تأكل ياطارق سرحان في ايه
امير معلشي طارق عقله علي طول شغال بس لو يسمع كلامي هيرتاح ومكمل دعك ومسك زبي
وزبي وقف اوي
قمت من علي السفرة وانا ماشي زبي منتصب لمحت ليلي بتبص وعينها علي زبي
ورحت اغسل ايدي ودخلت اوضتي
جاء امير ورايا الاوضة
مسك زبي تاني
احترم نفسك بقي اختك شافتنا
ما انا قاصد تشوفنا علشان اولعها
نفسي اشوفكم مع بعض
واشوفك وانت بتهتك لحمها وترزع ده في كسها اححححح
ياده انت ديوث
انا بحب الجنس والمتعة وبحبك انت اكثر من اي حاجة ونفسي ابسطك باي طريقة
ماشي يالبوة
اه انا لبوة اوووي لحبيبي طارق
طب يلا
ياسلام وراح نزل بنطلونه
ضربته علي طيزه يلا بره عايز انام
وانا اللي كنت فاكرك عايزني
مقدرش استغني عنك ياحبي بس انا مش في المود
براحتك ياروحي بس خليك متاكد وقت ما تعوزني هتلاقينا تحت زبك
ومر اسبوع وليلي مشغوله وانا براقبها في صمت
لحد ما في يوم كنت قاعد في البيت ولاقيت ليلي لابسها
خارجه
اه
رايحه فين
نازله اشتري حاجات
تحبي انزل معاكي
مش حابها اتعبك معايا
مفيش تعب ولا حاجة
وفعلا نزلنا ركبت العربية وقعدت ليلي جنبي
ساكتها ليه
عادي مفيش حاجة اتكلم فيها
اممممم وصلتي الي ايه في التعليم
فهمت كل البدايات وامتحنت عليها اونلاين ونجحت
اووووووووووووه برافو
وصلنا مول تجاري لفت ليلي شوية علي المحلات اشترت حاجات وبعد ما خلصت قعدنا في كافيه
حاولت افتح مواضيع مع ليلي واخرج اللي جواها
كانت كتومه وجواها ماضي اسود وجانب مظلم مش حابه تظهره
هحترم رغبتك في السكوت بس لم تحبي تفضفضي هسمعك يا ليل
ياه من زمان محدش ندهلي كده
بحب الاسم ده اوي بابا بس اللي كان بيندهني بيه
هو اسم جميل فعلا ولايق عليكي
ميرسي
معلشي عطلتك معايا لو حابب نروح يلا
مش كده بس بحب الاماكن المفتوحة اكثر
وانا كمان
كويس تحبي نروح فين
تعال نلف شوية بالعربية اشم هواء نقي خارج المدينة
وفعلا اتحركنا بالعربية خارج المدينة
وبعد شوية في الهواء الطلق في مكان مفتوح والقمر ظاهر ومضيئ
ليلي ممكن نقف هنا شوية
حاضر وقفت العربية ونزلنا
بداءنا نتمشى وندخل في طريق كان كله شجر حسيت المكان مش غريب عليا
افتكرت المكان ده اللي مارست فيه الجنس مع امير بعد ما عرفت طبيعتها ودخلت عليها حسيت برغبة جنسية وشهوة عالية وزبي انتصب جامد
وقفت ليلي تبص للسماء
اخرجت علبة قطيفة فيها خاتم سولتير من جيبي
فتحت العلبة واديتها ليلي
ممكن تقبلي مني الهدية دي بمناسبة نجاحك في اول ليفل
بصت علي الخاتم وبصت ليا واخذته مني
ميرسي بجد ياطارق
وراحت حضنتني جامد وبستني في خدي بسرعة
سيبت نفسي ومردتش أبعده عني وحضنتها انا كمان
حاولت اقرب شفايفي من شفايفه
بس هي ابعدت نفسها عني
انا اسفه بس من فرحتي عملت كده من زمان محدش اهداني هدية
ولا يهمك محصلش حاجة
كملنا مشي اشتريته امتي
اشتريتها لم انتي دخلت محل الملابس
بس تحفة ذوقك حلو اوي ومناسب علي مقاسي شكله غالي
مفيش حاجة تغلي عليكي انتي تستاهلي الاغلي من كده
قعدنا علي كنبه خشبية من الموجودين
قربت مني وسندت راسها علي كتفي وشعرها الحرير كان بيطير علي وشها كنت بحس بالاثارة اكثر وكنت برجع شعرها مكانه
وانا برجع شعرها صوابعي لمست شفايفها ارتعشت ليلي حسيت بجسمها بينتفض بصت ناحيتي وشفايفها كانت ناحيتي
اتجراءت وقربت شفايفي منها ورحت بوستها بسرعة علي شفايفها
وهي استجابت ليا وفتحت شفايفها
رحت سحبت شفايفها ابوسها بنهم وشوق واتذوق لسانها واشفط لسانها ببوقي
هيجنا علي بعض وبدات الايادي تحسس وتلمس اجسام بعضنا
قامت ليلي قعدت علي رجلي بحيث تكون في حضني وزبي راشق بين فخاده وقاعده عليه وبنبوس بعض بشهوة وبقفش في بزازها وادعكهم وهي بتتحرك علي زبي
وكنا مندمجين وبنداعب بعض بشهوة
وفجاءة ياولاد الكلب انتوا بتعمل ايه
ولاقيت واحد جاي ناحيتنا وفي ايده شومة غليظة
قامت ليلي بسرعة من عليا مسكت أيده وجرينا بسرعة ناحية العربية
ركبنا العربية كان نفسنا اتقطع قعدنا نضحك بهسترية ونكح ومش قادرين نأخذ نفسنا
رجعنا ناحية وسط البلد كنا هدينا نزلت جبت عصير نبل ريقنا اللي نشف من الخضه وبعد ما هدينا
رجعنا علي البيت كانت الدنيا هادية ونشوي وامير نائمين
دخلت ليلي الحمام علي طول اخدت دش
وانا دخلت بعدها لاقيت اندر ستان لونه بني مسكته بايدي
كان مكان كس ليلي مبلول وعليه سائل فهمت طبعا اني دي عسل كسها قربته من انفي اشتمت رائحة عسل كس ليلي كان جميل ومثير
قربت لساني اللحس مكان كسها واتخيل اني بداعب كسها بلساني
وادوق عسله اللي مغرق الاندر وفضلت اللحس وبأيدي الثانية ادعك زبي جامد واضرب عشره بأيدي
ولم قربت انزل قربت الاندر من زبي وفضلت ادعك زبري فيه واتخيل ليلي وهيجت اكثر وسرعة ونزلت شهوتي علي أندر ليلي
خدت دش وخرجت علي اوضتي دخلت نمت
مفيش في نوم وفي هيجان في زبي
زبي ما هي كانت قدامك ومعاك تستاهل ياخول اديك ضربت عشره زي المراهقين ههههههههه ضحكت علي نفسي
عقلي اهدي ياعم الهايج بلاش تسرع ما يمكن البت ارتاحت ليك واطمنتلك بلاش تهد ثقتها فيك
ياعم ثقة ايه وهبل ايه البت خلاص سلمت نفسها وبتقولك نكني
شوفت عسلها طعمه حلو ازاي
متسمعش كلام زبك هتخسر
اسكت بقي ياعم خليك في حالك
عقلي طب ما ده حالي ياظريف
فوقت لنفسي كده ينعل شكلكم انتو الاثنين علي طول ناقر ونقير كده
انا عايز انام
عقلي يلا افصل تفكير وانا هسكت ونام
زبي وانا مش هسيبك تنام هفضل صاحي كده
عقلي خلاص ياعم اضربه له عشر خليه يتهد
بس ياد عشر دي علي ادك انما انا بتاع نيكككك ومتعة صح ياصاحبي
وسمعت حركة في الطرقة وحد صاحي
قمت فتحت باب اوضتي لاقيت
تفنكروا لاقيت مين وايه اللي هيحصل
استنوني في الجزء القادم


•الجزء الرابع
خرجت من الاوضة لاقيت ليلي في وشي
وماسكه في أيدها الأندر اللي كان في الحمام
اتكسفت من نفسي وحسيت اني شكلي وحشي قدامها
ايه ده
هو ايه
انت اللي عملت كده
سكت ومش عارف ارد
قولي ياطارق انت ولا الحيوان امير
الصراحة انا
بصت ليلي ليا نظرة نصها ابتسامة ونصها غضب مش فاهم نظرتها
راحت اتحركت ليلي من قدامي رجعت علي اوضتها
ليلي استني كملت ومشيت ناحية اوضتها
دخلت وراءها قبل ما تقفل الباب
ليلي اسمعيني ممكن
عايز ايه ياطارق
عايز اعتذر عن الحركة دي وبصراحة مقدرتش امسك نفسي لم شوفت الاندر في الغسيل
مسكته استنشقت رائحتك ورائحة عسل كسك ومن متعة وحلاوة عسلك حسيت بهيجان كل ده بتكلم وايدي بتلمس كسها وتدعك كسها اللي كان اتبل وغرق صوابعي
روحت ابعدت الأندر الفتلة ودخلت صباعين في كسها
صوابعي لمست الچي سبوت ارتجفت ليلي اوي وزاد عسل كسها اللي بل صوابعي اكثر
خرجت صوابعي وقربتهم من انفي اشتم عطر كسها حسيت بنشوة وهيجان وقربت صبعي من فمي اللحس صباعي واتذوق شهد كس ليلي اللي ولعت اكثر وانهارت وسندت بأيدها علي كتفي
مش قادرة
ولا انا
تعالي ورحت سحبت ليلي من ايدها ورحت بيها علي اوضتي
قفلت الباب
سندت ليلي ضهرها علي الباب ووقفت قدامها قربت من شفايفها المكتنزة المثيرة وبوستها حضنت شفايفها بشفايفي
وفضلت ابوسها اكثر وهي فتحت فمها مسكت شفته السفلية بشفايفي ابوسها واشفط الشفه وامصها
وعملت نفس الحركة في الشفه العلوية احضنها بشفايفي واشفط وامص الشفه
ورحت سحبت لسانها وفضلت امص واذوق عبير وشهد لسانها كان طعم بوقها مسكر حسيت بخدر ودوخه من حلاوة ريقها وهي انهارت اكثر
روحت سحبتها ناحية السرير نومتها علي ضهرها وطلعت نمت عليها اكمل بوس وتقبيل في فمها واتذوق عبير وشهد لسانها وحسيت بنشوة غريبة اوووي
حسيت اني دايخ ومخدر من حلاوة وطعم ريقها اللي كنت ببلعه
كانت نشوة ممتعة اول مرة احس بنشوة جنسية واثارة بالدرجة دي من البوس
وكنت ببوسها واشفط لسانها وايدي بتلعب وتحسس علي جسمها البض الناعم
كانت لابسه قميص نوم حرير مع احتكاك وتحسيس علي جسمها كان بيخلي ليلي تنتفض
طارق مش قادرة خلاص
اعمل ايه فمك ولسانك مثير اوووي طعم لسانك مسكر وممتع ولعني
وانا كمان ولعت دخله بقي
تؤق تؤق لم اسكر من كسك واشرب كأس من عسل كسك
يلاهوي كمان كسي
عايز اتذوق عسل كسك من المنبع
ايوه ولسه بزازك
لا مش اقدر علي كده اموت منك
بعد الشر عنك
ورحت نزلت علي بزازها خرجت بزها اليمين ارضع فيه ولم لمست حلمة بزها بلساني اتاؤهت ليلي
اااااه وكتمت صوتها
متكتميش اهاتك سمعيني اهاتك اكثر
بتكسف
مفيش كسوف علي سريري
استمتعي براحتك
امممم متكسفنيش بقي
مفيش كسوف معايا احنا مع بعض للمتعة يبقي ننبسط
حاضر ورحت مسكت بزازها ادعكهم واقرص حلماتها براحة
طارق كفاية بقي روحت قربت من بزازها وقربتهم من بعض و شفطت حلماتين بزازها مع بعض
اااااااااااااي
وجعتك
ده انت ولعتني اكثر يخرب بيتك بتعمل فيا ايه
بمتعك واتمتع بحلاوتك اللي ولعتني من اول ما شوفتك ياليل
ورحت نزلت اللحس واقبل بطنها وجسمها لحد ما وصلت لقبة كسها
حركت لساني علي بظرها الكبير المنفوخ
وفضلت اللحس واداعب زنبوره بلساني واحركه لفوق وتحت وشمال ويمين
واللعب فيه بلساني
انتفضت ليلي اكثر وبداءت تفرك وتحرك جسمها تهرب مني
روحت بأيدي ادعك بزازها واثبتها
وركزت مع كسها رحت شفطت زنبورها في بوقي
اااااااااااااااااااااا ه اااااااااااااي بموت كفاية
وانا مش سامع عمال اللعب في زنبورها اعض فيه واشفطه واكله ببقي
كسها اتغرق وشفايف كسها ابتل من عسل كسها اللي عمال يسيل وغرق وشي
روحت باعدت شفايف كسها ودخلت لساني في كسها وفضلت انيك كسها بلساني ادخله واخرجه
وليلي عمال تتاؤها وتشد راسي اكثر علي كسها
وانا مكمل نيك في كسها بلساني ثبت ليلي راسي وشدتها اوي علي كسها
حسيت بانها هتنزل شهوتها روحت ثبت لساني في كسها
وحسيت بارتعاش كس ليلي علي لساني وحسيت بكهرباء في جسمي
ليلي بترتعش وتكهرب لساني من قوة شهوتها اللي غرقتني علي الاخر
وفضلت ليلي ماسك راسي تشدها علي كسها لحد ما نزلت شهوتها القوية
وانا ثابت مش عايز اخرج لساني لحد ما هي هديت وانهارت ودخلت في ثبات عميق
قمت نمت جنبها وخدتها في حضني احسس علي شعرها واطبطب عليها
واحضنها برفق وحنيه وهي في غيبوبة ونائمه
وفضلت كده لحد ما ليلي استوعبت وبداءت تفوق
بصت ليا وفي عينها ابتسامة رضي
سكت وحضنتها اكثر بداءت هي تشدني عليها وتحضني وتبوس شفايفي برومانسية
روحت انا تفاعلت معاها وبوستها وبداءت رحلة مداعبة جديدة
ابوسها واحضنها واحسس عليها بداءت هي تتفاعل معايا وتسخن من تاني
روحت قربت منها وبداءت اداعب كسها بصوابعي وافرك كسها
وانا ببوسها واشفط لسانها وايدي اليمين بتدعك كسها وايدي الشمال بتقفش في بزازها وشفايفي عمالها تنهل وترتوي من شهد فمها
سخنت ليلي وكسها اتبل تاني واهاتها طلعت تاني
بصوت مكتوم طارق
مسمعتهاش
اممممم طارق
نعم
كفاية ودخل بتاعك
اسمه بتاعك كده
امال اسمه ايه
سميه انتي براحتك
امممممم مش عارفه
لا اختاري اسم لزبي
متبقاش رخم بقي مش وقته
ده هو وقته بقي
خلاص اسميه ميدو
ماشي موافق
طب يلا بقي
يلا ايه
دخله
هو مين
ميدو
ادخله فين
وراحت شاورت علي كسها
وده اسمه ايه
اختار انت بقي
هههههههههههه ماشي
شق القمر
حلوة الاسم
يلا بقي قوليها علي بعض
اتكسف
احنا اتفقنا علي ايه
اممممم مفيش كسوف بينا
طب معلشي متكسفنيش
تؤق مش هعمل حاجة غير لم تقوليها علي بعض
ولعت يخرب بيتك مش قادره
قوليها واخلصي
بكسوف وبصوت همس
دخل ميدو في شق القمر
من عيني ياروحي
ياروحي
طبعا روحي مش معايا تبقي روحي
اول مرة حد يقولي كده
ومش هتكون اخر مرة ياقلبي
حضنتني ليلي اوووي
ورحت استغليت حضنها ورحت رفعتها اقعدتها علي زبي وانا نائم على ضهري وهي فوق زبي
حاولت ليلي اني زبي يدخل لوحده
بس انا كنت بحرك نفسي شمال ويمين
اممممممم
ايه
دخله بقي
امسكيه انتي ودخلي ميدو في شق القمر
يرخم
يلا ياقلب الرخم
راحت ليلي مسكت زبي بأيدها دخلته في كسها روحت انا ماسك وسطها وبداءت ارفع جسمي وانيك واحرك ليلي علي زبي
هيجان ليلي زاد روحت ثبت نفسي وسيبتها هي تتحرك وتتنطط علي زبي
ليلي كانت بتحرك لقدام وللخلف شوية وتهز وسطها وتفرك علي زبي
سيبت نفسي خالص ليلي تنيك نفسها براحتها خالص
وهيجانها زاد وفضلت تتنطط لفوق ولتحت وتسرع في نيك نفسها بزبي
مسكت ليلي شعرها الطويل اللي نزل علي وشها من حركتها علي زبي أبعدته عن وشها للخلف وغمضت عينها وفضلت تتنطط وتفرك وتهز نفسها جامد
وانا باصص عليها مستمتع بمنظرها كده وهي هايجه خالص وكسها بيترعش علي خفيف
وكل شوية تسرع ليلي وتتنطط اسرع علي زبي
وفضلت احرك نفسي مع حركتها
اااااه
اااااااااااااي
اااااااااامممممم مش قادرة
وسرعت أكثر وعصرت زبي بكسها وفضل كسها يقفل ويفتح ويقمط علي زبي لحد ما نزلت ليلي شهوته ونامت علي صدري تهدي شوية
قلبتها نامت علي ضهرها وانا لسه زبي جوه كسها
وبداءت ابوسها واداعب بزازها بايدي وزبي جواها بنيك براحة وبرومانسية
وفضلت نائم عليها جسمي يداعب جسمها واحنا عرايا وزبي بيدخل ويخرج من كسها
يخرب بيت جمدانك
ولعتني اوووي نزل بقي كسي ولع انت فشختني بجد
حاضر وسرعت في نيك ليلي وزبي بيتحرك جوه كسها وهي قفلت رجلها علي وسطي جامد وانا بنكيها بقوة وبسرعة وكسها بيرتعش وسخن
كسك مولع اووووي
البركة في ميدو هو اللي ولعني
نزل بقي وطفي نار كسي
وكملت نيك في ليلي لحد ما نزلت لبني وهي قافلة رجلها علي جسمي وكسها قافل وعاصر زبي
هديت ليلي وفكت رجلها من علي جسمي نمت جنبها شوية وهي نايمه في حضني
ميرسي ياطارق
علي ايه
بجد انت جميل جدا
شكرا
انبسطي
اتبسط اوووي
ايه اللي بسطك
حنيتك ورومنسيتك كل حاجة فيك
ميرسي بجد
سحبتها في حضني وسكتنا
ولاقيت ليلي نعست ونامت وهي في حضني
حاولت اصحيها بس هي نعست صعبت عليا وسيبتها نايمه
وانا كمان نعست صحيت الصبح لاقيت ليلي لسه نايمه جنبي
قعدت شوية علي ما افوق وافكر اخرج ليلي ازاي من الاوضة من غير ما حد يأخذ باله
وصحيت ليلي لاقتني قدامها
ايه ده هو انت في اوضتي بتعمل ايه
صباح الخير انتي اللي في اوضتي
يانهار اسود انا نمت هنا
مصحتنيش ليه طيب
صعبت عليا وسيبتك نائمه
طب أمن الطريق خلينا اخرج علي اوضتي بسرعة
حاضر
خرجت من الاوضة لاقيت نشوي لسه نائمه وامير مش موجود
خرجت ليلي راحت اوضتها
ونزلت الشغل ومر اليوم عادي في المكتب وحسيت امير متغير
خلصنا ورجعنا مع بعض واحنا في العربية
حاولت اتكلم مع امير
لاقيت زعلان
مالك زعلان ليه
يعني انت متعرفش زعلان ليه
لا معرفش
بجد متعرفش
ايوه
ماشي حسيبك براحتك تعرف
امير انا مش فايق للكلام ده قول علي طول وبلاش ألغاز
انت بتطلت تحبني زي الاول واهملتني خالص ومهتم باليلي وتعليمها
لا مش كده
بس انا بحاول اقرب منها علشان اوصلها علشان تكون معانا وننبسط كلنا مش ده اللي انت عايزه
ياسلام لو يحصل هكون سعيد اووووي
عملت معاها حاجة
لا لسه محصلش حاجة
وكذبت علي امير
وحط امير ايده علي زبي
زبرك وحشني
امممم وطيزك الملبن وحشاني
طب ما تيجي امتعك شوية وامص زبك
طب لم نروح
عارف نفسي نروح الحديقة اللي كنا فيه قبل كده
لا بلاش المكان ده
ليه كده
اصلي الجو برد
لا بجد نفسي اووووي امصلك زبك هناك مكان مفتوح وجميل
يلا اطلع علي هناك بقي
مش هينفع
شوفت بقي اني انت بتهرب مني
ياميرو ياحبيبتي مش كده خالص
امال ايه
لو بتحبني فعلا هتعمل الحاجة اللي بحبها
كنت قلقان علشان اللي حصل معايا لم كنت انا وليلي
بس مع زن امير طلعت علي هناك
وصلنا مردتش انزل من العربية
وقفت في مكان ضلمه خالص وبطلت العربية
سحبت امير في حضني حسست عليه وبوسته في رقبته وايدي بتقفش في بزازه وعيني زائغه علي الطريق
مالك قلقان ليه كده المكان امان
لا انا مش مطمئن خالص ما تيجي نروح احسن ونستمتع علي سريرنا
لا انا عايز هنا
طب مصي زبي واحنا في العربية
لا تعال ننزل زي زمان
مش هينفع انا قلقان ومش هركز
مالك النهاردة
معلشي
وخرجت ميرو زبي ونزلت تمص فيه وتلحس راس زبي وتشفطه
امير ساعة الجنس بيتحول لامرأة حرفيا
صوت ناعم جسم ناعم بيكون لبوه بجد
محستش معاه اني مع شاذ او راجل متحول بكون مع بنت بتاؤهاتها واهاتها
وكمان حرفنتها في مص الزبر
بيعرف يمص زبي ويلحس عروقي بيعرف امتي يسرع او يهدي الرتم
وكمان امتي يوقف مص ويداعب بيضاني ويحلبهم وفاهم امتي يخلينا انزل او اطول بحركاته بلسانه وايده
وانا سرحان ومستمتع بمص امير حسيت بزبي غرقان
كان امير غرق زبي بلعابه مع لسعة البرد في الجو
حسيت بانتعاش ونشوة قوية
ركزت مع امير اللي اتحول لأميره
وهي مغرقها زبي ومدخلاه كله في بوقها
وبتشفط زبي كله وتمصه وتلعب فى راس زبي بطرف لسانها
انتفضت وحسيت بكهرباء في جسمي والمزي نزل وبيضاني سخنت
اميرة بداءت تهدي الرتم وتلعب في بيضاني بهدوء بس كنت انا خلاص ولعت دوست علي راسها بايدي وحشرت زبي في بوقها
بؤق بوق وبتتنفس بصعوبة ارخيت ايدي عن راسها شوية تتنفس ورجعت ضغطت علي راسها تاني وحركت نفسي لفوق ولتحت وسرعت في نيك بوقها لحد نزلت لبني في بوقها بلعت اللبن كله ونظفت زبي بلسانها وخلصنا واتحركت بالعربية علي البيت
رجعنا البيت عادي ومر اليوم طبيعي بس نظرات ليلي ليا كانت كلها خجل وكسوف بس كان في لمعه في عينها مثيرة حسيت اني هي بتدعوني ليها استمتع بيها
وبعد العشاء استغليت الفرصة وقمت بعد ليلي
دخلت علي الحمام اغسل ايدي واستغليت اني باب اوضتها مفتوح ورحت قربت منها وهي قاعدة علي المكتب وهمست في أذنها
وحشتيني اوي
ونزلت بلساني اداعب حلمة اذنها
انتفضت ليلي وسكت قربت من رقبتها بوستها في رقبتها وفضلت ابوس في رقبتها وهي تجاوبت معايا ولفت وشها ناحيتي قربت اكثر منها وبوستها في شفايفها المكتنزة المثيرة
شفطت شفايفها بشفايفي وهي هاجت وخرجت لسانها بشفايفي ومصيته
امممممم اممممممم
بموت من حلاوة لسانك
وبوستها تاني بوسه عميقه وسمعنا صوت في الطرقة
رحت بعدت عنها
طيب تمام كويس ياليلي انك خلصتي اول مستوي شد حيلك بقي وعايزين نشوف شغل بقي براڤو عليكي
نشوي واقفها علي باب الاوضة
ليلي مجتهدة اوووي وشاطره سيبها انت بس وهتنجح
خرجت ونشوي قفشت بيضاني بأيدها عصرتهم
بطل لعب ولف ودوران
مبلعبش خالص
طارق انا عرفاك لو فاضي مش تستغنا عن ده ومسكت كسها بأيدها
روحت انا بعدت أيدها ومسكت كسها احسس عليها وقربت من ودنها
ده اول كس المسه وادوقها مقدرش انساه
لا نسيته خالص وبراحتك
كملت تحسيس ده حبيبي ده
واحنا وقفين لاقيت امير جاي ايه بتعمله ايه
بنتكلم في حاجة
هههههههههههه اكيد بتتكلم في النيك يبقي انا معاكم
بس ياخول انا لوحدي مع اخويا
امير مش عايزاك تتهوري يانشوي ليلي معانا مش عايز فضائح
فضائح ايه ياشرموط ما انت مع طارق في اوضته علي طول مش خايف من الفضائح ليه
علشان هي مش هتشك اني بينا حاجة رجاله زي بعض
هههههههههههه متقولش بس رجالة زي بعض
بقولكم ايه اتخانقوا مع بعض مع نفسكم وانا راجع اوضتي
ومش عايز حد منكم يجي ليا
سامعين بعصبية
حاضر يادكرنا
ورحت سبتهم ومشيت علي اوضتي
وقولتلهم كده وزعقت علي امل اني انيك ليلي تاني
وفضلت صاحي في اوضتي
بلعب في الموبيل وبصيت علي النت لاقيت سلمي اونلاين
بعت رساله ليها مقرتهاش
اهلا سلمي وحشاني كثير
استنيت شوية ترد مفتحتش الرسالة اصلا
كملت علي الفيس وشوية قولت ابعت رساله علي الواتس لليلي
وفعلا كتب الرسالة
انتي صاحية
بسرعة جاء الرد
ايوه
