NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

The King👑

الملك👑
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بما ان دلوقتي مبقاش حد بيتكلم في معلومات جنسية زي الاول و كلها بقت طلبات الي عايز سالب و الي عايز فحل و ديوث و قسم الفضفضة قلب طلبات و مبقاش فية معلومات تعالوا نرجع المعلومات بتاعة زمان.
كل واحد عارف معلومات و حلول يقول عن ضعف الانتصاب النفسي مش العضوي لان العضوي دا لازم يتوجه ل دكتور و يبدأ علاج و الكلام مش ليا دي معلومات جنسية للكل
مبدأيا كدة الي اعرفة عن الضعف النفسي ان لو عضوك بيقف بس مع مراتك لو ليلة الدخلة مثلا اول ما بتدخل بينام تاني او بيبقي واقف و اول ما بيدخل بينام او بيبقي نايم من البداية بس اول ما تلمح صورة بس بيقف و بيبقي زي الحديدة دا كدة ضعف انتصاب نفسي لانك حاطت في دماغك انك عايز تبقي وحش و هتقول عليا اية و العلاج بتاعة تجديد العلاقة و المداعبة و انك تلمس جسمها في الرايحة و الجاية و لما تيجي تدخلوا متحطش في دماغك هينام امتا لانك كدة بتقطع الاشارات الي جاية من المخ للعضو ب تفكيرك
اي حد عندة معلومات تانية يحطها

دى قضيه اتعرضتلها كان فى وحده رفعه تطليق للضرر لانها لسه بكر القاضي عرض الراجل طب شرعي لقاه عادى مفهوش حاجه طلع فى عامل نفسي مش بيهيج على البنت الى معه وشيها عادى مع انها كانت جمل

• عجبني
التفاعلات: The King👑
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دى قضيه اتعرضتلها كان فى وحده رفعه تطليق للضرر لانها لسه بكر القاضي عرض الراجل طب شرعي لقاه عادى مفهوش حاجه طلع فى عامل نفسي مش بيهيج على البنت الى معه وشيها عادى مع انها كانت جمل
بالظبط دا الي بتكلم فية بالظبط مش شرط يبقي مريط عضوي ممكن يبقي مريض نفسي

• عجبني
التفاعلات: morad69

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%