NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • حبيته
التفاعلات: إبراهيم سالم
  • حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم
مجهود ملحوظ عاش
لو أقسمت لك إن كومنتك دة فرق معايا جدا مش هتصدق ... شكرا لدعمك يا مرحب 🙏🏻🙏🏻

• عجبني
  • عجبني
العفو ، ديه اقل حاجة لشجاعتك بالاشتراك
شكرا .
و ارجو أن تكون القصة عجبتك فعلا .... اة هي ممكن تكون جريئة شوي ... بس فعلا معرفتش أخرج بنتيجة غير الموجودة لأن أي ترجمه تانية منفعتش علي الصور ... اني واي فعلا سعيدة بتعليقك عليها . شكرا مرحب ☕☕🌿🌿

شكرا .
و ارجو أن تكون القصة عجبتك فعلا .... اة هي ممكن تكون جريئة شوي ... بس فعلا معرفتش أخرج بنتيجة غير الموجودة لأن أي ترجمه تانية منفعتش علي الصور ... اني واي فعلا سعيدة بتعليقك عليها . شكرا مرحب ☕☕🌿🌿
انا الصراحة مش من قراء القصص المصورة
و لا القصص القصيره جدا

عشان كده ما اقدر احكم عليها

لكن مهما كان ما دام انتِ عملتِ مجهود يبقى
لازم تكونى فخورة بنفسك و مجهودك

• عجبني
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
  • حبيته
  • حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم
  • حبيته
  • حبيته
انا الصراحة مش من قراء القصص المصورة
و لا القصص القصيره جدا

عشان كده ما اقدر احكم عليها

لكن مهما كان ما دام انتِ عملتِ مجهود يبقى
لازم تكونى فخورة بنفسك و مجهودك
انا فعلا راضية عن أي فعل أو عمل بعمله هنا ..

ولكن تعالي هنا انت قراء القصص المصورة أما هتحكم بينا ازاي في المسابقة ☺️☺️ ولا فاهمة غلط مش المفروض هيئة النقاد بلس المشرفين هم الي بيقيموا اي عمل فني مثل القصص كتابية أو مصورة ... يعني اقصد التحكيم في المسابقة وكدة ... ولا انا فهمت غلط

انا فعلا راضية عن أي فعل أو عمل بعمله هنا ..

ولكن تعالي هنا انت قراء القصص المصورة أما هتحكم بينا ازاي في المسابقة ☺️☺️ ولا فاهمة غلط مش المفروض هيئة النقاد بلس المشرفين هم الي بيقيموا اي عمل فني مثل القصص كتابية أو مصورة ... يعني اقصد التحكيم في المسابقة وكدة ... ولا انا فهمت غلط
انا ذات نفسى مش عارف و انا اصلا مشغول شوية ف ممكن ابتعد ف انا جنبت نفسى من الحسابات المستقبلية

• أتفق
انا ذات نفسى مش عارف و انا اصلا مشغول شوية ف ممكن ابتعد ف انا جنبت نفسى من الحسابات المستقبلية
بالتوفيق .. ومعحبة بآراءك فعلا بس في نقطة سامحني فيها شوفت امبارح كومنت لك أن سنك 18 سنة وبصراحة مش مصدقة لانك عندك ثقافة اكتر من ناس كتير اوي حتي انا ادك في العمر مرتين تقريبا ومش ملمة زيك ☺️☺️ معلش علي صراحتي ... اما بخصوص المسابقة اكيد لكم دور گ هيئة نقاد 👌

بالتوفيق .. ومعحبة بآراءك فعلا بس في نقطة سامحني فيها شوفت امبارح كومنت لك أن سنك 18 سنة وبصراحة مش مصدقة لانك عندك ثقافة اكتر من ناس كتير اوي حتي انا ادك في العمر مرتين تقريبا ومش ملمة زيك ☺️☺️ معلش علي صراحتي ... اما بخصوص المسابقة اكيد لكم دور گ هيئة نقاد 👌
لا عادي حتى صراحتك حلوه

لكن ان شايف ان لسه بدرى لكن اللغة تثقل الشخصية ظاهريا و باطنيا

لكن لسه بدرى على ما اكون مثقف

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
عودة
أعلى أسفل
0%