ايه اللي مسهرك لحد دلوقتي
مش جاي لي نوم
وانت صاحي ليه
مش جاي ليا نوم بردك
بتفكر في ايه
بفكر فيكي
سكت شوية وبعت اموشين كسوف
لا بجد بفكر فيكي
شكرا بس بتفكر في ايه فيا
يعني بصراحة اتبسطت اوي امبارح معاكي وسعيد باللي حصل
بعتت نفس الامويشين
ونفسي أكررها تاني
سكتت خالص ومردتش
ليل
مردتش
ليللللل
نعم
عايزك اوووي
نفسي اخدك في حضني وابوس كل حت في جسمك واحضنك اوي واذوق عبير وشهد لسانك واذوق عسل شق القمر
عيب
اللي العيب فيا لو سيبتك ونمت من غير ما امتعك واستمتع بيكي
بس ياولا
الولا تعبان خالص وميدو كمان تعبان
الف سلامه
عليا ولا علي ميدو
انت جرئ اووي
ابدا انا غلبان
انت مشكلة
طب ما تيجي بقي
اتكسف اجي ليك
اللي اعرفه عنك انك جريئة وقوية بتتكسفي ليه
امممم مش عارفه انت الوحيد اللي قدامك بكون خجولها ومكسوفة اوي
اممممم
وسكتنا شوية
طب ايه بقي
عايز ايه
عايزك وعايز شق القمر
تعالي اوضتي
تؤق مش جايه اتكسف
ماشي براحتك
قفلت معاها وقمت خرجت من اوضتي ورحت ناحية اوضتها خبطت براحه
علي الباب
فتحت ليلي الباب لاقتني في وشها
يخرب بيت جنانك زقيت الباب ودخلت الاوضة
قفلت هي بسرعة
انت مجنون
اه
ركزت معاها لاقيتها لابس روب شفاف ومن تحت منه اندر فتله وبرو نفس اللون
ايه الجمال ده
ميرسي
تحفة لون البانتي والبره جميل علي جسمك
وقربت منها حضنتها وقربت من. رقبتها ابوسها واللحس رقبتها بلساني
وايدي بتلمس جسمها وتحسس عليه
وقربت من شفايفها بشفايفي ومصيت شفايفها ابوسها واشفطهم بشفايفي وانا رافع ايدها لفوق وساندهم علي الباب وجسمي لازق في جسمها وعمال ابوس فيها وفي رقبتها وشفايفها بهيجان وشهوة ونزلت علي صدرها بلساني بين بزازها اللحس واداعب بزازها وانا مثبتها ورافع ايدها
ورحت ببوقي ابعدت السنتيان وخرجت بزها اليمين ورضعت فيه
وفضلت ارضع في بزه اليمين وامص حلماتها جامد
وهي واقفها مش علي بعضها ورحت ناحية بزه الشمال عملت نفس الحركة ارضع وامص حلماتها جامد وهي ولعت خالص
ورحت سيبت ايدها وبأيدي اليمين بلعب في كسها وايدي الشمال بتقفش في بزازها
وراحت ليلي لفت نفسها وخلت ضهري لباب وقربت مني بلسانها تلحس جسمي وتبوسني هي في شفايفي سيبت نفسي ليها
وهي تداعبني وتدعك زبري بأيدها وايدها الثانية بتلمس وتحسس علي جسمي ولسانها عمال يداعب كل حتي في جسمي رقبتي خدودي تلحس فيهما
ونزلت علي صدري تلعب بلسانها في شعر صدري وقربت من حلمت صدري شفطت الحلمه ببوقها وحسيت بهيجان وكهرباء في جسمي كله
وفضلت ليلي تداعب صدري بلسانها ونزلت علي سرتي وبطني وقربت من زبي بلسانها
قربت لسانها من راس زبري حسيت بسخونة فمها وحسيت بكهرباء بتسري في جسمي
بداءت ليلي تلف لسانها علي الرأس وتداعبها بطرف لسانها وتقرب وتبعد من راس زبري وتتنفس علي زبري وتلف لسانها علي الحشفة وفتحت زبي
وراحت ليلي دخلت راس زبري في بوقها وشفطته وفضلت ترضع في الراسغ ونزلت بأيدها تدعك وتحسس علي بيضاني
وورفعت زبي لفوق وحركت لسانها علي عروق زبي من فوق لتحت والعكس ولحست الجناب فضلت تلحس كل حتي فيه
وغرقت زبي من لعابها ودخلت زبي في بوقها وفضلت تمص فيه براحة شوية وايدها شغاله دعك في زبي
سرعت شوية وكانت كل شوية تزود من سرعة المص
هيجت جدا وحاولت اثبت راسه علشان انيك بوقها بس هي ثبتني علي الباب وكملت مص وفضلت تداعب بطني وسرتي بأيدها ولسانها وبوقها شغال مص في زبي جامد فضلت تداعبني وتحرك ايدها علي جسمي ومكمله انهارت قوتي وولعت من مداعبتها ونزلت لبني كملت ليلي مداعبة بطرف لسانها لزبي حسيت بكهرباء ورعشه قوية وفضلت ليلي تمص زبي لحد ما نزلت كل لبني في بوقها وبلعت اللبن ونظفت زبي بلسانها ومسحت شفايفها بأيدها
قومت ليلي وسحبتها علي السرير نومتها علي ضهرها وباعدت بين فخادها وقربت لساني من كسها اللحس زنبورها وارضع فيه وانيك كسها بلساني وادخل صوابعي في كسها واقرص زنبورها واشده واللعب فيه
ولعت ليلي خالص وحاولت تبعد وتفرك بجسمها رحت خليتها تنام علي بطنها وكملت لحس في كسها وهاجت اكثر
ورفعت ليلي وسطها من الهيجان وفلقست اكثر كملت لحس كسها وظهر قدامي خرم طيزها الوردي بعبصت طيزها ولساني جوه كسها
انتفضت ليلي واتحركت لقدام مسكت وسطها ومكمل لحس ورحت طلعت بلساني علي خرم طيزها اداعبه وانيك طيزها بلساني.
هديت ليلي واستجابة لمداعبة لساني لطيزها والخرم بداء ينبض ويفتح ويقفل علي لساني وفضلت ابل لساني من كسها وارجع تاني لخرم طيزها وايدي بتقفش في طيزها وتحسس عليها
طيزها ملبن وعامله زي الجيلي اغرتني وهي بتهز طيزها شمال ويمين وبتعبد عني ورحت ضربتها علي طيازها
اااااااااااااااه بمياصة هيجتني سيبت كسها وطيزها وفضلت اضربها علي طيزها بايدي جامد شوية وبراحة شوية وهي تتأوها وتتمايص وتهز وسطها اغراني حركة طيزها الملبن
قمت فرشت كسها بزبي وهي مفلقسها قدامي وايدي شغاله دعك وتقفيش وضرب علي طيزها وزبي اتبل من عسل بكسها
مسكت زبي بايدي أداعب خرم طيزها براس زبي
بليت خرم طيزها من لعابي ومسكت زبي بايدي ادخله في طيزها
وانا راكبها صوتت ليلي ووحوحت توقفت شوية ورأس زيي في طيزها
ورجعت بأيدي ابعبص واداعك كسها وزنبورها هديت ليلي شوية ورحت براحة خالص دخلت نص زبي
ومكمل مداعبة لكسها بأيدي نامت علي بطنها ورحت باعدت بين فلقتين طيزها وبليت خرمها وزبي تاني
ودخلت زبي كله في طيزها وفضلت انيك طيزها وادخل وأخرج زبي وهي بتتاؤه وتوحوح وصوتها عالي كتمت بوقها في المخدة
بس من قوة هيجانه مقدرتش اسيطر علي صوتها وانا من شهوتي سيبتها
تصوت وانا كملت رزع ونيك في طيزها بقوة وسرعة
وهي من هيجانه كانت بتعصر زبي بخرم طيزها وتقفل وتفتح خرمها علي زبي وفضلنا كده لحد ما نزلت لبني في طيزها
نمت جنبها وهي نامت علي ذراعي
وفضلنا نتكلم مع بعض وفتحت ليلي قلبها وحكت حاجات ومواقف كثير مرت عليها
استنوني في الجزء القادم علشان نعرف اكثر عن ليلي


الجزء الخامس
وليلي نائمه على ذراعي وعيني في عينها
شوفت في عينها نظرت رضا وسعادة
مبسوطة ياليل
مبسوطة اوووي
بجد شكرا ليك
مفيش شكر ولا حاجة
الشكر مش كفاية ليك
ليه ده كله انا مش بعمل حاجة غريبة يعني
الصراحة انت عملت اللي محدش عمله معايا حسستني اني انسانه عاملتني علي اني انثي ليها روح مش جسد وبس وكمان تشجيعك ليا من غير مقابل
حاجات كثير مش عارفها اعبر عنه
يااه انا عملت كل ده
واكثر من كده انت جميل وراجل فعلا
عارف مش هخبي عليك فالأول كنت فاكره انك استغلالي وبتستغل امير
هو كلمني عليك من اول ما عرفك وحكي ليا كثير عنك مواقفك ووقوفك معاه
كنت بقوله اني هو بيستغلك بس هو كان بيدافع عنك لحد ما قربت منك وعرفت اني هو كان صح
واتاكدت من ده من تعاملك معايا بتدي كل اللي حواليك طاقة ايجابية وقوة وشجاعة ومش مستني مقابل من حد
علي العكس من كل اللي قابلتهم قبلك كلهما استغلوني لدرجة اني بخاف من اي حد يحاول يقرب مني لكن انت الوحيد اللي لم قربت مني سلمت نفسي بدون ارادة مني وقربك ده خلاني اطمن واعيش وانا مش خايفه
ليه دائما بتقولي خائفة
كل اللي عيشته يخليني اخاف
عارف في الاول كنت شجاعة وجود بابا كان مقويني
بس بعد موت بابا لاقيت نفسي وحيدة
موته كان اول صدمه ليا حسيت بهزه قوية ولم بداءت افوق من الصدمة اخدت تاني صدمة جواز امي من الزفت مجدي كانت صدمة كبيرة اقوي من صدمة موت ابويا
تعبت نفسيا وجالي صدمة وكان الحل اني ابعد روحت عشت عند خالي
كنت بتعافي وظهر في حياتي هاني
هاني كان جار خالو كان اكبر مني بسنتين
كنت مراهقة وصغيرة وكنت لسه بتعافي ما صدقت لاقيت حد يقولي كلام حلو
كان شخص لطيف ورومانسي كان بيحبني شغل عقلي وقلبي
انا كمان اعجبت بيه وحبيته جدا
كنا كل يوم مع بعض
خالي ومراته كانوا يروح شغلهم والبيت يفضي عليا
كان هاني يملاء البيت بحضوره نقعد مع بعض ضحك ولعب وحب
وفي يوم كنا قاعدين مع بعض وهاني مسك أيدي وقربني من حضنه وباسني اول بوسة في حياتي حسيت ساعتها برعشة في جسمي
حضني جامد وهمس في ودني بكلام حب وغزل
لاقيت نفسي بسيح وبذوب في ايده
كمل همس وبوس رومانسي وايده شغال دعك وتفعيص في بزازي
وفضل كثير يداعب جسمي وبزازي ويحضني ويقولي كلام حب والوقت سرقنا وفوقنا لنفسنا قبل ما يجي خالي ومشي هاني وانا مبلولة وكسي غرقان مكنتش اعرف اني دي شهوتي
وفضلنا علي كده كل مرة نتقابل نداعب بعض ونستمتع من فوق الهدوم
لحد ما في مرة اتجراء ودخل ايده تحت التيشرت ولمس جسمي وسيحت اوووي وسيبت نفسي ليه خالص ومسك بزازي ولمس لحم بزازي
وداعب الحلمات بأيده وقرب منهم ببوقه ورضع بزازي سيحت خالص وفضل يرضع في بزازي بنهم ورغبة شديدة
وانا جسمي ساب ونمت علي ضهري طلع هو نام عليا يرضع بزازي ويلحس رقبتي ويبوسني وحسيت بزبه بيخبط في كسي وهو كان سخن خالص طلع زبره وفضل يدعك ويفرك زبره في كسي وبين فخادي ومن هيجانه عليا نزل لبنه علي هدومي
كنت اول مرة اشوف اللبن بس حسيت بمتعة رهيبة من رائحته النفاذة القوية
اتجراءت ولمست اللبن ومسكت زبره لمسته
يااه احساس جميل جدا
طلب مني هاني اني اللعب في زبره وامسكه وادعكه
كنت خائفه ومتردة بس مسكت زبره ادعكه واللعب فيه بايدي بشهوة
وانا بداعب زبر هاني كان هو بيدعك كسي وسخنت اكثر وسرعت لعب في زب هاني ونزل تاني لبنه علي ايدي
وفضلنا كده مدة طويلة مداعبة ودعك واللعب في زبره وهو يدعك ويفرش كسي ونريح بعض
لحد ما هاني زهق مني وبداء يبعد عني واشوفه كل فترة كنت اتعودت علي مداعبته لكسي واني انزل شهوتي معاه
وفي مرة البعد طال واستغليت اني اهله مسافرين البلد وخالي مش موجود روحت طلعت شقته لاقيت مقابلته فاترة
