NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة صاحبه امي

أمجد الإصيل

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
4 يوليو 2024
المشاركات
38
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
280
الإقامة
اسكندريه
نقاط
20
عاملين ايا نسوانجيه دي تالت قصه ليا هنا.
الاولي . بيت العيله
الثانيه . اخويا واصحابه (مثليه بعض الشي )
التالته . صاحبه امي

معكم أمجد ٢٣ سنه بلعب كوره وجسمي حلو طولي ١٧٨



البدايه . قاعدينفي المستشفي وسط صوت و صداعلا نهايه له
انا. ادعوله ية جماعه يقوم بالسلامه
ماما . خير ان شاء ....
مروره . هيبقي كويس وعماله تعيط ودي بقي بطله القصه عندها ٤١ سنه بس صراحه مش بيان عليه السن لأنهم اغنياء وبتصرف علي جسمها كتير وصف جسمها بيضه وطيزه كبيره اوي وسطها رفيعه وبزازه كبيره
كنا في المستشفي لان جوزها كان عامل حدثه من ٣ سنين وكان قاعد علي كرسي متحرك ودكتور ألماني قال هاخد ٥ مليون وهخليه يمشي وفعلا خد ال٥ مليون بس العمليه فشلت لا وحالتو ساءت اكتر عشان خاطر ان الليزر لمس النخاع الشوكي

