NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

𒆜o͠m͠a͠r͠ k͠a͠2͠d͠𒆜

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث

غالبا في رجاله مرت عليهم سيدات و رجاله بيطلق عليهم الشوجر دادي و مامي و هما الناس الي بيبقا عندهم نقص في رغباتهم و بيسدوها عن طريق الصرف الفلوس علي الاصغر منهم و الوصول الي الاكتفاء بالنفس و الاكتفاء جنسيا و احيانا بيبقا ادمان​

احكولنا تجاربكم معا الشوجر مامي للرجاله​

احكيلنا عن الشوجر دادي للبنات​

معا اخذ الطابع الجنسي في الموضوع​

• عجبني
التفاعلات: MADAM SOSO
هو حضرتك بتجيب معلوماتك منين

• عجبني
التفاعلات: Mr. Cock
يعني ايه تعريف الشوجر دادي او مامي بالنسبالك
من تجربتي معا احد السيدات لفتره قصيره

ان الشوجر مامي هي ست بتبقي عندها فرط جنسي و بتديلك الي انت عايزه مقابل انك تعملها الي انت عايزه بس بشياكه ده اختصار لمعني الشوجر مامي او دادي

من تجربتي معا احد السيدات لفتره قصيره

ان الشوجر مامي هي ست بتبقي عندها فرط جنسي و بتديلك الي انت عايزه مقابل انك تعملها الي انت عايزه بس بشياكه ده اختصار لمعني الشوجر مامي او دادي
كل الكلام ظه فشنك ، فمتقولش من تجربتي لأن الكلام ده fake

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اعتقد ان الكلام ده بمجتمعنا مش واقعى لان فى اسباب كتير سواء الامان او الرقي الفكرى والاهم ان الفلوس مش مقال سعاده لان السعاده متقدرش تشتريها بالفلوس المتعه المزيفه تشتريها وخدوا بالكم انى شاب مش بنت

اعتقد ان الكلام ده بمجتمعنا مش واقعى لان فى اسباب كتير سواء الامان او الرقي الفكرى والاهم ان الفلوس مش مقال سعاده لان السعاده متقدرش تشتريها بالفلوس المتعه المزيفه تشتريها وخدوا بالكم انى شاب مش بنت
في في المجتمع ناس بالشكل و بيبقا عندهم نقص و بيختاره الشباب الصغير للمتعه عادي
لو عندك تجربه احكيها

في في المجتمع ناس بالشكل و بيبقا عندهم نقص و بيختاره الشباب الصغير للمتعه عادي
لو عندك تجربه احكيها
معنديش لان اخوكم مالوش اى تجارب بالطريقه دي مجرد انى حابب مجتمع نسوانجي لانى اعرف من سنين كتير ومتاكد ان فيه الصدق والجدعنه والصداقة بجد سواء رجاله زيي او حتى بنات وستات في ناس هنا بتحب الصداقة برقي ونقاءحبيت اقول رايي بس واسف

كل الكلام ظه فشنك ، فمتقولش من تجربتي لأن الكلام ده fake
اي رايك نستدل بالانترنت الي هو مصدر و من مواقع مشهور زاي الاخباريه العربيه مدام الكلام ده فيك و اني كلامي مزيف👇☺️

Screenshot-2022-12-02-20-36-33-83-40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12

طيب عرفيلي يعني اي شوجر مامي يا عسل
رقم واحد انا مش عسل انا خديجه .
رقم اتنين الشوجر مامي او الشوجر دادي هو شخص بيكون عنده هواية صرف فلوس علي شخص مش من صلبه ، وبيكون مش متجوز ولا مخلف ودي بتكون عنده هواية زي هواية الصيد وجمع الطوابع ، وفي نوع تاني وده بيكون بيحب يصرف الفلوس وهو متجوز الشخص لأنه بيحب الاعمار الاصغر سنا من سنه ..

انما الانت بتقوله واكتفاء التفس واكتفاء الجنس كل ده fake وفي الاغلب رواه ابن هبدون ، وان انت بتقول تجربه شخصيه والكلام ده فده كله كلا fake ليس الا

• عجبني
التفاعلات: basanty
معنديش لان اخوكم مالوش اى تجارب بالطريقه دي مجرد انى حابب مجتمع نسوانجي لانى اعرف من سنين كتير ومتاكد ان فيه الصدق والجدعنه والصداقة بجد سواء رجاله زيي او حتى بنات وستات في ناس هنا بتحب الصداقة برقي ونقاءحبيت اقول رايي بس واسف
اكيد طبعا رأيك يحترم فوق رأسي و اتمني تلاقي من يشبهك و منورنا المنتدي كله

تحياتي ليك يا غالي 💎

اي رايك نستدل بالانترنت الي هو مصدر و من مواقع مشهور زاي الاخباريه العربيه مدام الكلام ده فيك و اني كلامي مزيف👇☺️

Screenshot-2022-12-02-20-36-33-83-40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12
الحقيقه انا مش شايفه اي غرض جنسي زي ما انت بتقول 😏😏

رقم اتنين الشوجر مامي او الشوجر دادي هو شخص بيكون عنده هواية صرف فلوس علي شخص مش من صلبه ، وبيكون مش متجوز ولا مخلف ودي بتكون عنده هواية زي هواية الصيد وجمع الطوابع ، وفي نوع تاني وده بيكون بيحب يصرف الفلوس وهو متجوز الشخص لأنه بيحب الاعمار الاصغر سنا من سنه ..

انما الانت بتقوله واكتفاء التفس واكتفاء الجنس كل ده fake وفي الاغلب رواه ابن هبدون ، وان انت بتقول تجربه شخصيه والكلام ده فده كله كلا fake ليس الا
يعني الشوجر مامي او دادي شرط يكون ما بينهم جواز؟

اسف لتعليقي بس مش هوايه هو حب لشئ معين وهو الامان والدفا ويحس ان حد او تحس ان واحد مسئول منها دا فى حد ذاته جميل بس الاهم من الفلوس هو المشاعر النقيه

• معجبنيش
التفاعلات: 𒆜o͠m͠a͠r͠ k͠a͠2͠d͠𒆜
الحقيقه انا مش شايفه اي غرض جنسي زي ما انت بتقول 😏😏
حاضر هقولهم

و بعد اذنك لمه تيجي تقولي رأي تقولي باحترام مش تخشي تقولي بطريقه استهزأ و ان الي قدامك مش فاهم حاجه انا قولت الي شوفته و حسيته و الي اطلب مني منها

تمام يا عسل

نورتني 💎

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%