حاولت افهم ماله وبيبعد ليه عني ومع قربي منه وايدي اللي بتدعك زبره
اتكلم وقالي اني المداعبة بس بتتعبه واني هو لازم يريح زبره جوايا
علشان مش يتعب وفضل يشرح كلام كبير عن الانزال بدون ادخال
وانا طور لاهي في برسيمه
بس كل اللي كنت مركزه معاه هو لمسات ايده علي جسمي وكسي
دخلت في عالم من المتعة مفوقتش منه غير لم لاقيت نفسي قالعه البنطلون والاندر وهاني بين رجلي بعد ما لحس كسي كثير اوووي وفخادي غرقانه من عسلي
وهو ماسك زبره بيفرش كسي وزنبوري وماسك زبره بيحاول يدخله في كسي فوقت لنفسي بسرعة وزقيت هاني من عليا وقومت اللبس هدومي ورفضت اني يفتحني
بس قبل ما اكمل لبس لاقيت هاني بيهددني اني لو نزلت مش عايز يعرفني تاني واقطع علاقتي بيه
خوفت اني انزل وابعد عنه ورجعت قعدت وانا لسه مكملتش لبس نص بزازي بره البرو والاندر في رجلي
وبعد تحايل مني وبكاء حن عليا هاني وقرب مني بس طلب مني اني هو يدخل زبره في طيزي خوفت اتوجع بس خوفي من بعد هاني عني خلاني اسكت ووافقت علي طلبه
رجع هاني يأخذني في حضنه ويحسس ويرضع بزازي وبأيده يدعك كسي
لحد ما سيحت خالص نومني هاني علي ضهري وجاب مزلق ودهن خرم طيزي وزبره ودخل راس زبره اتوجعت اووووي حاولت اقوم بس هو كان ماسكني كويس ومتحكم فيا خوفت اهرب يبعد عني
استحملت عنفه والالم ودخل زبره لآخر فضل ينيك طيزي وانا بعيط وحاسه بالإهانة والرخص بس قلبي يرجع يوسيني واسكت واستحمل
كمل نيك في طيزي اللي جابت ددمم علي زبره وهو كان عامل زي الطور الهائج مكمل ومش حاسس بوجعي وفضل كده لحد ما نزل في طيزي
خلص قام من عليا قومت مسحت اللبن والدم وهو دخل يأخذ دش
وانا نزلت علي طول البيت
نمت وكنت مش قادر اقوم من حزني والوجع اللي جوايا وفي طيزي
فضلت يومين لحد ما تعافيت بس قررت اني ابعد عن هاني ودوست علي قلبي بس للأسف طيزي اللي اتعودت علي اللبن بداءت تأكلني
ورجعت اللطف الجو مع هاني بعد ما كنت مش برد علي تليفونه
رجعت ليه ضعيفة بسب طيزي
شوفت رخص اكثر من كده ياطارق
متقوليش كده انت غالية جدا
المهم اكملك استغل هو ضعفي ورجوعي ليه
وبداء يطلب فلوس ويقلبني بحجج كثيرة اوي كنت كل اللي الفلوس اللي امي بتبعته ليا كانت بتروح ليه
وفضلنا سنتين كده ومن ضعفي معاه اقنعني اني ارجع أطالب بورثي بحجة اني نتجوز ويدوق بقي متعة نيك كسي وانا استمتع بقي
كنت خلاص فقدت ثقتي وشخصيتي قدامه
ورجعت البيت تاني وانت عارف بقي ايه اللي حصل مع مجدي
عارف انا هنا برجع لطبيعتي وشخصيتي
انا كنت راجعها ضعيفة ورجعت اخد ورثي بس لم رجعت وحسيت بروح بابا في البيت رجعت ليا قوتي وعرفت ابعد مجدي عن هنا
وعلاقتي بهاني اتطورت واتعلمت علي ايده كل حاجة
هقولك علي سر الحاجة الوحيدة اللي رفضتها لهاني اني هو يجي هنا يضاجعني كان هيموت ويجي ينكني في اوضة نومي
بس انت الوحيد اللي سمحت ليه اني ينكني علي سريري واخد بالك
حضنتها وبوستها وحاولت اسخنها علشان انيكها تاني
بس هي رفضت وطلبت مني اسمعها وبس
احترمت رغبتها وسيبتها تتكلم
فضلت هنا لحد ما خدت ورثي ورحت جري علي هاني اللي فرح جدا وخطط اني نتجوز جهزت كل حاجة من فلوسي هو كان معدوم يدوب اشتري بدلة الفرح لنفسه واتجوزنا وعشنا في احدي الاحياء الراقية بالقاهرة
اول جوازنا كانت الحياة جميلة متعة جنسية رهيبة
استمتعت معاه جدا
جربت متعة نيك الكس كانت حياتنا نيك وبس
ولم بداءت اتكلم مع هاني اني يشتغل ويصرف علي البيت
اتحول عليا واتقلبت حياتي جحيم
اهملني خالص وظهر علي حقيقته واتجه لبره نسوان وسهر ومخدرات
وكنت بسكت من حبي ليه واديله فلوس
بس حسيت اني بضيع وحياتي باظت
رفعت خلع واطلقت منه وعيشت لوحدي بس مخلصتش منه بالساهل
كان ييجي يتهجم عليا ويشتم فيا كنت بقفل الباب واستخبي منه
وبعد فترة من الفضائح اختفي هاني وعرفت بعد كده اني هو اتقبض عليه في قضية مخدرات
فوقت لنفسي وعيشت لوحدي معايا فلوس وبصرف منها ومش محتاجة حاجة كنت فاكره كده
بس اكتشفت الوحدة والحرمان كنت اتعودت علي النيك والمتعة
عملت علاقات اونلاين مارست العادة السرية اتفرجت علي كل انواع السكس كل ده مكنش بيشبع رغبتي تعبت نفسيا
رحت لدكتور نفسي وكان من ضمن الحلول اللي اقترحه عليا الدكتور اني اشتغل واشغل وقتي
وفعلا عن طريق الدكتور لأنه كان صديق بابا وفر ليا فرصة عمل كويسه في شركة تسويق عقاري مشهورة
وكنت استعدت نفسي واموري استقرت
قابلت سها زميلة عمل مطلقة وحيدة زي اتصاحبنا وكنا بنزور بعض دائما ونبات مع بعض
وعلاقتنا كانت قوية وكنت اعرف السحاق عن طريق الافلام بس مجربتش ومع هيجاني الدائم فكرت كثير في سها طبعا علشان ظروفنا المتشابهة والموضوع هيكون امان وفضل الموضوع مسيطر عليا
لحد ما في يوم شهوتي كانت عالية جدا وكانت سها عندي وهتبات معايا وكنا بنتكلم مع بعض علي الموضة والازياء
وأثناء حديثا عن الموضة والأزياء الحديثة وأدوات التجميل اتنقل بينا الكلام الي المكياج والكريمات المرطبة للجسم
وبفرجها علي الكريمات اللي عندي شافت كريم وسألتني عليه قولتله ده كريم تفتيح الاماكن الحساسة
وقولتله عن فؤائد الكريم ومدي فعاليته وقررت أن استغل الموقف لكي اصلي لهدفي واحقق حلمي بممارسة السحاق
واستغليت الكلام عن الكريم علشان اعرض جسمي وكسي قدام سها واغريها
ووقفت وقلعت هدومي قطعة قطعة بطريقة اغرائية زي راقصات التعري
كنت لابسها بدي كت ابيض وبرو لونها ازرق واندر نفس لون البرو وشورت ليجن اسود
مسكت بايدي طرف الشورت وتركته عمل صوت فرقعه علي جسمي
ومسكت طرف البدي ورفعته للأعلى ظهرت بطني الممسوحة بدون اي ترهلات وظهر بعد كده البرو واطراف بزازي الخارجة من البرو
وقفت اشوف تأثير العرض علي سها
وبصيت في عينها لأقيت في عينها نظرة شبق واعجاب بجسمي الابيض الناعم
وقررت أن أستمر في اللي بعمله مسكت أطراف الشرت بأيدي وبدأت في إنزاله وانا اتمايل يمين ويسار واهز بزازي واردافي
وقلعت الشرت وبنفس الطريقة قلعت الاندر ولاقيت سها بتبص ناحية كسي وساكته مش بتنطق
وجهت لها الكلام عن رأيها في الكريم واثاره علي تفتيح منطقة العانة وحولين كسي
بصت سها تاني ناحية كسي وبدأت تتكلم بتلعثم وصوت متقطع
وأبدت إعجابها الشديد بآثار الكريم في تفتيح المناطق الحساسة
وقررت أن أستمر في اللعبة علشان اوصل للي عايزاه
وعرضت عليها أن تجرب الكريم
ووافقت سها طلبت منها أن تقلع ملابسها
وفعلا قلعت البلوزة والبنطلون ووقفت قربت منها
وقفت قدامها وحطيت ايدي وراء ضهرها وبحركة سريعة فكيت قفل البرو ظهرت بزازها الكبار قدام عيني وهي ساكت ومش بتنطق ومكنتش سامعه غير صوت نفسها
ونزلت بأيدي علي جسمها احسس براحة لحد ما وصلت للأندر
دخلت صوابعي بين طرف الاندر ولحمها وحركت صوابعي اقلعها الأندر وقربت من رقبتها وتنفست بقوة كان نفسي سخن
اتنهدت سها بصوت عالي
نومتها علي السرير وقربت منها وحطيت الكريم علي العانة
بدأت ادعك وأفرد الكريم وسها راحت في عالم تاني
بداءت تتأوه وتتنفس بسرعة
روحت حطيت كريم حوالين شفرات كسها وبداءت ادعك حوالين الشفرات وجوانب كسها واحرك صوابعي حوالين الشفرات وامسك الشفرات واضمهم بين اصبعي السبابة والاوسط واشدهم وافركهم في بعض
وارفع أيدي وبكف أيدي أضعها علي العانة واضغط ببطء وادعك وازيد من دعك العانة واضغط بقوة اكثر وانزل براحة أيدي من أعلي العانة الي أسفلها واصعد مرة أخري ليحتك اصبعي الإبهام ببظرها اللي انتصب وظهر كان زنبورها غليظ ومليان
وكانت سها في حالة من النشوة وبدأت أنفاسها تعلي وتأوهاتها تزيد اكثر
قررت أني اكمل في اللي بداءته وتحقيق هدفي واطفاء شهوتي
ونمت جنبها علي السرير وبداءت أحسس علي بزازها بايدي وادعك فيهما وامسكهم بايدي وقربت بشفايفي الحسهم وأرضع منهم وأيدي نزلت تداعب كسها وتجاوبت معايا سها
وقربت بأيدها تداعب كسي ودخلت صباعين في كسي
اقربنا أكثر من بعض وتقابلت شفايفنا مع بعض وبوسنا بعض بوسة كلها شوق واحتضنت شفايفي شفايف سها ولساني يداعب لسانها وكانت الالسن تتصارع مع بعضها وهي تزايد في سحب لساني وانا لساني يذوب في بوقها وأيدينا تداعب أكساس بعض وكل ما ازيد من دعك زنبورها وادخال صباعي داخل كسها تزيد من هيجانها وتدخل صباعين في كسي
واشتعلت الشهوة بيننا وراحت سها نزلت لكسي تلحسها وتمص وتعض زنبوري واشتعلت رغبتي وزادت نشوتي
وكانت سها متمكنا من مداعبة كسي وادخال لسانها ولحس جدار كسي
هيجت جدا ونمت عكس سها بسرعة وكان كسي مقابل فمها وكسها مقابل فمي في وضع 69
وتبادلنا مص ولحس أكساس بعض وزادت المحنة والشهوة وتسارعت أنفسنا وكنا نتسابق علي من تدخل لسانها اعمق في كس التانية
وسرعنا من مص أكساس بعض ونزلنا شهوتنا معا
وهدأت الأنفاس وذهبنا في سبات عميق بعد أن تذوقنا عسل وشهد أكساس بعض ومكتلمناش مع بعض في اللي حصل
فقنا من نشوتنا علي اكساس بعض تاني وفضلنا طول الليل نمارس السحاق مع بعض
وفضلت علاقتي بسها مستمرة وعملنا كل حاجة في النيك مع بعض
اشترينا ازبار صناعية ومارسنا بيه كل فنون النيك نيك الطيز والكس والمص متعنا بعض كثير وكنا مبسوطين مع بعض ومكتفين ببعض
لحد ما في يوم جاء الشركة رجل اعمال خليجي شافني وأعجب بيا
وفي يوم لقيت تليفوني بيرن
الو
اهلا ليلي
مين معايا
انا عمار الشهري
اهلا يافندم
تحت امرك خير
خير ان ..... بدي في طلب واتمني ما تكسفيني
حضرتك تؤمر
عايز اقابلك
مفيش مانع بس ممكن اعرف السبب هو في حاجة في الشغل
لا الموضوع بعيد عن اعمل
طيب ممكن اعرف ايه الموضوع
لم نتقابل
تمام
بكره الساعة .... في فتدق .....