انا . متزعليش بقي
مروه . انا هموت عليه بجد
انا خته في حضني وفضلت اطبطب علي كتفه لحد ما لقيته نامت من كتر التعب فجبت مفتاح العربيه من امي وركبتها العربيه ورحت اوصله البيت عندهم المهم اتحركت بالعربيه وكان في طريق قبل الطريق السريع المهم الطريق دا كان كلو مطبات وحفر صغيره والعربه كلنت بتتطلع وتنزل بسرعه وكذالك الامر بزاز مروه ود اللي خله بتاعي يقف وهديت السرعه شوية ومسكت بزاز مروه وفضلت ادعك فيهم جامد ونزلت بايدي من فوق العبايه علي كسه وبقيت ادعك جامد وفكيت زرار من العبايه من فوق وطلعت بزه من بزازه وبقيت اقرص علي الحلمات جامد ومسكت بزتها اكاني ماسك أناناس وفجاه لقيته صحيت وانا اترعبت وهي قالت بعصبيه انت بتعمل اي
انا . كلت مطب بزتك طلعت قلت ادخله
هي . يعني مش انت اللي مطلع
انا . لا يست عيب عليك كده
المهم سكتت وكملنا طريقنا ووصلنا اليت في خلال نص ساعه وقعت معاه شويا عشان مستني تلفون من امي تقولي تعاله او اقعد المهم بعد طول انتظار امي رنت عليا وقالت خليك اقعد معاهم انهارده عشان خاطر الراجل مش هيطلع انهارده انا قولتله ماشي ورحت قولت لمروه الكلام ده و رحبت بيه جدا وحضرت الغدا و احنا قعدين بناكل لقيت عروسه بحر طله من اوضه النوم ودي كانت بنت مروه اسمها نوره طويل وحلوه اوي لا حلوه اوي كمان مره كانت طلعه نايمه مش صايحه لانها طلع علينا بكلت وسنتيال ويدوبك مغطيينا الاخرام بس مش اكتر وانا بتاعي وقف علي الاخر ونوره دخلت الحمام و بعد كدا دخلت نامت وانا لقيت مروه زعلانه شويا قولت نجيب فيلم نتفرج عليه وكان فيلم رعب وهي بتخاف اوي وفضلت قاعده جنبي مسكه ايدي لحد ما الفيلم خلص وهي قامت عشان تدخل تنام وبعد خمس دقايق لقيتها طلعه بقميص نوم اسود والكلت بيان ومش لبسه سنتيال ودي لوطتت علي الارض بزازه تتطلع بره وطيزه كله تبان لان القميص قصير جدا المهم قالتلي . معلش يا أمجد انا خايف تعاله نام معايا جوه
انا . لا خشي انتي وانا اقاعد هنا متخفيش
هي . لا تعاله نام معاي لأمه اجي انام انا هنا وانت عارف ضهري بيوجعني من الانتريه
انا . لا خالص جي
وهي مشي قدامي وانا عيني علي اطيزه اللي القميص مغطي نصهم والكلت مبلوع فيهم وزبي بدي يقف هي نامت علي الجنب اليمين وانا علي الجنب الشمال وعلي طول من كتر التعب هي نامت وكان مديني وشها وانا عمال اتأمل فب الجمال دا لان هي فعلا جميله جدا المهم هي انقلبت وبقي ضهره ليا وهي بتقلب القميص اترفع لحد سرته وبقي ادامي طيزه وحتت فتله مغطيه الخرم انا صراحه خفت اتجرأ تصحه زي العربيه بس معملتش حسبان لاي حاجه ولقيت نفسي نزلت بنطلوني لحد الركبه وقربت منها وحشت بتاعي في فلفات طيزه وايدي علي بزازها وفضلت كده فتره ورحت عادل نفسي وقلعتها الكلت ب احه خالص ودخلت صباعي في طيزه اللي كانت مفتوحه وصباعي طبعا دخل بسهول والتاني نفس الامر رحت تفف علي راس زبي وحطي الرس علي الخرم وزقيت برحها خالص وهوالطريق مفتوح قدامو لحد نصو بالزبت وبدات اطلعوا وادخلو بحنيه علي الاخر وايد في كسها وايد في بزه وهي نايمه حاسه بحاجه وبتاعي وصل لاخرو في طيزه و اول ما وصل نسيت وجبت جوه طيزه بس طفشت الامر يعني هي هتكشف علي نفسها ورحت نايم ومحستش بنفسي غير ومروه بتصحيني وتقولي يلا عشان تفطر
انا . لا افطرو انتو عشان مش معايا لبس اطلعبو
هي . يعم تعاله بالبوكسر عادي انت زي ابني
انا خلاص جي وراك
