NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

arraw

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه كلو حاطت صور غير نفسو و محدش بيغير كأن كلو مكسوف او مش قادر يحط صورته او حاسس انه بيهرب من واقع مش عايز حد يشوفو فيه

نظام المكان هنا كدا
بندخل باسماء وصور وهميه علشان نتكلم براحتنا
لو دخلنا هنا بوجوهنا الحقيقيه يبقا نقضيها على الفيس بوك او توتير افضل

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: arraw و الباحـــث
نظام المكان هنا كدا
بندخل باسماء وصور وهميه علشان نتكلم براحتنا
لو دخلنا هنا بوجوهنا الحقيقيه يبقا نقضيها على الفيس بوك او توتير افضل
صح جدا موافقك

• عجبني
التفاعلات: الكيميائى
شوف أنت حاتط صورة ليك تمام لو حد دخل هنا و يعرفك صدفة و شاف صورتك هيقول عليك بتاع جنس و ستات و ياخد عنك فكرة وحشة و ممكن يقول للناس و ياخد سكرين شوت و الكل ياخد فكرة أنت بتاع جنس و ستات و أي واحدة في العيلة او من ألاصدقاء هيقولوا عنك بتاع جنس و أخلاقك مش كويسة لكن عادي لو حطينا صورنا و كمان فيه حاجة مهمة و أنا أسف مقصدش بجد لكن أنا أضمن منين أن صورة البروفايل دي بتاعتك الشخصية ليه متقولش أن دي صورة صحبك و أنت واخدها و حاتطها - و في ألاول و ألاخر أنت في موقع بيتكلم عن الجنس و حاجات جنسية خطيرة منها واحد بيصور أمة عريانا و بيوريها للناس و يتمتع بيها عشان ديوث أو واحد شاذ او و او و او هل هيقدروا يحطوا صورهم الحقيقية أكيد لا - أسف لو كلامي ضايقك أو كان طويل

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: arraw و الكيميائى
شوف أنت حاتط صورة ليك تمام لو حد دخل هنا و يعرفك صدفة و شاف صورتك هيقول عليك بتاع جنس و ستات و ياخد عنك فكرة وحشة و ممكن يقول للناس و ياخد سكرين شوت و الكل ياخد فكرة أنت بتاع جنس و ستات و أي واحدة في العيلة او من ألاصدقاء هيقولوا عنك بتاع جنس و أخلاقك مش كويسة لكن عادي لو حطينا صورنا و كمان فيه حاجة مهمة و أنا أسف مقصدش بجد لكن أنا أضمن منين أن صورة البروفايل دي بتاعتك الشخصية ليه متقولش أن دي صورة صحبك و أنت واخدها و حاتطها - و في ألاول و ألاخر أنت في موقع بيتكلم عن الجنس و حاجات جنسية خطيرة منها واحد بيصور أمة عريانا و بيوريها للناس و يتمتع بيها عشان ديوث أو واحد شاذ او و او و او هل هيقدروا يحطوا صورهم الحقيقية أكيد لا - أسف لو كلامي ضايقك أو كان طويل
اولا الموضوع للمناقشه يعني تقول وجهة نظرك براحتك
ثانيا كل واحد حر يعمل اللي هو عايزه ايه هيضايقني في كلامك كلامك عن لسانك فيه وجهة نظرك اللي تتحمل ان تكون صح او تكون غلط
ثالثا اللي هيشوفني هيشوفني هنا يعني هو كمان جه هنا و ده قمة العهر انه يجيي هنا و لمجرد.انو مداري وشو ينتقد حد مش عامل اعتبار للبني ادمين لانو عارف انو مش صغير و محدش ليه حاجه عندو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عجبتني ايه يضمني ان دي صورتك مش صورة واحد صحبك دي كمان مش فاهمها بصراحه دي معناها ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%