NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة ضرب العشرة وضعف انتصاب وسرعة قذف

mostafa aahmed90

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا كنت بضرب 10 بقالي 12 سنة ومن 3 شهور قررت اني اوقفها وابطل اشوف بورن واي حاجة ليها علاقة بالاباحية
بس اللي لاحظته بعد 3 شهور اني لما حاولت اشوف بورن زبي مش بيقف كان الاول بيقف علي طول دلوقتي ممكن افضل اتفرج علي فيديو او 2 مش بيقف خالص
ولما حاولت العب في حسيت اني هنزل بسرعة جدا بس وقفت وحاسس في ضعف انتصاب
انا كدا طبيعي ولا اي الدنيا

• عجبني
التفاعلات: عاشق الكس والطيز الجامده
العضو الذي لا يستعمل يضمر
مش عارف الناس الي بتتكلم عن أضرار العاده السريه دي جايبين الكلام الفارغ ده منين
لا هو حضرتك لما بتعمل كده بتجدد الدم في بتاعك و دي حاجه مهمه لان الدم بيحمل معاه غذاء للخلايا و بيجددها و طبعا لانك مش تعمل الموضوع ده كتير فالخلايا العصبيه بقت حساسه بزياده لأي لمسه
البورن مضر لانه بيسبب ادمان و بيضيع الوقت لكن العاده السريه حاجه مهمه و الانتصاب الي بيحصل الصبح اول لما تصحى حاجه مهمه و لو راح يبقى معناه ان صحتك مش مضبوطه ممكن بسبب ضغط عالي او سكري او تدخين او وزن ذائد

• عجبني
التفاعلات: mostafa aahmed90
العضو الذي لا يستعمل يضمر
مش عارف الناس الي بتتكلم عن أضرار العاده السريه دي جايبين الكلام الفارغ ده منين
لا هو حضرتك لما بتعمل كده بتجدد الدم في بتاعك و دي حاجه مهمه لان الدم بيحمل معاه غذاء للخلايا و بيجددها و طبعا لانك مش تعمل الموضوع ده كتير فالخلايا العصبيه بقت حساسه بزياده لأي لمسه
البورن مضر لانه بيسبب ادمان و بيضيع الوقت لكن العاده السريه حاجه مهمه و الانتصاب الي بيحصل الصبح اول لما تصحى حاجه مهمه و لو راح يبقى معناه ان صحتك مش مضبوطه ممكن بسبب ضغط عالي او سكري او تدخين او وزن ذائد
انا كنت اكتفيت اني بحتلم كل اسبوع او 10 ايام
والانتصاب الصباحي موجود لكن مش كل يوم

الانتصاب الصباحي مش لازم كل يوم على الاقل مرتين في الاسبوع

• عجبني
انا كنت بضرب 10 بقالي 12 سنة ومن 3 شهور قررت اني اوقفها وابطل اشوف بورن واي حاجة ليها علاقة بالاباحية
بس اللي لاحظته بعد 3 شهور اني لما حاولت اشوف بورن زبي مش بيقف كان الاول بيقف علي طول دلوقتي ممكن افضل اتفرج علي فيديو او 2 مش بيقف خالص
ياعم لازم ااكل يعرف انو وقق العادة ما يكون ده وقف في مرة واحده لازم تمر على طبيب زي كانك مدخن شوي شوي لحتى يتعاد جسمك انتا بعد ما وقفت العادو دماغك وهرموناتك ملخبطة روح للطبيب وهو يوريك

• عجبني
التفاعلات: زبري مووولع
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص ياصحبى اللى انت فيه ده طبيعى انت كنت مدمن ع العاده وبطلت مره واحده انت حاليا ف مرحله اسمه مرحله الموت السريري ديه اعرضها نفس الاعراض اللى عندك وكمان احساس انك هتنزل بسرعه ده طبيعى علشان بقالك فتره كبيره نسبيه بعيد عنها واطمن اللى انت ف ده مش هيستمر كتير بس صدقنى هترتاح
انصحك نصيحتين
الاولى انك تستمر ف اللى انت فيه وتفضل بعيد ومترجعش تانى البورنو ولا العاده
والثانيه انك تحاول توصل لمجموعه واعى ع الفيسبوك ودول هيساعدوك جدا تكمل اللى انت فيه وهتشوف نصائح اكتر من ناس ف مراحل تعافى وناس اتعافت منها

بص ياصحبى اللى انت فيه ده طبيعى انت كنت مدمن ع العاده وبطلت مره واحده انت حاليا ف مرحله اسمه مرحله الموت السريري ديه اعرضها نفس الاعراض اللى عندك وكمان احساس انك هتنزل بسرعه ده طبيعى علشان بقالك فتره كبيره نسبيه بعيد عنها واطمن اللى انت ف ده مش هيستمر كتير بس صدقنى هترتاح
انصحك نصيحتين
الاولى انك تستمر ف اللى انت فيه وتفضل بعيد ومترجعش تانى البورنو ولا العاده
والثانيه انك تحاول توصل لمجموعه واعى ع الفيسبوك ودول هيساعدوك جدا تكمل اللى انت فيه وهتشوف نصائح اكتر من ناس ف مراحل تعافى وناس اتعافت منها
انا من ساعة ما بدات لحد من 4 سنين مثلا كنت بتاخر في القذف لكن بعد كدا بقا اقذف بعد دقيقة مثلا وكان سرعة قذف بس والانتصاب كان كويس
لكن دلوقتي الوضع ابقا اسوء
بس هستمر اكيد ف اني افضل بعيد عن البورن والعادة

انا من ساعة ما بدات لحد من 4 سنين مثلا كنت بتاخر في القذف لكن بعد كدا بقا اقذف بعد دقيقة مثلا وكان سرعة قذف بس والانتصاب كان كويس
لكن دلوقتي الوضع ابقا اسوء
بس هستمر اكيد ف اني افضل بعيد عن البورن والعادة
مع استمرارك ف البعد كل حاجه هتتحسن
لو قلقان اوى ومش مرتاح اعرض نفسك ع دكتور ذكوره وشوف هيقولك ايه

ولا تفكر في الحجات دي
دي نتيجه تأخر الاثاره مش اكثر لان عقلك الباطن رافضها
مع الوقت والعلاقات السليمه كل ده هيتحسن

ولا تفكر في الحجات دي
دي نتيجه تأخر الاثاره مش اكثر لان عقلك الباطن رافضها
مع الوقت والعلاقات السليمه كل ده هيتحسن
انا خايف الموضوع يطول
ولو تزوجت يفضل موجود

انا خايف الموضوع يطول
ولو تزوجت يفضل موجود
في الأول بس ومع تكرار الموضوع هيتحسن بشرط مش تدخل العلاقه وانت متوتر

• عجبني
انا عندي مشكله
انا كنت بعمل عاده سريه بس قبل م كنت أنزل كنت أمسك نفسي و منزلش عشان أطول المده ف حصلي ضعف في الانتصاب و شويه تقطيع لما بعمل بول اخر شويه بينزل ب حرقان شويه...... اعمل ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%