روحت علي الميعاد
اتصلت على الشيخ عمار
بلغني الحرس الخاص بتاعه اني الشيخ في انتظاري بالجناح الخاص بيه
في الاول رفضت اني اطلع الجناح والحرس كلم الشيخ
اللي طلب مني برجاء اني اطلع له
خوفت من زعله وطلعت فعلا الجناح
قابلني الشيخ بترحاب واعتذر عن اسلوب الحرس معايا
وبعد الترحاب وواجب الضيافة اللي كان متجهز في الجناح
لاقيت عمار بيقرب مني ويمسك ايدي وبص ليا
انا بدي اياكي
سكت مش فاهمه مقصده ومستغربه
شوفي ليلي انا عايز اتجوزك
نعم ازي يعني
نتزوج انا وانتي ايه المشكلة في كده
انا قاعد هنا فترة ومحتاج زوجها ليا
اه تقصد زواج مؤقت يعني
لا مش كده خالص احنا دلوقتي نتزوج وبعد كده لو ارتحنا نكمل مع بعض
قولتي ايه
محتاجها وقت افكر
مفيش وقت انا عارف كل حاجة عنك
استغربت بس انا معرفش حاجة عنك
كل حاجة هتعرفيها في وقتها
ودلوقتي اجهزي واعملي حسابك فرحنا يوم الخميس اللي جاي
ازاي يعني ده فاضل يومين عايزاني افكر ولو وافقت اجهز في يومين لا طبعا
انت وافقتي خلاص
ومد ايده في جيب الجلبية واخرج علبة قطيفه فيها خاتم الماظ شكله فخم وغالي الثمن
ممكن تقبلي مني الهدية دي
بس دي غالية اوي
مش تغلي علي الغاليين
لدرجة دي انا غالية
طبعا غالية جدا عليا
يلا بسرعة اجهزي مستني علي احر من الجمر يوم الخميس
حاضر بس سيبني افكر
مستني ردك اللية
حاضر ممكن امشي
خليكي معايا شويه
معلشي محتاجه افكر مع نفسي شوية وسيبت الخاتم مكانه
طب خدي الهدية معاكي
لم اوافق ابقي اقبل الهدية
ومشيت نزلت قعدت علي النيل فكرت كثير مكنش في حد اثق فيه اخد رايه وفضلت افكر واحط كل الاحتمالات وفي الاخر وافقت
وجاء يوم الخميس لاقيت عمار بيكلمني اني في عربية في انتظاري
نزلت ركبت العربية راحت بيا علي الكوافير وكانت كل حاجة جاهزة حتي فستان الفرح خلصت الكوافير لاقيت عربية تانية غير الأوانية مستنياني ركبت فيها ولاقيت نفسي طالعة علي المطار وكل ما أسأل السواق او الحرس يكون الرد معندناش تعليمات غير كده
قلقت وخوفت وصلت المطار من الصالة الي ساحة الطيران لاقيت نفسي في طياره خاصة دخلت لاقيت عمار قاعد وفي اثنين شهود ومأذون
كتبنا الكتاب وانا خائفه نزلوا الشهود والمأذون والحرس واتحركت الطيار
مكنتش طيارة دي كانت جناح فندق مجهزه بكل حاجة
قعد عمار جنبي
مبروك ياعروسه
يبارك فيك
بس ليه ده كله ايه الغموض ده
احتياطات معلشي استحملي
ومسك ايدي عايزك تتطمني علي الاخر
انا خائفه
لا تقلقي انتي معايا في امان
وبداء عمار يطمني ويمسك ايدي
بحبك من ساعة ما شوفتك
ياسلام ازاي بقي
مش في حاجة اسمها الحب من اول نظرة
مش بصدق الكلام ده
لا صدقي
وقرب مني وباسني وحضني وفضل يحضني ويبوسني وانا مش مركزه معاه
مالك
مفيش
لا انتي مش معايا
معلشي مكسوفه بس شوية
اممممم طيب
وسكت عمار بس انا عقلي مسكتش
ممكن اسالك سؤال
اتفضلي
ايه الغموض ده كله انت مين
هتفرق معاكي
اكيد مش هتكون جوزي
انا جوزك بالفعل
طيب عايز اعرف عنك اكثر
انا عمار الشهري من الامارات رجل اعمال
ده اللي الناس كلها تعرفه انا عايز اعرفك انت
كفاية تعرفي انك معايا هتكوني سعيدة جدا
ماشي بس انت غامض
معلشي وضعي كده
ايه هو وضعك
حياتي الخاصة صعبه شوية
ليه
ليلي خليك في حياتك وبس بعصبية
وسكتنا شوية
وبعد شوية لاقيت الطيارة بتهبط
حمد بالسلامة
احنا فين
جزيرة رادس باليونان
ايه ازاي
متشغليش بالك استمتعي وبس
ولم وقفت الطيارة لاقيت نفسي في ساحة خاصة قدام قصر
مالك
ايه القصر ده
بيتي هنا
انت غريب
ومر اسبوع سعيدة كأنه شهر عسل
ايه ده انتي بتكروتي الاحداث ليه
ابدا بس يعني هحكي حياتي كانت معاه ازاي وايه اللي حصل بينا
لا مش اقصد كده
اصلي مفيش غير اني لم وصلنا مارسنا حياة المتجوزين وكل حاجة كانت متاحة عمار كان عامل زي الفانوس السحري ومعرفتش عنه حاجة
ولم قضينا اجازتنا ابلغني عمار اني هرجع علي مصر وهو راجع الامارت حاولت افهم بس كالعادة غموض علي طول
خلصنا الاجازة ورجعت علي مصر بس المرة دي علي فيلا في كمبوندا ملك عمار وهو رجع علي الامارات كنت محبوسه في الفيلا حرس عمار كان معايا علي طول وكنت شبه محتجزه مفيش غير مكالمات من عمار ومش بنطول فيه
عمار لم كان يلاقي فرصة يجي ليا
ومرت سنتين واحنا متجوزين بنتقابل لم تحين الفرصة وكنا مبسوطين هو كان رومانسي وحنين عليا وبيحبني جدا
وفي مره عمار كان عندي ونيمين صحينا علي الكارثة
صحيت لاقيت واحدة ست بتزعق وتشتم باللهجة خليجية
نزلت من اوضة النوم حاولت تمسك فيا عمار بسرعة ابعده عني
مين هدي الكلبة اللي بتخوني معها
انتي اللي كلبه وبنت كلب
عمار اسكتي ليلي
مش هسكت مين دي
اطلعي فوق دلوقتي ليلي
استني ما في طلوع فوق اطلعي بره البيت بلبسك هذا
عنود ما ينفع دي مراتي
وكمان متجوز عليا انا العنود
بنت الحسب والنسب والأصول
طلقها حالا والا انت عارف هيحصل ايه
مش هينفع
عمار لنا قولت تطلق حالا وبالثلاثة
بص ليا عمار وفي عينه دمعه صعب عليا نظرت الانكسار اللي في عينه
وخوفت يقولها
بس للأسف عمار نطقه
انتي طالق بالثلاثة
وقعت من طولي اغمي عليا
مفقتش غير وانا في المستشفي وجنبي مني سها
عرفت منها اني حرس عمار هو اللي كلمها بعد ما نقلوني المستشفي
واني بقالي اسبوع وانا هنا
مر يومين وانا بتحسن وسها معايا مش سيباني
ولم خفيت رجعت علي شقتي ولاقيت سها بتديني ظرف
رميته جنبي وبعد يومين فتحته لاقيت جواب من عمار
ليلي
بعد التحية
ارجو منكي تقبلي اعتذاري غصب عني الموضوع اكبر من قدرتي
بعتذر كثير ليكي ملكيش اي ذنب في اللي حصل انا السبب في كل اللي حصل
بس اعمل ايه قلبي دق ليكي حبيتك بجد نورتي حياتي كنتي سبب سعادتي
انتي دائما كنتي بتحاول تعرفي عني حاجة جاء الوقت انك تعرفي
انا متجوز من العنود بنت اغني عائلات البلد البنت الوحيدة لبوها رجل اعمال مات وساب كل فلوسه لبنته العنود
كل اللي انتي شوفتيه ملكها فلوسها وعقارات وكل حاجة
اهل ابوها كلهم في الحكم ومقربين من القصر يعني بصباع واحد منهم انا انتهي
عايزك تسامحيني وعايز اقولك اني اسعد ايام حياتي قضيته معاكي
خلي بالك من نفسك العنود هتحاول تنتقم منك وانا هاحاول احميكي
ملحوظة الفلاشة المرفقة فيه حاجات ممكن تحميكي من العنود حافظي علي نفسك وحافظي علي الفلاشة ممكن تكون سبب نجاة ليكي
واخيرا دي ايصال ايداع مبلغ من المال اتمني يعوضك بصيت لاقيت المبلغ مليون دولار
تقبلي اسفي مرة ثانية
تحياتي عاشقك عمار
قلقت من كلامه عن العنود خبيت الجواب والفلاشة ونمت
مر شهر وحسيت اني متراقبة
وعلشان كده جيت هنا
امممم وعلشان كده انتي مش بتحبي تنزلي كثير
الصراحة اه بس الغريبة اني من ساعة ما جيت هنا وانا حاسه بالأمان اوي وخصوصا لم نزلت معاك وجودك طمني جدا
اوعدك اني احميكي بروحي
تسلم روحك
ياه الساعة سبعة الصبح هسيبك وارجع اوضتي
لا خليك معايا عايزه انام في حضنك
وفعلا نامت ليلي ونعست وانا قومت براحة رجعت اوضتي
بس منمتش فكرت في كل اللي حكيته ليل
قلقت وفكرت اني اعين شركة حراسة بس تراجعت عنها
ومر شهر كنت بستني الفرصة علشان اضاجع ليل
وطبعا نشوي كانت بتحاول تلاقي فرصة علشان اضاجعها هي كمان كنت بحاول مزعلهاش بردك وكمان امير
كنت بحاول ما ازعلش حد فيهم وكنت براضي الجميع
بس مع كل ده منستش سلمي اللي كانت وحشاني جدا بس غريبه كل ما اكلمها مش بترد عليا
ومكنتش ناسي شغلي ولا الافتتاح كنت بتابع المكتب الهندسي
لحد ما في يوم لاقيت اميل غريب مبعوث ليا
تفتكروا ايه الرسالة علي الايميل
انتظروني قريبا



لاقيت رسالة معنونه
من
الي السيد طارق
عمار غريبه مين عمار ده
اه افتكرت الاسم
فتحت الرسالة
استاذ طارق يمكن انت متعرفنيش بس انا عارفك كويس جدا
حابب بس انبهك خلي بالك من نفسك وناسك العنود مش ساكته
وبتدور وراك ومش هوصيك خلي بالك كويس من ليلي ارجوك
وهي معاه حاجة مهمة جدا لو الظروف اجبرتك استخدمها
وانا واثق انك الشخص المناسب اللي هتعرف تحمي ليلي بلغها سلامي واشواقي
انا مش عارف اوصل لها هي عامله بلوك لكل وسائل التواصل
واخبرها اني في القريب هردها ليا
مش هوصيك العنود عرفت انك صاحب مطعم الأمير
وعرفت انك شريك امير اخو ليلي وبتحاول توقف الإفتتاح
ولو حصل مش هسامح نفسي اني هكون سبب لضررك في شغلك بس متقلقش انا هحاول اساعدك واقف معاك في الإفتتاح
ومتنساش تعزمني بقي تقبل تحياتي
ومر يومين وانا علي اعصابي ومش طايق حد وكنت بزعق في الكل
واتخانق علي اتفه الاسباب لاني حسيت بالغيرة وخوفت ليلي تضيع مني أو ترجع لعمار
وطبعا خوفي من الرسالة واني العنود هتحاول تعطل الإفتتاح
وبالليل جاءت ليلي اوضتي حاولت تهديني وتفهم السبب
اتعصبت عليها هي كمان
بس هي كانت هادية خالص ومسكت زبري وقربت مني
رائحتها جذبتني وهداءت أعصابي
مالك
مفيش حاجة
لا في مش انت طارق اللي اعرفه خالص بقالك يومين عصبي وبترد عليا بطريقة مش حلوة
مفيش حاجة قولتلك
طب خلاص بس انا عايزاك
معلشي تعبان ومش في المود
بس ده اهو في المود سيب نفسك وانا ادخلك المود
امممم ليلي مش وقته خالص
لا وقت حرام اسيب ده كده واقف
ونزلت ليلي بعد ما قلعت الروب والسنتيان مسكت زبي تدعكه وتبله وانا نايم علي ضهري وتمص فيه وتدعك بيوضي
وراحت بلت زبي بلعابها وغرقته وحطته بين بزازها وقفلت بزازه علي زبي وفضلت تدعك زبي ببزازها بداءت اهيج ومودي يتحسن
ليلي
ياقلب ليلي
هو ممكن ترجعي لعمار تاني
ليه بتسال السؤال ده
ردي عليا بس الاول
مش هرد غير لم تقول ليه
طب شوفي كده وفرجتها الرسالة بتاعت عمار
علشان كده قالب عليا
لا انسي اني ارجع لها عارف ليه
ليه
لاني الراجل اللي يفرط في كرامة مراته ميباقش راجل
وبقولك ايه فكك بقي انت وحشني اوووي ونفسي اشرب لبنك
ورجعت تاني تحط زبي بين بزازها وتدعك وتضرب الحلمات بزبي وتخرجه تمص شوية وترضع في زبي
رحت قلبتها علي ضهرها وطلعت ان فوق منها انيك بزازها بزبي
واقرب زبي وهو بين بزازها من بوقها وارجع تاني
كانت هي بتحاول تاخده في بوقها بس انا كنت برجع لوراء بزبي وانيك بزازها هي هائجة وراحت علي غفلة مني مسكت زبي بسنانها وهو قريب من بوقها صرخت جامد
وهي بلت زبي تبرده مكان العضة
روحت انا مسكت بوقها فتحت بايدي ودخلت زبي للاخر وفضلت انيكها في بوقها وكنت مثبتها وبنيك بوقها ولم قربت انزل خرجت زبي ومسكته ادعكه ونزلت لبني علي بزازها وهي مسكت زبي تعصره وتنضفه ببوقها ومسكت بزازها تلحس اللبن من علي بزازها
