NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شاب عادي

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ماما ست محترمة ومتدينة بس لبسها في البيت خفيف اوي وبتغير ادامي هدومها وقريب اكتشفت انها بتكلم حد عالناس في حاجات جنسية وبيبعتلها صور مش عارف اعمل ايه مع العلم انها منفصلة هي وبابا

• عجبني
التفاعلات: ابن منال الديوث, Sir Jimmy, drsniper666 و 3 آخرين
ماما ست محترمة ومتدينة بس لبسها في البيت خفيف اوي وبتغير ادامي هدومها وقريب اكتشفت انها بتكلم حد عالناس في حاجات جنسية وبيبعتلها صور مش عارف اعمل ايه مع العلم انها منفصلة هي وبابا
اتكلم معاها عالطول

• عجبني
التفاعلات: شاب عادي
لو متأكد اتكلم معاها بس لو ردة فعلها هتبقي وحشة جيبهالها واحدة واحدة

• عجبني
التفاعلات: شاب عادي
فكرها بالموت وفكرها بربك وعرفا ان الحلال اجمل ولو ليه نفس فى الزواج دور انت لها على زوج افضل من الحرام لانه هيدمرها نفسيا / نصيحة

• عجبني
التفاعلات: Mgsh
فكرها بالموت وفكرها بربك وعرفا ان الحلال اجمل ولو ليه نفس فى الزواج دور انت لها على زوج افضل من الحرام لانه هيدمرها نفسيا / نصيحة
كلام رايق يا دكتور

طيب انت ايه رد فعلك لم عرفت

كلمني واقلك طريقه تتاكد منها

اتركها براحتها دي لو شافت انك فحل ما كانت تطلعت لبرا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادي راحتها

اللي بتعمله ..بتاخد راحتها ف بيتها
انت مكملتش الباقى ولا ايه يعم فى بيتها تولع فى نفسها بس بيقولك دى عارفه واحد انا اتكلمت مع كذا واحد قبل كده فى اللى مبسوط بده وانا بسطه اكتر وفى اللى مدايق واديته حلول ومعظمها نجحت

انت مكملتش الباقى ولا ايه يعم فى بيتها تولع فى نفسها بس بيقولك دى عارفه واحد انا اتكلمت مع كذا واحد قبل كده فى اللى مبسوط بده وانا بسطه اكتر وفى اللى مدايق واديته حلول ومعظمها نجحت
عادي بردو طالما منفصلة بتدور ع متعتها عادي

ايوة هفرح ليها
لا انا كلامى واضح فى فرق بين تفرح ليها أو انت تكون مبسوط انت ممكن تفرح ليها بس الموضوع مدايقك

لا انا كلامى واضح فى فرق بين تفرح ليها أو انت تكون مبسوط انت ممكن تفرح ليها بس الموضوع مدايقك
مش متدايق خالص

ممكن تكلميني خاص عاوزك في استشارة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%