NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الملك السادى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
للأسف الناس هنا اغلبهم ممش كلهم سواء بنات او ستات او رجالة كمان مفهموهم عن السادى انه واحد 24 ساعة ماسك كرباج وماشى يلطش او يغتصب اى ست تقابله مش كدا يا جماعة الموضوع بيبقى بالتراضى دا اهم شرط للعلاقة اصلا يعنى الست لازم تكون حاب الالم والذل والسكس فى صورة اغتصاب او عنف تبقى حاباها من شخص بعينه مش من اى حد ولا السادى بيعمل كدا فرض على اى حد ساعات كتير بندخل علاقات جنسية عادية يعنى اخرها اسبانكين على شوية عنف بسيط فى لاجنس او حتى رومانسى عادى :ROFLMAO: :ROFLMAO: مش مصاصين دماء احنا :ROFLMAO:

• عجبني
التفاعلات: متحررين لبنان
بجد موضوع عدم وجود وسطيه في أي حاجه في المجتمع المصري شئ يضحك فشخ

• بيضحكني
التفاعلات: الملك السادى
بجد موضوع عدم وجود وسطيه في أي حاجه في المجتمع المصري شئ يضحك فشخ
مش عدم وجود وسطية بقى عدم التكلف انهم يتعبوا نفسهم ويفهموا او يبحثوا او يسألو عن الحاجاة قبل ميكونو صورة عنها

مش عدم وجود وسطية بقى عدم التكلف انهم يتعبوا نفسهم ويفهموا او يبحثوا او يسألو عن الحاجاة قبل ميكونو صورة عنها
علي رأيك مش عايزين يفكروا حته 🥲

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: Hiso
هو انا ينفع ابقى ساديه ساعتين فقط في حياتي ... في حد عايزاه مربوط في شجره ... يكون ملط ... وافضل اضرب فيه لحد ما يبان له صاحب ... نفسي حد يجيبه في شوال ... واعمل منه احلي فته بالماشروم لكلاب الشوارع... لو تعرف يبقى انت سادي حياتي واحبك 😘😘

• بيضحكني
التفاعلات: gasser selim, الملك السادى, LEGEND KYSER و شخص آخر
@الملك السادى حونين اوي الملك السادي دا 😁
رغم أن في في حياتي علاقات بس في ميول مش بعرف عنها حاجة و مستغربا جدا بصراحة

للأسف الناس هنا اغلبهم ممش كلهم سواء بنات او ستات او رجالة كمان مفهموهم عن السادى انه واحد 24 ساعة ماسك كرباج وماشى يلطش او يغتصب اى ست تقابله مش كدا يا جماعة الموضوع بيبقى بالتراضى دا اهم شرط للعلاقة اصلا يعنى الست لازم تكون حاب الالم والذل والسكس فى صورة اغتصاب او عنف تبقى حاباها من شخص بعينه مش من اى حد ولا السادى بيعمل كدا فرض على اى حد ساعات كتير بندخل علاقات جنسية عادية يعنى اخرها اسبانكين على شوية عنف بسيط فى لاجنس او حتى رومانسى عادى :ROFLMAO: :ROFLMAO: مش مصاصين دماء احنا :ROFLMAO:
صح

هو انا ينفع ابقى ساديه ساعتين فقط في حياتي ... في حد عايزاه مربوط في شجره ... يكون ملط ... وافضل اضرب فيه لحد ما يبان له صاحب ... نفسي حد يجيبه في شوال ... واعمل منه احلي فته بالماشروم لكلاب الشوارع... لو تعرف يبقى انت سادي حياتي واحبك 😘😘
انتى مغلولة منه اوى كدا ؟ :ROFLMAO: :ROFLMAO: بس انتى نسيتى اهم شرط قولته فى الموضوع الىل من غيره هنلبس جريمة اختطاف وتعذيب

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
لا هو السادي شخص غلبان ياعيني مكشر طول الوقت وعنده جنون عظمة وعنده هراء الهيبة وغالباً منبوذ اجتماعيا فبيدور على شخص اضعف منه يمارس عليه قهره

• بيضحكني
@الملك السادى حونين اوي الملك السادي دا 😁
رغم أن في في حياتي علاقات بس في ميول مش بعرف عنها حاجة و مستغربا جدا بصراحة
لا خالص مش حنين خالص على فكرة بس مش ماشى الوش فى خلق **** 🤣🤣
ولو فى ميول مش عارف عنها حاجة ابحث ودور عشان تفهم او اسأل عادى 😂

لا هو السادي شخص غلبان ياعيني مكشر طول الوقت وعنده جنون عظمة وعنده هراء الهيبة وغالباً منبوذ اجتماعيا فبيدور على شخص اضعف منه يمارس عليه قهره
دى من ضمن المعلومات الغلط الىل متاخده عن السادى :ROFLMAO: والشصخية الخاضعة مش بالضرورة خالص تكون ضعيفة دا اغلبهم ستات ليهم وضعهم وشغلهم واستقلاليتهم وفى منهم عندهم شغلهم الخاص ومناصب محترمة :ROFLMAO:

انتى مغلولة منه اوى كدا ؟ :ROFLMAO: :ROFLMAO: بس انتى نسيتى اهم شرط قولته فى الموضوع الىل من غيره هنلبس جريمة اختطاف وتعذيب

انا مليش دعوه انت الي هتجيبه وتربط وانا هبقى ساديه مكانك ... وبعد ما اخلص حلال عليك طzه 😅😅

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مليش دعوه انت الي هتجيبه وتربط وانا هبقى ساديه مكانك ... وبعد ما اخلص حلال عليك طzه 😅😅
يعنى انتى تفشخيه وانا اشيل النتايج لا خطة فى منتهى الذكاء :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• بيضحكني
يعنى انتى تفشخيه وانا اشيل النتايج لا خطة فى منتهى الذكاء :ROFLMAO: :ROFLMAO:

لاء خالص انت هتشيل النتائج والفعل عايز تخلع قول انا عارفه حظي 🙂🙂

• بيضحكني
ما الصورة اللي انت حاططها تقلقهم برضو 😂😂

• بيضحكني
انتي كده مش عايزة تبقي سادية انتي عايزة الجو بتاع :
يا عثمان اجمع الفلاحين وهات الكرباج وتعالى 😂😂😂
هو انا ينفع ابقى ساديه ساعتين فقط في حياتي ... في حد عايزاه مربوط في شجره ... يكون ملط ... وافضل اضرب فيه لحد ما يبان له صاحب ... نفسي حد يجيبه في شوال ... واعمل منه احلي فته بالماشروم لكلاب الشوارع... لو تعرف يبقى انت سادي حياتي واحبك

• بيضحكني
انتي كده مش عايزة تبقي سادية انتي عايزة الجو بتاع :
يا عثمان اجمع الفلاحين وهات الكرباج وتعالى 😂😂😂
هو انا ينفع ابقى ساديه ساعتين فقط في حياتي ... في حد عايزاه مربوط في شجره ... يكون ملط ... وافضل اضرب فيه لحد ما يبان له صاحب ... نفسي حد يجيبه في شوال ... واعمل منه احلي فته بالماشروم لكلاب الشوارع... لو تعرف يبقى انت سادي حياتي واحبك

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%