قعدنا شوية هي يانهار اسود انت اللي يهمك رجوعي لعمار ومش هامك العنود وانه هتعطل شغلك
اه طبعا شغلي ده قسمة ونصيب لو مكتوب ليا رزق هناك هاخد غصب عن عين اي حد
ومش يهمني احنا هنا وصلنا اربع فروع لمطاعم الامير وكل شوية تريند وشغالين كويس
يعني لو رحنا اي مكان هنشتغل
اه بس انت عايز تطلع بره اكثر وده اول خطوة ليك ومش عايز حاجة تعطلك
اكيد وخصوصا اني مش بحب الفشل بس كل شي نصيب
بقلولك ايه تعالي
عايز ايه انا هروح انام
احا تنامي بعد ما غيرتي ليا المود وولعتني
تؤق مش انت زعلان
انا لسه هتكلم روحت سحبتها وقلبتها علي بطنها وخليتها تفلقس ونزلت علي كسها اللحسه وانيك كسها بلساني وكسها سخن وكان بينبض
وهي ولعت وكانت بتهز وسطها وتزنق كسها اكثر علي لساني ولفت ايدها وسحبت راسي اكثر علي كسها وفضلت اللحس كسها لحد ما نقط عسله وهي ارتمت علي بطنها
وبصوت واطي ومتهدج دخلوه
مسكت زبي حشرته في كسها وفضلت انيك فيها براحة
لا احشر جامد دخله كله فيا
ورحت شديت راسها للوراء وحشرت زبي وبداءت ارزع فيها اوووي وانيكها وهي تصرخ بس كاتمه صوت في المخدة
وكانت بتقفل وتعصر زبري بكسها وانا انيك فيه
ارتعشت ليلي وكسها ارتخي علي زبي
روحت عدلتها علي ضهرها وطلعت انيك فيها براحة واخرج زبي شوية افرش كسها وزنبورها وارجع ادخل زبي هائجة ليلي تاني
وراحت ابعدتني عنها وطلعت قعدت بكسها علي وشي وفضلت اللحس كسها وخرم طيزها بلساني وابعد الفلقتين وادخل لساني في طيزها
ولفت ليلي نفسها في وضع 69 ومسكت زبي تمصه وانا اللحس كسها
لحد ما كسها سائل وراحت قعدت علي زبي في وضع الفرسه المقلوبة وكملت نيك فيه
هي راكبه كده حركت نفسي براحة وحشرت زبي في طيزها وهي صرخت بس كملت نيك في طيزها لحد ما نزلت في طيزها
قامت ليلي من علي زبي اترمت جنبي
خدها في حضني شوية وزي العادة رجعت اوضتها
ومر اسبوع ولاقيت كلام عمار بداء يتحقق المشاكل ظهرت
وصحيت الصبح علي رسالة من الوكيل القانوني
بيبلغني فيه اني الحملة اتوقفت بناء علي شكاوي اتقدمت للرقابة علي الاعلام بسبب مخالفات للاداب العامة
وسألته عن الترخيص اللي اتوقف بلغني ان في تعليمات هي اللي وقفت الترخيص
سألته عن اسباب التعليمات بلغني اني هو مش قادر يوصل للسبب والموضوع عليه تعتيم وهو بيحاول يوصل لحل
قفلت معاه واتصلت علي بيتر المحامي صاحبي وحلال العقد
بلغني اني هو هيتصرف
وفعلا بعد ساعتين
بيتر
الو
اهلا يامستشار
انا تواصلت مع صديق ليا مسؤل في السفارة وبعلاقاته عرف
اني في حد وراء الموضوع واني ليه يد في كده
بيتر وحياتك انا عارف علاقاتك ادخل في الموضوع
مين الشخص ده
مسؤل في الادارة العامة للاغذية هو السبب
طب ليه هو عمل كده واسمه ايه
اسمه خالد القحطاني والسبب غير مفهوم قال ايه الاطباق الرئيسية والمعلن عنه غير مطابقة لمواصفات المجتمع عندهم
شكله بيتلكك يابيتر
اه شكله كده
طب ليه
مش عارف بس صديقي قالي اني شكل صاحبك مزعل حد يخصه هو انت عملت ايه يانمس
معلمتش حاجة وعموما احتمال نسافر انا وانت دبي في اقرب فرصة
وفهمت اني اكيد خالد ده طب العنود
لازم نشوف حل
تمام المهم لم نسافر تصورني قدام برج خليفة
انت بتهزر وفايق وانا مش رايق لهزارك
ايه ياصاحبي ياماه مرينا بظروف اصعب من كده
هتحل ان 0000
ماشي ياصديقي وقفلت مع بيتر قعدت سرحت شوية
مسؤل وقحطاني هو كانت نقصاك انت كمان
سافرت فعلا انا وبيتر وبعلاقات بيتر خلصنا مشكلة الترخيص
ورجعنا علي القاهرة تاني
وصلت متأخر كان الساعة الثانية صباحا البيت هادئ
دخلت اخدت دش ودخلت علي اوضتي
وبعد ربع ساعة لاقيت نشوي دخلت عليا
حمد..... بالسلامة مقولتش ليه انك جاي
نسيت
طب احضر ليك العشاء
لا مش جعان
طب اسيبك تنام
لا مش هنام نمت في الطائرة
طب ايه بقي
ايه
ايه بقي مش كده خالص
عايزه ايه
عايز زبك يبرد نار كسي
وطبعا كان بقالي اسبوع منكتش فكنت هايج
واكيد مش هصحي ليلي ونشوي موجودة وهي بردك النيك معاها ممتع
نامت نشوي علي ضهرها وفتحت رجلها
شوفت كسها بيلمع وناعم
اووووووووف علي حلاوة كسك
طب يلا اتمتع ومتعني
نزلت بلساني علي كس نشوي اللحس قبة كسها وافرك قبة كسها بذقني
وقربت بلساني من زنبورها ولحست زنبورها اللي بداء يكبر ويظهر من بين شفايف كسها وبداءت شفايف كسها تفتح قدام عيني وكسها فتح ونزلت بلساني اللحس شفايف كسها والعب فيهم بطرف لساني والحس واعض زنبورها لحست كل شفايف كسها وحواليهم وبطن فخادها وكنت بقرب وابعد لساني من كسها اللي ولع وسخن وهي مسكت راسي تثبتها ناحية زنبورها ورجعت اللحس زنبورها من فوق لتحت والعب فيه بطرف لساني لحد ما كسها اتبل وغرق بوقي ووشي
وفتحت شفايف كسها اكثر ودخلت لساني جوه كسها انيك كسها بلساني
ورحت رفعت نفسي وقعدت علي ركبتي وحطيت مخدة تحت وسط نشوي ورفعتها لفوق ومسكت زبي بأيدي افرش كسها برأس زبي وهي ساحت خالص وغمضت عينها وبليت رأس زبي من كسها اللي كان غرقان وعلي فجاءة رحت مدخل زبي في كسها
وصرخت نشوي صرخة متعت هيجتني اكثر ورحت نائم عليها ومدخل باقي زبي جواها وفضلت انيكها بزبي المبلول بعسل كسها وقعدت تصوت وتتاؤه وأنا مكمل فيها
وغيرنا الوضع وفلقست نشوي خرجت زبي من كسها وطلعت ركبت عليها ومسكت زبي وجهته علي خرم طيزها بصقت علي الخرم وحركت راس زبي اداعب خرم طيزها اللي فتح واستجاب لزبي مسكت زبي دخلته وكنت بطعن خرمه بقوة واخرجه وارجع اوجه زبي وادخله بقوة بطعن خرمها مش بنيكها
اااه كفاية طيزي وجعتني
نيك كسي
لا انا عايز افشخ طيزك
انا عايز لبنك في كسي بصراحة انا عايز احبل منك بقي يااخويا
ركزت في كلامها
خوفت من فكرة اني اختي تحبل مني دي
ورحت كملت نيك في طيزها بقوة وسرعة علي الرغم من خوفي من فكرة حبل نشوي اختي مني الا اني الفكرة هيجتني
وخلتني هايج اكثر وسرعة في نيك طيزها لحد ما نزلت لبني في طيزها
مسحت نشوي اللبن وقعدت علي السرير تدعك زبي وتلعب فيها
ايه مش عايز يوقف ليه ده
اممممم مصيه هيقف
مسكت نشوي زبي تمص فيه
وانا ساتد ضهري علي السرير
امير عارف انك هنا
امممم
ايه متردي
ارد ازاي وزبرك في بوقي
طب سيبي زبي
حاضر
يعرف انك هنا
لا مايعرفش
هو نائم
لا
امال فين
تلاقيها دخل لأخته تفشخه
انتي بتقولي ايه
طارق هو انت فاكرني عبيطه او نايمه علي ودني انا عارفها كل حاجة وساكت بس علشان متزعلش مني
وعرفتي ايه و ازاي
هتفرق معاك
اه هتفرق
في يوم كنت معاك وخلصنا رجعت علي اوضتي
لاقيت امير مش موجود دخلت الحمام اخد شاور كان الحمام فاضي خلصت لاقيت امير ما ظهرش بصيت عليه في اوضتك لاقيتك لوحدك وسمعت صرخه من اوضة ليلي
رحت ناحية الاوضة لاقيت ليلي بتنيك امير بالزب الصناعي وقفت اتفرج عليهم وصورتهم علشان مينكرش
بس فكرة اني الاخت بتنيك اخوه الخول ولعتني اوووي ودعكت كسي وانا بتفرج عليهم نزلت شهوتي
ورجعت علي اوضتي لم جاء واجهته
قالي علي علاقته باليلي من زمان وقالي انك عارف بعلاقتهم واني ليلي عارفه انك بتنيكه
وسالته عن علاقتك باليلي
انا كنت شاكها بس اني في بينكم علاقة
بس امير أكده ليا شكوكي وعرفت اني بينكم علاقة
وقالي اني نفسه نتجمع مع بعض
في الاول افتكرت اني عايز يجمعنا انا وهو وليلي بس عرفت اني هو يقصد نكون احنا الاربعة
وقالي اني انت مش عايز تجمعنا كلنا وهو خايف ومش عارف يعملها ازاي
وهيموت ونكون احنا الاربعة مع بعض
وانا وعدته بشرفه المهتوك اني انا اللي هعملها
طيب كملي مص ونشوف بعدين نعملها ازاي مع بعض
لا احنا هنعملها دلوقتي
هي ايه اللي هنعملها
هنتجمع مع بعض
لا مش هينفع ليلي مش هتوافق
كنت خائف من رد فعل ليلي ومش حابب اني يحصل اي حاجة تاثر علي نفسيتها وعلاقتنا
متقلقش علي ليلي هي موافقة ومستنية اشارة مني
ازاي
اختك جامدة بردك وبتعرف تتصرف
عملتي ايه يخرب بيتك
طبعا علشان تخلي اي حد يعمل اللي انت عايزه لازم تخليه مطيع ليك وتحت امرك وتعرف تسيطر عليه
سواء بشهوة او مال
وانتي عملتي ايه يابومه
بقي القمر ده بومة ماشي عموما هقولك
مفيش من ساعة ما انت سافرت وانا ظبطت ليلي علي الاخر
يعني ايه
هقولك بعد ما انت سافرت انا فكرت اشغل دماغي
انت عارف اني بقعد بلبس عامل ازاي
انتي هتقوللي ما انا علي طول هايج عليكي بسبب اللبس
لبست قميص ستان احمر واصل لحد نص فخادي
وانت عارف فخادي مرمر ومرسومة وتغري
طبعا
ومن غير اندر طبعا
اومال مش لازم اهوي الكسكوس
وكنت في اوضتي قاعدة وعامله نفسي حزينه ومضايقه
جاءت ليلي شافتني كده
مالك قاعدة لوحدك ليه
مفيش زهقانه
طب ما تيجي نقعد بره
لا تعالي اقعدي هنا معايا
قعدت انا وليلي قاعدين بنتكلم في اي هبل
وعملت نفسي حزينة اكثر
ليلي سالتني عن سبب الحزن
عملت نفسي مكسوفه شوية وبعدين
شكيت ليه من امير اني امير مش بيمتعني
واني انا سخنها وهايجها اوووي بسب اني مش مختونه وكده
واني مش بحس بمتعة خالص
صعبت عليها وعملت نفسي بعيط وهي قامت حضنتني وقعدت جنبي وقلتلي اني ممكن امتع نفسي
عملت نفسي مش فاهمه
بصي يانشوي احنا بنات زي بعض
وانا كمان زيك محرومه بس بريح نفسي
انا بمسكنه ولؤم يعني اعمل ايه
طيب من غير كسوف احنا بنات صح
ايوه صح
انا هشرحلك
شوفي متعت الست في زنبورها انتي بايدك تلعبي في زنبورك لحد ما تنزلي
يعني ادعك كسي كده وفتحت رجلي وبايدي بداءت ادعك كسي بعشوائية
وكنت ببص عليها عينها كانت هتطلع علي كسي
صح اللي بعمله
لا طبعا براحة وتدعكي من من فوق لتحت والعكس
طب وريني ممكن
بس من غير كسوف انا بشرحلك بس
طبعا ياروحي
راحت ليلي حطت ايدها علي كسي
وبداءت تدعك زنبوري وتطلع وتنزل بأيده علي كسي
ولعت خالص وهيجاني زادت وهي سخنت عليا وعينه علي كسي
احححححححححح
اووووووووووووف ولعت يابت
شوفتي بقي اتعلمتي تدعكي ازاي
هسيبك بقي تدعكي لنفسك
لا كملي انتي ايدك ناعمه اووووووووووي علي كسي احححححححح
كملت ليلي دعك ونفسها سخن وحسيت بيها ولعت
وخطتي بتنجح زيدت في محنتي ودلعي وانا عمالها اسخن فيها
نيكي كسي بصوابعك اححححححح
ادعكي جامد زنبوري يااااااح ولعت يالبوة انتي بتفشخي فيا
اووووف مش قادرة خلاص
وهي سرحانه روحت انا حطيت ايدي علي كسها
بتعملي ايه
بشوف كسك سخن ولا لسه يابت
ده ولع اوووووووي
طب تعالي ورحت نومتها علي ضهرها وقلعتها البنطلون اللي كان غرقان مكان كسها
ورحت بلساني قربت من كسها بطرف لساني داعبت زنبورها ولفيت لساني علي زنبورها
احححححححح انتي بتعملي ايه
