NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عادي عادي وصحبي بشوف كس مراتي وجيبه مخصوص لمراتي كمان عشان ونكها قدامي بستمتع بشوفها تتناك قدامي من فحل ها الهايج بهيج وزبه بشوفو بكس مراتي متعتي حبيبي وتنكني وتنيك مراتي
تحب نتقابل يوم ونتعرف على بعض

صاحبي شاف كس مراتي في صورة على موبايلي ومن ساعتها بيحاول يتقرب مني ومش عارف اعمل ايه
وأنت مصور ليه كس مراتك على الفون

انا بعت كس مراتى لصحبى على أنها صوره من النت لان احنا متعودين نبعت الصور اللى زيها لبعض وكانت بنسبه ليا احلى متعه آن واحد تعرفو زبير يتفرج على كس مراتك بس انا حسيت أنه عرف ان ده كس مراتى وبعتلى زوبرو وعجبه اوى كس مراتى وقالى ابعت صور للكس دا تانى دا كس فاجر اوى يابخت اللى ينيكو نفسى انيك الكس ده وروحت وخد صورة زوبرو ومركبها على كس مراتى وبعتهاله فرح اوى زى الصوره دى

• عجبني
التفاعلات: kingoffighter23
عادي عادي وصحبي بشوف كس مراتي وجيبه مخصوص لمراتي كمان عشان ونكها قدامي بستمتع بشوفها تتناك قدامي من فحل ها الهايج بهيج وزبه بشوفو بكس مراتي متعتي حبيبي وتنكني وتنيك مراتي
اتمنى اكون صاحب مراتك اللبوة الجامدة دى

انا بعت كس مراتى لصحبى على أنها صوره من النت لان احنا متعودين نبعت الصور اللى زيها لبعض وكانت بنسبه ليا احلى متعه آن واحد تعرفو زبير يتفرج على كس مراتك بس انا حسيت أنه عرف ان ده كس مراتى وبعتلى زوبرو وعجبه اوى كس مراتى وقالى ابعت صور للكس دا تانى دا كس فاجر اوى يابخت اللى ينيكو نفسى انيك الكس ده وروحت وخد صورة زوبرو ومركبها على كس مراتى وبعتهاله فرح اوى زى الصوره دى

كس مراتك حلو و يستاهل الفشخ فعلا

• عجبني
التفاعلات: جنتل
كل أسبوع وريه صورة تانيه بالغلط

خليته ينيكها ولا لسه؟

صاحبي شاف كس مراتي في صورة على موبايلي ومن ساعتها بيحاول يتقرب مني ومش عارف اعمل ايه
هرد عليك خاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادي
صاحب جوزي شاف كسي بالواقع و جوزي موجود عمل نفسو مش شايف
رائع
كسك اكيد محفور فى ذاكرته

انت عاوز ايه

اكيد كس زوجتك جميل ولا يقاوم

حصلت معايا ومن يومها وانا بتخيله بينيكها

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عمر٧٧
ناااااار

طيب نشوف الكس اللي عامل مشكلة عشان نعرف نحل

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%