NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو صاحبك قالك البت دي شمال مش كويسه وهو كان بتكلمها هتكمل ولا هتسيبها هتعمل اي؟
هشوف الوضع واقيمه ولو هى شمال اى المانع تبقي عشقتى

على حسب قرب الشخص دا ليا وثقتي فيه

انا اعرف واحد قالوله مراتك بتتزنق في حمامات الشغل اتجوزها وخلف منها وبعد الجواز سمعت انها خانته برضو 😂
عمل اي معها

ف ناس بتمشي ورا كلام ناس تانيه
اتعلمت ان الناس ب اراء مختلفه وبيمشو ورا هواهم والكذب بقا غالب عشان كدا مبسمعش لحد

اتعلمت ان الناس ب اراء مختلفه وبيمشو ورا هواهم والكذب بقا غالب عشان كدا مبسمعش لحد
معاك حق ناس بقت بتشوف اللي عاوزه تشوفه من ورا نظرهم فعلا

• أتفق
التفاعلات: J U B A
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا طظ ف كلامه بالعكس هاخد حزرى منه و هيا طالما مبانش منها حاجه ف ثقتى زى مهيا وقت م هيا تعمل معايا حاجه تهز الثقه دى سعتها يبقا فيها كلام تانى

اولا طظ ف كلامه بالعكس هاخد حزرى منه و هيا طالما مبانش منها حاجه ف ثقتى زى مهيا وقت م هيا تعمل معايا حاجه تهز الثقه دى سعتها يبقا فيها كلام تانى
حاجه تهز ثقتك زي اي

حاجه تهز ثقتك زي اي
انى مثلا قاعدين اجى امسك تلفونها عادى القيها خطفته من ايدى اجى اكلمها القيها ويت فتره وبعدين اسئلها الاقيها بتقولى كنت نايمه اصلا فيه حاجات بتبان مع الوقت من افعالها هيا

انى مثلا قاعدين اجى امسك تلفونها عادى القيها خطفته من ايدى اجى اكلمها القيها ويت فتره وبعدين اسئلها الاقيها بتقولى كنت نايمه اصلا فيه حاجات بتبان مع الوقت من افعالها هيا
اه فهمت

بس انما مينفعش تاخد بكلام حد ع حد عشان ممكن اصلا يبقى عاوز يوقعكوا ف بعض عشان يعلقها هو مثلا ومش عارف او حتا بيحسدك

بس انما مينفعش تاخد بكلام حد ع حد عشان ممكن اصلا يبقى عاوز يوقعكوا ف بعض عشان يعلقها هو مثلا ومش عارف او حتا بيحسدك
اللي بيمشي ورا كلام حد يبقي ملوش شخصيه ولا راي

علي حسب صاحبي ده يعني انا بالنسبالي انا ك أحمد معنديش غير اربعه او خمسه بس ممكن اسميهم صحاب ولو حد فيهم قالي البحر لونه احمر هصدقه لان محدش فيهم بيكدب عليا فاهمه؟ ف لو الكلام من مصدر ثقه هحطه ف دماغي وهدور او هسأله ليه هو قال كده واسألها هي عملت كذا ولا لا لكن اكيد مش هاخد بكلامه خبط لزق مهما كان هو مين ولو مش مصدر ثقه من الاول مش هفكر فكلامه اصلا

الي يتكلم في اعراض الناس مش صاحب!

عمل اي معها
بقولك اتجوزها وعايشين فل بفكر اقوله هاتها لفه 😂😂 بس انا مليش في المبوله بتاعت كله احب الملاكي الركوبه بتبقي مريحه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%