هنريح بعض بدل ما كل واحدة تريح نفسها
طب تعالي بقي راحت ليلي سحبتني وطلعنا علي السرير
نمنا فوق بعض واتقلبنا هي عايزه تركبني وتحضني وانا عايزها اركبها واحضنها فرهدن احنا الاثنين
بس في الاخر اختك قوية زيك ثبتت ليلي وطلعت فوقها
ورحت قربت منها فتحت بوقها وسحبت لسانها ببوقي
وفضلت ابوسها واشفط لسانها وهي تشفط لساني واجسامنا وبزازنا تدعك في بعض سخنا اكثر
ونزلت انا علي بزازها ارضع فيهما وامص حلماتها واحسس علي جسمها الناعم هي سابت نفسها خالص وفضلت ارضع واللحس جسمها وبين بزازها وكل حتي في جسمها ونزلت ناحية كسها لحست قبة كسها وزنبورها وفتحت كسها بايدي ودخلت لساني جوه كسها انيك كسها بلساني
وهي في دنيا تانية خالص وفضلت اللحس كسها وزنبورها واللعب في خرم طيزها بصباعي وابعبص كسها
وكسها نضح مياه كثيرة اوووي
شهوتها نار البت الصراحة
فضلت اللحس كسها وبايدي بدعك بزازها لحد ما صرخت بقوة ونزلت شهوتها وارتاحت
تصدقي متعة حلوة اوي يابت ياليلي نيك النسوان لبعض
منك 000 فكرتيني بمتعة النسوان مع بعض
ايه جربيتها قبل كده
طبعا وحكت ليا ليلي عن صاحبتها سها وازاي متعوا بعض
ومن الهيجان قامت ليلي قعدت بين رجلي وقربت كسها من كسي حركة المقص
وفضلنا ندعك اكساس بعض ونقرب اكثر ونحشر اكساسنا ونصوت ونهيج اكثر وشفايف كسي تحضن شفايف كسها وندعك اكساسنا في بعض
لحد ما نزلنا مع بعض وقمت ركبت فوق بوق ليلي وقعدت بكسي علي بوقها وهي فتحت بوقها و دخلت لسانها في كسي تشرب عسلي
ونضفت كسي من العسل ورحت ارتميت جنبها
اتبسطي يابت شوشو
اه ياقلبي
سيبك من امير ولم تحبي ترتاحي ابقي تعالي لي
انتي المهم يالولو اتبسطي
اه ياروحي متعتة السحاق دي حاجة تانية اصلا
فكرتيني بيه تاني
بس بصراحة انتي احلي واطعم وكسك رائحته حلوة عن البت سها
مين سها دي يالبوة
ياه دي حكاية طويلة ابقي احكيها ليك بعدين
ماشي وكملنا اليوم مع بعض وطول الاسبوع وانا بريح ليلي وهي تريحني لحد من يومين
كنت بنيكها بالزب الصناعي وهي نائمه علي ضهرها
مغمضة عينها وفاشخه رجلها وانا عمالها ارزع في كسها
روحت رميت القنبلة وقولتها
خدي في كسك يالبوة خدي زبي
قوليلي يالبوة زبي ولا زب فحلك طارق
وحشرت زبي ورزعت في كسها بعنف
اااااااااااه
ايه زبي وجعك يالبوة
اححححح
هجيب زب طارق يريح كسك
وهي ساحت خالص ووقعت بلسانها
اه عايزه زب طارق
وحشك زب طارق ياشرموطه
اه وحشني اوووووووي
ايه رأيك لم يرجع اخليه ينيكك وانا انيكك بالزب الصناعي ده
ياريت نفسي في كده او ووي
زبريين يدخلوا فيا
طيب اتفقنا
كملت رزع ونيك لحد ما نزلت ليلي شهوتها
وفاقت ليلي من شهوتها
ايه رايك بقي زبي ولا زب طارق
زعقت فيا ايه اللي بتقوليه ده يانشوي عيب
عيب ايه يابت ما انتي اعترفتي اني زب طارق حلو وواحشك
لا دي ساعة هيجان وكده عيب ده كلام
وحيات شرفك
كلام يابت دي عينك بتلمع من الفكرة
اتكسف عيب انا مش عاهرة ولا شرموطة
احا هو حد قال كده
يابت احنا هننبسط كلنا
هنعملها وحيات شرفك هنيكك انا وطارق مع بعض
لا بلاش احسن طارق يزعل
طارق مش هيزعل ده هيتبسط خالص
متأكدة
اه مش تقلقي
ماشي
وهتعمليها ازاي بقي
دي بتاعتي انا ملكيش فيها
وقولك علي حاجة كمان
قولي ده انتي مصيبة
الشرموط اخوكي هيشارك معانا
ابه ده ازاي
لولو هو انتي فكراني مش واخدها بالي ولا عارفها ايه اللي بيحصل
علاقة امير بطارق وعلاقتك مع طارق وانتي واللي بتعمليه في امير
يخرب بيتك ده انتي سوسه خالص
لا مش كده بس خلاص احنا اهل مفيش داعي حاجة تستخبى
عندك حق
طب هنعمل ايه
ماتقلقيش يرجع طارق وننبسط كلنا
يابنت الايه كل ده عملتيه انتي مجرمه
طالعة لخويا حبيبي وبستني
قولت ايه بقي
قولت ايه في ايه
هنتجمع مع بعض الشراميط مستنينيك
طب اندهي عليهم
لا انت تقوم كده تاخد شاور وتنعنش جسمك وتاخد دي وتيجي اوضتنا
لا خلينا في اوضتي
النهارردة مناسبة حلوة والاوضة والسرير واسع في اوضتنا
وبصراحة نفسي اتناك منك علي سرير الزوجية بتاعي بقي
يلا مستنياك علي نار انا وشراميطك
وفعلا اخذت دش ودخلت اوضة نشوي
وكانوا الثلاثة موجودين وفي انتظاري ودخلت وعشنا احلي ليلة من ليالي المتعة
استنوني علشان تعرفوا ايه اللي حصل
 
وقفنا في السلسة الاولي لم كنت اجازة وجرس الباب رن
قام امير فتح الباب
وبصوت مصدوم ليلي
ايوه ليلي بصيت ناحية الباب شوفت صاروخ واقف تنحت وبصيت علي تفصيل جسمها
ايه مش هتقولي ادخلي
امم
ايه لسه هتفكر
وسع كده ودخلت ليلي ومعاه شنطة
قعدت علي الكنبة وضعت رجل علي رجل
ايه مالك مصدوم كده ليه
ابدا بس مستغرب
مستغرب من ايه
يعني اختفيتي فجأة وظهرتي فجأة
نشوي قاعدة تخمن و مستغربة مين دي
لاني هي متعرفش اي حاجة عن أمير ولا حياته
متستغربش اوي كده ياميرو اديني رجعت في مشكلة
لا ياليلي
طيب وبصت ليلي نحيتنا
ايه مش هتعرفنا علي ضيوفك
اه بس دول مش ضيوف ياليلي دول اصحاب بيت
باستغراب اصحاب بيت
ايوه اعرفك نشوي مراتي وطارق اخوها وصديقي ومش بس كده ده شريكي
اه هو ده شريكك اللي الناس بتتكلم عنه
ناس ناس مين
العمال في المطعم واهل البلد هنا وكمان صفحات الفيس
ايوه هو
بس ده صغنن علي الشهرة اللي واخدها
طارق صغير سن بس كبير عقل وبفضله انا وصلت للي انا فيه
بصت ليا من فوق لتحت
بصيت ليها بطرف عيني
وياتره شريكك في ايه تاني
قصدك ايه ياليلي
ههههههههههه انت فاهمني طبعا
متشغليش بالك انتي خلينا بس في سبب مجيتك دي
ايه هو لازم يكون في سبب لرجوعي بيت ابويا
بيت ابوكي مش ده اللي طفشتي منه وسيبتيها وخدتي حقك
خدت حقي فلوس انما انا ليا في البيت ده زي ما ليك فيه
يعني ايه
يعني انا راجع اعيش هنا تاني عندك مانع
ايوه طبعا عندي
انتي مشيتي بمزاجك يبقي ترجعي بمزاجي
هههههههههههه من امتي وانت ليك مزاج ورأي ياميرو ياحبيبي
ليلي اعدلي نفسك بدل ما انا اعدلك
ايه ده اوع تفكر اني وجود الشحاتين والحرامية دول هيجمد قلبك
وامير سمع كده وراح ضربها بالقلم ومسكها من هدومها يشدها ويزعق ويسحبها ناحية الباب
اطلعي بره وجره من شعرها قمت بسرعة سلكت شعرها من ايده وزقيته وبعدته عنها
بتتضربني علشان دول
دول اشرف واحسن منك ميت مرة
اظن كفاية إهانة ياليلي
واظن إني بتكلم مع اخويا ملكش دعوه
وبداءت اتعصب وصبري ينفذ واتكلمت بعصبية
اتكلمي مع اخوكي واحنا بره كلامكم ومن غير إهانة ليا او لأختي
انا اتكلم براحتي محدش يحدد ليا طريقة كلامي
طب بصي من الافضل للجميع انك تسكتي وتدخلي دلوقتي اوضتك ترتاحي وبعدين نتكلم
ملكش فيه
قولتلك ليا فيه واخوكي قالها ليكي فمن الأحسن تسكتتتتتي دلوقتي وتدخلي اوضتك
بزعيق ووشي احمر وعيني كانت بتطق شرار
بصت ليا ليلي بغل وقامت
طارق ده ملهاش مكان هنا دي تطلع بره
امير الكلام انتهي هنتكلم بعدين ده بيت ابوها حتي لو واخده ورثها من حقها ترجع في اي وقت خلصنا والموضوع انتهي
انت بتتت..... وقبل ما تكمل كلامها بصيت ليها جامد ونفخت بغل وعيني كلها نار
قوممممممي ادخلي جوه
قامت ليلي جري علي الاوضة المواجهة لاوضتي دخلت ورزعت الباب
قعدت وقعد امير
انت ليه عملت كده انا كنت هطردها
انت أهبل مهما حصل دي اختك ومتعرفش ظروفها ايه
انا عارف هي راجعه ليه دي بني ادمها طمعاها
متحسبهاش كده اكيد في سبب تاني
هنشوف
ومر اليوم وليلي قافله علي نفسها الاوضة
نشوي حضرت العشاء وندهت علي ليلي
اللي رفضت تيجي تاكل معانا
قومت كلمتها كان ردوده مستفزة بس كنت متماسك وهي حاولة تستفزني اكثر
بس كبرت دماغي منها
ومر اليوم وتاني يوم كان الصبح صحيت لاقيت ليلي صاحية مولعة سيجارة وبتشرب نسكافيه وقاعدة في الصالة
روحت ولعت سيجارة وقعدت
هي عماله تبص من تحت لتحت وعايز تقول حاجة
روحت انا فتحت كلام
ايه اللي مصاحيكي بدري
مجليش نوم اصلا
ليه كده
مش عارفها السبب
اممممممممم
بتفكري كثير
اه
بتفكري في ايه
وانت مال اهلك
روحت قومت مسكتها من دراعها وبصيت ليها بغل
شوفي كل حاجة ممكن اتسامح فيها الا الاهانة متفكريش اني زي اي حد قابلتيه قبل كده
تقصد ايه
اللي فهميته
أسفه
رجعت قعدت مكاني
صحي امير ونشوي
جاء امير قعد معانا ونشوي حضرت الفطار وقعدنا نفطر
امير في مشكلة في الفرع الجديد
ايه خير
خامات ناقصه للديكور المهندس كلمني امبارح
متشغلش بالك هظبط الدنيا انا مع سلمي ونعالج الموقف
خايف منلحقش ميعاد الافتتاح
هنلحق متقلقش
ونزلت المطعم ورجعت البيت دخلت اوضتي فتحت اللاب توب كلمت سلمي
هاي سلمي
اهلا طارق
شوفت سلمي حسيت بإحساس غريب وكان قلبي بيرتعش زي عيل مراهق سرحت في جمال عيونها
ايه طارق ساكت ليه
اووه مفيش
اتكلمنا في الشغل شوية واتفقت اني اسافر ونتقابل هناك نحل المشكلة ونوفر الخامات و نشوف بدائل
وانتقل الكلام علي حياتنا الشخصية
سلمي انتي مرتبطة
ايه السؤال ده طارق
مفيش من باب الدردشة
اممممم لا طارق مش مرتبطة
طيب عيشتي الحب قبل كده
امممممممممممم بلاش السؤال ده طارق ارجوك
ليه سلمي
مش عايزه افتح في ماضي
اممممممممم
علي راحتك سلمي
طب بتفكري ترتبطي ولا قافله الباب
ايه طارق مالك اليوم
مفيش سلمي بس وسكت
بس ايه طارق تكلم
خلاص مفيش حاجة
امممممممم طيب طارق ممكن اقفل دلوقتي لاني خارجه
اوكي سلمي باي
ومر اسبوع وأنا سافرت دبي قابلت سلمي كنت حاجز في نفس الفندق
اتقابلنا روحنا المطعم بداءنا نحل المشكلة ورجعنا علي الفندق مع بعض كل واحد راح غرفته حسيت بالملل كلمت سلمي
سلمي
ايوه ياطارق
بقولك ايه انا حاسس بملل ما تيجي نخرج
مليش مزاج
تعالي ننزل المطعم تحت نتعشى
امممممممممم مرهقة
يابنتي تعالي بس أنا زهقان
هستناكي ننزل مع بعض
طيب
وفعلا بعد ربع ساعة لاقيت سلمي بتكلمني وخرجت قابلتها عند غرفتها
اووووووووووووووه ايه الجمال ده
ميرسي
لا حقيقي انتي جميلة
اتكسفت سلمي
مسكت ايدها
بصت سلمي ليا
مضايقه
سكت
نزلنا المطعم قعدنا نتعشي
مردتيش علي سؤالي
سؤال ايه
السؤال اللي سالته ليكي احنا بنتكلم اخر مرة
اه
افتكرتي
ايوه طيب
بتفكري ترتبطي ولا قافله الباب
ممكن اعرف سبب السؤال
يعني عايز اطمن عليكي مش اكثر
بجد
ايوه بجد انت بتكذب طارق
وانتي بتهربي من السؤال ليه
معنديش استعداد للموضوع دي
ممكن اعرف ليه
معنديش استعداد اتجرح تاني
طب ممكن اعرف سبب الجرح الأواني
الخيانة
صعبها
جدا ياطارق عارف لم تكون بتحب حد هو كل حاجة ليك هو حياتك والنفس اللي بتتنفسه روحك وعقلك وكل تفكيرك فيه وليه وفي الاخر يخونك
عارف ياسلمي
مشكلتي اني سهلة التعلق بالناس عموما