المهم طلعت وببص علي نوره لقيتها لبسها عبايه علي اللحم وانا بتاعي يقف احترام وتقدير اللي عيني شفتو المهم كلنا ونوره بتلم الارض طبق العيش وقعونزلت تجيبو وهي قايمه العبايه دخلتفي طيزهوانا بتاعي علي اخرو حتت الاكل علي بوفيه المطبخ ودخلت اوضتها ولقيت مروه بتنده وتقولي تعاله اعمل الشاي عشان بغسل المواعين انا دخلت المطبخ ورف الكوبيات فوق مروه بالظبط فقربت منه اجيب من الرف وبتاعي واقف وهي لبسه هوت شورت مالتون وانا قربت منها وبشب عشان اجيب الكوبيت وبتاعي غاص في فلقات طيزه وهش شهقت شهقه جامده اوي وانا لسه شبب وبضغط علي بتاعي وحسيت انا بتاعي في خرمه ونزلت من عليه وقلتلها كام معلق سكر
هي كانت بتنهج ردت وقالت ٣ معالق جيت خت السكر من جنبها واتعمدت اني اكبو علي الهوت شورت اللي يدوبك مغطي افخده وسايب رجلين مفهمش شعر وناعمين علي الاخر قدام زبر علي الاخر رحت قلت معلش انا اسف ونزلت علي ركبتي قدام طيزه بالظبط وبدات انضف الهوت شورت وانا بحسس علي طيزه وبتاعي علي الاخر وقلتلها حسه باي سكر جو الشورت قالت دا نص العبه جوه كمل انت الشاي وانا هنضفو
انا . لا دا غلطي وهصلحو . رحت منزل الهوت شورت ومكنتش لبسه كلت وتبقي اول مره اشوف طيزه وامسكه برضاه وبدات امسك الفخدتين ورجهم في بعض وانا هايج علي الاخر وهي مستمتعه وبدات ادخل صباعي في قلقات طيزه وضغط علي الخرم لحد ما صباعي كلو دخل وهي طلعت اهاه مكتومه ونا بدأت اطلع صباعي وادخلو عشان اهيج وفعلا هاجت علي الاخر وساحت وراحت عجينه رتح بأيدي الاتين فاشخ طيزه ودخلت لساني وبدات الحس جامد وهي قالت انتبتعمل اي
رديت وقولت بجيب السكر اللي دخل جوه وسعتها بدأت الحاس جامد علي الاخر وايدي رجت لكسه وبدات افرك فيه ومع اول فرقه ميتها جت علي طول وانا طلعت بتاعي وغرقت بميتها وهي كانت سنده علي رخام المطبخ باديهارحت خلتيها تنام علي الرخام يعني رجليه علي الارض وصدره علي الرخم وحطيت زبي علي خرم طيزه وبدات ادخلو براحه خالص عشان اهيج اكتر ودخلت نصو ومره وأحد دخلتالنص التاني بسرعه وهي بقت تفرفر زي الفرخ رفعت رجليه اليمين علي الرخامه وزوت نيك بسرعه وحسيتاني هجيب دخلت بتاعي للاخر ونظرت وهي اترعشت من سخونه اللبن الزبر اللي نزل في أعماق طيز البيضه ام خرم وردي وهي قالت بندم انت عملت كدا كيف وانا قلتلها كده ورفعتها علي الرخامه كلها وبدات الحس كسها وهي استمتعت اكتر ورحت قايم عليه وايدي كسها والتاني علي بزه وبوقي في بوقها وهي ما لها إلا الاهات والاستمتاع وانا النيك ودخول وخروج البتاع المهم خ
خته ودخلت الاوضه ونيمته علي ضهره ورجليه علي السرير وبدات افرش كسها بسرعه وهي قالت بصوت عالي دخلوا بقي وانا علي طول بدأت ادخلو وانيك براحه وادخلو كلو واطلعوا بشويش وهي سايحه وعماله تتلوي وتصوت لحد ما سرعت جامد ونزلت علي شتفيقها وانا بنيكها وبدات ابوسه وشغال نيك ودعك في زارها وهي مستمتعه خالص وعماله امممم اههههه مش قادره اححححح
وحسيت اني هجيب لبني قالت هاتو في بوقي وخدتت زبي مص للحد ما جبت لبني في بقوها ونامنا جنب بعض وانا حضنها
انا . حاسها باي
هي . مش قادره اتحرك اممم
انا . انتي ازاي بالجمال دا كلو والامكنايات دي ومتحمله الفتره دي من غير ما تتناكي
هي . هعمل اي طيب
انا . بس اي رايك
هي . انا اتجوزت الخول اللي في المستشفي دة تقريبا كان قدك ومعملش كده
انا . خلاص انتي مرراتي






