NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مثير البوم صور عضوة بالمنتدى

هى حركه جريئه بس اتمنى تراجعى نفسك فى موضوع ظهور وشك علشان المشاكل بس
هو فعلا انا فكرت كتير قبل ما أخد القرار ده بس وصلت لاني اخد القرار و معتقدش انه بقي في مجال للرجوع بقي

• ايه ده
  • عجبني
التفاعلات: Mr:Doo و Moheb sex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ازاي عضوة في المنتدى ومنزلة صورها بوشها عادي
دا يبقى حاجة من الاتنين
1/ يا اما الكلام دا مش صحيح
2/ يا اما دا تصفية حسبات وتشهير
ياريت يا جماعة لو حد معندهوش ضمير ولا رحمة حابب ينشر صور واحدة يعمل بلور على وشها عشان ممكن البنت تضيع وتطير فيها رقاب
صح

هو فعلا انا فكرت كتير قبل ما أخد القرار ده بس وصلت لاني اخد القرار و معتقدش انه بقي في مجال للرجوع بقي
ممكن سؤال بجد طيب

ياريتها مراتي او اتجوز واحده شبها افرجكم عليها

• بيضحكني
التفاعلات: Mr:Doo
  • عجبني
حلو

• عجبني
بس مش جميلة 😁

حلوه اوي يبخته الي هيتمتع بيها

• عجبني
تسلم ايدك يا امنية بس عايزين نشوف كسها:love:

• عجبني
عسووله

• عجبني
التفاعلات: Mr:Doo و Moheb sex
اي الهيجان دا كله اللي يخليها تتصور كده وفي ايديها الكانولا 😒

• عجبني
أولا كلامك منطقي جدا لكن احب اقولك اني انا صاحبه الصور و انا اللي طلبت من امنيه تنزلها و انا بكامل قوي العقليه و مبعتهاش لراجل ولا حاجه من الكلام دا و لو لاحظت هتلاقيني انا اللي بصور نفسي سيلفي الصور صوري و مرفوعه بناء علي طلبي الشخصي 👌✌
مش عارف ممكن كلامك يكون صح بس حاجه جوايه بتقولى أن مفيش بنت عندها الشجاعه انها تنزل صورها بوشها وفيه سؤال تانى ولكى حريه الاجابه بما انك موافقه أن صورك تنزل طب مانزلتيهاش انتى ليه اشمعنا خليتى امنيه هى اللى تنزل الصور

مش عارف ممكن كلامك يكون صح بس حاجه جوايه بتقولى أن مفيش بنت عندها الشجاعه انها تنزل صورها بوشها وفيه سؤال تانى ولكى حريه الاجابه بما انك موافقه أن صورك تنزل طب مانزلتيهاش انتى ليه اشمعنا خليتى امنيه هى اللى تنزل الصور
ليك حريه التصديق او لا عادي و دي مش هتفرق معايا يعني صدقت او لا دي حاجه ترجعلك

متأكد يعني انها قديمه و من علي النت كمان 😏
علي فكره انا صاحبه الصور و الصور حقيقية و مش قديمه ولا موجوده علي النت غير النسخة دي فقط اللي انت معلق عليها ✌
انت ميولك ايه؟

أولا كلامك منطقي جدا لكن احب اقولك اني انا صاحبه الصور و انا اللي طلبت من امنيه تنزلها و انا بكامل قوي العقليه و مبعتهاش لراجل ولا حاجه من الكلام دا و لو لاحظت هتلاقيني انا اللي بصور نفسي سيلفي الصور صوري و مرفوعه بناء علي طلبي الشخصي 👌✌
بس ليه حاطة صور وانت بح.جابك؟

فينك تطلبي حذف الصور

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%