NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sssd

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
افيدوني يا نسوانجية اعمل اية
مساء او صباح الخير عليكم
دلوقتي انا بقلب في احد برامج اللايف لقيت الاكس بتاعتي منهم وعاوز اقولكم انها متجوزة ومعاها *** مكنتش مصدق اني شايفها بس معرفش هل هي أطلقت ولا مازالت متزوجة وعاوز اقولكم كمان اني كنت اعشقها حتي النخاع وانا كمان متزوج ومعايا ***** مش عارف اتصرف ازاي اعمل عبيط ولا مدخلها تاني ولا اصارحها اني فلان كنت نسيتها تماما مش عارف اية اللي جابها في سكتي تاني .

ده كسم دي صدفة يعم

دي صدفه غريبه ازاي طالعه بوشها

دا اختبار ليك ولازم تنجح فيه
طالما انك اتجوزت ومعاك امامير صغيرين.. خلاص فكك منها.. وبلاش تفتح لنفسك جبهة بت وسخة وتنشغل بيها عن حياتك واسرتك.. وعيشتك هتبقا عذاب
خليك زى ما انت ولا اكنك شفت حاجة

• عجبني
التفاعلات: sssd
  • عجبني
حاطة حاجة بسيطة على وشها مش ماسك كامل وصوتها وطريقتها في الكلام
ممكن تكون شبها وبعدين حتى لو هي هتفيدك في ايه

دا اختبار ليك ولازم تنجح فيه
طالما انك اتجوزت ومعاك امامير صغيرين.. خلاص فكك منها.. وبلاش تفتح لنفسك جبهة بت وسخة وتنشغل بيها عن حياتك واسرتك.. وعيشتك هتبقا عذاب
خليك زى ما انت ولا اكنك شفت حاجة
صح كلامك انا كنت بقول كدة في نفسي بس انتا مش عارف حصلي اية في اليومين اللي فاتو دول كهرباء زيادة في القلب والروح بس انا هعمل كدة

صح كلامك انا كنت بقول كدة في نفسي بس انتا مش عارف حصلي اية في اليومين اللي فاتو دول كهرباء زيادة في القلب والروح بس انا هعمل كدة
اصبر وعدى المرحلة دى.. لانك فعلا فى اختبار صعب دلوقتى.. ولو سقطت فى الاختبار هتخصل مشاكل فى بيتك.. ولو نجحت وعديت هتكون اسعد واحد

• عجبني
اصبر وعدى المرحلة دى.. لانك فعلا فى اختبار صعب دلوقتى.. ولو سقطت فى الاختبار هتخصل مشاكل فى بيتك.. ولو نجحت وعديت هتكون اسعد واحد
ريحت قلبي بكلامك **** يباركلك

• عجبني
التفاعلات: kemet
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ريحت قلبي بكلامك **** يباركلك
الجد جد والهزاز هزار
وانا حسيتك بتتكلم جد.. وفى الحالة دى لازم انصحك من كل قلبى

• عجبني
دايما الذكريات القديمة تشد اتنتباهنا ودايما نهتم بيهاكتير لانها تفكرنا بلحظات لا تنسى

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%