..............


فركش
لو عجبتكم قولو انزل جزء تاني
 
عاملين ايا نسوانجيه دي تالت قصه ليا هنا.
الاولي . بيت العيله
الثانيه . اخويا واصحابه (مثليه بعض الشي )
التالته . صاحبه امي

معكم أمجد ٢٣ سنه بلعب كوره وجسمي حلو طولي ١٧٨



البدايه . قاعدينفي المستشفي وسط صوت و صداعلا نهايه له
انا. ادعوله ية جماعه يقوم بالسلامه
ماما . خير ان شاء ....
مروره . هيبقي كويس وعماله تعيط ودي بقي بطله القصه عندها ٤١ سنه بس صراحه مش بيان عليه السن لأنهم اغنياء وبتصرف علي جسمها كتير وصف جسمها بيضه وطيزه كبيره اوي وسطها رفيعه وبزازه كبيره
كنا في المستشفي لان جوزها كان عامل حدثه من ٣ سنين وكان قاعد علي كرسي متحرك ودكتور ألماني قال هاخد ٥ مليون وهخليه يمشي وفعلا خد ال٥ مليون بس العمليه فشلت لا وحالتو ساءت اكتر عشان خاطر ان الليزر لمس النخاع الشوكي

انا . متزعليش بقي
مروه . انا هموت عليه بجد
انا خته في حضني وفضلت اطبطب علي كتفه لحد ما لقيته نامت من كتر التعب فجبت مفتاح العربيه من امي وركبتها العربيه ورحت اوصله البيت عندهم المهم اتحركت بالعربيه وكان في طريق قبل الطريق السريع المهم الطريق دا كان كلو مطبات وحفر صغيره والعربه كلنت بتتطلع وتنزل بسرعه وكذالك الامر بزاز مروه ود اللي خله بتاعي يقف وهديت السرعه شوية ومسكت بزاز مروه وفضلت ادعك فيهم جامد ونزلت بايدي من فوق العبايه علي كسه وبقيت ادعك جامد وفكيت زرار من العبايه من فوق وطلعت بزه من بزازه وبقيت اقرص علي الحلمات جامد ومسكت بزتها اكاني ماسك أناناس وفجاه لقيته صحيت وانا اترعبت وهي قالت بعصبيه انت بتعمل اي
انا . كلت مطب بزتك طلعت قلت ادخله
هي . يعني مش انت اللي مطلع
انا . لا يست عيب عليك كده
المهم سكتت وكملنا طريقنا ووصلنا اليت في خلال نص ساعه وقعت معاه شويا عشان مستني تلفون من امي تقولي تعاله او اقعد المهم بعد طول انتظار امي رنت عليا وقالت خليك اقعد معاهم انهارده عشان خاطر الراجل مش هيطلع انهارده انا قولتله ماشي ورحت قولت لمروه الكلام ده و رحبت بيه جدا وحضرت الغدا و احنا قعدين بناكل لقيت عروسه بحر طله من اوضه النوم ودي كانت بنت مروه اسمها نوره طويل وحلوه اوي لا حلوه اوي كمان مره كانت طلعه نايمه مش صايحه لانها طلع علينا بكلت وسنتيال ويدوبك مغطيينا الاخرام بس مش اكتر وانا بتاعي وقف علي الاخر ونوره دخلت الحمام و بعد كدا دخلت نامت وانا لقيت مروه زعلانه شويا قولت نجيب فيلم نتفرج عليه وكان فيلم رعب وهي بتخاف اوي وفضلت قاعده جنبي مسكه ايدي لحد ما الفيلم خلص وهي قامت عشان تدخل تنام وبعد خمس دقايق لقيتها طلعه بقميص نوم اسود والكلت بيان ومش لبسه سنتيال ودي لوطتت علي الارض بزازه تتطلع بره وطيزه كله تبان لان القميص قصير جدا المهم قالتلي . معلش يا أمجد انا خايف تعاله نام معايا جوه
انا . لا خشي انتي وانا اقاعد هنا متخفيش
هي . لا تعاله نام معاي لأمه اجي انام انا هنا وانت عارف ضهري بيوجعني من الانتريه
انا . لا خالص جي
وهي مشي قدامي وانا عيني علي اطيزه اللي القميص مغطي نصهم والكلت مبلوع فيهم وزبي بدي يقف هي نامت علي الجنب اليمين وانا علي الجنب الشمال وعلي طول من كتر التعب هي نامت وكان مديني وشها وانا عمال اتأمل فب الجمال دا لان هي فعلا جميله جدا المهم هي انقلبت وبقي ضهره ليا وهي بتقلب القميص اترفع لحد سرته وبقي ادامي طيزه وحتت فتله مغطيه الخرم انا صراحه خفت اتجرأ تصحه زي العربيه بس معملتش حسبان لاي حاجه ولقيت نفسي نزلت بنطلوني لحد الركبه وقربت منها وحشت بتاعي في فلفات طيزه وايدي علي بزازها وفضلت كده فتره ورحت عادل نفسي وقلعتها الكلت ب احه خالص ودخلت صباعي في طيزه اللي كانت مفتوحه وصباعي طبعا دخل بسهول والتاني نفس الامر رحت تفف علي راس زبي وحطي الرس علي الخرم وزقيت برحها خالص وهوالطريق مفتوح قدامو لحد نصو بالزبت وبدات اطلعوا وادخلو بحنيه علي الاخر وايد في كسها وايد في بزه وهي نايمه حاسه بحاجه وبتاعي وصل لاخرو في طيزه و اول ما وصل نسيت وجبت جوه طيزه بس طفشت الامر يعني هي هتكشف علي نفسها ورحت نايم ومحستش بنفسي غير ومروه بتصحيني وتقولي يلا عشان تفطر