كنت في الاول بتعلق بالناس اوي واديهم كل حبي واهتمامي وطاقتي في كل علاقاتي اصحابي اهلي حتي اللي ارتبط بيه كنت بقدم كل حاجة بحب
لحد ما حصل اللي حصل
اتجرحت اووووووووووووي ومن ساعتها قررت اني متعلقش بحد واركز مع نفسي وحياتي
ده شي جميل بس اكيد مش كل الناس زي بعض
كله زي بعضه
اختلف معاكي
لا متختلفش لاني الخيانة جاءت من حب عمري وطفولتي وخاني مع مين مع اعز واغلي صاحبه ليا
صديقة الطفولة وحبيب عمري انت متخيل
صعب اوي اللي مريتيه بيها
الاصعب التعب النفسي والجسدي انا تعبت جدا وشرعت في الانتحار
يانهار اسود بجد
ايوه
بس 0000 ستر واديني قدامك اهو
ده من حظي علشان اتعرف عليكي واقابلك
ميرسي
عرفت بقي ليه معنديش استعداد ارتبط تاني
قولي بقي سبب سؤالك
بصراحة ومن غير كذب او تجميل انا معجب بيكي جدا ومن ساعة ما قابلتك اول مرة وانا قلبي دق ليكي
ولأول مرة احس الأحاسيس دي مع بنت مسبقش ليا الارتباط ببنت او حسيت بمشاعري بتتحرك ناحيتها غيرك
اتكسفت سلمي وسكتت وبصيت في عيونها لاقيت دمعه في عيونها قربت ومسحت دمعتها
طارق ممكن نمشي
قمت وطلعنا وصلت سلمي اوضتها
انا اسف لو ضايقتك
محصلش حاجة طارق
دخلت سلمي اوضتها وانا رجعت اوضتي قعدت اللوم نفسي علي تسرعي وجهلي بس عذرت نفسي اول مرة احب واعبر عن مشاعري لبنت
بعت رسالة لسلمي علي الواتس اب بعتذر فيه تاني
مردتش سلمي علي الرسالة
وتاني يوم اتقابلنا الصبح روحنا خلصنا شغل واتعاقدنا علي خامات جديدة ورجعنا علي الفندق
وعلي اخر اليوم لاقيت رسالة علي الواتس اب من سلمي
مساء الخير استاذ طارق
بستأذن منك انا كده دوري انتهي وراجعها إيطاليا
حجزت سفر بكره
محتاج اي حاجة تاني في الشغل
سلمي لسه محتاجك هنا معايا
حضرتك انا مصممة ديكور مش مهندس تنفيذي وبخصوص دوري انا غيرت خامات متوفرة تتناسق مع ديكور المكان اعتقد وجودي زي عدمه
مين قال كده وجودك مهم ليا
معتقدتش
لا ياسلمي وجودك مهما ومهما اووووووووووووي
بعتذر ليكي لو كلامي ضايقك واعتبري اللي اتقال متقالش
محصلش حاجة استاذ طارق
محتاجه اسافر اعذرني
اللي يريحك
وبعت ليه ايموشين احزنني
وفعلا نفذت سلمي كلامها وسافرت وبعد يومين رجعت مصر
رجعت ومن التعب والارهاق نمت
صحيت في نص الليل دخلت الحمام
وأنا خارج لمحت نور اوضة ليلي مضاء وفي صوت جاي من الاوضة رجلي خدتني لحد الاوضة
بصيت كان الباب مؤارب
ولمحت ليلي قاعده علي كرسي وحاطه رجل علي رجل وامير قاعد جنب الكرسي تحت رجل ليلي وعمال يحكي ليها وقفت مداري نفسي استمع ليهم
امير بيحكي
وليلي بتقاطعه طب دي حكايتك مع طارق وازاي ناكك ياشرموط
طب واخته إيه حكايتها
امير خلاص بقي فكك وتعالي ريحي خرمي
لا ياعرص مش هريحك غير لم تحكي
ليلي وحيات غلاوتي عندك انتي برجوعك رجعتي ليا شهوتي انا كنت خلاص قربت انسي اني بنوتي وكنت بتعالج من كده
كنت بتعمل ايه يمتناك
عايز تنسي اصلك وتتحول وتكون راجل هي الرجولة بتكتسب لا ياديوث
ليلي انا مش ديوث
نسيت ياعرص لم عرصت علي لحمي لمجدي
ياه دي انتي قلبك اسود
شوفت بقي انك متناك ولا عمرك هتكون راجل
طيب بما اني أنتي شايفها كده ريحيني
انا تعبان من ساعة ما رجعت من ايطاليا عمال أحاول واقاوم وانتي رجعتي ولعتي خرمي يبقي ريحيني ارجوكي
لم تحكي باقي الحكاية واسمحلك تلحس رجلي بعد كده اريحك
لا اللحس ايه انا مش بتاع خضوع
بص ياميرو انت من النهاردة كلبي واللي اقولها تعمله علشان أوافق إني اريحك وابسطك
انتي اتغيرتي اوي
اخلص مش هنعقد الليل كله نرغي
حاضر ياليلي
تؤق تقول حاضر ستي ليلي
يوه بقي اخلصي وشخطت فيها
مش قادر اقول
انت بتزعق وصوتك بيعلي علي
وراحت ليلي برجلها داعبت زبه الصغنون
معلشي هايج ومش قادر
كملت ليلي مداعبة في زبه برجلها
يبقي لم تكون خول وعايز ترتاح تكون مطيع
اححححححححح زنبوري ولع
يبقي خليك شاطر علشان اريحك
حاضر ستي ليلي
كمل اخته ايه نظامه
وكمل امير الكلام وحكي لليلي اني نشوي اتعرضت لاغتصاب واني اتجوزها علشان يلم الموضوع
وانت مالك تورط نفسك ليه مع واحدة مفتوحه ولا انت عملت كده علشان اخوها يفضل ينيكك
لا مش كده خالص
امال ايه
طارق جدع جدا وليه مواقفة رجولة معايا حبيت اعمل حاجة ارد به جزء من جمايله معايا
يعني انت اتجوزتها شفقة
لا خالص البنت تتحب فعلا
وبعد ما خلص كلام
تعال ياولا اريحك
وقفت ليلي امير قدامها وهي قاعدة وبداءت تحسس علي طيزه
فاكر اول مرة لعبتلك فيها
ياه مش قادر انسي طبعا صوابعك وهي بتلف وتلعب في خرمي
ياحححح
ريحي خرمي ارجوكي ستي
برافو انت بتتعلم بسرعة
وامير واقف مش علي بعضه وهي عماله تلعب وتحفر في خرمه وتداعب خرمه بصوابعه
وتخرج صوابعه تبله من ريقها وترجع تبعبص وتتنيك امير بصوابعه وايده التانية بتلعب في زب امير تداعبه وتقرص راس زبره
اححححححح براحة علي راس زنبوري
ولعت خلاص
مش هسيبك غير لم تنقط ياشرموط
وكملت ليلي مداعبة في زب امير وايدها التانية بتلعب في خرمه لحد ما امير نزل شهوته
ارتحت ياكلبوبي
اه ارتحت اوي نفسي ادوق عسلك بقي
ههههههههه هو بالساهل كده اني ادوقك عسل كسي
اريحك زي ما ريحتيني
هههههههههههه ياد انا لو عايز ارتاح اشوف راجل
موجود
ههههههههههه انت تعرف حد راجل
راجل وراجل اوووي وجدع جدا
مين ياخنيث يامتناك
طارق
ههههه صاحبك تلاقيه خول زيك
سمعت الشتيمه كنت عايز ادخل انيك كسمها وافشخها
لا لا طارق مش خول
يعني راجل ولا زي حالاتك
لا ده راجل اوي كمان
شكله في الاخر هيطلع زيك
يابنت الكلب ادخل دلوقتي افشخها واعرفها انا مين وكنت هتهور وادخل عليهم
ورجعت في اخر لحظة لم سمعت ليلي بتسال امير تاني قولي الشرموطه مراتك بتعمل معاه ايه بقي
بتساحق معاه ونريح بعد وتلعب لي في خرمي
واخووها عارف وضعكم مع بعض وعايشين ازاي
ايوه ايوه طبعا عارف اني بنريح بعض
وهي عارفها اني اخوه بينيك
لا متعرفش اني اخوها بينكني
اه
طب هنشوف الموضوع ده بعدين تعال يلا ياكلب انزل اللحس رجلي
بلاش الاسلوب ده انا لبوة اه ومتناكة اه بس مش بحب الخضوع
ياد دي حاجة حلوة اوي وهتعجبك
لا ليلي خلينا زي ما احنا علشان خاطري
طب خلاص بقي روح اوضتك ما دام انت مش عايز تسمع الكلام
ليلي علشان خاطري
غور يلا بقي فصلتني
طب اللعبي في خرمي شوية
غور من وشي احسن لك
خلاص ماشي براحتك انا همشي
ورحت انا جريت في الطرقة استخبيت وراء عمود في الطرقة ورجع امير علي اوضته
وانا استنيت شوية ورجعت علي اوضتي
وانا راجع بصيت علي اوضة ليلي لاقيتها فاتحه رجليها وعمالها تدعك في كسها فكرت ادخل افشخها وهي كده بس تراجعت
ورحت علي اوضتي قعدت افكر ليه امير انكر اني نشوي تعرف اني بنيكه اصلا
وتاني يوم رحنا المطعم الاساسي اللي فيه مكتبنا
وانا قاعد شغال وبقفل حسابات
دخل عليا امير
ايه بقي شغل علي طول وحشتني يارجلي
امير مش وقته الوضع مش كويس في فرعنا الجديد كله مشاكل
يبقي تروق نفسك وتروقني وسحب امير الكنبة اتفردت سرير ونام عليها بعد ما قلع البنطلون
يلا بقي انا هائج اووي
ليه ليلي مش ريحتك
الصراحة لا ليلي اتجننت اكثر من الاول وبتطلب حاجات غريبه اووي
عايزه ايه منك
شغل سادية وجنان وحاجات غريبه
وانت حكيت ليه حاجة
قولتله اني بنا علاقة بس ومحكتش حاجة تانية عن علاقتك بنشوي
طب كويس اووي بس ليه خبيت عليها علاقتي بنشوي
علشان مش عايزها تمسك علينا حاجة تكون نقطة ضعف لينا قدامها ليلي مش سالكة
طيب تمام فهمتك
طب مش يلا بقي
لا روح ليلي تريحك واسمع كلامها
بس انا مش حابب كده
اسمع ونفذ كلامها لحد ما نشوف هي عايزها ايه
طب ودولقتي مش هتريحني ومسك زبي يدعكه
سيبت امير يدعك زبي ويمصه ودماغي مع ليلي
خلصنا ومتعت امير ورجعنا علي البيت
وفي نص الليل وانا نائم صحيت علي ايد نشوي وهي بتحسس وتدعك زبي
ايه يابنت المجنونة اللي بتعلميها ده
زبك وحشني
مش هينفع ليلي تشوفنا
متقلقش ويلا بقي احسن كسي مولع الخول لحسه وكسي مولع ومبلول وجاهز لزبك
تعالي وسحبتها في حضني وقربت منها ابوسها واشفط لسانها
بوسنا بعض وهي سحبت نفسها وقامت طلعت زبي وراحت قعدت عليه
ايه مستعجلة ليه
بقولك كسي مولع ومبلول وهايجه ننننكننني بقي
وقعدت نشوي علي زبي تتنطط وتعصر زبي بكسها ومن هيجانه كانت بتدعك بزازها وتقرص حلمات بزازها
شدتها عليا ومالت بزازها وامص واعضض فيهم وهي تتاؤها وتوحوح وصوتها علي مسكت شفايفها اكتمهم بالبوس
وهي تتنطط وهيجانه يزيد وتخرجه تفرك شفرات كسها علي زبي وتدخله تاني تتنطط عليه وتعصره لحد ما ارتعشت ونزلت شهوتها
انما شرمتطها مهديتش راحت لفت نفسها في وضع 69 ومسكت زبي ترضع فيه وتمصه وتهز كسها علي بوقي رحت قربت من كسها اللحس زنبورها وارضع فيه وهي تمص زبي وتعلب في بيضاني وكانت بتشفط راس زبي وتعمل صوت طرقعه وهي بتسحب راس زبي
براحة يابنت المجنونة حد يسمعنا
ما يسمعوا براحتنا
مش عايز نوش ووجع دماغ لحد ما شوف ليلي دي وايه قصتها
فكك منها كده كده هي شرموطة فعادي يعني
شرموطة اه بس متعرفش انك لبوة اجمد منها
بقولك ايه فكك ومتعني اوووي احسن انا مش قادة خلاص
ورحت قلبت نشوي علي ضهرها وطلعت نمت عليها
ااااه احشر وارزع جامد اوووف كسسسسي مولع نار
وهي نايمه وانا عمال انيك فيها وبزازها بتترج جامد
وقفت نيك بس زبي كان جوه كسها وفضلت ارضع بزازها وامص الحلمات
ورجعت تاني احرك زبي وانيك في نشوي بقوة وسرعه لحد ما نزلت لبني وهي بترتعش وتنزل ماء شهوتها
ونمت جنبها لحد ما هدينا والصمت ملاء المكان
وحسيت بحركة في الطرقة وسمعت صوت باب بيتقفل
خمنت مين يكون شافنا خوفت لتكون ليلي
وطلبت من نشوي تروح اوضتها هي رفضت وكانت عايز تاني بس انا كنت خلاص التفكير شغل دماغي
ياتره مين اللي كان بيراقبنا
تفتكروا مين يا اصدقائي تقبلوا تحياتي
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر بالجزء الجديد
 
سعدت جدا بعودتك للكتابة يا صديقي الجنتل
عودة قوية و بداية حلوة للسلسلة التانية من احدى القصصة التي احبها
عودة ليلى هتغير اكيد في نمط القصة
حب طارق لسلمى ايضا مش عارف هيدخل في الاحداث و ياثر فيها ازاي و انا متشوق اعرف
هل ستنضم سلمى لعلاقات طارق المتشعبة و تكون جزء منها؟
القصة فيها تغيير للاحسن في استخدام الضمائر و هذا يخفف من بعض اللخبطة في الفهم
مرحبا بك مرة اخرى يا صديقي و في انتظار الجزء التاني و ارجو الا يطول الانتظار
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%