NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ضد وانتا جبت النهيه

• عجبني
التفاعلات: عاشق السكس فون
ده تقريبا بيحصل بسبب انتقام البنت بتتجوز يروح الولد ينزل صورها على جروبات التيليجرام ويكسب فلوس على قفاها

ده تقريبا بيحصل بسبب انتقام البنت بتتجوز يروح الولد ينزل صورها على جروبات التيليجرام ويكسب فلوس على قفاها
ما يتجوز هو كمان وحتى لو مش عايز يسببها فى حاله والجواز نصيب

• عجبني
التفاعلات: في عالم خاص
ما يتجوز هو كمان وحتى لو مش عايز يسببها فى حاله والجواز نصيب
ده مش موجود حاليا الثقافة المنتشرة ثقافة وسخة وواطية مبتردش عليا وعملت بلوك شير للصور على طول وده راجع للتربية الوسخة اللي الولد بيعيش فيها وغلط كمان من البنت انها تثق فيه

طب و لو هي بنفسها سمحتلك إنك تشاركها مع أصحابك؟؟

يا باشا انت ركزت ف حته و سيبت الأصل.

اي واحد يعرف يجيب بنت سكة بالجواز و بيعشمها بالجواز و ياخد غرضه و يختفي مش راجل ولا بعرف الرجولة او الشهامة

ياخد البنت لحم و يرميها عطم مش راجل

و كلامي معناه واضح.

تحياتي لفاقدين الرجولة و الشهامه

أنا بشوف اى راجل ينشر صور بنت بعتتهاله حتى لو هى شمال أنه راجل عرص وبلاش كلمه راجل دى عشان مفيش راجل يعمل كدا
اتفق .. قلة نخوة و قلة امانة و خيانة ذمة

أنا بشوف اى راجل ينشر صور بنت بعتتهاله حتى لو هى شمال أنه راجل عرص وبلاش كلمه راجل دى عشان مفيش راجل يعمل كدا
عندك حق عاوز تنشر شىذ لازم يطون بعلم و موافقة صاحب الشىء

يريتها بتقف عند الشير بس ده بيهدد والتهديد بجد حاجه مؤذيه فشخ

عشرة علي عشرة انا سيبت بنت وكان معايا صور ليها عادية أو هي بعتتها بلبس البيت انا مسحت كلة ومرضتش انشر صورها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
البنات عموما بتتحكم فيها مشاعرها اكتر ولما بتطمن بتكون تصرفاته عاطفيه اكتر من عقلانيه العيب بقى على اللى ادها الامان وغدر بيها
احنا مش ضعيفات لهذي الدرجه بالعكس عندنا مشاعر واحساس مرهف لكن نعرف نحافظ على انفسنا والقليل فقط من البنات الي بيغرروا بهن

• عجبني
صدقت
وللاسف بعض البنات تنخدع من كلام الشباب وبالاخر ممكن يفضحهم لانه قليل اصل

• عجبني
احنا مش ضعيفات لهذي الدرجه بالعكس عندنا مشاعر واحساس مرهف لكن نعرف نحافظ على انفسنا والقليل فقط من البنات الي بيغرروا بهن
أنا مقولتش ضعيفه أنا قولت مشاعرها بتتحكم فيها لما يتقرب اوى من الراجل

حرام عليه.. ده جريمة تتعاقب بالقانون

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%