NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• ايه ده
التفاعلات: ياسمين الجندول
  • عجبني
التفاعلات: Ýòù§§èf و ياسمين الجندول
  • حبيته
التفاعلات: 𓆰𝐁𝐀𝐓𝐌𝐀𝐍𓆪 𖤍
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • بيضحكني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
شويه تمارين وشويه اكل صحي وراح يصير كل شئ تمام
عفوآ انت شاب او بنت
انا الغريييب. يعني ولد لاكن جسمي مش سكسي و صاير بغار من بنات. ع شكلهم اتمنى يصير عندي جسم و خصر مليان. و بطن صغير. و صدر بنوتي .. 🥺🥺🥺🥺

• عجبني
انا الغريييب. يعني ولد لاكن جسمي مش سكسي و صاير بغار من بنات. ع شكلهم اتمنى يصير عندي جسم و خصر مليان. و بطن صغير. و صدر بنوتي .. 🥺🥺🥺🥺
طيب على كيفيك

الي هو ازاي 😂
اي بغيرها. بصير غني و صير مطربة مشهورة. و حبني جميع ناس و لما حبني كل ناس. بصير الكل يسمع كلامي ..و في يوم حلو. مشمس و عصافير. و فراشات طايرة ..اجمع كل ناس وقولهم. حبو. بعض ..و راح يسمعو كلامي .و ما يصير حروب. ولا زعل. ولا حزن..و نصير كلنا نحب بعض 💞💞😍🥰

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ياسمين الجندول و LEGEND KYSER
اي بغيرها. بصير غني و صير مطربة مشهورة. و حبني جميع ناس و لما حبني كل ناس. بصير الكل يسمع كلامي ..و في يوم حلو. مشمس و عصافير. و فراشات طايرة ..اجمع كل ناس وقولهم. حبو. بعض ..و راح يسمعو كلامي .و ما يصير حروب. ولا زعل. ولا حزن..و نصير كلنا نحب بعض 💞💞😍🥰
طب اعرف مين الأول حضرتك وبعض كده نحب بعض عادي 😂😂

• عجبني
بزاز السعوديات احلي

• عجبني
  • بيضحكني
بصراحه ما ادري ويش ارد عليك
لكن ميرسي ان نورتني وميرسي لمرورك

• عجبني
التفاعلات: الغرررريب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%