انا . لا افطرو انتو عشان مش معايا لبس اطلعبو
هي . يعم تعاله بالبوكسر عادي انت زي ابني
انا خلاص جي وراك
المهم طلعت وببص علي نوره لقيتها لبسها عبايه علي اللحم وانا بتاعي يقف احترام وتقدير اللي عيني شفتو المهم كلنا ونوره بتلم الارض طبق العيش وقعونزلت تجيبو وهي قايمه العبايه دخلتفي طيزهوانا بتاعي علي اخرو حتت الاكل علي بوفيه المطبخ ودخلت اوضتها ولقيت مروه بتنده وتقولي تعاله اعمل الشاي عشان بغسل المواعين انا دخلت المطبخ ورف الكوبيات فوق مروه بالظبط فقربت منه اجيب من الرف وبتاعي واقف وهي لبسه هوت شورت مالتون وانا قربت منها وبشب عشان اجيب الكوبيت وبتاعي غاص في فلقات طيزه وهش شهقت شهقه جامده اوي وانا لسه شبب وبضغط علي بتاعي وحسيت انا بتاعي في خرمه ونزلت من عليه وقلتلها كام معلق سكر
هي كانت بتنهج ردت وقالت ٣ معالق جيت خت السكر من جنبها واتعمدت اني اكبو علي الهوت شورت اللي يدوبك مغطي افخده وسايب رجلين مفهمش شعر وناعمين علي الاخر قدام زبر علي الاخر رحت قلت معلش انا اسف ونزلت علي ركبتي قدام طيزه بالظبط وبدات انضف الهوت شورت وانا بحسس علي طيزه وبتاعي علي الاخر وقلتلها حسه باي سكر جو الشورت قالت دا نص العبه جوه كمل انت الشاي وانا هنضفو
انا . لا دا غلطي وهصلحو . رحت منزل الهوت شورت ومكنتش لبسه كلت وتبقي اول مره اشوف طيزه وامسكه برضاه وبدات امسك الفخدتين ورجهم في بعض وانا هايج علي الاخر وهي مستمتعه وبدات ادخل صباعي في قلقات طيزه وضغط علي الخرم لحد ما صباعي كلو دخل وهي طلعت اهاه مكتومه ونا بدأت اطلع صباعي وادخلو عشان اهيج وفعلا هاجت علي الاخر وساحت وراحت عجينه رتح بأيدي الاتين فاشخ طيزه ودخلت لساني وبدات الحس جامد وهي قالت انتبتعمل اي
رديت وقولت بجيب السكر اللي دخل جوه وسعتها بدأت الحاس جامد علي الاخر وايدي رجت لكسه وبدات افرك فيه ومع اول فرقه ميتها جت علي طول وانا طلعت بتاعي وغرقت بميتها وهي كانت سنده علي رخام المطبخ باديهارحت خلتيها تنام علي الرخام يعني رجليه علي الارض وصدره علي الرخم وحطيت زبي علي خرم طيزه وبدات ادخلو براحه خالص عشان اهيج اكتر ودخلت نصو ومره وأحد دخلتالنص التاني بسرعه وهي بقت تفرفر زي الفرخ رفعت رجليه اليمين علي الرخامه وزوت نيك بسرعه وحسيتاني هجيب دخلت بتاعي للاخر ونظرت وهي اترعشت من سخونه اللبن الزبر اللي نزل في أعماق طيز البيضه ام خرم وردي وهي قالت بندم انت عملت كدا كيف وانا قلتلها كده ورفعتها علي الرخامه كلها وبدات الحس كسها وهي استمتعت اكتر ورحت قايم عليه وايدي كسها والتاني علي بزه وبوقي في بوقها وهي ما لها إلا الاهات والاستمتاع وانا النيك ودخول وخروج البتاع المهم خ
خته ودخلت الاوضه ونيمته علي ضهره ورجليه علي السرير وبدات افرش كسها بسرعه وهي قالت بصوت عالي دخلوا بقي وانا علي طول بدأت ادخلو وانيك براحه وادخلو كلو واطلعوا بشويش وهي سايحه وعماله تتلوي وتصوت لحد ما سرعت جامد ونزلت علي شتفيقها وانا بنيكها وبدات ابوسه وشغال نيك ودعك في زارها وهي مستمتعه خالص وعماله امممم اههههه مش قادره اححححح
وحسيت اني هجيب لبني قالت هاتو في بوقي وخدتت زبي مص للحد ما جبت لبني في بقوها ونامنا جنب بعض وانا حضنها
انا . حاسها باي
هي . مش قادره اتحرك اممم
انا . انتي ازاي بالجمال دا كلو والامكنايات دي ومتحمله الفتره دي من غير ما تتناكي
هي . هعمل اي طيب
انا . بس اي رايك
هي . انا اتجوزت الخول اللي في المستشفي دة تقريبا كان قدك ومعملش كده
انا . خلاص انتي مرراتي






