NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عنيف مثير صورة طيزي وهيا عايزه اللي يفشخها

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: armondruzzo, 7odaeloo, zobrrrry و 6 آخرين
انتا لازم تتفشخ عشان طيزك تشبع نيك

• أتفق
التفاعلات: بحب التحرش
نضف خرمك هتبقى جميل نيك

• نار ياحبيبي نار
وممكن ما تشبعش نيك
دي طيزي وانا عارفها 🤣🤣🤣
ده لو كان زب هايف
اما لو كان زب جامد هينيكك و يفشخها و و يملاها لبن و بعد كده هيخليك تنضف زبه

• نار ياحبيبي نار
ده لو كان زب هايف
اما لو كان زب جامد هينيكك و يفشخها و و يملاها لبن و بعد كده هيخليك تنضف زبه
اححححححح ياريت فين هو بس الزب ده

• عجبني
التفاعلات: zeus98
  • عجبني
التفاعلات: zeus98
دي عايزه واحد يمشي زبه على بالاول بالراحة لحد ما طيزك تبدأ تنبض و اول ما طيزك تنبض يروح راشق راسه فيها على طول و ما يصبرش عليه لازم زبه كله يكون جواها

• جامد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دي عايزه واحد يمشي زبه على بالاول بالراحة لحد ما طيزك تبدأ تنبض و اول ما طيزك تنبض يروح راشق راسه فيها على طول و ما يصبرش عليه لازم زبه كله يكون جواها
كمل يا دكريييي ارجووووك

• ايه ده
وبعدين يا قلبي. اييييي

ده انتا لو كنت عندي ما كنتش هرحم طيزك
ده انا مش هخليك تعرف تمشي بعد النيك اللي هعمله فيك
نفسي زبك يفشخ طيزييي اوييي وتنيكنسيييي اوييييي

نفسي زبك يفشخ طيزييي اوييي وتنيكنسيييي اوييييي
و انا نفسي اطلع زبي و اخليك تفضل تتنطط عليه و اقلبك بعدها و اقعدك على ايديك و ركبك و افضل انيك في طيزك اللي زي المهلبية

• يالهوي هي وصلت لكده
و انا نفسي اطلع زبي و اخليك تفضل تتنطط عليه و اقلبك بعدها و اقعدك على ايديك و ركبك و افضل انيك في طيزك اللي زي المهلبية
بحب الوضع ده اويييي اني اكون قاعد علي ايدي وركبي وتدخل زبك في طيزي وتركبنيييي واسمع صوت طيزي وانت بتفشخهاااا اففففففففف

بحب الوضع ده اويييي اني اكون قاعد علي ايدي وركبي وتدخل زبك في طيزي وتركبنيييي واسمع صوت طيزي وانت بتفشخهاااا اففففففففف
ده انتا مش هتسمع غير صوت رجلي و بيوضي و همه بيضربو في طيزك و زبي خارج و داخل في طيزك و عمال يفشخ فيها و يوسعها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%