NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مع احترامي لبكي يا ويزو انا شايف انو طبيعي شوفي احنا هنا ازبرنا تعبانه من قله النية ازاي وشوفي هناك
طبيعى ان البنت عندنا تلبس كده؟

طبيعى ان البنت عندنا تلبس كده؟
أكيد لا ولو هو عادي مكنتش هبقي انا في المنتدي دلوقتي ولا أنتي كمان

• عجبني
التفاعلات: الدير الفتاكك
ماهيه تونس برضه عادى
مصر غير
و حيكون ايه رأيك لو قلت ان الصورة دي في مصر قبل سنة كانت في زيارة عمل

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: AlJoker_Jo، Nothing stays the same و Headliner
و حيكون ايه رأيك لو قلت ان الصورة دي في مصر قبل سنة كانت في زيارة عمل

لو حد من مدينتى شافها وجت معه سكه كان ناكها ورجعهالك يمكن حامل كمان بس تلاقيها كانت فى القاهره

لو حد من مدينتى شافها وجت معه سكه كان ناكها ورجعهالك يمكن حامل كمان بس تلاقيها كانت فى القاهره
كلامك صح كانت في القاهرة يومين و في شرم ٣ ايام ،، رحلة عمل ،، هي تشتغل في مجال السياحة و الاعلانات

كلامك صح كانت في القاهرة يومين و في شرم ٣ ايام ،، رحلة عمل ،، هي تشتغل في مجال السياحة و الاعلانات
تمام
يعتبر من السياح محدش هيقرب منها الا بموافقتها
انما لو عايشيين هنا كانت جتلك كل ليله وكسها فيه ختم الدكوره المصريين

تمام
يعتبر من السياح محدش هيقرب منها الا بموافقتها
انما لو عايشيين هنا كانت جتلك كل ليله وكسها فيه ختم الدكوره المصريين
كنا عايشين في الساحل قبل كوفيد ١٩ لمدة ٨ شهور ومتفتكرش حصل حاجة ،، لو هي مش عايزة مش ممكن يحصل بالاكراه

كنا عايشين في الساحل قبل كوفيد ١٩ لمدة ٨ شهور ومتفتكرش حصل حاجة ،، لو هي مش عايزة مش ممكن يحصل بالاكراه
منا بقولك هيه لو هتنزل كده الرجاله هتعاكس والشباب وهيغروها وفى مكان العمل هيقربوا منها ويحكوا فيها طوا اليوم لحد لما تهيج وهيه هتروح معاهم لوحدها وانت تبقى قاعد فى البيت وهيه بتتناك من الرجاله فى الشغل

منا بقولك هيه لو هتنزل كده الرجاله هتعاكس والشباب وهيغروها وفى مكان العمل هيقربوا منها ويحكوا فيها طوا اليوم لحد لما تهيج وهيه هتروح معاهم لوحدها وانت تبقى قاعد فى البيت وهيه بتتناك من الرجاله فى الشغل
الصورة دي لما كنا في الساحل في مصر ،، انا قلت لك هي بتفرح لما الرجالة يعاكسوها و يتغزلوا بجمالها لكن مش اكتر من كده

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: AlJoker_Jo، Nothing stays the same و Headliner
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لما ده في العمل اومال الحفلات السواريه بتلبس ايه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%