..............


فركش
لو عجبتكم قولو انزل جزء تاني
الرجاء عدم وضع رقم الهاتف أو أية وسيلة تواصل خارجي مرة أخري
 
عاملين ايا نسوانجيه دي تالت قصه ليا هنا.
الاولي . بيت العيله
الثانيه . اخويا واصحابه (مثليه بعض الشي )
التالته . صاحبه امي

معكم أمجد ٢٣ سنه بلعب كوره وجسمي حلو طولي ١٧٨



البدايه . قاعدينفي المستشفي وسط صوت و صداعلا نهايه له
انا. ادعوله ية جماعه يقوم بالسلامه
ماما . خير ان شاء ....
مروره . هيبقي كويس وعماله تعيط ودي بقي بطله القصه عندها ٤١ سنه بس صراحه مش بيان عليه السن لأنهم اغنياء وبتصرف علي جسمها كتير وصف جسمها بيضه وطيزه كبيره اوي وسطها رفيعه وبزازه كبيره
كنا في المستشفي لان جوزها كان عامل حدثه من ٣ سنين وكان قاعد علي كرسي متحرك ودكتور ألماني قال هاخد ٥ مليون وهخليه يمشي وفعلا خد ال٥ مليون بس العمليه فشلت لا وحالتو ساءت اكتر عشان خاطر ان الليزر لمس النخاع الشوكي

