NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحبتي شقطت واحدة وعاوزاني اسيبلهم الاوضة وعلى قد ماانا مبسوطة ليها ومرتاحة انها بعدت عني بس حاسة بشوية غدر 🥲

• عجبني
  • بيضحكني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: zobry kbeer, 3bdoelhosar, فحل موجب للسالب والديوث و 21 آخرين
ما انا اكيد مقريتش الكومنتات كلها وفهمينى وجه نظرك مافيش مانع 🌹🌹
انا كاتبة الموضوع هزار هزززززااار وفرحانة ليها ومزعلتش ولا حاجة

بما انك مش بتحبي الليز و مش عندك مشكلة مع الشزوز هل ممكن توافقي تتناكي من بنت شيميل

انا كاتبة الموضوع هزار هزززززااار وفرحانة ليها ومزعلتش ولا حاجة
قلبك فيه الخير الصراحه انك تفرحى لصحبتك لانى الزمن ده بقى نادر بس هنا سؤال انتى فرحانه لانى صاحبتك لقت إلى ف دماغها ولا لأنها خلاص هتحل عنك

صاحبتي شقطت واحدة وعاوزاني اسيبلهم الاوضة وعلى قد ماانا مبسوطة ليها ومرتاحة انها بعدت عني بس حاسة بشوية غدر 🥲
سيبها عادي هي قاصدة وعايزة تعرفك علشان لو فكرتي تجربي ولو مش عايزة تجربي يبقي عندك فضول تسمعي منها عملت أيه الافضل ولا كان حاجة حصلت وحاولي تقفلي عليها لو فتحت في الموضوع هو تبدأ تتكلم فيه قولي انت حرة في تصرفاتك وده حاجة متخصنيش لا من قريب ولا من بعيد

قلبك فيه الخير الصراحه انك تفرحى لصحبتك لانى الزمن ده بقى نادر بس هنا سؤال انتى فرحانه لانى صاحبتك لقت إلى ف دماغها ولا لأنها خلاص هتحل عنك
الاتنين اعتقد

• عجبني
التفاعلات: magdy2023
قوليلهم فيها لاخفيها 🤣

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و The Woman Who Wasnt There
  • عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥 و الليدى دجاجه
عملت حركة جدعنة وسيبتلها الاوضة ودلوقتي قاعده في اوضه برد لوحدي بتفرج علي فيلم سخيف 🥲
اجيلك طيب ونغيظهم😁

• بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex، The Woman Who Wasnt There و 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
  • بيضحكني
التفاعلات: الليدى دجاجه
  • أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و The Woman Who Wasnt There
احا يعنى ابقا معاكى وتسمحيلها تشقطنى منك
انا لو مكان كنت عملت منها 😈😈🤬
كان نفسي بجد اقضي الليله واغيظهم بس شكلي هجزلهم الصباحية 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الليدى دجاجه
عيني فيه وتفو عليه

لا هي كده وسخه عشان بتطردك

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
لا هي كده وسخه عشان بتطردك

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Moheb sex و 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
انتي عاوزة ايه طيب لا منك تكوني معاها ولا غيرك يبقى معاها انتي عاوزة لا منك تبقي فيها وتخفيها🙂🙂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب وانتى مش ليز زى صحبتك

سيبيها تنبسط 😂

• بيضحكني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
ايه الجديد؟ 😂😂

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%