NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Abdllawe

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
إزاي اتخطي مشكله الهايج و التخيلات على محارمي + مش بالضرورة يكون نيك أنا حاله خاصه شويه إللي عايز يجي خاص اشرحله المشكلة من غير دياثه وهبل ولا الكلام ده كله + ليه في ستات بتعتبر النيك الخلفي اهانه ليها ملحوظه خالتي هي المشكله في محارمي ٣٢ سنه ١٠٢ كيلو

• عجبني
التفاعلات: Sandro
اشرح لي طيب قصدك اي و ميولك و انا هساعدك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اشرح مشكلتك في الموضوع
ما حدش بيعرفك
يعني لو كتبت عام او خاص مش حتفرق!
بالنسبة الى انها تخينة : مالهاش دعوى في كيف انت عملت « fixation’ عليها
الطريقة انك ممكن تشوف اخصائي نفسي يساعدك على تجاوز هذا الهوس بشخص من عائلتك لان هذا يدخل في اطار الهوس الجنسي.. لا احد سيشرح لك كيف تجد حلا مثاليا لان لا احد يعرف تفاصيلك.

مشكلة تخيل المحارم اتوقع سببها تهاون البنات ولبسهم المغري قدام اقاربهم واحيانا بكون في مزح وضحك مبالغ فيه

إزاي اتخطي مشكله الهايج و التخيلات على محارمي + مش بالضرورة يكون نيك أنا حاله خاصه شويه إللي عايز يجي خاص اشرحله المشكلة من غير دياثه وهبل ولا الكلام ده كله + ليه في ستات بتعتبر النيك الخلفي اهانه ليها ملحوظه خالتي هي المشكله في محارمي ٣٢ سنه ١٠٢ كيلو
بص البدايه دايما بتكون في التخيل ومتعته اتخيل اللي انتا حابه واخترته

حل مقنع يا رجاله

حل يا رجاله بليز

طيب اشرح المشكله

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%