NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احيييييييييه رودي بتتعاكس يا قدعان :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: Range Rover و مجنونة مطرقعة
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: كريم سعد مكرم و Range Rover
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و كريم سعد مكرم
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و Range Rover
اخترت الشخص الغلط .. دي بالذات اخت لنا كلنا يا خوياااااااااااااااااا :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
بالعكس انا عمر اختياري لرودي ما كان غلط ان انا اعتبرها اختي دا كان اكبر قرار صح خدته لانها فعلا تستحق الاحترام و التقدير

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • بيضحكني
التفاعلات: Range Rover و مجنونة مطرقعة
  • بيضحكني
التفاعلات: كريم سعد مكرم و مجنونة مطرقعة
  • عجبني
  • بيضحكني
مش قرفان بس بستعجب :ROFLMAO: :ROFLMAO:
عاوز اقولك ان كلامي لرودي مش معاكسة انا بحاول اقول جزء بسيط جدا من صفاتها الحلوة و انا فعلا بندم اني مش بعرف اكلم و اني مش مديها حقها الي تستحقه في وصف شخصيتها

• عجبني
التفاعلات: كريم سعد مكرم و مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز اقولك ان كلامي لرودي مش معاكسة انا بحاول اقول جزء بسيط جدا من صفاتها الحلوة و انا فعلا بندم اني مش بعرف اكلم و اني مش مديها حقها الي تستحقه في وصف شخصيتها
معاذ مش انت قلت بتحاول تغير من طباعك ابقى غير الطبه هذا . كلامنا كله مزاح وما تكررش كلام المره السابقه عن مريم . اوك يا عزيزي

• عجبني
معاذ مش انت قلت بتحاول تغير من طباعك ابقى غير الطبه هذا . كلامنا كله مزاح وما تكررش كلام المره السابقه عن مريم . اوك يا عزيزي
انا مش قاصد حاجة و **** انا بوضحلك نقطة مهمة مش اكتر و انا و **** متقبل هزارك و بعزك و بحترمك جدا يا كريم وانت من الاشخاص الي اتشرفت بالتعامل معاها ارجوك متزعلش مني

• عجبني
  • حبيته
انا مش قاصد حاجة و ** انا بوضحلك نقطة مهمة مش اكتر و انا و ** متقبل هزارك و بعزك و بحترمك جدا يا كريم وانت من الاشخاص الي اتشرفت بالتعامل معاها ارجوك متزعلش مني
انا مش زعلان بس حبيت اقلك ما تاخذش الكلام بمعنى الجد دائمآ .. مهو بتشوف باخير الكلام بنعمل ايموجي ضاحك الايموجي ده بعبر عن حالتنا الراهنه ..
وبعدين بطل معاكسه في الرايحه والراجعه :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• عجبني
  • بيضحكني
انا مش زعلان بس حبيت اقلك ما تاخذش الكلام بمعنى الجد دائمآ .. مهو بتشوف باخير الكلام بنعمل ايموجي ضاحك الايموجي ده بعبر عن حالتنا الراهنه ..
وبعدين بطل معاكسه في الرايحه والراجعه :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
حاضر يا كيمو هبطل معاكسة و اشتغل بالغزل😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة، محمد ايزل و Range Rover
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني