NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاشق المرآة الخمسينية

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هل بيبقى فى صداقة أو علاقة لا تشمل الجنس بين راجل وست بمعنى الفضفضة والاحتواء خصوصا انى نفسى يبقى ليا صديقة مقربة كدة وخاصة لو كبيرة بالعمر هل هناك فعلا هذا النوع من الصداقات ام لابد أن تصل للجنس

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt و Abo hassan
بصراحه في لكن قليل لكن موجود انا كان عندي في فتره من حياتي شخص كذا والان قاعده ادور على شخص كذا ب الاضافة انه اقدر اعبر له عن كل رغباتي مخاوفي فرحي حزني اشاركه كل شي معادا الصور و المعلومات الشخصيه للامان اكثر ، لا تستسلم في ترى افضل ابحث

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: gasser selim, LEGEND KYSER, عاشق المرآة الخمسينية و شخص آخر
هل بيبقى فى صداقة أو علاقة لا تشمل الجنس بين راجل وست بمعنى الفضفضة والاحتواء خصوصا انى نفسى يبقى ليا صديقة مقربة كدة وخاصة لو كبيرة بالعمر هل هناك فعلا هذا النوع من الصداقات ام لابد أن تصل للجنس
فيه بس الفكره اننا بشر وطبيعي نضعف بس نحترم حرية بعض لازم يبقي من الطرفين حقيقي في بنات معجبتنيش كمود سكس ونا معجبتش برضو بنات فال سايد ده 😅

• عجبني
التفاعلات: عاشق المرآة الخمسينية
بصراحه في لكن قليل لكن موجود انا كان عندي في فتره من حياتي شخص كذا والان قاعده ادور على شخص كذا ب الاضافة انه اقدر اعبر له عن كل رغباتي مخاوفي فرحي حزني اشاركه كل شي معادا الصور و المعلومات الشخصيه للامان اكثر ، لا تستسلم في ترى افضل ابحث
اذا سمحتى ليا هل ممكن تبعتى ليا خاص إذا تحبى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طبعا موجود لكن قليل شوية

قليل نلاقي الناس دي وصعب نرتاح ليهم بسرعه

• عجبني
التفاعلات: HnD

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%