NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليه ليه يا حللولي
😂

• بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
  • أتفق
  • بيضحكني
بالنسبة للشباب

ليه فى شباب كتير متخيلين ان الستات كلها سهلة و اى واحدة حتقولها يلا حتيلا معاك
يعنى سواء انت فاهم انك من مجرد رسالة قبيحة تبعتها و لا صور او غيره او الى فاكر انه لما يشتغل مثلا شغل يخليه يروح بيوت انه حيلاقى الست مستنياه و قالعة او لو نزل شارع و غمز لواحدة حتروح معاه البيت
دى افكار و اوهام يا صديقى اصحى الحريم مش ساهلة

بالنسبة بقى للبنات

يا انسة او يا مدام منك ليها .. ليه متخيلين ان كل الرجالة بريالة و حيحانين على اى واحدة و حتى لو قالك ازيك يبقى عايزك او متخيلين ان الراجل ممكن اى واحدة تعرف تجيبه سكة و انا فاتح احضانه طول الوقت
انتم غلطانين
حصل فعلا ونا شاب و18سنه وفعلا كلامك صح مفيش اى غلط كويس انك صححت صورتنا قدام الستات

• عجبني
التفاعلات: جينجر
حصل فعلا ونا شاب و18سنه وفعلا كلامك صح مفيش اى غلط كويس انك صححت صورتنا قدام الستات
و ان كان هما المفروض يكونو فاهمين كدة

• عجبني
التفاعلات: جينجر
و ان كان هما المفروض يكونو فاهمين كدة
هما فاكرين ان الشباب كلهم بلا استثناء حاليا تعبانين وحيحانين وبيريلو على اى وحده وفعلا فى نسبه هيجانهم غير طبيعى انما فى نسبه برضو بتعرف تتحكم فنفسها مش كلو زى بعضو وبعدين انا اهو مش هقعد امدح فنفسى واقلك انى تقيل والبنات بتحب الواد التقيل وبتريل عليا لا انا شخص طبيعى مش بريل عالستات انا لو قدامى وحده عريانه وبتتعامل معايا عادى جدا اتعامل عادى ولا ما احطش فبالى احتراما ليها زى ما هى محترمانى وكل الى فاكر التقل والكارزما دى حاجه حلوه لا دى حاجه وسخه يعنى انا لما اكون بحب وحده واكلمها واتاخر فالرد واتعامل ببرود عشان تتعلق بيا اكتر لا طبعا دا غلط والعكس مع البنات ياريت نفكر شويه ونبطل شغل السرسجيه دا بجد

هما فاكرين ان الشباب كلهم بلا استثناء حاليا تعبانين وحيحانين وبيريلو على اى وحده وفعلا فى نسبه هيجانهم غير طبيعى انما فى نسبه برضو بتعرف تتحكم فنفسها مش كلو زى بعضو وبعدين انا اهو مش هقعد امدح فنفسى واقلك انى تقيل والبنات بتحب الواد التقيل وبتريل عليا لا انا شخص طبيعى مش بريل عالستات انا لو قدامى وحده عريانه وبتتعامل معايا عادى جدا اتعامل عادى ولا ما احطش فبالى احتراما ليها زى ما هى محترمانى وكل الى فاكر التقل والكارزما دى حاجه حلوه لا دى حاجه وسخه يعنى انا لما اكون بحب وحده واكلمها واتاخر فالرد واتعامل ببرود عشان تتعلق بيا اكتر لا طبعا دا غلط والعكس مع البنات ياريت نفكر شويه ونبطل شغل السرسجيه دا بجد
كلامك صح
التقل دى خيبة و هبل زمان كنت متخيل ان التقل دى حاجة صح
لكن فعلا طلعت هجايص و تفكير خايب
يعنى لو انت عشت دور التقيل الكارزما و بعد كدة ارتبطت بانسانة و بقيت على طبيعتك الى هو مرح او فى تافهين لما حتفتكر ايام تقلك حتستنقصك

كلامك صح
التقل دى خيبة و هبل زمان كنت متخيل ان التقل دى حاجة صح
لكن فعلا طلعت هجايص و تفكير خايب
يعنى لو انت عشت دور التقيل الكارزما و بعد كدة ارتبطت بانسانة و بقيت على طبيعتك الى هو مرح او فى تافهين لما حتفتكر ايام تقلك حتستنقصك
فعلا عندك حق الانسان الطبيعى الى بيرد فنفس الوقت ول كان مشغول بيعتذر انو مردش فنفس الوقت لانو مشغول ولازم الواحد يبق على طبيعتو مفيش احسن من الطبيعه فعلا الغرب نجح انو يحقن دمنا بأفكارو

فعلا عندك حق الانسان الطبيعى الى بيرد فنفس الوقت ول كان مشغول بيعتذر انو مردش فنفس الوقت لانو مشغول ولازم الواحد يبق على طبيعتو مفيش احسن من الطبيعه فعلا الغرب نجح انو يحقن دمنا بأفكارو
اتفق

• حبيته
التفاعلات: 卍 فرعون卍
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%