انا . متزعليش بقي
مروه . انا هموت عليه بجد
انا خته في حضني وفضلت اطبطب علي كتفه لحد ما لقيته نامت من كتر التعب فجبت مفتاح العربيه من امي وركبتها العربيه ورحت اوصله البيت عندهم المهم اتحركت بالعربيه وكان في طريق قبل الطريق السريع المهم الطريق دا كان كلو مطبات وحفر صغيره والعربه كلنت بتتطلع وتنزل بسرعه وكذالك الامر بزاز مروه ود اللي خله بتاعي يقف وهديت السرعه شوية ومسكت بزاز مروه وفضلت ادعك فيهم جامد ونزلت بايدي من فوق العبايه علي كسه وبقيت ادعك جامد وفكيت زرار من العبايه من فوق وطلعت بزه من بزازه وبقيت اقرص علي الحلمات جامد ومسكت بزتها اكاني ماسك أناناس وفجاه لقيته صحيت وانا اترعبت وهي قالت بعصبيه انت بتعمل اي
انا . كلت مطب بزتك طلعت قلت ادخله
هي . يعني مش انت اللي مطلع
انا . لا يست عيب عليك كده
المهم سكتت وكملنا طريقنا ووصلنا اليت في خلال نص ساعه وقعت معاه شويا عشان مستني تلفون من امي تقولي تعاله او اقعد المهم بعد طول انتظار امي رنت عليا وقالت خليك اقعد معاهم انهارده عشان خاطر الراجل مش هيطلع انهارده انا قولتله ماشي ورحت قولت لمروه الكلام ده و رحبت بيه جدا وحضرت الغدا و احنا قعدين بناكل لقيت عروسه بحر طله من اوضه النوم ودي كانت بنت مروه اسمها نوره طويل وحلوه اوي لا حلوه اوي كمان مره كانت طلعه نايمه مش صايحه لانها طلع علينا بكلت وسنتيال ويدوبك مغطيينا الاخرام بس مش اكتر وانا بتاعي وقف علي الاخر ونوره دخلت الحمام و بعد كدا دخلت نامت وانا لقيت مروه زعلانه شويا قولت نجيب فيلم نتفرج عليه وكان فيلم رعب وهي بتخاف اوي وفضلت قاعده جنبي مسكه ايدي لحد ما الفيلم خلص وهي قامت عشان تدخل تنام وبعد خمس دقايق لقيتها طلعه بقميص نوم اسود والكلت بيان ومش لبسه سنتيال ودي لوطتت علي الارض بزازه تتطلع بره وطيزه كله تبان لان القميص قصير جدا المهم قالتلي . معلش يا أمجد انا خايف تعاله نام معايا جوه
انا . لا خشي انتي وانا اقاعد هنا متخفيش
هي . لا تعاله نام معاي لأمه اجي انام انا هنا وانت عارف ضهري بيوجعني من الانتريه
انا . لا خالص جي
وهي مشي قدامي وانا عيني علي اطيزه اللي القميص مغطي نصهم والكلت مبلوع فيهم وزبي بدي يقف هي نامت علي الجنب اليمين وانا علي الجنب الشمال وعلي طول من كتر التعب هي نامت وكان مديني وشها وانا عمال اتأمل فب الجمال دا لان هي فعلا جميله جدا المهم هي انقلبت وبقي ضهره ليا وهي بتقلب القميص اترفع لحد سرته وبقي ادامي طيزه وحتت فتله مغطيه الخرم انا صراحه خفت اتجرأ تصحه زي العربيه بس معملتش حسبان لاي حاجه ولقيت نفسي نزلت بنطلوني لحد الركبه وقربت منها وحشت بتاعي في فلفات طيزه وايدي علي بزازها وفضلت كده فتره ورحت عادل نفسي وقلعتها الكلت ب احه خالص ودخلت صباعي في طيزه اللي كانت مفتوحه وصباعي طبعا دخل بسهول والتاني نفس الامر رحت تفف علي راس زبي وحطي الرس علي الخرم وزقيت برحها خالص وهوالطريق مفتوح قدامو لحد نصو بالزبت وبدات اطلعوا وادخلو بحنيه علي الاخر وايد في كسها وايد في بزه وهي نايمه حاسه بحاجه وبتاعي وصل لاخرو في طيزه و اول ما وصل نسيت وجبت جوه طيزه بس طفشت الامر يعني هي هتكشف علي نفسها ورحت نايم ومحستش بنفسي غير ومروه بتصحيني وتقولي يلا عشان تفطر
انا . لا افطرو انتو عشان مش معايا لبس اطلعبو
هي . يعم تعاله بالبوكسر عادي انت زي ابني
انا خلاص جي وراك
