NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بحب صور الإنمي جدا خصوصا الهنتاي بتهيجني اوي

دعوى عامه لكل الناس الي بتحب الصور دي فرجونا على الصور الي بتحبوها مش لازم تكون اباحيه ولا لازم تكون شاذه بس عادي اي صورة بتحبوها
💗💗

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: مش عارفني, Aboduwie, الصقر_الجارح و 9 آخرين
نفسي اعيش يوم زي ده 🥵

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: مش عارفني, Sahar cross dresser, ملبن و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بحب صور الإنمي جدا خصوصا الهنتاي بتهيجني اوي

دعوى عامه لكل الناس الي بتحب الصور دي فرجونا على الصور الي بتحبوها مش لازم تكون اباحيه ولا لازم تكون شاذه بس عادي اي صورة بتحبوها
💗💗

اه وانا كمان بحبهم اوى

• حبيته
التفاعلات: خوخه🙈
  • عجبني
التفاعلات: Kokik
احلى حاجه الهوا الي بيطير التنوره 🥵

• حبيته
  • انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: مش عارفني, Sahar cross dresser, تبادل هارد اوي و 6 آخرين
المشكلة مفيش بنوتيين ناعمين زي الهنتاي ولا حتى الاجانب

هنا اي بنوتي تشوفه بيكون مليان شعر كتر خيره لو حالق خرمه ولما تناقشه بيقلك انه ميقدرش وقدام الناس ووووو

طب انا مالي لو مش قد كلمة بنوتي متقلش عن نفسك بنوتي تقدر تنعم جسمك كامل وتلبس كم طويل وسروال وجرابات ومحدش حيشوف ولا انتم بتعروا نفسكم للناس ولا ايه

انا كرهت السكس من ناحية انا شاذ مبحبش البنات وعايز ولد بنوتي ناعم ومن ناحية مفيش بنوتي ناعم عندنا فدول العرب واللي بيكون ناعم بينشهر وبيصير ترند زي مايا خليفة بأنه سالب

• عجبني
التفاعلات: Sissy Adam
المشكلة مفيش بنوتيين ناعمين زي الهنتاي ولا حتى الاجانب

هنا اي بنوتي تشوفه بيكون مليان شعر كتر خيره لو حالق خرمه ولما تناقشه بيقلك انه ميقدرش وقدام الناس ووووو

طب انا مالي لو مش قد كلمة بنوتي متقلش عن نفسك بنوتي تقدر تنعم جسمك كامل وتلبس كم طويل وسروال وجرابات ومحدش حيشوف ولا انتم بتعروا نفسكم للناس ولا ايه

انا كرهت السكس من ناحية انا شاذ مبحبش البنات وعايز ولد بنوتي ناعم ومن ناحية مفيش بنوتي ناعم عندنا فدول العرب واللي بيكون ناعم بينشهر وبيصير ترند زي مايا خليفة بأنه سالب
معلش حظك وحش

• عجبني
التفاعلات: Kokik
  • انا سخنت كده ليه
  • أتفق
حلووووين

• حبيته
ايه الهيجان ده

• انا سخنت كده ليه
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%