المهم طلعت وببص علي نوره لقيتها لبسها عبايه علي اللحم وانا بتاعي يقف احترام وتقدير اللي عيني شفتو المهم كلنا ونوره بتلم الارض طبق العيش وقعونزلت تجيبو وهي قايمه العبايه دخلتفي طيزهوانا بتاعي علي اخرو حتت الاكل علي بوفيه المطبخ ودخلت اوضتها ولقيت مروه بتنده وتقولي تعاله اعمل الشاي عشان بغسل المواعين انا دخلت المطبخ ورف الكوبيات فوق مروه بالظبط فقربت منه اجيب من الرف وبتاعي واقف وهي لبسه هوت شورت مالتون وانا قربت منها وبشب عشان اجيب الكوبيت وبتاعي غاص في فلقات طيزه وهش شهقت شهقه جامده اوي وانا لسه شبب وبضغط علي بتاعي وحسيت انا بتاعي في خرمه ونزلت من عليه وقلتلها كام معلق سكر
هي كانت بتنهج ردت وقالت ٣ معالق جيت خت السكر من جنبها واتعمدت اني اكبو علي الهوت شورت اللي يدوبك مغطي افخده وسايب رجلين مفهمش شعر وناعمين علي الاخر قدام زبر علي الاخر رحت قلت معلش انا اسف ونزلت علي ركبتي قدام طيزه بالظبط وبدات انضف الهوت شورت وانا بحسس علي طيزه وبتاعي علي الاخر وقلتلها حسه باي سكر جو الشورت قالت دا نص العبه جوه كمل انت الشاي وانا هنضفو
انا . لا دا غلطي وهصلحو . رحت منزل الهوت شورت ومكنتش لبسه كلت وتبقي اول مره اشوف طيزه وامسكه برضاه وبدات امسك الفخدتين ورجهم في بعض وانا هايج علي الاخر وهي مستمتعه وبدات ادخل صباعي في قلقات طيزه وضغط علي الخرم لحد ما صباعي كلو دخل وهي طلعت اهاه مكتومه ونا بدأت اطلع صباعي وادخلو عشان اهيج وفعلا هاجت علي الاخر وساحت وراحت عجينه رتح بأيدي الاتين فاشخ طيزه ودخلت لساني وبدات الحس جامد وهي قالت انتبتعمل اي
رديت وقولت بجيب السكر اللي دخل جوه وسعتها بدأت الحاس جامد علي الاخر وايدي رجت لكسه وبدات افرك فيه ومع اول فرقه ميتها جت علي طول وانا طلعت بتاعي وغرقت بميتها وهي كانت سنده علي رخام المطبخ باديهارحت خلتيها تنام علي الرخام يعني رجليه علي الارض وصدره علي الرخم وحطيت زبي علي خرم طيزه وبدات ادخلو براحه خالص عشان اهيج اكتر ودخلت نصو ومره وأحد دخلتالنص التاني بسرعه وهي بقت تفرفر زي الفرخ رفعت رجليه اليمين علي الرخامه وزوت نيك بسرعه وحسيتاني هجيب دخلت بتاعي للاخر ونظرت وهي اترعشت من سخونه اللبن الزبر اللي نزل في أعماق طيز البيضه ام خرم وردي وهي قالت بندم انت عملت كدا كيف وانا قلتلها كده ورفعتها علي الرخامه كلها وبدات الحس كسها وهي استمتعت اكتر ورحت قايم عليه وايدي كسها والتاني علي بزه وبوقي في بوقها وهي ما لها إلا الاهات والاستمتاع وانا النيك ودخول وخروج البتاع المهم خ
خته ودخلت الاوضه ونيمته علي ضهره ورجليه علي السرير وبدات افرش كسها بسرعه وهي قالت بصوت عالي دخلوا بقي وانا علي طول بدأت ادخلو وانيك براحه وادخلو كلو واطلعوا بشويش وهي سايحه وعماله تتلوي وتصوت لحد ما سرعت جامد ونزلت علي شتفيقها وانا بنيكها وبدات ابوسه وشغال نيك ودعك في زارها وهي مستمتعه خالص وعماله امممم اههههه مش قادره اححححح
وحسيت اني هجيب لبني قالت هاتو في بوقي وخدتت زبي مص للحد ما جبت لبني في بقوها ونامنا جنب بعض وانا حضنها
انا . حاسها باي
هي . مش قادره اتحرك اممم
انا . انتي ازاي بالجمال دا كلو والامكنايات دي ومتحمله الفتره دي من غير ما تتناكي
هي . هعمل اي طيب
انا . بس اي رايك
هي . انا اتجوزت الخول اللي في المستشفي دة تقريبا كان قدك ومعملش كده
انا . خلاص انتي مرراتي






..............


فركش
لو عجبتكم قولو انزل جزء تاني
غير منطقية وأخطاء املائية كتير والأسلوب محتاج مراجعة
 
مش فاهم ازاي عير منطقيه
يعنى فى العربية تدعك وتفرك بزازها جامد
وتنزل تلعب فى كسها .وهى فى الطراوةخالص .ليه متبنجه؟!!
البنت لو نائمه وفكرت تبوسها من خدها هتصحى وتلطشك بالقلم زى عمرو دياب😛😛
كان ناقص تنيكها ومطبات هى اللى تهزك😏😏
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%